Monday, 20 July 2026

Comprehensive List of English Topics with Common Phrases, Nepali Meanings, and Example Sentences

Comprehensive List of English Topics with Common Phrases, Nepali Meanings, and Example Sentences

1. Greetings & Introductions (अभिवादन परिचय)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence (English)

Nepali Translation

How are you?

तपाईंलाई कस्तो ?

How are you doing today?

तपाईंलाई आज कस्तो ?

Long time no see.

धेरै दिन भयो भेट नभएको।

Long time no see, my friend!

धेरै दिन भयो भेट नभएको, मित्र!

Nice to meet you.

तपाईंलाई भेटेर खुसी लाग्यो।

Nice to meet you, finally.

अन्त्यमा तपाईंलाई भेटेर खुसी लाग्यो।

My name is...

मेरो नाम ... हो।

My name is Sita.

मेरो नाम सीता हो।

Where are you from?

तपाईं कहाँका हुनुहुन्छ?

Where are you from originally?

तपाईं मूलतः कहाँका हुनुहुन्छ?


2. Daily Routine (दैनिक दिनचर्या)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Wake up

ब्युँझनु

I wake up at 6 AM every day.

हरेक दिन बिहान बजे ब्युँझन्छु।

Brush my teeth

दाँत माझ्नु

I brush my teeth after breakfast.

बिहानको खाजापछि दाँत माझ्छु।

Take a shower

नुहाउनु

I take a shower before work.

काममा जानुअघि नुहाउँछु।

Go to work/school

काम/स्कूल जानु

I go to work by bus.

बसबाट काममा जान्छु।

Have dinner

खाना खानु (रातको)

We have dinner at 8 PM.

हामी राति बजे खाना खान्छौं।


3. Family & Relationships (परिवार सम्बन्ध)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Immediate family

सगोत्र परिवार

My immediate family has four people.

मेरो सगोत्र परिवारमा चार जना छन्।

Look like

जस्तो देखिनु

She looks like her mother.

उनी आफ्नी आमा जस्ती देखिन्छिन्।

Get along with

मिल्नु

I get along with my brother.

दाइसँग मिल्छु।

Bring up / Raise

हुर्काउनु

My parents raised me well.

मेरा आमाबुबाले मलाई राम्रोसँग हुर्काउनुभयो।

Grow up

हुर्कनु

I grew up in Kathmandu.

काठमाडौंमा हुर्किएँ।


4. Food & Eating (खाना खानपान)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

I am hungry.

मलाई भोक लाग्यो।

I am hungry, let's eat.

मलाई भोक लाग्यो, खाऔं।

I am thirsty.

मलाई तिर्खा लाग्यो।

I am thirsty; give me water.

मलाई तिर्खा लाग्यो; पानी देऊ।

Delicious / Tasty

मिठो

This food is very delicious.

यो खाना धेरै मिठो छ।

Spicy

पिरो / मसलादार

Nepali food is often spicy.

नेपाली खाना प्रायः पिरो हुन्छ।

Eat out

बाहिर खानु

Let's eat out tonight.

आज राति बाहिर खाऔं।


5. Health & Body (स्वास्थ्य शरीर)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Headache

टाउको दुख्नु

I have a bad headache.

मलाई टाउको धेरै दुखेको छ।

Fever

ज्वरो आउनु

She has a high fever.

उनलाई उच्च ज्वरो आएको छ।

Catch a cold

चिसो लाग्नु

I caught a cold yesterday.

मलाई हिजो चिसो लाग्यो।

See a doctor

डाक्टरलाई देखाउनु

You should see a doctor.

तपाईंले डाक्टरलाई देखाउनु पर्छ।

Take medicine

औषधि खानु

Don't forget to take your medicine.

आफ्नो औषधि खान नबिर्सनुहोस्।


6. Shopping (किनमेल)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

How much is this?

यो कति पर्छ?

How much is this shirt?

यो कमिज कति पर्छ?

Too expensive

धेरै महँगो

This is too expensive for me.

यो मेरो लागि धेरै महँगो छ।

Give a discount

छुट दिनु

Can you give me a discount?

के तपाईं मलाई छुट दिन सक्नुहुन्छ?

Try it on

लगाएर हेर्नु

Can I try it on?

के लगाएर हेर्न सक्छु?

Take it

लिनु (किन्नु)

Okay, I will take it.

ठीक , यो लिन्छु।


7. Asking for Directions (बाटो सोध्ने)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Where is the...?

... कहाँ ?

Where is the nearest hospital?

नजिकको अस्पताल कहाँ ?

Turn left/right

बायाँ/दायाँ मोड्नु

Turn left at the traffic light.

ट्राफिक बत्तीमा बायाँ मोड्नुहोस्।

Go straight

सिधा जानु

Go straight for 100 meters.

१०० मिटर सिधा जानुहोस्।

It's nearby.

नजिकै छ।

The bus stop is nearby.

बस स्टप नजिकै छ।

Opposite

विपरीत

The shop is opposite the temple.

पसल मन्दिरको विपरीत छ।


8. Workplace & Business (कार्यालय व्यवसाय)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Run out of time

समय सकिनु

We ran out of time.

हामीसँग समय सकियो।

Deal with

सम्हाल्नु / सामना गर्नु

I have to deal with clients.

मैले ग्राहकहरूलाई सम्हाल्नु पर्छ।

Fill out

फाराम भर्नु

Please fill out this form.

कृपया यो फाराम भर्नुहोस्।

Take over

जिम्मा लिनु

Who will take over the project?

आयोजनाको जिम्मा कसले लिने?

Work overtime

ओभरटाइम गर्नु

I had to work overtime today.

मैले आज ओभरटाइम गर्नु पर्यो।


9. Travel & Tourism (यात्रा पर्यटन)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Book a ticket

टिकट बुक गर्नु

I need to book a flight ticket.

मलाई उडान टिकट बुक गर्नु छ।

Check-in

चेक-इन गर्नु

Let's check in to the hotel.

होटलमा चेक-इन गरौं।

Carry luggage

सामान बोक्नु

Can you help me carry my luggage?

के तपाईं मेरो सामान बोक्न मद्दत गर्न सक्नुहुन्छ?

Sightseeing

घुम्न जानु

We went sightseeing in Pokhara.

हामी पोखरा घुम्न गयौं।

Take a photo

फोटो खिच्नु

Can you take a photo of me?

के तपाईं मेरो फोटो खिच्न सक्नुहुन्छ?


10. Weather & Seasons (मौसम ऋतु)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

It's raining.

पानी पर्दै छ।

It's raining heavily outside.

बाहिर धेरै पानी पर्दै छ।

It's sunny.

घाम लागेको छ।

Today is a sunny day.

आज घाम लागेको दिन हो।

It's cold.

जाडो छ।

It's very cold in the morning.

बिहान धेरै जाडो हुन्छ।

It's hot.

गर्मी छ।

It's too hot to go out.

बाहिर जान नसक्ने गरी गर्मी छ।

Foggy

कुहिरो लागेको

The valley is foggy today.

आज उपत्यकामा कुहिरो लागेको छ।


11. Emotions & Feelings (भावना अनुभूति)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

I am happy.

खुसी छु।

I am happy to see you.

तपाईंलाई देखेर खुसी छु।

I am sad.

दुःखी छु।

I am sad because I lost my phone.

मेरो फोन हराएकोले दुःखी छु।

I am tired.

थाकेको छु।

I am very tired today.

आज धेरै थाकेको छु।

I am bored.

अल्छी/बोर भएको छु।

I have nothing to do; I am bored.

केही गर्नु छैन, बोर भएको छु।

I am excited.

उत्साहित छु।

I am excited about the trip.

यात्राको लागि उत्साहित छु।


12. Time & Schedule (समय तालिका)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

On time

समयमै

Please arrive on time.

कृपया समयमै आउनुहोस्।

Late

ढिलो

I am sorry I am late.

ढिलो भएकोमा माफी चाहन्छु।

Early

चाँडै

I woke up early today.

आज चाँडै उठेँ।

In a while

केही बेरमा

I will come in a while.

केही बेरमा आउँछु।

Spend time

समय बिताउनु

I like to spend time with my family.

आफ्नो परिवारसँग समय बिताउन मन पराउँछु।


13. Education & Learning (शिक्षा सिकाइ)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Pay attention

ध्यान दिनु

Pay attention to the teacher.

शिक्षकलाई ध्यान दिनुहोस्।

Do homework

गृहकार्य गर्नु

I have to do my homework now.

मैले अहिले मेरो गृहकार्य गर्नु छ।

Take an exam

परीक्षा दिनु

I will take my exam next week.

अर्को हप्ता मेरो परीक्षा दिन्छु।

Pass/Fail

पास/फेल हुनु

I hope I don't fail the test.

फेल नहोऊँ भन्ने आशा छ।

Learn by heart

कण्ठ गर्नु

I learned the poem by heart.

मैले कविता कण्ठ गरें।


14. Technology & Internet (प्रविधि इन्टरनेट)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Log in / Sign in

लगइन गर्नु

Please log in to your account.

कृपया आफ्नो खातामा लगइन गर्नुहोस्।

Turn on/off

अन/बन्द गर्नु

Turn off the computer.

कम्प्युटर बन्द गर्नुहोस्।

Surf the internet

इन्टरनेट चलाउनु

I surf the internet daily.

दैनिक इन्टरनेट चलाउँछु।

Download

डाउनलोड गर्नु

I am downloading a movie.

एउटा चलचित्र डाउनलोड गर्दै छु।

Viral

भाइरल हुनु

The video went viral.

भिडियो भाइरल भयो।


15. Emergency & Problems (आपतकालीन अवस्था समस्या)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Call the police!

प्रहरी बोलाउनुहोस्!

Call the police, please!

कृपया प्रहरी बोलाउनुहोस्!

Help me!

मलाई बचाउनुहोस्!

Help me, I am drowning.

मलाई बचाउनुहोस्, डुब्दै छु।

I am lost.

हराएको छु।

I am lost; can you help me?

हराएको छु; के तपाईं मद्दत गर्न सक्नुहुन्छ?

Break down

बिग्रनु

My car broke down on the way.

बाटोमा मेरो गाडी बिग्रियो।

It doesn't work.

यसले काम गर्दैन।

The TV doesn't work.

टिभीले काम गर्दैन।


Important Note

These phrases are best learned contextually. Try to:

1.      Read the English phrase aloud.

2.      Understand its Nepali meaning.

3.      Read the example sentence.

4.      Make one new sentence of your own.

5.      Use the phrase in daily conversation.

For example:

Get along with = मिल्नु

  • I get along with my brother.
  • दाइसँग मिल्छु।
  • Your own sentence: I get along with my colleagues.
  • मेरा सहकर्मीहरूसँग मिल्छु।

 

12 New Sets of English Topics with Common Phrases

Set 1: At the Restaurant (रेस्टुरेन्टमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Can I see the menu?

मेनु हेर्न पाउँछु?

Can I see the menu, please?

के मेनु हेर्न पाउँछु?

What do you recommend?

तपाईं के सिफारिस गर्नुहुन्छ?

What do you recommend here?

यहाँ तपाईं के सिफारिस गर्नुहुन्छ?

I am a vegetarian.

शाकाहारी हुँ।

I am a vegetarian, no meat please.

शाकाहारी हुँ, मासु नहाल्नुहोस्।

The bill, please.

बिल दिनुहोस्।

Can we have the bill, please?

के हामीलाई बिल दिन सक्नुहुन्छ?

Keep the change.

बाँकी राख्नुहोस्।

Keep the change as a tip.

बाँकी टिप्सको रूपमा राख्नुहोस्।


Set 2: At the Hotel (होटलमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

I have a reservation.

मेरो रिजर्भेसन छ।

I have a reservation under my name.

मेरो नाममा रिजर्भेसन छ।

Check-out time

चेक-आउट समय

What is the check-out time?

चेक-आउट समय कति हो?

Room service

कोठा सेवा

Can I order room service?

के कोठा सेवा मगाउन सक्छु?

Breakfast included?

खाजा समावेश ?

Is breakfast included in the price?

मूल्यमा खाजा समावेश ?

I need extra towels.

मलाई थप तौलिया चाहियो।

I need extra towels in my room.

मलाई मेरो कोठामा थप तौलिया चाहियो।


Set 3: Talking About Hobbies (शौकको बारेमा कुरा गर्दै)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

What are your hobbies?

तपाईंको शौक के हो?

What are your hobbies in your free time?

खाली समयमा तपाईंको शौक के हो?

I love reading.

मलाई पढ्न मन पर्छ।

I love reading novels.

मलाई उपन्यास पढ्न मन पर्छ।

I am into photography.

फोटोग्राफीमा रुचि राख्छु।

I am into photography these days.

यतिबेला फोटोग्राफीमा रुचि राख्छु।

Play an instrument

बाजा बजाउनु

I play the guitar.

गितार बजाउँछु।

Kill time

समय कटाउनु

I read to kill time.

समय कटाउन पढ्छु।


Set 4: At the Bank (बैंकमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Open an account

खाता खोल्नु

I want to open a savings account.

बचत खाता खोल्न चाहन्छु।

Deposit money

पैसा जम्मा गर्नु

I need to deposit this check.

मैले यो चेक जम्मा गर्नु छ।

Withdraw cash

नगद झिक्नु

I want to withdraw some cash.

केही नगद झिक्न चाहन्छु।

Fill out this form

यो फाराम भर्नुहोस्

Please fill out this form first.

कृपया पहिले यो फाराम भर्नुहोस्।

Exchange currency

मुद्रा साट्नु

Where can I exchange currency?

कहाँ मुद्रा साट्न सक्छु?


Set 5: At the Doctor's (डाक्टरको कार्यालयमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

I don't feel well.

मलाई सन्चो छैन।

I don't feel well today.

मलाई आज सन्चो छैन।

What are the symptoms?

लक्षणहरू के हुन्?

What are your symptoms?

तपाईंका लक्षणहरू के हुन्?

I have a cough.

मलाई खोकी लागेको छ।

I have a cough and sore throat.

मलाई खोकी घाँटी दुखेको छ।

Take a rest

आराम गर्नु

You need to take a rest.

तपाईंले आराम गर्नु पर्छ।

Get a check-up

जाँच गराउनु

I go for a check-up every year.

हरेक वर्ष जाँच गराउँछु।


Set 6: Making Phone Calls (फोन कुराकानी)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Can I speak to...?

... लाई फोन दिनुहोस्?

Can I speak to Mr. Sharma?

के शर्मा जीलाई फोन दिन सक्नुहुन्छ?

Hold on, please.

पर्खनुहोस्।

Hold on, please, I'll call him.

पर्खनुहोस्, उहाँलाई बोलाउँछु।

I'll call you back.

फेरि फोन गर्छु।

I'm busy now; I'll call you back.

अहिले व्यस्त छु; फेरि फोन गर्छु।

Wrong number

गलत नम्बर

Sorry, I think I have the wrong number.

माफ गर्नुहोस्, मलाई लाग्छ मैले गलत नम्बर डायल गरेको छु।

Can you hear me?

के तपाईंले मलाई सुन्न सक्नुहुन्छ?

Can you hear me clearly?

के तपाईंले मलाई स्पष्ट सुन्न सक्नुहुन्छ?


Set 7: Social Media & Communication (सामाजिक सञ्जाल)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Post a photo

फोटो पोस्ट गर्नु

I posted a photo on Instagram.

मैले इन्स्टाग्राममा फोटो पोस्ट गरें।

Follow someone

कसैलाई पछ्याउनु

I follow many celebrities.

धेरै सेलिब्रेटीहरूलाई फलो गर्छु।

Send a message

सन्देश पठाउनु

I will send you a message later.

पछि तपाईंलाई सन्देश पठाउँछु।

Leave a comment

टिप्पणी गर्नु

Please leave a comment below.

कृपया तल टिप्पणी गर्नुहोस्।

Share a post

पोस्ट सेयर गर्नु

Can you share my post?

के तपाईं मेरो पोस्ट सेयर गर्न सक्नुहुन्छ?


Set 8: Describing People (मानिसको वर्णन गर्दै)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Tall / Short

अग्लो / होचो

He is tall and handsome.

अग्लो राम्रो देखिन्छ।

Hardworking

मिहिनेती

She is very hardworking.

उनी धेरै मिहिनेती छिन्।

Friendly

मिलनसार

My neighbor is friendly.

मेरो छिमेकी मिलनसार हुनुहुन्छ।

In a good mood

राम्रो मुडमा

He is in a good mood today.

आज राम्रो मुडमा छ।

Look forward to

प्रतीक्षा गर्नु

I look forward to meeting her.

उनलाई भेट्न उत्सुक छु।


Set 9: House & Living (घर बसोबास)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Move in/out

सर्नु / बाहिर सर्नु

We moved in last week.

हामी गत हप्ता सर्यौं।

Clean up

सफा गर्नु

I need to clean up my room.

मैले मेरो कोठा सफा गर्नु पर्छ।

Fix / Repair

मर्मत गर्नु

The plumber will fix the pipe.

प्लम्बरले पाइप मर्मत गर्नेछ।

Turn on/off the light

बत्ती बाल्नु / निभाउनु

Please turn off the light.

कृपया बत्ती निभाउनुहोस्।

Lock the door

ढोकामा ताल्चा लगाउनु

Don't forget to lock the door.

ढोकामा ताल्चा लगाउन नबिर्सनुहोस्।


Set 10: Festivals & Celebrations (चाडपर्व उत्सव)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Happy Dashain!

विजयादशमीको शुभकामना!

Happy Dashain to you and your family!

तपाईं तपाईंको परिवारलाई विजयादशमीको शुभकामना!

Celebrate with family

परिवारसँग मनाउनु

I celebrate Tihar with my family.

तिहार आफ्नो परिवारसँग मनाउँछु।

Give blessings

आशीर्वाद दिनु

Elders give blessings to the young.

ठूलाबडाले सानालाई आशीर्वाद दिनुहुन्छ।

Wear new clothes

नयाँ लुगा लगाउनु

We wear new clothes during festivals.

हामी चाडपर्वमा नयाँ लुगा लगाउँछौं।

Feast / Eat together

भोज गर्नु / सँगै खानु

We feast together on special days.

हामी विशेष दिनमा सँगै भोज खान्छौं।


Set 11: Nature & Environment (प्रकृति वातावरण)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Clean air

स्वच्छ हावा

I need some fresh, clean air.

मलाई केही ताजा, स्वच्छ हावा चाहियो।

Cut down trees

रुख काट्नु

We should not cut down trees.

हामीले रुख काट्नु हुँदैन।

Protect the environment

वातावरण जोगाउनु

We must protect the environment.

हामीले वातावरण जोगाउनु पर्छ।

Save water

पानी बचाउनु

Please save water for the future.

कृपया भविष्यको लागि पानी बचाउनुहोस्।

Global warming

ग्लोबल वार्मिङ

Global warming is a big issue.

ग्लोबल वार्मिङ एउटा ठूलो समस्या हो।


Set 12: Dreams & Future Plans (सपना भविष्यका योजनाहरू)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

I want to become...

... बन्न चाहन्छु।

I want to become a doctor.

डाक्टर बन्न चाहन्छु।

Save money

पैसा बचत गर्नु

I am saving money for a trip.

यात्राको लागि पैसा बचत गर्दै छु।

Study abroad

विदेश पढ्न जानु

She wants to study abroad.

उनी विदेश पढ्न जान चाहन्छिन्।

Settle down

बसोबास गर्नु

I want to settle down in Nepal.

नेपालमा बसोबास गर्न चाहन्छु।

Follow your dream

सपना पछ्याउनु

Never give up; follow your dream.

कहिल्यै हार नमान्नुहोस्; आफ्नो सपना पछ्याउनुहोस्।


Bonus: Polite Expressions (विनम्र अभिव्यक्तिहरू)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Excuse me.

क्षमा गर्नुहोस्।

Excuse me, can I ask something?

क्षमा गर्नुहोस्, के केही सोध्न सक्छु?

I am sorry.

माफी चाहन्छु।

I am sorry for being late.

ढिलो भएकोमा माफी चाहन्छु।

Thank you very much.

धेरै धेरै धन्यवाद।

Thank you very much for your help.

तपाईंको सहयोगको लागि धेरै धेरै धन्यवाद।

You are welcome.

स्वागत छ।

You are welcome, anytime.

स्वागत , जुनसुकै बेला।

Take care.

आफ्नो ख्याल राख्नुहोस्।

Take care of yourself.

आफ्नो ख्याल राख्नुहोस्।

 

No comments:

Post a Comment

PTE Retell Lecture Practice

PTE Retell Lecture Practice Title: The Impact of Urban Green Spaces on Mental Well-being Urban green spaces, such as parks, community ga...