Sunday, 16 August 2026

A Comprehensive Guide to Addressing Different Situations

A Comprehensive Guide to Addressing Different Situations

This guide covers persons, issues, solutions, challenges, and conditions, with phrases in English and Nepali, along with practical examples for each.

I have categorized this into 8 major life situations so you can easily find what you need.


Part 1: Core Phrases for Addressing Any Situation

Before diving into specific scenarios, here are universal opening phrases you can use to address any issue:

Situation Type

English Phrase

Nepali (Romanized)

Nepali (Script)

Starting a conversation

"I need to address something."

Maile kehi kura rakhna parchha.

"मैले केही कुरा राख्नु पर्छ।"

Raising a problem

"We have an issue here."

Hamilai yaha euta samasya chha.

"हामीलाई यहाँ एउटा समस्या छ।"

Offering a solution

"I think we can solve this by..."

Malai lagchha hami yaslai... garera samadhan garna sakchhau.

"मलाई लाग्छ हामी यसलाई... गरेर समाधान गर्न सक्छौं।"

Acknowledging a challenge

"This is definitely a challenge."

Yo nishchit rup-ma chunauti ho.

"यो निश्चित रूपमा चुनौती हो।"

Asking for help

"I need your support on this."

Malai yas-ma tapai-ko sahayog chahinchha.

"मलाई यसमा तपाईंको सहयोग चाहिन्छ।"

Expressing frustration

"I'm really worried about this."

Ma yas-ko barema dherai chintit chu.

" यसको बारेमा धेरै चिन्तित छु।"

Ending positively

"We'll find a way through this."

Hami yas-ko samadhan pakkai patta lagaunechhau.

"हामी यसको समाधान पक्कै पत्ता लगाउनेछौं।"


Part 2: Addressing Specific Persons (Who You're Talking To)

A. Addressing an Elder / Senior / Boss (Formal & Respectful)

Key Rules: Use "Hajur" (हजुर) frequently. Never interrupt. Use humble language.

#

Situation

English

Nepali

Romanized

1

Raising a concern

"Sir, I would like to respectfully raise a small concern."

"सर, विनम्रतापूर्वक एउटा सानो चिन्ता राख्न चाहन्छु।"

Sir, ma winamrata-purvak euta sano chinta rakhna chahanchhu.

2

Disagreeing politely

"I understand your point, Hajar, but may I offer a different perspective?"

" तपाईंको कुरा बुझ्छु, हजुर, तर के एउटा फरक दृष्टिकोण राख्न सक्छु?"

Ma tapai-ko kura bujhchu, Hajar, tara ke ma euta farak drishtikon rakhna sakchhu?

3

Asking for guidance

"I'm facing a difficulty, Hajar. Could you please advise me?"

"मलाई एउटा कठिनाई भइरहेको , हजुर। कृपया मलाई सल्लाह दिनुहुन्छ?"

Malai euta kathinai bhairaheko chha, Hajar. Kripaya malai sallaha dinuhunchha?

4

Apologizing

"I sincerely apologize for the mistake, Sir. It won't happen again."

" गल्तीको लागि हार्दिक माफी चाहन्छु, सर। यो फेरि हुनेछैन।"

Ma galti-ko lagi hardik mafi chahanchhu, Sir. Yo feri hunnechhaina.

5

Thanking

"Thank you so much for your valuable time, Hajar."

"तपाईंको बहुमूल्य समयको लागि धेरै धेरै धन्यवाद, हजुर।"

Tapai-ko bahumulya samay-ko lagi dherai dherai dhanyabad, Hajar.


B. Addressing a Friend / Peer / Sibling (Informal & Casual)

Key Rules: Use "Timi" (तिमी) or "Bro/Didi". Be direct but friendly.

#

Situation

English

Nepali

Romanized

6

Raising a concern

"Hey, I need to tell you something that's bothering me."

"हे, मलाई तिमीलाई एउटा कुरा भन्नु जसले मलाई दिक्क लगाइरहेको छ।"

Hey, malai timilai euta kura bhannu cha jaslai malai dikka lagairaheko chha.

7

Disagreeing casually

"I see your point, bro, but I totally think different."

" तिम्रो कुरा बुझ्छु, ब्रो, तर पूर्ण रूपमा अर्कै सोच्छु।"

Ma timro kura bujhchu, bro, tara ma purn rup-ma arkai sochchu.

8

Offering help

"Dude, if you need any help, just call me. I've got your back."

"यार, यदि तिमीलाई केही मद्दत चाहियो भने, मलाई फोन गर। तिम्रो साथ छु।"

Yar, yadi timilai kehi maddat chahiyo bhane, malai phone gar. Ma timro sath chu.

9

Apologizing

"I'm really sorry, man. That was totally my fault."

" धेरै दुखी छु, यार। त्यो पूर्ण रूपमा मेरो गल्ती थियो।"

Ma dherai dukhi chu, yar. Tyo purn rup-ma mero galti thiyo.

10

Giving advice

"Honestly, I think you should just let it go."

"इमानदारीसाथ, मलाई लाग्छ तिमीले यसलाई छोडिदिनु पर्छ।"

Imanadari-satha, malai lagchha timile yaslai chhodidinu parchha.


C. Addressing a Stranger / Shopkeeper / Service Provider (Neutral & Polite)

Key Rules: Use "Tapai" (तपाईं). Keep it short and clear.

#

Situation

English

Nepali

Romanized

11

Asking for information

"Excuse me. Could you please tell me where the bus stop is?"

"क्षमा गर्नुहोस्। के तपाईं मलाई बस स्टप कहाँ भनेर भन्न सक्नुहुन्छ?"

Kshama garnuhos. Ke tapai malai bus stop kaha chha bhanera bhanna saknuhunchha?

12

Raising a complaint

"I'm sorry to bother you, but this product is defective."

"तपाईंलाई दिक्क पारेकोमा माफी चाहन्छु, तर यो सामान खराब छ।"

Tapailai dikka pareko-ma mafi chahanchhu, tara yo saman kharab chha.

13

Negotiating

"I like this, but the price is too high. Can you give me a discount?"

"मलाई यो मन पर्छ, तर मूल्य धेरै महँगो छ। के तपाईं मलाई छुट दिन सक्नुहुन्छ?"

Malai yo man parchha, tara mulya dherai mahango chha. Ke tapai malai chhut dina saknuhunchha?

14

Thanking

"Thank you very much for your help."

"तपाईंको मद्दतको लागि धेरै धन्यवाद।"

Tapai-ko maddat-ko lagi dherai dhanyabad.

15

Calling for attention

"Excuse me, waiter! Can I have the bill, please?"

"क्षमा गर्नुहोस्, वेटर! के बिल पाउन सक्छु?"

Kshama garnuhos, waiter! Ke ma bill pauna sakchhu?


Part 3: Addressing Specific Issues & Problems

A. Workplace / Office Issues (Deadlines, Miscommunication, Heavy Workload)

#

Issue

English Phrase

Nepali

Romanized

16

Missed deadline

"I admit I missed the deadline. I take full responsibility."

" स्वीकार गर्छु कि मैले समय सीमा गुमाएँ। पूर्ण जिम्मेवारी लिन्छु।"

Ma swikar garchhu ki maile samay sima gumaem. Ma purn jimmedari linchhu.

17

Too much work

"I'm overwhelmed with tasks. Can we prioritize these?"

" कामले थिचिएको छु। के हामी यी कामहरूलाई प्राथमिकता दिन सक्छौं?"

Ma kam-le thichieko chu. Ke hami yi kam-harulai prathamikta dina sakchhau?

18

Miscommunication

"There seems to be a misunderstanding. Let me clarify."

"यहाँ गलत बुझाइ भएको जस्तो छ। स्पष्ट गर्छु।"

Yaha galat bujhai bhayeko jasto chha. Ma spashta garchhu.

19

Technical failure

"The system is down. We need to call IT support immediately."

"प्रणाली डाउन भयो। हामीले तुरुन्त आईटी सपोर्टलाई बोलाउनु पर्छ।"

Pranali down bhayo. Hamile turunt IT support-lai bolaunu parchha.

20

Conflict with colleague

"I think we have a difference of opinion. Let's discuss it calmly."

"मलाई लाग्छ हाम्रो विचारमा फरक छ। यसलाई शान्तिपूर्वक छलफल गरौं।"

Malai lagchha hamro bichar-ma farak chha. Yaslai shanti-purvak chhalphal garau.


B. Financial / Money Issues (Budget, Debt, Emergency)

#

Issue

English Phrase

Nepali

Romanized

21

Budget shortfall

"We are running over budget. We need to cut some expenses."

"हामी बजेट भन्दा बढी खर्च गर्दैछौं। हामीले केही खर्च कटौती गर्नुपर्छ।"

Hami budget bhanda badhi kharcha gardai chhau. Hamile kehi kharcha katauti garnu parchha.

22

Unexpected expense

"I have an unexpected expense this month. Can I adjust it?"

"मलाई यस महिना अप्रत्याशित खर्च छ। के यसलाई मिलाउन सक्छु?"

Malai yas mahina apratyashit kharcha chha. Ke ma yaslai milauna sakchhu?

23

Loan request

"I need to take a loan for my education. Can you guide me?"

"मलाई मेरो पढाइको लागि ऋण लिनु पर्छ। के तपाईं मलाई मार्गदर्शन गर्न सक्नुहुन्छ?"

Malai mero padhai-ko lagi rin linu parchha. Ke tapai malai margdarshan garna saknuhunchha?

24

Late payment

"I'm sorry, I couldn't pay on time. I will clear it by Friday."

"माफी चाहन्छु, समयमा तिर्न सकिन। शुक्रबारसम्म तिरिदिन्छु।"

Mafi chahanchhu, ma samay-ma tirna sakina. Ma Shukrabar-samma tiri-dinchhu.

25

Investment choice

"I'm confused about where to invest. Can you give me some advice?"

" कहाँ लगानी गर्ने भन्नेमा अन्योल छु। के तपाईं मलाई केही सल्लाह दिन सक्नुहुन्छ?"

Ma kaha lagani garne bhanne-ma anyol chu. Ke tapai malai kehi sallaha dina saknuhunchha?


C. Health / Medical Issues (Physical & Mental)

#

Issue

English Phrase

Nepali

Romanized

26

Physical pain

"I have a severe headache. Can I take a break?"

"मलाई धेरै टाउको दुखेको छ। के ब्रेक लिन सक्छु?"

Malai dherai tauko dukheko chha. Ke ma break lina sakchhu?

27

Mental stress

"I'm feeling very stressed lately. I need to rest."

"मलाई पछिल्लो समय धेरै तनाव भइरहेको छ। मलाई आराम चाहिन्छ।"

Malai pachillo samay dherai tanav bhairaheko chha. Malai aaram chahinchha.

28

Visiting a doctor

"Doctor, I've been having stomach pain for three days."

"डाक्टर, मलाई तीन दिनदेखि पेट दुखिरहेको छ।"

Doctor, malai tin din-dekhi pet dukhiruheko chha.

29

Taking sick leave

"I'm not feeling well today. I need to take a sick leave."

"मलाई आज सन्चै छैन। मैले बिरामी बिदा लिनु पर्छ।"

Malai aaj sanchai chaina. Maile birami bida linu parchha.

30

Mental health conversation

"I think I need professional help for my anxiety."

"मलाई लाग्छ मेरो चिन्ताको लागि मलाई पेशेवर मद्दत चाहिन्छ।"

Malai lagchha mero chinta-ko lagi malai peshewar maddat chahinchha.


Part 4: Addressing Challenges & Obstacles

A. Professional Challenges (Changing jobs, Learning new skills, Competition)

#

Challenge

English Phrase

Nepali

Romanized

31

New job transition

"I'm nervous about starting a new job, but I'm ready to learn."

" नयाँ जागिर सुरु गर्न डराएको छु, तर सिक्न तयार छु।"

Ma naya jagir suru garna daraeko chu, tara ma sikna tayar chu.

32

Learning new skill

"Learning this software is challenging, but I will practice daily."

"यो सफ्टवेयर सिक्न चुनौतीपूर्ण , तर दैनिक अभ्यास गर्नेछु।"

Yo software sikna chunautipurna chha, tara ma daily abhyas garnechhu.

33

Competition

"The competition is tough, but we have a strong team."

"प्रतिस्पर्धा कठिन , तर हामीसँग बलियो टोली छ।"

Pratispardha kathin chha, tara hami-sanga baliyo team chha.

34

Lack of resources

"We don't have enough resources, but we'll find a creative solution."

"हामीसँग पर्याप्त स्रोत छैन, तर हामी रचनात्मक समाधान खोज्नेछौं।"

Hami-sanga paryapt srot chaina, tara hami rachanatmak samadhan khojnechhau.

35

Career change

"Changing my career at this age is scary, but I'm following my passion."

"यो उमेरमा करियर परिवर्तन गर्नु डरलाग्दो , तर मेरो जोश पछ्याउँदै छु।"

Yo umer-ma career parivartan garnu dar-lagdo chha, tara ma mero josh pachyaudai chu.


B. Personal Challenges (Moving to a new place, Relationship issues, Motivation)

#

Challenge

English Phrase

Nepali

Romanized

36

Moving to a new city

"I'm new in this city and I don't know anyone. It's difficult."

" यो सहरमा नयाँ छु कसैलाई चिन्दिन। यो गाह्रो छ।"

Ma yo sahar-ma naya chu ra ma kasailai chindina. Yo gaaro chha.

37

Homesickness

"I miss my family back home. I feel lonely sometimes."

"मलाई घरको परिवारको याद आउँछ। कहिलेकाहीँ एक्लो महसुस गर्छु।"

Malai ghar-ko pariwar-ko yad aunchha. Kahile-kahi ma eklo mahasus garchhu.

38

Relationship conflict

"We had a big argument. I don't know how to fix it."

"हाम्रो ठूलो झगडा भयो। मलाई थाहा छैन कसरी समाधान गर्ने।"

Hamro thulo jhagada bhayo. Malai thaha chaina kasari samadhan garne.

39

Losing motivation

"I feel demotivated lately. I need to find my inspiration again."

" पछिल्लो समय निरुत्साहित छु। मलाई फेरि प्रेरणा चाहियो।"

Ma pachillo samay nirutsahit chu. Malai feri prerana chahiyo.

40

Grief / Loss

"I'm going through a tough time after losing my grandparent."

"हजुरबा/हजुरआमा गुमाएपछि गाह्रो समयबाट गुज्रिरहेको छु।"

Hajurba/Hajuraama gumaepachhi ma gaaro samay-bata gujriraheko chu.


Part 5: Addressing Solutions & Resolutions

A. Offering Practical Solutions (At work, home, or daily life)

#

Situation

English Phrase

Nepali

Romanized

41

Team solution

"Let's brainstorm together and find the best possible solution."

"आउनुहोस्, हामी सबै मिलेर विचार विमर्श गरौं उत्तम समाधान खोजौं।"

Aunuhos, hami sabai miler bichar bimarsh garau ra uttam samadhan khojau.

42

Alternative plan

"Plan A didn't work, so let's move to Plan B."

"योजना काम गरेन, त्यसैले योजना बी मा जाऔं।"

Yojana A kaam garena, tasai-le Yojana B ma jaau.

43

Time management

"We need to manage our time better. Let's create a schedule."

"हामीले हाम्रो समय राम्रोसँग व्यवस्थापन गर्नुपर्छ। एउटा तालिका बनाऔं।"

Hamile hamro samay ramro-sanga byabasthapan garnu parchha. Euta talika banaau.

44

Cost-cutting

"To save money, we should reduce unnecessary expenses."

"पैसा बचाउन, हामीले अनावश्यक खर्च घटाउनु पर्छ।"

Paisa bachauna, hamile anawashyak kharcha ghataunu parchha.

45

Conflict resolution

"Instead of blaming each other, let's focus on fixing the problem."

"एकअर्कालाई दोष दिनु भन्दा, समस्या समाधान गर्न ध्यान दिऔं।"

Ek-arkalai dosh dinu bhanda, samasya samadhan garna dhyan diau.


B. Emotional & Personal Solutions (Dealing with stress, fear, disappointment)

#

Situation

English Phrase

Nepali

Romanized

46

Managing stress

"I need to take a deep breath and calm down."

"मैले गहिरो सास फेर्नु पर्छ शान्त हुनु पर्छ।"

Maile gahiro sas fernu parchha ra shanta hunu parchha.

47

Overcoming fear

"I'm scared, but I will face my fear head-on."

" डराएको छु, तर मेरो डरलाई सामना गर्नेछु।"

Ma daraeko chu, tara ma mero dar-lai samana garnechhu.

48

Dealing with failure

"I failed this time, but I will learn from my mistakes."

" यस पटक असफल भएँ, तर मेरा गल्तीबाट सिक्नेछु।"

Ma yas patak asafal bhaem, tara ma mera galti-bata siknechhu.

49

Reassuring someone

"Don't worry. Everything will be okay. I'm here for you."

"चिन्ता नगर्नुहोस्। सबै ठिक हुनेछ। तपाईंको साथ छु।"

Chinta nagarnuhos. Sabai thik hunechha. Ma tapai-ko sath chu.

50

Staying positive

"This is hard, but we must stay optimistic."

"यो गाह्रो , तर हामी आशावादी रहनु पर्छ।"

Yo gaaro chha, tara hami ashabadi rahanu parchha.


Part 6: Addressing Special Conditions & Emergencies

A. Emergencies (Accidents, Urgent needs, Danger)

#

Situation

English Phrase

Nepali

Romanized

51

Medical emergency

"Call an ambulance immediately! Someone is injured."

"तुरुन्त एम्बुलेन्स बोलाउनुहोस्! कोही घाइते भएको छ।"

Turunt ambulance bolaunuhos! Kohi ghaite bhayeko chha.

52

Fire / Danger

"There's a fire! Everyone, evacuate the building calmly."

"आगो लाग्यो! सबैजना, शान्तिपूर्वक भवन खाली गर्नुहोस्।"

Aago lagyo! Sabaijana, shanti-purvak bhaban khali garnuhos.

53

Lost child/person

"I can't find my child. Please help me search."

"मलाई मेरो बच्चा भेटिएन। कृपया मलाई खोज्न मद्दत गर्नुहोस्।"

Malai mero bachcha bhetiena. Kripaya malai khojna maddat garnuhos.

54

Car breakdown

"My car broke down on the highway. Can you send a mechanic?"

"मेरो कार हाइवेमा बिग्रियो। के तपाईं मेकानिक पठाउन सक्नुहुन्छ?"

Mero car highway-ma bigriyo. Ke tapai mechanic pathauna saknuhunchha?

55

Urgent payment

"I need to pay this bill today. Can you lend me some money?"

"मलाई आज यो बिल तिर्नु पर्छ। के तपाईं मलाई केही पैसा दिन सक्नुहुन्छ?"

Malai aaj yo bill tirnu parchha. Ke tapai malai kehi paisa dina saknuhunchha?


B. Conditional Situations (If this happens, then do that)

#

Condition

English Phrase

Nepali

Romanized

56

If weather is bad

"If it rains, we will cancel the outdoor event."

"यदि पानी पर्छ भने, हामी बाहिरी कार्यक्रम रद्द गर्नेछौं।"

Yadi pani parchha bhane, hami bahiri karyakram radd garnechhau.

57

If budget permits

"If our budget allows, we will hire more staff."

"यदि हाम्रो बजेटले सक्छ भने, हामी थप कर्मचारी नियुक्त गर्नेछौं।"

Yadi hamro budget-le sakchha bhane, hami thap karmachari niyukt garnechhau.

58

If you need help

"If you ever need anything, just let me know."

"यदि तपाईंलाई कहिल्यै केही चाहियो भने, मलाई बताउनुहोस्।"

Yadi tapailai kahilei kehi chahiyo bhane, malai bataunuhos.

59

If problem persists

"If the issue continues, we will escalate it to the manager."

"यदि समस्या जारी रह्यो भने, हामी यसलाई व्यवस्थापकलाई पठाउनेछौं।"

Yadi samasya jari rahyo bhane, hami yaslai byabasthapak-lai pathaunechhau.

60

If agreement is reached

"If we all agree, we will sign the contract tomorrow."

"यदि हामी सबै सहमत भयौं भने, हामी भोलि सम्झौतामा हस्ताक्षर गर्नेछौं।"

Yadi hami sabai sahamat bhayau bhane, hami bholi samjhauma hastakshar garnechhau.


Part 7: Real-Life Dialogue Examples (Putting It All Together)

Dialogue 1: Addressing a Workplace Issue (Formal)

  • Boss: "The project is delayed. What happened?"
  • You (English): "Sir, I take full responsibility. We faced a technical challenge, but I have a solution. We will extend the deadline by two days and work overtime."
  • You (Nepali): "सर, पूर्ण जिम्मेवारी लिन्छु। हामीले प्राविधिक चुनौतीको सामना गर्यौं, तर मसँग समाधान छ। हामी समय सीमा दुई दिन थप्छौं ओभरटाइम काम गर्नेछौं।"
    (Sir, ma purn jimmedari linchhu. Hamile pravidhik chunauti-ko samana garyau, tara ma-sanga samadhan chha. Hami samay sima dui din thapchhau ra overtime kaam garnechhau.)

Dialogue 2: Addressing a Friend's Emotional Challenge (Informal)

  • Friend: "I'm feeling really down about my exam results."
  • You (English): "Hey, don't be so hard on yourself. Failure is a part of life. Let's make a study plan together and crush the next one!"
  • You (Nepali): "हे, आफैलाई यति धेरै दोष नदे। असफलता जीवनको एउटा हिस्सा हो। आउ, हामी सँगै पढ्ने योजना बनाऔं अर्को परीक्षामा राम्रो गरौं!"
    (Hey, aafailai yati dherai dosh nade. Asafalta jeevan-ko euta hissa ho. Aau, hami sangai padhne yojana banaau ra arko parikshama ramro garau!)

Dialogue 3: Addressing a Stranger in an Emergency (Neutral)

  • You (English): "Excuse me! There is a child crying alone near the road. I think he is lost. Can you help me find his parents?"
  • You (Nepali): "क्षमा गर्नुहोस्! सडक नजिक एउटा बच्चा एक्लै रोइरहेको छ। मलाई लाग्छ हराएको छ। के तपाईं मलाई उसका आमाबुवा खोज्न मद्दत गर्न सक्नुहुन्छ?"
    (Kshama garnuhos! Sadak najik euta bachcha eklai roiraheko chha. Malai lagchha u haraeko chha. Ke tapai malai us-ka ama-buwa khojna maddat garnuhunchha?)

Part 8: Quick Reference Table - Phrases by Situation Type

Situation Type

English Starter

Nepali Starter (Romanized)

Nepali Script

When you caused a problem

"I take full responsibility..."

"Ma purn jimmedari linchhu..."

पूर्ण जिम्मेवारी लिन्छु...

When you need a solution

"We need to find a way to..."

"Hamile... garne upaya khojnu parchha..."

हामीले... गर्ने उपाय खोज्नु पर्छ...

When facing a challenge

"This is difficult, but we can..."

"Yo gaaro chha, tara hami sakchhau..."

यो गाह्रो , तर हामी सक्छौं...

When helping someone

"Don't worry, I'll take care of it."

"Chinta nagarnuhos, ma heridinchhu."

चिन्ता नगर्नुहोस्, हेरिदिन्छु।

When disagreeing

"I see your point, but I think..."

"Ma tapai-ko kura bujhchhu, tara malai lagchha..."

तपाईंको कुरा बुझ्छु, तर मलाई लाग्छ...

When apologizing

"I sincerely apologize for..."

"Ma... ko lagi hardik mafi chahanchhu..."

... को लागि हार्दिक माफी चाहन्छु...

When asking for time

"Can I have some time to think?"

"Ke malai sochna kehi samay dina saknuhunchha?"

के मलाई सोच्न केही समय दिन सक्नुहुन्छ?

When reassuring

"Everything will be alright."

"Sabai thik hunechha."

सबै ठिक हुनेछ।

 

50 More Example Sentences for Addressing Different Situations

Below is the complete set, organized into the same 8 categories, with English, Nepali (Romanized), and Nepali (Script).


Set 1: Addressing Elders / Bosses (Formal) – 6 Examples

#

English

Nepali (Romanized)

Nepali (Script)

1

"Sir, I respectfully request a meeting to discuss the project delays."

Sir, ma winamrata-purvak pariyojana-ko dhilaibare chhalphal garna baithak-ko anurodh garchhu.

सर, विनम्रतापूर्वक परियोजनाको ढिलाइबारे छलफल गर्न बैठकको अनुरोध गर्छु।

2

"Hajur, I value your opinion, but I have a slightly different view on this matter."

Hajur, ma tapai-ko rayalai mahatwa dinchhu, tara yas bishay-ma mero kehi farak drishtikon chha.

हजुर, तपाईंको रायलाई महत्व दिन्छु, तर यस विषयमा मेरो केही फरक दृष्टिकोण छ।

3

"I'm afraid I cannot complete this task without additional support, Sir."

Malai dar chha ki ma thap sahayog bina yo kaam sakdina, Sir.

मलाई डर कि थप सहयोग बिना यो काम सक्दिन, सर।

4

"Thank you for your guidance, Hajur. I will implement your suggestions immediately."

Tapai-ko margdarshan-ko lagi dhanyabad, Hajur. Ma tapai-ka sujhaw-haru turunt lagu garnechhu.

तपाईंको मार्गदर्शनको लागि धन्यवाद, हजुर। तपाईंका सुझावहरू तुरुन्त लागू गर्नेछु।

5

"I apologize for the oversight, Sir. I will correct it by the end of the day."

Ma nirikshan-ko lagi mafi chahanchhu, Sir. Ma yaslai aajai sachyaunechhu.

निरीक्षणको लागि माफी चाहन्छु, सर। यसलाई आजै सच्याउनेछु।

6

"Could you please clarify your expectations on this project, Hajur?"

Ke tapai kripaya yas pariyojana-ma aafno apeksha spashta parna saknuhunchha, Hajur?

के तपाईं कृपया यस परियोजनामा आफ्नो अपेक्षा स्पष्ट पार्न सक्नुहुन्छ, हजुर?


Set 2: Addressing Friends / Peers (Informal) – 6 Examples

#

English

Nepali (Romanized)

Nepali (Script)

7

"Bro, I need to talk to you about something serious. Got a minute?"

Bro, malai timi-sanga kehi gambhir kura garnu chha. Ek minute chha?

ब्रो, मलाई तिमीसँग केही गम्भीर कुरा गर्नु छ। एक मिनेट ?

8

"Dude, I totally get where you're coming from, but I think you're overthinking this."

Yar, ma purn rup-ma bujhchu timi kaha-bata aako, tara malai lagchha timi yaslai dherai sochdai chhau.

यार, पूर्ण रूपमा बुझ्छु तिमी कहाँबाट आएको, तर मलाई लाग्छ तिमी यसलाई धेरै सोच्दैछौ।

9

"Don't worry about that exam, man. We'll study together and ace it!"

Tyo pariksha-ko barema chinta nagar, yar. Hami sangai padchhau ra ramro garchhau!

त्यो परीक्षाको बारेमा चिन्ता नगर, यार। हामी सँगै पढ्छौं राम्रो गर्छौं!

10

"Honestly, I think you should just tell her how you feel. It's better than hiding it."

Imanadari-satha, malai lagchha timile uslai aafno bhawana bataunu parchha. Lukaunu bhanda ramro ho.

इमानदारीसाथ, मलाई लाग्छ तिमीले उसलाई आफ्नो भावना बताउनु पर्छ। लुकाउनु भन्दा राम्रो हो।

11

"I'm really sorry I forgot your birthday, dude. Let me make it up to you."

Ma dherai dukhi chu maile timro janmadin birse, yar. Ma yas-ko kshatipurti garchhu.

धेरै दुखी छु मैले तिम्रो जन्मदिन बिर्सें, यार। यसको क्षतिपूर्ति गर्छु।

12

"Let's just chill and not stress about this right now, okay?"

Ahile hami aaram garau ra yas-ko barema tanav nali'au, thik chha?

अहिले हामी आराम गरौं यसको बारेमा तनाव नलिऔं, ठिक ?


Set 3: Addressing Strangers / Service Providers (Neutral) – 6 Examples

#

English

Nepali (Romanized)

Nepali (Script)

13

"Excuse me, could you please show me the way to the nearest pharmacy?"

Kshama garnuhos, ke tapai malai najik-ko aushadhi pasal-ko bato dekhauna saknuhunchha?

क्षमा गर्नुहोस्, के तपाईं मलाई नजिकको औषधि पसलको बाटो देखाउन सक्नुहुन्छ?

14

"I bought this shirt yesterday, and it has a tear. Can I exchange it?"

Maile yo shirt hijo kineko thie, ra yas-ma chyatieko chha. Ke ma yaslai satna sakchhu?

मैले यो सर्ट हिजो किनेको थिएँ, यसमा च्यातिएको छ। के यसलाई साट्न सक्छु?

15

"Your service was excellent today. I'll definitely come back again."

Aaj-ko tapai-ko sewa utkrisht thiyo. Ma pakkai feri aaunechhu.

आजको तपाईंको सेवा उत्कृष्ट थियो। पक्कै फेरि आउनेछु।

16

"I think you gave me the wrong change. Can you please check again?"

Malai lagchha tapai-le malai galat firtha dinu-bhayo. Ke tapai kripaya feri jaanch garna saknuhunchha?

मलाई लाग्छ तपाईंले मलाई गलत फिर्ता दिनुभयो। के तपाईं कृपया फेरि जाँच गर्न सक्नुहुन्छ?

17

"Could you speak a little slower, please? I'm still learning Nepali."

Ke tapai ali bistari bolna saknuhunchha? Ma ajhai Nepali sikdai chu.

के तपाईं अलि बिस्तारै बोल्न सक्नुहुन्छ? अझै नेपाली सिक्दै छु।

18

"I'm looking for a good place to eat around here. Any recommendations?"

Ma yaha najik khana-ko lagi ramro thau khojdai chu. Kunai sipharis chha?

यहाँ नजिक खानाको लागि राम्रो ठाउँ खोज्दै छु। कुनै सिफारिस ?


Set 4: Workplace Issues (Deadlines, Miscommunication, Workload) – 6 Examples

#

English

Nepali (Romanized)

Nepali (Script)

19

"I realize I made an error in the report. I will fix it before the meeting."

Maile mahasus gare ki maile report-ma galti gare. Ma baithak aghi yaslai sachyauchhu.

मैले महसुस गरें कि मैले रिपोर्टमा गल्ती गरें। बैठक अघि यसलाई सच्याउँछु।

20

"We are falling behind schedule. Can we prioritize the most urgent tasks?"

Hami talika bhanda pachhi pariraheka chhau. Ke hami sabai-bhanda jaruri kam-lai prathamikta dina sakchhau?

हामी तालिका भन्दा पछि परिरहेका छौं। के हामी सबैभन्दा जरुरी कामलाई प्राथमिकता दिन सक्छौं?

21

"I think there's been a miscommunication between our teams. Let's clear it up now."

Malai lagchha hamra team-haru bich galat sanchar bhayeko chha. Ahile yaslai spashta garau.

मलाई लाग्छ हाम्रा टोलीहरू बीच गलत सञ्चार भएको छ। अहिले यसलाई स्पष्ट गरौं।

22

"The printer is out of order again. I'll submit a maintenance request."

Printer feri bigriyo. Ma marmat-ko lagi anurodh pesh garchhu.

प्रिन्टर फेरि बिग्रियो। मर्मतको लागि अनुरोध पेश गर्छु।

23

"I can't handle all these tasks alone. Can someone assist me with this?"

Ma eklai yi sabai kaam handle garna sakdina. Ke kasaile yas-ma malai sahayog garna sakchha?

एक्लै यी सबै काम ह्यान्डल गर्न सक्दिन। के कसैले यसमा मलाई सहयोग गर्न सक्छ?

24

"The client is unhappy with our progress. We need to come up with a recovery plan."

Grahak hamro pragati-bata khusi chaina. Hamile punah-prapti yojana banaunu parchha.

ग्राहक हाम्रो प्रगतिबाट खुसी छैन। हामीले पुनःप्राप्ति योजना बनाउनु पर्छ।


Set 5: Financial & Money Issues – 6 Examples

#

English

Nepali (Romanized)

Nepali (Script)

25

"I've been overspending lately. I need to create a strict monthly budget."

Maile pachillo samay dherai kharcha gare. Malai kada masik budget banaunu parchha.

मैले पछिल्लो समय धेरै खर्च गरें। मलाई कडा मासिक बजेट बनाउनु पर्छ।

26

"This is an emergency and I need cash immediately. Can you help me?"

Yo apatkalin ho ra malai turunt nagad chahiyo. Ke tapai malai maddat garna saknuhunchha?

यो आपतकालीन हो मलाई तुरुन्त नगद चाहियो। के तपाईं मलाई मद्दत गर्न सक्नुहुन्छ?

27

"My bank account is almost empty. I need to find a part-time job soon."

Mero bank khata lagbhag khali chha. Malai chadai ansakalik jagir khojnu parchha.

मेरो बैंक खाता लगभग खाली छ। मलाई चाँडै अंशकालिक जागिर खोज्नु पर्छ।

28

"We need to save more money for our future plans. Let's reduce eating out."

Hamile hamro bhawishya-ka yojana-haru-ko lagi thap paisa bachaunu parchha. Bahira khana kam garau.

हामीले हाम्रो भविष्यका योजनाहरूको लागि थप पैसा बचाउनु पर्छ। बाहिर खाना कम गरौं।

29

"I'm considering taking a loan for my new business. What do you think?"

Ma mero naya byabasaya-ko lagi rin line bichar gardai chu. Tapai ke sochnuhunchha?

मेरो नयाँ व्यवसायको लागि ऋण लिने विचार गर्दै छु। तपाईं के सोच्नुहुन्छ?

30

"I have some extra money this month. I think I'll invest it in mutual funds."

Ma-sanga yas mahina kehi atirikta paisa chha. Malai lagchha ma yaslai mutual fund-ma lagani garchhu.

मसँग यस महिना केही अतिरिक्त पैसा छ। मलाई लाग्छ यसलाई म्युचुअल फन्डमा लगानी गर्छु।


Set 6: Health & Medical Issues – 6 Examples

#

English

Nepali (Romanized)

Nepali (Script)

31

"I've been having trouble sleeping for weeks. I think I need to see a doctor."

Malai haptau-dekhi nidauna samasya bhairaheko chha. Malai lagchha ma doctor-lai bhetnu parchha.

मलाई हप्तौंदेखि निदाउन समस्या भइरहेको छ। मलाई लाग्छ डाक्टरलाई भेट्नु पर्छ।

32

"My back pain is getting worse. I need to take a break from heavy lifting."

Mero dhad-ko dukhai jhan badhdai chha. Maile gahrungo saman uthauna banda garnu parchha.

मेरो ढाडको दुखाइ झन् बढ्दै छ। मैले गह्रुङ्गो सामान उठाउन बन्द गर्नु पर्छ।

33

"I feel exhausted all the time. Maybe I need more vitamins in my diet."

Ma sadhai thakit mahasus garchhu. Hunasakchha malai mero aahar-ma thap vitamin chahinchha.

सधैं थकित महसुस गर्छु। हुनसक्छ मलाई मेरो आहारमा थप भिटामिन चाहिन्छ।

34

"Doctor, I have a persistent cough and fever since yesterday."

Doctor, hijo-dekhi malai lagatar khoki ra jwaro chha.

डाक्टर, हिजोदेखि मलाई लगातार खोकी ज्वरो छ।

35

"I think I'm burned out from work. I need to take a few days off."

Malai lagchha ma kaam-ko karan-le thakit bhayeko chu. Malai kehi din bida chahinchha.

मलाई लाग्छ कामको कारणले थकित भएको छु। मलाई केही दिन बिदा चाहिन्छ।

36

"Please take care of yourself. Your health is more important than anything else."

Kripaya aafno khyal rakhunhos. Tapai-ko swasthya aru sabai bhanda mahatwapurna chha.

कृपया आफ्नो ख्याल राख्नुहोस्। तपाईंको स्वास्थ्य अरू सबै भन्दा महत्त्वपूर्ण छ।


Set 7: Professional & Personal Challenges – 6 Examples

#

English

Nepali (Romanized)

Nepali (Script)

37

"Learning this new software is really tough, but I'm determined to master it."

Yo naya software sikna sachchai gaaro chha, tara ma yas-ma nipuna hun dridha chu.

यो नयाँ सफ्टवेयर सिक्न साँच्चै गाह्रो , तर यसमा निपुण हुन दृढ छु।

38

"I moved to a new city alone, and it's been hard making friends here."

Ma eklai naya sahar-ma sareko chu, ra yaha sathi banauna gaaro bhairaheko chha.

एक्लै नयाँ सहरमा सरेको छु, यहाँ साथी बनाउन गाह्रो भइरहेको छ।

39

"Competition in this field is intense, but I will keep improving my skills."

Yas kshetra-ma pratispardha tibr chha, tara ma aafno sip sudhardai rahanechhu.

यस क्षेत्रमा प्रतिस्पर्धा तीव्र , तर आफ्नो सीप सुधार्दै रहनेछु।

40

"I'm scared of failure, but I know I have to take this risk."

Ma asafalta-sanga darauchhu, tara malai thaha chha maile yo jokhim linu parchha.

असफलतासँग डराउँछु, तर मलाई थाहा मैले यो जोखिम लिनु पर्छ।

41

"I don't have enough experience for this job, but I am a fast learner."

Ma-sanga yo jagir-ko lagi paryapt anubhav chaina, tara ma chhito sikne manchhe hu.

मसँग यो जागिरको लागि पर्याप्त अनुभव छैन, तर छिटो सिक्ने मान्छे हुँ।

42

"Sometimes I feel lonely here, but I try to stay positive and busy."

Kahile-kahi ma yaha eklo mahasus garchhu, tara ma sakaratmak ra byasta rahan prayas garchhu.

कहिलेकाहीँ यहाँ एक्लो महसुस गर्छु, तर सकारात्मक व्यस्त रहन प्रयास गर्छु।


Set 8: Solutions, Conditions & Emergencies – 8 Examples

#

English

Nepali (Romanized)

Nepali (Script)

43

"Instead of panicking, let's sit down and make a step-by-step plan."

Attinu bhanda, hami basau ra charan-dar-charan yojana banaau.

आत्तिनु भन्दा, हामी बसौं चरण-दर-चरण योजना बनाऔं।

44

"If the internet is down, we can still work offline and upload later."

Yadi internet down chha bhane, hami offline kaam garna sakchhau ra pachhi upload garna sakchhau.

यदि इन्टरनेट डाउन भने, हामी अफलाइन काम गर्न सक्छौं पछि अपलोड गर्न सक्छौं।

45

"We don't have the budget for this, so let's find a cheaper alternative."

Hami-sanga yas-ko lagi budget chaina, tasai-le sasto wikalp khojau.

हामीसँग यसको लागि बजेट छैन, त्यसैले सस्तो विकल्प खोजौं।

46

"If you're not feeling well, please go home and rest. We'll cover your tasks."

Yadi tapailai sanchai chaina bhane, kripaya ghar januhos ra aaram garnuhos. Hami tapai-ko kaam heridinchhau.

यदि तपाईंलाई सन्चै छैन भने, कृपया घर जानुहोस् आराम गर्नुहोस्। हामी तपाईंको काम हेरिदिन्छौं।

47

"I need help immediately! My car has broken down in the middle of the road."

Malai turunt maddat chahiyo! Mero car bich sadak-ma bigriyo.

मलाई तुरुन्त मद्दत चाहियो! मेरो कार बीच सडकमा बिग्रियो।

48

"If we all agree on these terms, we can finalize the deal today."

Yadi hami sabai yi sartaharu-ma sahamat chhau bhane, hami aajai samjhaute antim garna sakchhau.

यदि हामी सबै यी सर्तहरूमा सहमत छौं भने, हामी आजै सम्झौता अन्तिम गर्न सक्छौं।

49

"Let's not blame anyone. The priority is to fix the problem as soon as possible."

Kasailai dosh nadi'au. Prathamikta sake-samma chado samasya samadhan garnu ho.

कसैलाई दोष नदिऔं। प्राथमिकता सकेसम्म चाँडो समस्या समाधान गर्नु हो।

50

"If we work together, we can overcome any challenge that comes our way."

Yadi hami sabai miler kaam garyau bhane, hami hamro bato-ma aune kunai pani chunauti paar garna sakchhau.

यदि हामी सबै मिलेर काम गर्यौं भने, हामी हाम्रो बाटोमा आउने कुनै पनि चुनौती पार गर्न सक्छौं।


Bonus: Quick Reference – How to Start Addressing Different Situations

Situation

English Starter

Nepali Starter (Romanized)

Nepali Script

Raising a serious issue

"I need to bring something to your attention..."

Ma tapai-ko dhyan-ma euta kura lyauna chahanchhu...

तपाईंको ध्यानमा एउटा कुरा ल्याउन चाहन्छु...

Offering a solution

"One way to fix this is..."

Yasko samadhan-ko euta tarika bhaneko...

यसको समाधानको एउटा तरिका भनेको...

Admitting a mistake

"I take full responsibility for..."

Ma... ko purna jimmedari linchhu...

... को पूर्ण जिम्मेवारी लिन्छु...

Handling an emergency

"We have a critical situation here..."

Hamilai yaha euta gambhir awastha chha...

हामीलाई यहाँ एक गम्भीर अवस्था ...

Dealing with a challenge

"This is tough, but we have to..."

Yo gaaro chha, tara hami-le...

यो गाह्रो , तर हामीले...

Reassuring someone

"Don't worry, I'll handle this..."

Chinta nagarnuhos, ma yo samhalchhu...

चिन्ता नगर्नुहोस्, यो सम्हाल्छु...

60 Fill-in-the-Blank Sentences: Addressing Different Situations

60 fill-in-the-blank sentences (English only) based on addressing different situations—covering persons, issues, solutions, challenges, and conditions.

Each sentence has 4 options (A, B, C, D) in brackets. The answers are NOT provided, as you requested.


Set 1: Addressing Elders / Bosses (Formal) – 10 Sentences

1. "Sir, I respectfully ______ a meeting to discuss the project delays."
( A) request / B) refuse / C) cancel / D) ignore )

2. "Hajar, I value your opinion, but I have a slightly different ______ on this matter."
( A) view / B) meal / C) house / D) car )

3. "I'm afraid I cannot ______ this task without additional support, Sir."
( A) complete / B) avoid / C) forget / D) enjoy )

4. "Thank you for your ______, Hajar. I will implement your suggestions immediately."
( A) criticism / B) guidance / C) anger / D) silence )

5. "I ______ for the oversight, Sir. I will correct it by the end of the day."
( A) rejoice / B) apologize / C) celebrate / D) ignore )

6. "Could you please ______ your expectations on this project, Hajar?"
( A) hide / B) clarify / C) ignore / D) forget )

7. "Sir, I would like to ______ a small concern regarding the budget."
( A) raise / B) lower / C) drop / D) bury )

8. "I completely ______ your point, Hajar, but may I offer another perspective?"
( A) misunderstand / B) ignore / C) understand / D) forget )

9. "I will ______ my best to meet the deadline you have set, Sir."
( A) do / B) make / C) try / D) all of the above )

10. "Your ______ on this matter would be greatly appreciated, Hajar."
( A) silence / B) absence / C) advice / D) anger )


Set 2: Addressing Friends / Peers (Informal) – 10 Sentences

11. "Bro, I need to ______ to you about something serious. Got a minute?"
( A) sing / B) dance / C) talk / D) sleep )

12. "Dude, I totally get where you're ______ from, but I think you're overthinking this."
( A) coming / B) going / C) running / D) hiding )

13. "Don't ______ about that exam, man. We'll study together and ace it!"
( A) worry / B) laugh / C) sing / D) jump )

14. "Honestly, I think you should just tell her how you ______."
( A) cook / B) feel / C) run / D) fly )

15. "I'm really ______ I forgot your birthday, dude. Let me make it up to you."
( A) happy / B) excited / C) sorry / D) proud )

16. "Let's just ______ and not stress about this right now, okay?"
( A) fight / B) run / C) chill / D) cry )

17. "Hey, I need to tell you something that's really ______ me."
( A) helping / B) bothering / C) pleasing / D) amusing )

18. "I see your ______, bro, but I totally think different."
( A) point / B) car / C) house / D) food )

19. "Dude, if you need any help, just ______ me. I've got your back."
( A) avoid / B) ignore / C) call / D) forget )

20. "I'm really sorry, man. That was totally my ______."
( A) success / B) fault / C) victory / D) reward )


Set 3: Addressing Strangers / Service Providers (Neutral) – 10 Sentences

21. "Excuse me, could you please ______ me the way to the nearest pharmacy?"
( A) show / B) hide / C) sell / D) buy )

22. "I bought this shirt yesterday, and it has a ______. Can I exchange it?"
( A) tear / B) button / C) pocket / D) collar )

23. "Your ______ was excellent today. I'll definitely come back again."
( A) service / B) silence / C) anger / D) absence )

24. "I think you gave me the wrong ______. Can you please check again?"
( A) receipt / B) change / C) product / D) bag )

25. "Could you speak a little ______, please? I'm still learning Nepali."
( A) louder / B) slower / C) faster / D) quieter )

26. "I'm looking for a good place to ______ around here. Any recommendations?"
( A) sleep / B) work / C) eat / D) cry )

27. "Excuse me, I'm ______. Can you tell me how to get to the bus station?"
( A) happy / B) rich / C) lost / D) tired )

28. "Could you please ______ me a receipt for this purchase?"
( A) give / B) hide / C) burn / D) forget )

29. "I'm sorry to ______ you, but this product is defective."
( A) help / B) bother / C) amuse / D) entertain )

30. "Thank you very much for your ______. Have a great day!"
( A) silence / B) criticism / C) help / D) anger )


Set 4: Workplace Issues (Deadlines, Miscommunication, Workload) – 10 Sentences

31. "I realize I made an ______ in the report. I will fix it before the meeting."
( A) effort / B) error / C) achievement / D) improvement )

32. "We are falling ______ schedule. Can we prioritize the most urgent tasks?"
( A) ahead of / B) behind / C) beside / D) under )

33. "I think there's been a ______ between our teams. Let's clear it up now."
( A) celebration / B) misunderstanding / C) party / D) success )

34. "The printer is out of ______ again. I'll submit a maintenance request."
( A) order / B) paper / C) ink / D) all of the above )

35. "I can't ______ all these tasks alone. Can someone assist me with this?"
( A) handle / B) ignore / C) avoid / D) forget )

36. "The client is unhappy with our ______. We need to come up with a recovery plan."
( A) progress / B) silence / C) absence / D) delay )

37. "I ______ that we missed the deadline. I take full responsibility."
( A) deny / B) admit / C) forget / D) ignore )

38. "We need to ______ this issue before the client finds out about it."
( A) hide / B) ignore / C) resolve / D) celebrate )

39. "I'm ______ with tasks right now. Can we redistribute the workload?"
( A) bored / B) overwhelmed / C) excited / D) relaxed )

40. "There seems to be a ______ of communication. Let's set up a daily meeting."
( A) breakthrough / B) success / C) lack / D) celebration )


Set 5: Financial & Money Issues – 10 Sentences

41. "I've been ______ lately. I need to create a strict monthly budget."
( A) saving / B) overspending / C) investing / D) donating )

42. "This is an ______ and I need cash immediately. Can you help me?"
( A) emergency / B) party / C) vacation / D) celebration )

43. "My bank account is almost ______. I need to find a part-time job soon."
( A) full / B) empty / C) frozen / D) active )

44. "We need to ______ more money for our future plans. Let's reduce eating out."
( A) spend / B) waste / C) save / D) borrow )

45. "I'm considering ______ a loan for my new business. What do you think?"
( A) refusing / B) taking / C) avoiding / D) celebrating )

46. "I have some ______ money this month. I think I'll invest it in mutual funds."
( A) extra / B) missing / C) stolen / D) borrowed )

47. "We are running ______ budget. We need to cut some expenses."
( A) under / B) over / C) within / D) beside )

48. "I'm sorry, I couldn't ______ on time. I will clear it by Friday."
( A) spend / B) save / C) pay / D) borrow )

49. "I'm ______ about where to invest. Can you give me some advice?"
( A) excited / B) confused / C) happy / D) relaxed )

50. "If our budget ______, we will hire more staff next month."
( A) fails / B) allows / C) disappears / D) fights )


Set 6: Health & Medical Issues – 10 Sentences

51. "I've been having trouble ______ for weeks. I think I need to see a doctor."
( A) eating / B) sleeping / C) working / D) playing )

52. "My back pain is getting ______. I need to take a break from heavy lifting."
( A) better / B) worse / C) lighter / D) easier )

53. "I feel ______ all the time. Maybe I need more vitamins in my diet."
( A) energized / B) exhausted / C) excited / D) happy )

54. "Doctor, I have a persistent ______ and fever since yesterday."
( A) cough / B) sneeze / C) smile / D) laugh )

55. "I think I'm ______ out from work. I need to take a few days off."
( A) burned / B) excited / C) relaxed / D) happy )

56. "Please take ______ of yourself. Your health is more important than anything else."
( A) care / B) note / C) charge / D) control )

57. "I'm feeling very ______ lately. I need to rest and relax."
( A) stressed / B) relaxed / C) happy / D) excited )

58. "I have a severe ______. Can I take a break for a while?"
( A) headache / B) foot / C) hand / D) ear )

59. "I think I need professional ______ for my anxiety."
( A) help / B) food / C) clothes / D) silence )

60. "I'm not feeling ______ today. I need to take a sick leave."
( A) well / B) bad / C) tired / D) happy )

Answers with Short Reasons

Set 1: Addressing Elders / Bosses (Formal)

1.      A) request — We say “request a meeting” when asking formally for a meeting.

2.      A) view“A different view” means a different opinion or perspective.

3.      A) complete“Complete a task” means finish the task.

4.      B) guidance“Thank you for your guidance” is a polite way to thank someone for advice or direction.

5.      B) apologize“Apologize for” is the correct expression for saying sorry about a mistake.

6.      B) clarify“Clarify your expectations” means make your expectations clear.

7.      A) raise“Raise a concern” is a common formal expression for mentioning a problem.

8.      C) understand“Understand your point” means understand someone's opinion or argument.

9.      A) do — The fixed expression is “do my best.”

10. C) advice“Your advice would be appreciated” is a natural formal expression.


Set 2: Addressing Friends / Peers (Informal)

11. C) talk — We say “talk to someone about something.”

12. A) coming — The expression “where you're coming from” means someone's point of view or perspective.

13. A) worry“Worry about” means feel anxious about something.

14. B) feel“Tell her how you feel” is the natural expression for expressing emotions.

15. C) sorry“I'm really sorry” is used to apologize.

16. C) chill — Informally, “chill” means relax.

17. B) bothering“Something is bothering me” means something is causing concern or annoyance.

18. A) point“I see your point” means I understand your argument or opinion.

19. C) call“Call me” means contact me by phone.

20. B) fault“It was my fault” means I was responsible for the mistake.


Set 3: Addressing Strangers / Service Providers

21. A) show — We say “show me the way” when asking for directions.

22. A) tear — A tear is a damaged or ripped part of clothing.

23. A) service“Your service was excellent” is appropriate when praising a service provider.

24. B) change“Wrong change” means incorrect money returned after payment.

25. B) slower“Speak a little slower” means reduce the speed of speaking.

26. C) eat“A place to eat” means a restaurant or eating place.

27. C) lost“I'm lost” means you do not know where you are or how to get somewhere.

28. A) give — The natural expression is “give me a receipt.”

29. B) bother“I'm sorry to bother you” is a polite way to interrupt someone.

30. C) help“Thank you for your help” is the standard expression.


Set 4: Workplace Issues

31. B) error“Make an error” means make a mistake.

32. B) behind — The expression is “fall behind schedule.”

33. B) misunderstanding — A misunderstanding is an incorrect understanding between people or groups.

34. A) order“Out of order” means a machine is not working properly.
Note: “out of paper” and “out of ink” are also grammatical, but “out of order” fits the maintenance-request context best.

35. A) handle“Handle tasks” means manage or deal with tasks.

36. A) progress“Unhappy with our progress” means dissatisfied with how the work is developing.

37. B) admit“Admit that” means accept or acknowledge that something is true.

38. C) resolve“Resolve an issue” means solve a problem.

39. B) overwhelmed“Overwhelmed with tasks” means having too many tasks to manage easily.

40. C) lack“A lack of communication” means insufficient communication.


Set 5: Financial & Money Issues

41. B) overspending“Overspending” means spending more money than necessary or planned.

42. A) emergency — An emergency is an unexpected situation requiring immediate action or money.

43. B) empty“An almost empty bank account” means very little money remains.

44. C) save“Save money” means keep money instead of spending it.

45. B) taking — The natural expression is “take a loan.”

46. A) extra“Extra money” means additional money that is available.

47. B) over — The fixed expression is “run over budget.”

48. C) pay — We say “pay on time” when referring to bills or payments.

49. B) confused“Confused about where to invest” means uncertain about the investment choice.

50. B) allows“If our budget allows” means if we have enough money available.


Set 6: Health & Medical Issues

51. B) sleeping“Have trouble sleeping” is a common expression for difficulty getting enough sleep.

52. B) worse“Getting worse” means becoming more severe or painful.

53. B) exhausted“Feel exhausted” means feel extremely tired.

54. A) cough“A persistent cough and fever” is a natural medical expression.

55. A) burned — The expression is “burned out”, meaning extremely tired or mentally exhausted from prolonged work or stress.

56. A) care — The fixed expression is “take care of yourself.”

57. A) stressed“Feel stressed” means experience mental or emotional pressure.

58. A) headache“A severe headache” is a natural collocation.

59. A) help“Professional help” means assistance from a qualified professional.

60. A) well — The natural expression is “I'm not feeling well.”

 

No comments:

Post a Comment

PTE Academic Respond to a Situation

  PTE Academic  Respond to a Situation The "Respond to a Situation" task is a new addition to the PTE Academic exam, designed to a...