A COMPREHENSIVE SITUATION-BASED GUIDE TO SPEAKING POLITELY AND HUMBLY
English + Romanized
Nepali + Devanagari
I have put everything from the beginning without skipping any
section or sentence, keeping the original structure and content.
PART 1: INFORMAL / CASUAL POLITENESS
(Use with: Friends, siblings, cousins, close
colleagues, or people your age.)
A. Polite Greetings
& Openings (Informal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
Hi! How have you been? |
Namaste!
Timi kasto chhau? |
नमस्ते! तिमी
कस्तो
छौ? |
|
It's so nice to see you! |
Timlai
dekhera dherai ramro lagyo! |
तिमीलाई देखेर
धेरै
राम्रो
लाग्यो! |
|
Long time, no see! Hope
you're well. |
Dherai din
pachi bhet bhayo! Aasha chha timi sanchai chhau. |
धेरै दिनपछि
भेट
भयो!
आशा
छ
तिमी
सन्चै
छौ। |
|
How's everything going with
you? |
Timro
sabai kura kasto chalirako chha? |
तिम्रो सबै
कुरा
कस्तो
चलिरहेको
छ? |
|
I was just thinking about
you! |
Ma ta
timlai socherai thye! |
म त
तिमीलाई
सोचेरै
थ्ये! |
B. Polite Requests
(Informal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
Could you please help me
with this? |
Ke timi
malai yo kaam ma sahayog garna sakchhau? |
के तिमी
मलाई
यो
काममा
सहयोग
गर्न
सक्छौ? |
|
Would you mind if I sit
here? |
Ke ma yaha
basda hunchha? |
के म
यहाँ
बस्दा
हुन्छ? |
|
If you don't mind, could
you repeat that? |
If you
don't mind, ke timi tyo feri bhana sakchhau? |
इफ यु
डोन्ट
माइन्ड,
के
तिमी
त्यो
फेरि
भन
सक्छौ? |
|
I was wondering if you
could lend me your pen. |
Ma
socherai thye ki ke timi malai aafno kalam din sakchhau? |
म सोचेरै
थ्ये
कि
के
तिमी
मलाई
आफ्नो
कलम
दिन
सक्छौ? |
|
Whenever you're free, can
you call me? |
Jaba timi
phursad hunchhau, ke timi malai phone garna sakchhau? |
जब तिमी
फुर्सद
हुन्छौ,
के
तिमी
मलाई
फोन
गर्न
सक्छौ? |
C. Polite Disagreement
(Informal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
I see your point, but I
think differently. |
Ma timro
kura bujhchhu, tara malai arko lagchha. |
म तिम्रो
कुरा
बुझ्छु,
तर
मलाई
अर्को
लाग्छ। |
|
I'm not sure I agree with
you on that. |
Ma tyo
kura ma timi sanga sahamat huna sakdina hola. |
म त्यो
कुरामा
तिमीसँग
सहमत
हुन
सक्दिन
होला। |
|
That's an interesting way
to see it, but... |
Tyo herne
euta ramro tarika ho, tara... |
त्यो हेर्ने
एउटा
राम्रो
तरिका
हो,
तर... |
|
I respect your opinion, but
I feel differently. |
Ma timro
raay ko aadar garchhu, tara malai arko lagchha. |
म तिम्रो
रायको
आदर
गर्छु,
तर
मलाई
अर्को
लाग्छ। |
|
Maybe we can agree to
disagree? |
Hami
asahamat huna sahamat huna sakchhau? |
हामी असहमत
हुन
सहमत
हुन
सक्छौ? |
D. Receiving a
Compliment (Humbly - Informal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
Oh, thank you! You're too
kind. |
Ah,
dhanyabad! Timi dherai dayaalu chhau. |
अह, धन्यवाद!
तिमी
धेरै
दयालु
छौ। |
|
Stop it, you're making me
blush! |
Parchha,
timi le ta ma laai laaj lagaaudai chhau! |
पर्छ, तिमीले
त
मलाई
लाज
लगाउँदै
छौ! |
|
Really? I was not sure
about it myself. |
Sachchai?
Ma aafai laai ni thaha thiyena. |
साँच्चै? म
आफैलाई
पनि
थाहा
थिएन। |
|
Oh, this old thing? Thank
you anyway! |
Aie, yo
puraano? Dhanyabad hai! |
ऐए, यो
पुरानो?
धन्यवाद
है! |
|
Thanks! I still have a lot
to learn though. |
Dhanyabad!
Tara malai ajhai dherai siknu cha. |
धन्यवाद! तर
मलाई
अझै
धेरै
सिक्नु
छ। |
E. Politely Refusing /
Saying No (Informal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
I'd love to, but I can't
right now. |
Ma dherai
chahanchhu, tara ma ahile sakdina. |
म धेरै
चाहन्छु,
तर
म
अहिले
सक्दिन। |
|
Thanks for asking, but
maybe next time. |
Sodheko ma
dhanyabad, tara pheri kahile. |
सोधेकोमा धन्यवाद,
तर
फेरि
कहिले। |
|
I'm really sorry, but I'll
have to say no. |
Ma dherai
maafhee chahaanchhu, tara ma bhandina. |
म धेरै
माफी
चाहान्छु,
तर
म
भन्दिन। |
|
Let me think about it and
get back to you. |
Malai ali
sochna dinus, pachi jawab dinchhu. |
मलाई अलि
सोच्न
दिनुस्,
पछि
जवाब
दिन्छु। |
|
Unfortunately, I'm already
booked that day. |
Durbhagya,
tyo din ma pahile nai byasta chhu. |
दुर्भाग्य, त्यो
दिन
म
पहिले
नै
व्यस्त
छु। |
F. Showing Humility
(Informal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
I'm not an expert, but I'll
try my best. |
Ma
bidhagya hoina, tara ma sakdo mehenat garchhu. |
म विधाग्य
होइन,
तर
म
सक्दो
मेहेनत
गर्छु। |
|
I still have so much to
learn. |
Malai
ajhai dherai kura siknu cha. |
मलाई अझै
धेरै
कुरा
सिक्नु
छ। |
|
I'm just a beginner,
actually. |
Ma ta
pakkai naya ho. |
म त
पक्कै
नयाँ
हो। |
|
Please correct me if I'm
wrong. |
Ma galat
chhu bhane, kripaya sudhaarnu. |
म गलत
छु
भने,
कृपया
सुधार्नु। |
|
I don't know much about
this, honestly. |
Sachchai
bhannu parda, ma laai yo barema dherai thaha chaina. |
साँच्चै भन्नु
पर्दा,
मलाई
यो
बारेमा
धेरै
थाहा
छैन। |
PART 2: FORMAL / OFFICIAL POLITENESS
(Use with: Bosses, managers, professors, clients,
senior officials, or in professional emails/letters.)
A. Polite Greetings
& Openings (Formal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
Good morning, sir/madam. I
hope you are well. |
Hajur,
namaskar. Aasha chha tapai sanchai hunuhunchha. |
हजुर, नमस्कार।
आशा
छ
तपाईं
सन्चै
हुनुहुन्छ। |
|
It is a pleasure to meet
you. |
Tapaai
sanga bhet paayera dherai khusi lagyo. |
तपाईंसँग भेट
पाएर
धेरै
खुसी
लाग्यो। |
|
Thank you for taking the
time to see me. |
Malai
bhetnu vayeko ma dhanyabad. |
मलाई भेट्नु
भएकोमा
धन्यवाद। |
|
I trust you are having a
good day. |
Aasha chha
tapai ko din ramro chalirako chha. |
आशा छ
तपाईंको
दिन
राम्रो
चलिरहेको
छ। |
|
I hope this message finds
you in good health. |
Yo sandesh
le tapai lai sanchai ma bhhetos bhanne aasha chha. |
यो सन्देशले
तपाईंलाई
सन्चैमा
भेटोस्
भन्ने
आशा
छ। |
B. Polite Requests
(Formal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
I would kindly request your
assistance on this. |
Ma yo
maamla ma tapai ko sahayog ko vinamra anurodh garchhu. |
म यो
मामलामा
तपाईंको
सहयोगको
विनम्र
अनुरोध
गर्छु। |
|
If it is not too much
trouble, could you please... |
Yadi
dherai jhanjat chaina bhane, ke tapai... |
यदि धेरै
झन्झट
छैन
भने,
के
तपाईं... |
|
Would you be so kind as to
forward this to the team? |
Ke tapai
daya garera yo team laai forward garna saknuhunchha? |
के तपाईं
दया
गरेर
यो
टिमलाई
फर्वार्ड
गर्न
सक्नुहुन्छ? |
|
I would appreciate it if
you could review this. |
Ma
kritajna hunchhu yadi tapai yo heri dinuhunchha bhane. |
म कृतज्ञ
हुन्छु
यदि
तपाईं
यो
हेरि
दिनुहुन्छ
भने। |
|
Could you kindly spare a
few minutes for me? |
Ke tapai
malai kehi minute dinu saknuhunchha? |
के तपाईं
मलाई
केही
मिनेट
दिनु
सक्नुहुन्छ? |
C. Polite
Disagreement (Formal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
With all due respect, I see
it differently. |
Sabai
samman ka saath, malai arko lagchha. |
सबै सम्मानका
साथ,
मलाई
अर्को
लाग्छ। |
|
I appreciate your
perspective, however... |
Ma tapai
ko dristikon ko kadar garchhu, taipani... |
म तपाईंको
दृष्टिकोणको
कदर
गर्छु,
तैपनि... |
|
I respectfully disagree on
this point. |
Ma yo
bindu ma samman purvak asahmat chhu. |
म यो
बिन्दुमा
सम्मानपूर्वक
असहमत
छु। |
|
That is a valid point, but
have you considered... |
Tyo euta
sachet kura ho, tara ke tapai le yo bichar garnu bhayo... |
त्यो एउटा
सचेत
कुरा
हो,
तर
के
तपाईंले
यो
विचार
गर्नु
भयो... |
|
Perhaps we could explore
other options as well. |
Hami aru
wikalp pani herdau. |
हामी अरु
विकल्प
पनि
हेरौं। |
D. Receiving a
Compliment (Humbly - Formal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
Thank you for your kind
words. I truly appreciate it. |
Tapai ko
mitho sabda ko lagi dhanyabad. Ma hridayadekhi kadarchhu. |
तपाईंको मिठो
शब्दको
लागि
धन्यवाद।
म
हृदयदेखि
कदर
गर्छु। |
|
I am honored by your
recognition. |
Tapai ko
prashansa paayera ma gauravanvit chhu. |
तपाईंको प्रशंसा
पाएर
म
गौरवान्वित
छु। |
|
Thank you! But I couldn't
have done it without the team. |
Dhanyabad!
Tara team bina ma yo garna sakdina thye. |
धन्यवाद! तर
टिम
बिना
म
यो
गर्न
सक्दिन
थ्ये। |
|
You are very generous. I
will keep trying to improve. |
Tapai
dherai udar hunuhunchha. Ma sudharnai khojdai garchhu. |
तपाईं धेरै
उदार
हुनुहुन्छ।
म
सुधार्नै खोज्दै
गर्छु। |
|
Your encouragement means a
lot to me. |
Tapai ko
haunsala le malai dherai sahayog garchha. |
तपाईंको हौंसलाले
मलाई
धेरै
सहयोग
गर्छ। |
E. Politely Refusing
/ Saying No (Formal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
I regret to inform you that
I cannot comply with this request. |
Ma khed ka
saath bhanchhu ki ma yo anurodh purwa garna sakdina. |
म खेदका
साथ
भन्छु
कि
म
यो
अनुरोध
पूरा
गर्न
सक्दिन। |
|
Unfortunately, this is not
possible at the moment. |
Durbhagya,
yo ahile sambhaw chaina. |
दुर्भाग्य, यो
अहिले
सम्भव
छैन। |
|
I would love to, but I am
currently unavailable. |
Ma dherai
chahanchhu, tara ma ahile uplabadh chaina. |
म धेरै
चाहन्छु,
तर
म
अहिले
उपलब्ध
छैन। |
|
I appreciate your offer,
but I must decline. |
Ma tapai
ko prastav ko kadar garchhu, tara ma inhakar garnu parchha. |
म तपाईंको
प्रस्तावको
कदर
गर्छु,
तर
म
इन्कार
गर्नु
पर्छ। |
|
Perhaps we can revisit this
next quarter. |
Sambhawata
hami arko triyamas ma yo feri herna sakchhau. |
सम्भवतः हामी
अर्को
त्रियामासमा
यो
फेरि
हेर्न
सक्छौं। |
F. Showing Humility
(Formal)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
I am still learning, so I
appreciate your guidance. |
Ma ajhai
sikdai chhu, tyasaile tapai ko margadarshan ko kadar garchhu. |
म अझै
सिक्दै
छु,
त्यसैले
तपाईंको
मार्गदर्शनको
कदर
गर्छु। |
|
I do not claim to be an
expert, but I will try. |
Ma aafu
laai bidhagya bhandina, tara ma prastaas garchhu. |
म आफूलाई
विधाग्य
भन्दिन,
तर
म
प्रयास
गर्छु। |
|
Any feedback would be
greatly appreciated. |
Kunai pani
pratikriya dherai swagat chha. |
कुनै पनि
प्रतिक्रिया
धेरै
स्वागत
छ। |
|
I rely heavily on your
experience. |
Ma tapai
ko anubhav ma dherai nirbhar chhu. |
म तपाईंको
अनुभवमा
धेरै
निर्भर
छु। |
|
I am humbled by this
opportunity. |
Yo mauka
paayera ma aafu laai ghamanda rahit paachhu. |
यो मौका
पाएर
म
आफूलाई
घमण्ड
रहित
पाउँछु। |
G. Formal Email
Openings & Closings (Very Polite)
|
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
I am writing to
respectfully request... |
Ma samman
purvak anurodh garna lekhdai chhu... |
म सम्मानपूर्वक
अनुरोध
गर्न
लेख्दै
छु... |
|
Kindly find the attached
documents for your perusal. |
Kripaya
tapai ko heraai ko lagi sanyukt kagzat hernuhos. |
कृपया तपाईंको
हेराइको
लागि
संलग्न
कागजात
हेर्नुहोस्। |
|
Thank you in advance for
your understanding. |
Tapai ko
bujhai ko lagi agadi nai dhanyabad. |
तपाईंको बुझाइको
लागि
अगाडि
नै
धन्यवाद। |
|
I look forward to your
valuable guidance. |
Ma tapai
ko mulyavan margadarshan ko pratiksha ma chhu. |
म तपाईंको
मूल्यवान
मार्गदर्शनको
प्रतिक्षामा
छु। |
|
Please feel free to reach
out anytime. |
Kripaya
jun sukai samaya samparka garnu hunchha. |
कृपया जुन
सुकै
समय
सम्पर्क
गर्नु
हुन्छ। |
PART 3: KEY POLITE PHRASES FOR ALL SITUATIONS
|
English |
Nepali (Romanized) |
Nepali (Devanagari) |
|
Please |
Kripaya |
कृपया |
|
Thank you |
Dhanyabad |
धन्यवाद |
|
Thank you very much |
Dherai
dhanyabad |
धेरै धन्यवाद |
|
I'm sorry / Excuse me |
Maaf
garnus / Maaf gara |
माफ गर्नुस्
/ माफ
गर |
|
I apologize |
Ma maafhee
maangdachhu |
म माफी
माग्दछु |
|
With your permission |
Tapai ko
anumati le |
तपाईंको अनुमतिले |
|
If you don't mind |
Yadi tapai
laai aapatti chaina bhane |
यदि तपाईंलाई
आपत्ति
छैन
भने |
|
It would be my honor |
Yo mero
gaurav ko kura hunchha |
यो मेरो
गौरवको
कुरा
हुन्छ |
|
I respectfully decline |
Ma samman
purvak inkaar garchhu |
म सम्मानपूर्वक
इन्कार
गर्छु |
|
I would be grateful |
Ma
kritajna hunchhu |
म कृतज्ञ
हुन्छु |
💡 Quick Cultural Tips for Speaking Politely in
Nepali
|
Tip |
Explanation |
|
Use "Hajur" (हजुर) for elders |
Always
start sentences with "Hajur" when speaking
to seniors, bosses, or strangers. It shows deep respect. E.g.,
"Hajur, kripaya malai ek minute dinuhos." (हजुर,
कृपया
मलाई
एक
मिनेट
दिनुहोस्।) |
|
Add "-na" (न) for softness |
Adding "na"
at the end of a request softens it. E.g., "Ali parkha na"
(Please wait a bit - soft request). |
|
Use "-hos" (होस्) for blessings |
When
expressing hopes or wishes, add "hos" for a polite,
almost blessing-like tone. E.g., "Sabai ramro hos"
(May everything be good.) |
|
Respectful Pronouns |
Timi (तिमी) = Informal (friends/younger). Tapai (तपाईं) = Formal/Respectful
(bosses/elders). Hajur (हजुर) = Extremely respectful
(elderly/gurus). |
|
Show humility with
"Kehi hoina" |
When
receiving a compliment, Nepalis often say "Kehi hoina" (It's
nothing) to show humility. It's considered polite to downplay your own
achievements. |
|
Avoid direct "No" |
In Nepali
culture, a direct refusal is seen as rude. Use softer phrases like "Sambhawata
pachi" (Maybe later) or "Herum" (Let's see). |
|
Use "Sanga" (सँग) for inclusivity |
Instead of
saying "I think", say "Hami sanga..." (With us...) to
sound more inclusive and humble. |
📝 Quick Reference: Degrees of Politeness
|
English |
Nepali (Informal) |
Nepali (Formal) |
Nepali (Very Formal) |
|
Please |
Kripaya /
Hai |
Kripaya |
Vinamra
anurodh |
|
Thank you |
Dhanyabad
/ Dherai dhanyabad |
Dhanyabad |
Hridayadekhi
dhanyabad |
|
Sorry |
Maaf gara |
Maaf
garnus |
Ma khedit
chhu |
|
I think |
Malai
lagchha |
Malai
lagchha |
Mero
vinamra raay |
|
No |
Pardaina /
Hudaina |
Sakdina |
Ma inkaar
garna baadhya chhu |
|
Yes |
Hunchha /
La |
Pachhi /
La |
Pachhi,
hajur |
|
Excuse me |
Sun na |
Kripaya
sunnuhos |
Kripaya
dhyan dinuhos |
50 MORE SENTENCES FOR SPEAKING POLITELY AND
HUMBLY
English + Romanized
Nepali + Devanagari
Here are 50 additional situation-based sentences,
covering requests, apologies,
disagreements, compliments, refusals, gratitude, asking for clarification,
workplace situations, and humble expressions.
PART 1: INFORMAL / CASUAL POLITENESS
A. Polite Requests —
Friends & Family
|
# |
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
1 |
Could you
give me a hand with this? |
Ke timi
malai yo kaam ma sahayog garna sakchhau? |
के तिमी
मलाई
यो
काममा
सहयोग
गर्न
सक्छौ? |
|
2 |
Would you
mind waiting for me for a few minutes? |
Ke timi
malai kehi minute parkhina sakchhau? |
के तिमी
मलाई
केही
मिनेट
पर्खिन
सक्छौ? |
|
3 |
Could you
please send me the details? |
Ke timi
kripaya malai bibaran pathauna sakchhau? |
के तिमी
कृपया
मलाई
विवरण
पठाउन
सक्छौ? |
|
4 |
Can I ask
you a small favor? |
Ke ma
timilai sano sahayog magna sakchhu? |
के म
तिमीलाई
सानो
सहयोग
माग्न
सक्छु? |
|
5 |
If you
have time, could you help me with this? |
Yadi timi
sanga samaya chha bhane, ke timi malai yo kaam ma sahayog garna sakchhau? |
यदि तिमीसँग
समय
छ
भने,
के
तिमी
मलाई
यो
काममा
सहयोग
गर्न
सक्छौ? |
|
6 |
Could you
speak a little more slowly, please? |
Kripaya
ali bistaarai bolna sakchhau? |
कृपया अलि
बिस्तारै
बोल्न
सक्छौ? |
|
7 |
Would it
be okay if I joined you? |
Ke ma
timiharu sanga sammilit bhaye hunchha? |
के म
तिमीहरूसँग
सम्मिलित
भए
हुन्छ? |
|
8 |
Please let
me know when you're free. |
Timi
phursad huda malai bhana hai. |
तिमी फुर्सद
हुँदा
मलाई
भन
है। |
|
9 |
Could you
explain that one more time? |
Ke timi
tyo kura ek patak feri bujhauna sakchhau? |
के तिमी
त्यो
कुरा
एक
पटक
फेरि
बुझाउन
सक्छौ? |
|
10 |
Please
don't take this the wrong way. |
Kripaya yo
kura lai naramro tarikale nalinu. |
कृपया यो
कुरालाई
नराम्रो
तरिकाले
नलिनु। |
B. Apologizing &
Taking Responsibility
|
# |
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
11 |
I'm sorry
I was late. |
Ma dhilo
bhayeko maaf garnu. |
म ढिलो
भएकोमा
माफ
गर्नु। |
|
12 |
I'm really
sorry about what happened. |
Je bhayo
tesko lagi malai dherai maaf garnu. |
जे भयो
त्यसको
लागि
मलाई
धेरै
माफ
गर्नु। |
|
13 |
I didn't
mean to hurt your feelings. |
Timro
chitta dukhaune mero uddeshya thiyena. |
तिम्रो चित्त
दुखाउने
मेरो
उद्देश्य
थिएन। |
|
14 |
Please
forgive me for my mistake. |
Kripaya
mero galti maaf garnu. |
कृपया मेरो
गल्ती
माफ
गर्नु। |
|
15 |
I should
have been more careful. |
Maile
ajhai saavdhaan hunuparne thiyo. |
मैले अझै
सावधान
हुनुपर्ने
थियो। |
|
16 |
It was my
fault, and I accept that. |
Yo mero
galti thiyo, ra ma yo swikarchhu. |
यो मेरो
गल्ती
थियो,
र
म
यो
स्वीकार
गर्छु। |
|
17 |
I
apologize for misunderstanding you. |
Maile
timilai galat bujheko ma maafi chahanchhu. |
मैले तिमीलाई
गलत
बुझेकोमा
माफी
चाहन्छु। |
|
18 |
Thank you
for being patient with me. |
Malai
sanga dhairya rakheko ma dhanyabad. |
मसँग धैर्य
राखेकोमा
धन्यवाद। |
|
19 |
I hope you
won't be upset with me. |
Aasha chha
timi ma sanga risayeko chainau. |
आशा छ
तिमी
मसँग
रिसाएका
छैनौ। |
|
20 |
I'll make
sure it doesn't happen again. |
Ma yo feri
nahos bhanera sunischit garchhu. |
म यो
फेरि
नहोस्
भनेर
सुनिश्चित
गर्छु। |
PART 2: HUMBLE COMMUNICATION
C. Responding to
Compliments
|
# |
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
21 |
Thank you;
that means a lot to me. |
Dhanyabad;
tyo kura le malai dherai khusi lagyo. |
धन्यवाद; त्यो
कुराले
मलाई
धेरै
खुसी
लाग्यो। |
|
22 |
That's
very kind of you to say. |
Tapaiko yo
bhannu dherai dayaalu kura ho. |
तपाईंको यो
भन्नु
धेरै
दयालु
कुरा
हो। |
|
23 |
I really
appreciate your encouragement. |
Ma tapai
ko haunsala ko dherai kadar garchhu. |
म तपाईंको
हौसलाको
धेरै
कदर
गर्छु। |
|
24 |
I couldn't
have done it without everyone's support. |
Sabai ko
sahayog bina maile yo garna sakdina thye. |
सबैको सहयोगबिना
मैले
यो
गर्न
सक्दिनँ
थिएँ। |
|
25 |
I'm glad
you liked it. |
Tapai lai
man paryo bhanera malai khusi lagyo. |
तपाईंलाई मन
पर्यो
भनेर
मलाई
खुसी
लाग्यो। |
|
26 |
I still
have a lot to improve. |
Malai
ajhai dherai sudhar garnu chha. |
मलाई अझै
धेरै
सुधार
गर्नु
छ। |
|
27 |
I'm
grateful for your kind words. |
Tapai ko
mitho sabdaka lagi ma aabhari chhu. |
तपाईंको मिठो
शब्दका
लागि
म
आभारी
छु। |
|
28 |
I was
fortunate to have such a good team. |
Malai
yasto ramro team paunu mero saubhagya ho. |
मलाई यस्तो
राम्रो
टिम
पाउनु
मेरो
सौभाग्य
हो। |
|
29 |
I just did
my best. |
Maile ta
sakdo prayas matra gareko ho. |
मैले त
सक्दो
प्रयास
मात्र
गरेको
हो। |
|
30 |
Your
support made it much easier. |
Tapai ko
sahayogle yo dherai sajilo banaidiyo. |
तपाईंको सहयोगले
यो
धेरै
सजिलो
बनाइदियो। |
PART 3: POLITE DISAGREEMENT & DIFFERENT OPINIONS
D. Disagreeing
Respectfully
|
# |
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
31 |
I
understand what you mean, but I have a different opinion. |
Tapai le
bhannubhayeko kura ma bujhchhu, tara mero bichar ali farak chha. |
तपाईंले भन्नुभएको
कुरा
म
बुझ्छु,
तर
मेरो
विचार
अलि
फरक
छ। |
|
32 |
I may be
wrong, but I see it differently. |
Ma galat
huna sakchhu, tara ma yeslai arkai tarikale herchhu. |
म गलत
हुन
सक्छु,
तर
म
यसलाई
अर्कै
तरिकाले
हेर्छु। |
|
33 |
That's a
good point; however, I have another perspective. |
Tyo ramro
kura ho; tara mero arko drishtikon chha. |
त्यो राम्रो
कुरा
हो;
तर
मेरो
अर्को
दृष्टिकोण
छ। |
|
34 |
Perhaps we
should consider another option. |
Sayad hami
le arko wikalpa pani bichar garnuparchha. |
सायद हामीले
अर्को
विकल्प
पनि
विचार
गर्नुपर्छ। |
|
35 |
I respect
your view, even though I don't completely agree. |
Ma tapai
ko bichar ko samman garchhu, yadyapi ma purna rupma sahamat chaina. |
म तपाईंको
विचारको
सम्मान
गर्छु,
यद्यपि
म
पूर्ण
रूपमा
सहमत
छैन। |
|
36 |
Could we
look at this from another angle? |
Ke hami
yeslai arko drishtikon bata herna sakchhau? |
के हामी
यसलाई
अर्को
दृष्टिकोणबाट
हेर्न
सक्छौँ? |
|
37 |
I'm not
entirely convinced, to be honest. |
Sachchai
bhannu parda, ma purai aashwasta chaina. |
सच्चाइ भन्नुपर्दा,
म
पूरै
आश्वस्त
छैन। |
|
38 |
I see your
concern, and I'll think about it. |
Ma tapai
ko chinta bujhchhu, ra ma yes barema sochchhu. |
म तपाईंको
चिन्ता
बुझ्छु,
र
म
यसबारेमा
सोच्छु। |
|
39 |
You could
be right; let me think about it. |
Tapai sahi
huna saknuhunchha; malai yes barema sochna dinuhos. |
तपाईं सही
हुन
सक्नुहुन्छ;
मलाई
यसबारेमा
सोच्न
दिनुहोस्। |
|
40 |
Let's find
a solution that works for everyone. |
Sabai ko
lagi upayukta hune samadhan khojaun. |
सबैको लागि
उपयुक्त
हुने
समाधान
खोजौँ। |
PART 4: FORMAL / PROFESSIONAL POLITENESS
E. Workplace Requests
& Communication
|
# |
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
|
41 |
Could you
kindly clarify this point for me? |
Ke tapai
kripaya yo bindu malai spaṣṭa paridinuhunchha? |
के तपाईं
कृपया
यो
बिन्दु
मलाई
स्पष्ट
पारिदिनुहुन्छ? |
|
42 |
I would
appreciate your advice on this matter. |
Ma yo
bishayama tapai ko salah ko kadar garchhu. |
म यो
विषयमा
तपाईंको
सल्लाहको
कदर
गर्छु। |
|
43 |
May I have
a few more minutes to complete this? |
Ke ma yo
pura garna kehi aru minute pauna sakchhu? |
के म
यो
पूरा
गर्न
केही
अरू
मिनेट
पाउन
सक्छु? |
|
44 |
Would it
be possible to reschedule the meeting? |
Ke baithak
ko samaya feri nirdharan garna sambhav chha? |
के बैठकको
समय
फेरि
निर्धारण
गर्न
सम्भव
छ? |
|
45 |
I would be
grateful if you could consider my request. |
Tapai le
mero anurodh bichar garnubhae ma kritajna hunchhu. |
तपाईंले मेरो
अनुरोध
विचार
गर्नुभए
म
कृतज्ञ
हुन्छु। |
|
46 |
Please let
me know if any further information is required. |
Yadi aru
kunai jaankari aawashyak chha bhane kripaya malai janakari dinuhos. |
यदि अरू
कुनै
जानकारी
आवश्यक
छ
भने
कृपया
मलाई
जानकारी
दिनुहोस्। |
|
47 |
I
apologize for any inconvenience this may have caused. |
Yesle
kunai asuvidha pareko bhaye ma maafi chahanchhu. |
यसले कुनै
असुविधा
परेको
भए
म
माफी
चाहन्छु। |
|
48 |
Thank you
for your time and consideration. |
Tapai ko
samaya ra bicharko lagi dhanyabad. |
तपाईंको समय
र
विचारको
लागि
धन्यवाद। |
|
49 |
I would
like to clarify one thing before we proceed. |
Hami agadi
badhnubhanda pahile ma euta kura spaṣṭa parna chahanchhu. |
हामी अगाडि
बढ्नुभन्दा
पहिले
म
एउटा
कुरा
स्पष्ट
पार्न
चाहन्छु। |
|
50 |
I
sincerely appreciate your support and guidance. |
Ma tapai
ko sahayog ra margadarshan ko hridayadekhi kadar garchhu. |
म तपाईंको
सहयोग
र
मार्गदर्शनको
हृदयदेखि
कदर
गर्छु। |
⭐ 10 Very Useful Polite Patterns to Remember
1.
Could you please + verb...?
Could you please help me?
→ के तपाईं कृपया मलाई सहयोग गर्न सक्नुहुन्छ?
2.
Would you mind + -ing...?
Would you mind waiting for me?
→ के तपाईं मलाई पर्खिदिनुहुन्छ?
3.
I would appreciate it if + subject + could...
I would appreciate it if you
could help me.
→ तपाईंले सहयोग गरिदिनुभए म आभारी हुनेछु।
4.
If you don't mind,...
If you don't mind, could I
ask you something?
→ यदि तपाईंलाई आपत्ति छैन भने, के म तपाईंलाई केही सोध्न सक्छु?
5.
I apologize for...
I apologize for the delay.
→ ढिलाइका लागि म माफी चाहन्छु।
6.
I appreciate + noun...
I appreciate your support.
→ म तपाईंको सहयोगको कदर गर्छु।
7.
I understand your point, but...
I understand your point, but
I see it differently.
→ म तपाईंको कुरा बुझ्छु, तर मेरो विचार फरक छ।
8.
Perhaps we could...
Perhaps we could discuss this
later.
→ सायद हामी यसबारे पछि छलफल गर्न सक्छौँ।
9.
I may be wrong, but...
I may be wrong, but I think
we need another option.
→ म गलत हुन सक्छु, तर मलाई लाग्छ हामीलाई अर्को विकल्प चाहिन्छ।
10. Thank you for + noun/-ing...
Thank you for your
understanding.
→ तपाईंको बुझाइका लागि धन्यवाद।
50 Fill-in-the-Blank Practice
Questions
Based on Polite and Humble Speech
Instructions: Choose the most appropriate word/phrase from the options given in the
brackets [ ] to complete each
sentence correctly.
50 Fill-in-the-Blank Practice Questions
Polite and Humble Speech
Instructions: Choose the most appropriate word/phrase from the options given in the
brackets [ ] to complete each
sentence correctly.
Set A: Polite Greetings
& Openings (Questions 1–10)
1.
I hope you are
__________ well.
[ doing / going / making / taking ]
2.
It is a
__________ to meet you.
[ pleasure / pressure / problem / pain ]
3.
Thank you for
__________ the time to see me.
[ taking / making / giving / having ]
4.
I __________ you
are having a good day.
[ trust / doubt / fear / deny ]
5.
I hope this
message __________ you in good health.
[ finds / loses / breaks / sends ]
6.
Namaste! Timi
kasto __________?
[ chhau / chha / chhan / chhe ]
7.
Timlai dekhera
dherai __________ lagyo!
[ ramro / naramro / garho / sajilo ]
8.
Dherai din pachi
bhet bhayo! Aasha chha timi __________ chhau.
[ sanchai / birami / thakai / dukhi ]
9.
Timro sabai kura
kasto __________ chha?
[ chalirako / bhairako / gairako / thiyo ]
10. Ma ta timlai __________ thye!
[ socherai / padherai / lekhdai / khirai ]
Set B: Polite
Requests (Questions 11–20)
11. Could you please __________ me with this?
[ help / ignore / avoid / reject ]
12. Would you __________ if I sit here?
[ mind / like / love / hate ]
13. If you don't mind, could you __________ that?
[ repeat / reject / ignore / avoid ]
14. I was __________ if you could lend me your pen.
[ wondering / knowing / proving / confirming ]
15. Whenever you're free, can you __________ me?
[ call / ignore / reject / avoid ]
16. I would kindly __________ your assistance on this.
[ request / reject / refuse / ignore ]
17. If it is not too much __________, could you please...
[ trouble / joy / help / luck ]
18. Would you be so __________ as to forward this to the
team?
[ kind / cruel / harsh / rude ]
19. I would __________ it if you could review this.
[ appreciate / reject / ignore / avoid ]
20. Could you kindly __________ a few minutes for me?
[ spare / waste / take / give ]
Set C: Polite
Disagreement (Questions 21–30)
21. I see your __________, but I think differently.
[ point / problem / pain / gain ]
22. I'm not sure I __________ with you on that.
[ agree / argue / fight / compete ]
23. That's an __________ way to see it, but...
[ interesting / boring / dull / shallow ]
24. I __________ your opinion, but I feel differently.
[ respect / reject / ignore / avoid ]
25. Maybe we can __________ to disagree?
[ agree / fight / argue / compete ]
26. With all due __________, I see it differently.
[ respect / disrespect / shame / guilt ]
27. I appreciate your __________, however...
[ perspective / rejection / denial / avoidance ]
28. I respectfully __________ on this point.
[ disagree / agree / accept / approve ]
29. That is a __________ point, but have you considered...
[ valid / invalid / weak / strong ]
30. Perhaps we could __________ other options as well.
[ explore / ignore / reject / avoid ]
Set D: Receiving
Compliments Humbly (Questions 31–40)
31. Oh, thank you! You're too __________.
[ kind / cruel / harsh / rude ]
32. Stop it, you're making me __________!
[ blush / cry / shout / sleep ]
33. Really? I was not __________ about it myself.
[ sure / unsure / happy / sad ]
34. Oh, this old thing? __________ anyway!
[ Thank you / Sorry / Goodbye / Hello ]
35. Thanks! I still have a lot to __________ though.
[ learn / teach / earn / burn ]
36. Thank you for your __________ words. I truly
appreciate it.
[ kind / harsh / cruel / rude ]
37. I am __________ by your recognition.
[ honored / ashamed / disappointed / saddened ]
38. Thank you! But I couldn't have done it without the
__________.
[ team / money / house / car ]
39. You are very __________. I will keep trying to improve.
[ generous / greedy / selfish / rude ]
40. Your __________ means a lot to me.
[ encouragement / criticism / rejection / denial ]
Set E: Polite
Refusals & Showing Humility (Questions 41–50)
41. I'd __________ to, but I can't right now.
[ love / hate / like / enjoy ]
42. Thanks for asking, but __________ next time.
[ maybe / never / always / certainly ]
43. I'm really sorry, but I'll have to say __________.
[ no / yes / maybe / later ]
44. Let me think about it and get __________ to you.
[ back / front / up / down ]
45. Unfortunately, I'm already __________ that day.
[ booked / free / empty / open ]
46. I'm not an __________, but I'll try my best.
[ expert / beginner / student / teacher ]
47. I still have so much to __________.
[ learn / teach / earn / burn ]
48. I'm just a __________, actually.
[ beginner / expert / master / professional ]
49. Please __________ me if I'm wrong.
[ correct / ignore / reject / avoid ]
50. I don't know much about this, __________.
[ honestly / dishonestly / rudely / harshly ]
Answer Key with Short Reasons
|
# |
Answer |
Short Reason |
|
1 |
doing |
The
natural expression is “doing well.” |
|
2 |
pleasure |
The fixed
phrase is “a
pleasure to meet you.” |
|
3 |
taking |
We say “take the time”
to do something. |
|
4 |
trust |
“I trust you are…” is a polite formal expression. |
|
5 |
finds |
The
standard expression is “a message finds you well.” |
|
6 |
chhau |
Timi takes the informal verb chhau. |
|
7 |
ramro |
“Ramro lagyo” means “felt good/nice.” |
|
8 |
sanchai |
“Sanchai chhau” means “you are well.” |
|
9 |
chalirako |
“Kasto chalirako chha?” asks how things are going. |
|
10 |
socherai |
“Timlai socherai thye” means “I was just thinking of
you.” |
|
11 |
help |
“Help me with this” is the natural request. |
|
12 |
mind |
The polite
structure is “Would
you mind if…?” |
|
13 |
repeat |
“Could you repeat that?” is a polite request. |
|
14 |
wondering |
“I was wondering if…” softens a request. |
|
15 |
call |
“Can you call me?” is grammatically and naturally
correct. |
|
16 |
request |
The formal
phrase is “kindly
request your assistance.” |
|
17 |
trouble |
The fixed
expression is “if
it is not too much trouble.” |
|
18 |
kind |
“Be so kind as to…” is a formal polite expression. |
|
19 |
appreciate |
“I would appreciate it if…” is a polite request. |
|
20 |
spare |
“Spare a few minutes” means give some time. |
|
21 |
point |
“I see your point” acknowledges someone's argument. |
|
22 |
agree |
The
correct expression is “agree with you.” |
|
23 |
interesting |
“An interesting way” is grammatically and logically
appropriate. |
|
24 |
respect |
“I respect your opinion” shows politeness. |
|
25 |
agree |
The
expression is “agree
to disagree.” |
|
26 |
respect |
The fixed
phrase is “with
all due respect.” |
|
27 |
perspective |
We
appreciate someone's perspective or viewpoint. |
|
28 |
disagree |
“I respectfully disagree” is a polite disagreement. |
|
29 |
valid |
A valid point
is reasonable or worth considering. |
|
30 |
explore |
We explore options
when considering alternatives. |
|
31 |
kind |
“You're too kind” is a humble response to praise. |
|
32 |
blush |
A
compliment can make someone blush. |
|
33 |
sure |
“I wasn't sure” expresses modest uncertainty. |
|
34 |
Thank you |
It is
polite to accept a compliment with thanks. |
|
35 |
learn |
“A lot to learn” expresses humility. |
|
36 |
kind |
“Kind words” means nice and appreciative words. |
|
37 |
honored |
“Honored by your
recognition”
expresses gratitude and humility. |
|
38 |
team |
The
speaker gives credit to the team. |
|
39 |
generous |
“You are very generous” politely acknowledges praise or
support. |
|
40 |
encouragement |
Encouragement
can mean supportive words or motivation. |
|
41 |
love |
The
natural phrase is “I'd love to, but…” |
|
42 |
maybe |
“Maybe next time” is a soft, polite refusal. |
|
43 |
no |
“I'll have to say no” is a polite way to refuse. |
|
44 |
back |
“Get back to you” means respond later. |
|
45 |
booked |
“Already booked” means already committed or
unavailable. |
|
46 |
expert |
“I'm not an expert” shows humility. |
|
47 |
learn |
“So much to learn” emphasizes willingness to improve. |
|
48 |
beginner |
A beginner is
someone with limited experience. |
|
49 |
correct |
“Please correct me if I'm
wrong” is a
humble expression. |
|
50 |
honestly |
“Honestly” emphasizes sincere admission of
limited knowledge. |
No comments:
Post a Comment