Saturday, 26 September 2026

35 New Conversations Among Sujan, Arpana and Amrit in Various Situations

35 New Conversations Among Sujan, Arpana and Amrit in Various Situations

Here are 35 brand new conversations with 12 exchanges each, in both English and Nepali.


Conversation 1: At a Passport Office (राहदानी कार्यालयमा)

1. Sujan: I need to apply for a new passport. Mine expired last month.
सुजन: मलाई नयाँ राहदानीको लागि आवेदन दिनु छ। मेरो गत महिना म्याद सकियो।

2. Arpana: Have you filled out the online form yet? That's the first step now.
अर्पणा: तिमीले अनलाइन फारम भरिसक्यौ? अब त्यो पहिलो चरण हो।

3. Amrit: I renewed mine last year. The online system is much faster than before.
अमृत: मैले गत वर्ष मेरो नवीकरण गरें। अनलाइन प्रणाली पहिले भन्दा धेरै छिटो छ।

4. Sujan: Not yet. How long does the whole process take?
सुजन: अझै छैन। पूरै प्रक्रियामा कति समय लाग्छ?

5. Arpana: About two to three weeks if everything is in order. Sometimes longer.
अर्पणा: सबै ठीक भए दुईदेखि तीन हप्ता। कहिलेकाहीं लामो।

6. Amrit: Make sure your citizenship certificate and photos meet their requirements.
अमृत: तिम्रो नागरिकता प्रमाणपत्र र फोटोहरू तिनीहरूको आवश्यकता पूरा गर्छन् भन्ने सुनिश्चित गर्नु।

7. Sujan: What size photos do they need? I don't want to get it wrong.
सुजन: तिनीहरूलाई कति साइजको फोटो चाहिन्छ? म गलत गर्न चाहन्नँ।

8. Arpana: Passport size with a white background. And don't smile in the photo.
अर्पणा: सेतो पृष्ठभूमिको पासपोर्ट साइज। र फोटोमा नहाँस्नु।

9. Amrit: Also, bring your old passport. They'll cancel it and return it to you.
अमृत: साथै, तिम्रो पुरानो राहदानी ल्याउनु। तिनीहरूले यो रद्द गरेर तिमीलाई फिर्ता दिनेछन्।

10. Sujan: Good to know. Should I go to the office early in the morning?
सुजन: जान्न राम्रो छ। म बिहान चाँडो कार्यालय जानुपर्छ?

11. Arpana: Yes, the lines get very long by mid-morning. Go as early as possible.
अर्पणा: हो, बिहानको मध्यसम्म लाइनहरू धेरै लामो हुन्छन्। सकेसम्म चाँडो जानु।

12. Amrit: I'll come with you if you want. I know the process well now.
अमृत: तिमी चाहन्छौ भने म तिमीसँग आउँछु। मलाई अब प्रक्रिया राम्रोसँग थाहा छ।


Conversation 2: At a Stationery Shop (स्टेशनरी पसलमा)

1. Arpana: I need to buy school supplies for my niece. She's starting grade one.
अर्पणा: मलाई मेरी भतिजीको लागि विद्यालयका सामान किन्नु छ। उनी कक्षा एकमा सुरु गर्दै छिन्।

2. Sujan: That's exciting! What's on your list?
सुजन: त्यो उत्साहजनक छ! तिम्रो सूचीमा के छ?

3. Amrit: Let me guess—notebooks, pencils, eraser, sharpener, and a school bag.
अमृत: म अनुमान गर्छु—कापी, पेन्सिल, मेटाउने, सिल्ली र विद्यालयको झोला।

4. Arpana: Exactly! And some coloured pencils and a water bottle too.
अर्पणा: ठ्याक्कै! र केही रंगीन पेन्सिल र पानीको बोतल पनि।

5. Sujan: This shop has everything. Look at these cute notebooks with cartoons.
सुजन: यो पसलमा सबै कुरा छ। कार्टुन भएका यी प्यारा कापीहरू हेर।

6. Amrit: She'll love those. How many notebooks does she need?
अमृत: उनलाई ती मन पर्नेछन्। उनलाई कति कापी चाहिन्छ?

7. Arpana: About six for different subjects. And two for homework.
अर्पणा: फरक विषयहरूको लागि लगभग छ। र गृहकार्यको लागि दुई।

8. Sujan: Should we also get her a pencil case? It helps keep things organized.
सुजन: हामीले उनलाई पेन्सिल केस पनि लिनुपर्छ? यसले चीजहरू व्यवस्थित राख्न मद्दत गर्छ।

9. Amrit: Good idea. And a small dictionary. It's never too early to build vocabulary.
अमृत: राम्रो विचार। र एउटा सानो शब्दकोश। शब्दावली बनाउन कहिल्यै चाँडो हुँदैन।

10. Arpana: You two are so thoughtful. I'll add those to the pile.
अर्पणा: तिमीहरू दुवै धेरै विचारशील छौ। म ती थुप्रोमा थप्छु।

11. Sujan: Should we wrap them as a gift? She'll be so surprised.
सुजन: हामी तिनीहरूलाई उपहारको रूपमा बेर्नुपर्छ? उनी धेरै अचम्मित हुनेछिन्।

12. Amrit: Yes! Let's get some wrapping paper and a nice card too.
अमृत: हो! केही र्यापिङ पेपर र एउटा राम्रो कार्ड पनि लिऔं।


Conversation 3: At a Carpet Showroom (गलैंचा शोरुममा)

1. Sujan: I need to buy a new carpet for my living room. Any recommendations?
सुजन: मलाई मेरो बैठक कोठाको लागि नयाँ गलैंचा किन्नु छ। कुनै सुझाव?

2. Amrit: Nepali handmade carpets are world-famous. You should definitely get one.
अमृत: नेपाली हस्तनिर्मित गलैंचाहरू विश्व-प्रसिद्ध छन्। तिमीले पक्कै एउटा लिनुपर्छ।

3. Arpana: They last for decades if you take care of them properly.
अर्पणा: राम्रोसँग हेरचाह गरे ती दशकौं टिक्छन्।

4. Sujan: What size do I need for a medium living room?
सुजन: मध्यम बैठक कोठाको लागि मलाई कति साइज चाहिन्छ?

5. Amrit: Usually six by nine feet works well. But measure your room first.
अमृत: सामान्यतया छ गुणा नौ फिट राम्रो हुन्छ। तर पहिले तिम्रो कोठा नाप्नु।

6. Arpana: What colors are you thinking? Light or dark?
अर्पणा: तिमी कुन रंग सोच्दै छौ? हल्का वा गाढा?

7. Sujan: Something warm. Maybe red or orange with traditional patterns.
सुजन: केही न्यानो। सायद परम्परागत ढाँचासहित रातो वा सुन्तला।

8. Amrit: That sounds beautiful. Wool carpets are more expensive but last longer.
अमृत: त्यो सुन्दर सुनिन्छ। ऊनको गलैंचा महँगो हुन्छ तर लामो टिक्छ।

9. Arpana: Silk ones are also available if you want something more luxurious.
अर्पणा: तिमी थप विलासी चाहन्छौ भने रेशमका पनि उपलब्ध छन्।

10. Sujan: Wool is fine for me. What's the price range here?
सुजन: मेरो लागि ऊन ठीक छ। यहाँ मूल्य दायरा कति छ?

11. Amrit: For a good quality wool carpet, expect to pay around 15,000 to 25,000 rupees.
अमृत: राम्रो गुणस्तरको ऊनको गलैंचाको लागि लगभग १५,००० देखि २५,००० रुपैयाँ तिर्ने अपेक्षा गर्नु।

12. Sujan: That's reasonable. Let me look at the designs and pick one.
सुजन: त्यो उचित छ। म डिजाइनहरू हेरेर एउटा छान्छु।


Conversation 4: At a Blood Donation Camp (रक्तदान शिविरमा)

1. Amrit: I donated blood today for the first time. It was a great experience.
अमृत: मैले आज पहिलो पटक रक्तदान गरें। यो राम्रो अनुभव थियो।

2. Sujan: That's wonderful! How do you feel now? Any dizziness?
सुजन: त्यो अद्भुत छ! अब कस्तो महसुस गर्दै छौ? कुनै चक्कर?

3. Amrit: A little tired, but they gave me juice and biscuits. I feel fine.
अमृत: अलिकति थकित, तर तिनीहरूले मलाई जुस र बिस्कुट दिए। म ठीक महसुस गर्छु।

4. Arpana: I've donated three times. It's such a simple way to save lives.
अर्पणा: मैले तीन पटक रक्तदान गरें। जीवन बचाउने यो यस्तो सरल तरिका हो।

5. Sujan: I've always wanted to donate but I'm scared of needles.
सुजन: म सधैं रक्तदान गर्न चाहन्थें तर मलाई सुईको डर लाग्छ।

6. Amrit: I was too, honestly. But it barely hurts. Just a small pinch.
अमृत: साँच्चै भन्ने हो भने मलाई पनि थियो। तर यो मुश्किलले दुख्छ। एउटा सानो चिमोट मात्र।

7. Arpana: And think about it—one donation can save up to three lives.
अर्पणा: र यसबारे सोच्नु—एक रक्तदानले तीन जीवनसम्म बचाउन सक्छ।

8. Sujan: That's motivating. What are the requirements to donate?
सुजन: त्यो प्रेरणादायक छ। रक्तदान गर्न के आवश्यकताहरू छन्?

9. Amrit: You need to be above eighteen, weigh at least fifty kilos, and be healthy.
अमृत: तिमी अठार वर्षभन्दा माथि, कम्तीमा पचास किलो र स्वस्थ हुनुपर्छ।

10. Arpana: And you shouldn't donate on an empty stomach. Eat something before.
अर्पणा: र तिमी खाली पेटमा रक्तदान गर्नु हुँदैन। अघि केही खानु।

11. Sujan: Good to know. Maybe I'll come with you two next time.
सुजन: जान्न राम्रो छ। सायद म अर्को पटक तिमीहरू दुवैसँग आउँछु।

12. Amrit: Please do. It's a small act that makes a big difference.
अमृत: कृपया आउनु। यो सानो कार्य हो जसले ठूलो फरक पार्छ।


Conversation 5: At a Rooftop Restaurant (छतको रेस्टुरेन्टमा)

1. Arpana: This rooftop view is spectacular! You can see the whole city.
अर्पणा: यो छतको दृश्य अद्भुत छ! तिमी पूरै शहर देख्न सक्छौ।

2. Sujan: And the sunset is beautiful. This was a great choice for dinner.
सुजन: र सूर्यास्त सुन्दर छ। बेलुकाको खानाको लागि यो राम्रो छनोट थियो।

3. Amrit: I'm glad you like it. I discovered this place last month. It's a hidden gem.
अमृत: म खुसी छु तिमीलाई मन पर्यो। मैले गत महिना यो ठाउँ पत्ता लगाएँ। यो लुकेको रत्न हो।

4. Arpana: The ambience is perfect. Soft music, gentle breeze, and city lights.
अर्पणा: वातावरण उत्तम छ। हल्का संगीत, हल्का हावा र शहरका बत्तीहरू।

5. Sujan: What should we order? I'm in the mood for something special.
सुजन: हामी के अर्डर गरौं? म केही विशेषको मूडमा छु।

6. Amrit: Their grilled fish is excellent. And the tandoori chicken is popular too.
अमृत: तिनीहरूको ग्रिल गरिएको माछा उत्कृष्ट छ। र तन्दुरी कुखुरा पनि लोकप्रिय छ।

7. Arpana: I'll go with the grilled fish. And a fresh salad on the side.
अर्पणा: म ग्रिल गरिएको माछा लिन्छु। र साइडमा ताजा सलाद।

8. Sujan: I'll try the tandoori chicken. Let's also get some naan and dal.
सुजन: म तन्दुरी कुखुरा प्रयास गर्छु। केही नान र दाल पनि लिऔं।

9. Amrit: Perfect. Should we get a bottle of wine to celebrate the evening?
अमृत: उत्तम। साँझ मनाउन एक बोतल वाइन लिनुपर्छ?

10. Arpana: Why not? It's a special occasion. Being together like this is precious.
अर्पणा: किन नहुने? यो विशेष अवसर हो। यसरी सँगै हुनु बहुमूल्य छ।

11. Sujan: Agreed. To friendship and good times!
सुजन: सहमत। मित्रता र राम्रो समयको लागि!

12. Amrit: And to many more evenings like this. Cheers!
अमृत: र यस्ता धेरै साँझहरूको लागि। चियर्स!


Conversation 6: At a Driving School (ड्राइभिङ स्कुलमा)

1. Arpana: I finally enrolled in driving school. I'm tired of depending on public transport.
अर्पणा: मैले अन्ततः ड्राइभिङ स्कुलमा भर्ना भएँ। म सार्वजनिक यातायातमा निर्भर हुन थकित छु।

2. Sujan: That's great! Learning to drive gives you so much freedom.
सुजन: त्यो राम्रो छ! गाडी चलाउन सिक्नुले तिमीलाई धेरै स्वतन्त्रता दिन्छ।

3. Amrit: How many classes do you have to take before the test?
अमृत: परीक्षा अघि तिमीले कति कक्षा लिनुपर्छ?

4. Arpana: About fifteen practical classes and some theory sessions.
अर्पणा: लगभग पन्ध्र व्यावहारिक कक्षा र केही सिद्धान्त सत्रहरू।

5. Sujan: Is it difficult? I've been thinking about learning too.
सुजन: यो कठिन छ? म पनि सिक्ने सोचमा छु।

6. Amrit: It's not hard once you get used to the clutch and gears. Practice is key.
अमृत: क्लच र गियरको बानी परेपछि यो कठिन छैन। अभ्यास मुख्य हो।

7. Arpana: The hardest part for me is parallel parking. I keep hitting the curb.
अर्पणा: मेरो लागि सबैभन्दा कठिन भाग प्यारालल पार्किङ हो। म कर्बमा ठोक्किरहन्छु।

8. Sujan: That takes time. My instructor told me to use the mirrors more.
सुजन: त्यो समय लाग्छ। मेरो प्रशिक्षकले मलाई ऐना बढी प्रयोग गर्न भने।

9. Amrit: Also, don't rush. Take your time and stay calm during the test.
अमृत: साथै, हतार नगर्नु। समय लिनु र परीक्षाको समयमा शान्त रहनु।

10. Arpana: I'm most nervous about the written test. So many rules to remember.
अर्पणा: म लिखित परीक्षाको बारेमा सबैभन्दा नर्भस छु। सम्झन धेरै नियमहरू।

11. Sujan: There are apps for practice tests. I can send you the link.
सुजन: अभ्यास परीक्षाका लागि एपहरू छन्। म तिमीलाई लिंक पठाउन सक्छु।

12. Amrit: That's helpful. And once you pass, we'll go on a road trip to celebrate!
अमृत: त्यो उपयोगी छ। र तिमी पास भएपछि, हामी मनाउन सडक यात्रामा जानेछौं!


Conversation 7: At a Dentist's Waiting Room (दन्त चिकित्सकको प्रतीक्षालयमा)

1. Sujan: I hate dental appointments. The sound of the drill makes me nervous.
सुजन: मलाई दन्त अपोइन्टमेन्ट घृणा लाग्छ। ड्रिलको आवाजले मलाई नर्भस बनाउँछ।

2. Amrit: I know what you mean. But regular check-ups prevent bigger problems.
अमृत: तिमीले के भन्न खोजेको म बुझ्छु। तर नियमित जाँचले ठूला समस्या रोक्छ।

3. Arpana: I actually don't mind the dentist. I've been going since childhood.
अर्पणा: मलाई त दन्त चिकित्सकले फरक पार्दैन। म बाल्यकालदेखि जाँदै छु।

4. Sujan: You're brave. I avoid it until the pain becomes unbearable.
सुजन: तिमी साहसी छौ। म दुखाइ असह्य नहुँदासम्म बेवास्ता गर्छु।

5. Amrit: That's the worst approach. Small cavities become root canals that way.
अमृत: त्यो सबैभन्दा नराम्रो दृष्टिकोण हो। साना प्वालहरू त्यसरी रूट क्यानाल बन्छन्।

6. Arpana: True. My dentist says prevention is always better than cure.
अर्पणा: सही। मेरो दन्त चिकित्सक भन्छिन् रोकथाम सधैं उपचार भन्दा राम्रो छ।

7. Sujan: What do you do for prevention? Just brushing twice a day?
सुजन: रोकथामको लागि तिमी के गर्छौ? दिनको दुई पटक ब्रस गर्नु मात्र?

8. Amrit: Brushing, flossing, and avoiding too much sugar. Also regular cleanings.
अमृत: ब्रस, फ्लस र धेरै चिनीबाट बच्नु। साथै नियमित सफाई।

9. Arpana: And don't use your teeth to open bottles! I learned that the hard way.
अर्पणा: र बोतल खोल्न तिम्रो दाँत प्रयोग नगर्नु! मैले त्यो कठिन तरिकाले सिकें।

10. Sujan: Ouch, that sounds painful. Okay, I'll start flossing from today.
सुजन: आउच, त्यो दुखाइ सुनिन्छ। ठीक छ, म आजदेखि फ्लस गर्न सुरु गर्छु।

11. Amrit: Good. My name is being called. Wish me luck with my cleaning.
अमृत: राम्रो। मेरो नाम बोलाइँदै छ। मेरो सफाईको लागि शुभकामना दिनु।

12. Arpana: You'll be fine. We'll be here when you come out. Then let's get lunch.
अर्पणा: तिमी ठीक हुनेछौ। तिमी बाहिर आउँदा हामी यहीं हुनेछौं। त्यसपछि खाना खाऔं।


Conversation 8: At a Second-Hand Book Sale (पुरानो किताब बिक्रीमा)

1. Amrit: This second-hand book sale is amazing. Look at these prices!
अमृत: यो पुरानो किताब बिक्री अद्भुत छ। यी मूल्यहरू हेर!

2. Sujan: I know! I found a classic novel for just 100 rupees. It's in great condition.
सुजन: मलाई थाहा छ! मैले १०० रुपैयाँमा एउटा क्लासिक उपन्यास भेट्टाएँ। यो राम्रो अवस्थामा छ।

3. Arpana: Second-hand books have so much character. Someone else has loved them before.
अर्पणा: पुराना किताबहरूमा धेरै विशेषता हुन्छ। कसैले पहिले तिनीहरूलाई माया गरेको छ।

4. Amrit: True. Sometimes I find handwritten notes in the margins. It's like a conversation.
अमृत: सही। कहिलेकाहीं मलाई मार्जिनमा हातले लेखिएका नोटहरू भेटिन्छन्। यो संवाद जस्तो हुन्छ।

5. Sujan: That's a beautiful way to think about it. What are you looking for, Arpana?
सुजन: त्यसबारे सोच्ने त्यो सुन्दर तरिका हो। अर्पणा, तिमी के खोज्दै छौ?

6. Arpana: I want to find some classic Nepali literature. Maybe Muna Madan or Devkota's works.
अर्पणा: म केही क्लासिक नेपाली साहित्य खोज्न चाहन्छु। सायद मुनामदन वा देवकोटाका कृतिहरू।

7. Amrit: I saw a copy of Muna Madan over there. It looked quite old but readable.
अमृत: मैले त्यहाँ मुनामदनको प्रति देखें। यो धेरै पुरानो तर पढ्न योग्य देखिन्थ्यो।

8. Sujan: Old copies have a special charm. They feel more authentic somehow.
सुजन: पुराना प्रतिहरूमा विशेष आकर्षण हुन्छ। ती कुनै तरिकाले बढी प्रामाणिक लाग्छन्।

9. Arpana: I agree. I also collect first editions when I can find them.
अर्पणा: म सहमत छु। म पाउँदा पहिलो संस्करणहरू पनि संकलन गर्छु।

10. Amrit: That's a serious collection. How many do you have now?
अमृत: त्यो गम्भीर संग्रह हो। अब तिमीसँग कति छन्?

11. Arpana: About twenty. My prized possession is a signed copy by a famous poet.
अर्पणा: लगभग बीस। मेरो बहुमूल्य सम्पत्ति एक प्रसिद्ध कविको हस्ताक्षरित प्रति हो।

12. Sujan: That's incredible. Okay, I'm buying these three books. Let's pay and get coffee.
सुजन: त्यो अविश्वसनीय छ। ठीक छ, म यी तीन किताबहरू किन्दै छु। भुक्तानी गरेर कफी लिऔं।


Conversation 9: At a Wedding Anniversary Party (विवाह वार्षिकोत्सव पार्टीमा)

1. Sujan: Happy anniversary! Twenty-five years together is a huge milestone.
सुजन: वार्षिकोत्सवको शुभकामना! सँगै पच्चीस वर्ष ठूलो उपलब्धि हो।

2. Arpana: Thank you! We're so happy you both could make it. Please come in.
अर्पणा: धन्यवाद! हामी धेरै खुसी छौं तिमीहरू दुवै आउन सक्यौ। कृपया भित्र आउनुहोस्।

3. Amrit: The decorations are lovely. And the photo display is beautiful.
अमृत: सजावट राम्रो छ। र फोटो प्रदर्शन सुन्दर छ।

4. Sujan: I see photos from your wedding day. You both look so young!
सुजन: म तिमीहरूको विवाहको दिनको फोटोहरू देख्छु। तिमीहरू दुवै धेरै जवान देखिन्छौ!

5. Arpana: Ha ha, that was a lifetime ago. But the love is still the same.
अर्पणा: हा हा, त्यो जीवनभर अघिको कुरा हो। तर माया अझै उही छ।

6. Amrit: What's the secret to a long and happy marriage?
अमृत: लामो र खुसी विवाहको रहस्य के हो?

7. Sujan: Patience, understanding, and lots of laughter, I imagine.
सुजन: धैर्य, समझ र धेरै हाँसो, म कल्पना गर्छु।

8. Arpana: And respecting each other's space. That's very important.
अर्पणा: र एकअर्काको ठाउँको सम्मान गर्नु। त्यो धेरै महत्त्वपूर्ण छ।

9. Amrit: Those are wise words. Now, should we get some food? The buffet looks amazing.
अमृत: ती बुद्धिमानी शब्दहरू हुन्। अब, हामी केही खाना लिनुपर्छ? बुफे अद्भुत देखिन्छ।

10. Sujan: Yes, I'm starving. I heard they have a live sel roti station.
सुजन: हो, म भोकाएको छु। मैले सुनेको छु तिनीहरूसँग लाइभ सेल रोटी स्टेशन छ।

11. Arpana: They do! My mother insisted on it. She's been making them all morning.
अर्पणा: छ! मेरी आमाले जिद्दी गरिन्। उनी बिहानभर ती बनाउँदै छिन्।

12. Amrit: Then we must try them. Let's go get a plate. The celebration continues!
अमृत: त्यसो भए हामीले ती प्रयास गर्नुपर्छ। प्लेट लिन जाऔं। उत्सव जारी छ!


Conversation 10: At a Plant Nursery (बिरुवा नर्सरीमा)

1. Arpana: I want to start a small balcony garden. Where should I begin?
अर्पणा: म सानो बाल्कनी बगैंचा सुरु गर्न चाहन्छु। कहाँबाट सुरु गर्नुपर्छ?

2. Sujan: Start with easy plants like mint, coriander, and green chilies.
सुजन: पुदिना, धनियाँ र हरियो खुर्सानी जस्ता सजिला बिरुवाहरूबाट सुरु गर्नु।

3. Amrit: Those are perfect for beginners. They grow fast and need little care.
अमृत: ती सुरुवातीहरूको लागि उत्तम छन्। ती छिटो बढ्छन् र थोरै हेरचाह चाहिन्छ।

4. Arpana: What about flowers? I'd love some colour on my balcony.
अर्पणा: फूलहरूको के? म मेरो बाल्कनीमा केही रंग चाहन्छु।

5. Sujan: Marigolds and roses are hardy. They bloom beautifully with enough sunlight.
सुजन: सयपत्री र गुलाब कडा हुन्छन्। पर्याप्त घामसँग ती सुन्दर फुल्छन्।

6. Amrit: How much sunlight does your balcony get? That's the key factor.
अमृत: तिम्रो बाल्कनीमा कति घाम पुग्छ? त्यो मुख्य कारक हो।

7. Arpana: About four to five hours in the morning. Is that enough?
अर्पणा: बिहान लगभग चारदेखि पाँच घण्टा। त्यो पर्याप्त छ?

8. Sujan: That's good for most vegetables and flowering plants. You're lucky.
सुजन: त्यो धेरैजसो तरकारी र फूलका बिरुवाहरूको लागि राम्रो छ। तिमी भाग्यमानी छौ।

9. Amrit: You'll also need good soil, pots with drainage, and organic fertilizer.
अमृत: तिमीलाई राम्रो माटो, निकास भएका गमला र जैविक मल पनि चाहिन्छ।

10. Arpana: This nursery has everything. Should I start with seedlings or seeds?
अर्पणा: यो नर्सरीमा सबै कुरा छ। म बिरुवा वा बीउबाट सुरु गर्नुपर्छ?

11. Sujan: Seedlings are easier for beginners. You'll see results faster.
सुजन: सुरुवातीहरूको लागि बिरुवा सजिलो छ। तिमी छिटो नतिजा देख्नेछौ।

12. Amrit: Let's pick some together. We can help you set up your garden today.
अमृत: हामी सँगै केही छानौं। हामी आज तिम्रो बगैंचा सेटअप गर्न मद्दत गर्न सक्छौं।


Conversation 11: At a Career Fair (करियर मेलामा)

1. Amrit: This career fair is packed. So many companies are hiring.
अमृत: यो करियर मेला भरिएको छ। धेरै कम्पनीहरू भर्ती गर्दै छन्।

2. Sujan: I know. I've already dropped my resume at five different booths.
सुजन: मलाई थाहा छ। मैले पाँच फरक बुथमा मेरो बायोडाटा बुझाइसकें।

3. Arpana: Which companies are you most interested in?
अर्पणा: तिमीहरू कुन कम्पनीहरूमा सबैभन्दा इच्छुक छौ?

4. Sujan: The tech startups. They offer more growth opportunities than big corporations.
सुजन: टेक स्टार्टअपहरू। ती ठूला निगमहरू भन्दा बढी वृद्धि अवसरहरू प्रदान गर्छन्।

5. Amrit: True, but they're also riskier. Job security is lower.
अमृत: सही, तर ती बढी जोखिमपूर्ण पनि छन्। जागिर सुरक्षा कम छ।

6. Arpana: I'm looking at NGOs. I want work that makes a social impact.
अर्पणा: म एनजीओहरू हेर्दै छु। म सामाजिक प्रभाव पार्ने काम चाहन्छु।

7. Sujan: That suits you well. You've always been passionate about social causes.
सुजन: त्यो तिमीलाई राम्रोसँग मिल्छ। तिमी सधैं सामाजिक कारणहरूप्रति भावुक छौ।

8. Amrit: Have you two prepared for on-the-spot interviews? Some companies are doing them.
अमृत: तिमीहरू दुवैले तत्काल अन्तर्वार्ताको लागि तयारी गरेका छौ? केही कम्पनीहरू गर्दै छन्।

9. Arpana: I have. I brought extra copies of my resume and portfolio.
अर्पणा: मैले गरेकी छु। मैले मेरो बायोडाटा र पोर्टफोलियोको अतिरिक्त प्रति ल्याएँ।

10. Sujan: Smart. I should have brought more copies. I'm running out.
सुजन: बुद्धिमानी। मैले थप प्रति ल्याउनुपर्थ्यो। मेरो सकिँदै छ।

11. Amrit: Here, take some of mine. I always bring extra. That's a lesson I learned.
अमृत: यो लिनु, मेरो केही लिनु। म सधैं अतिरिक्त ल्याउँछु। त्यो मैले सिकेको पाठ हो।

12. Sujan: Thanks, Amrit. You're a lifesaver. Let's check out the next hall.
सुजन: धन्यवाद, अमृत। तिमी जीवन रक्षक छौ। अर्को हल हेरौं।


Conversation 12: At a Home Inspection (घर निरीक्षणमा)

1. Sujan: I'm thinking of buying this apartment. What should I check before deciding?
सुजन: म यो अपार्टमेन्ट किन्ने सोचमा छु। निर्णय गर्नु अघि के जाँच गर्नुपर्छ?

2. Amrit: Check the plumbing, electrical wiring, and water pressure first.
अमृत: पहिले प्लम्बिङ, बिजुलीको तार र पानीको दबाब जाँच गर्नु।

3. Arpana: Also check for dampness and cracks in the walls. Those are expensive to fix.
अर्पणा: भित्ताहरूमा ओसिलोपन र दरारहरू पनि जाँच गर्नु। ती मर्मत गर्न महँगो हुन्छ।

4. Sujan: Good points. What about the neighbourhood? Any way to check that?
सुजन: राम्रो कुरा। छिमेकको के? त्यो जाँच गर्ने कुनै तरिका?

5. Amrit: Visit at different times of day. Morning, evening, and weekend.
अमृत: दिनको फरक समयमा भ्रमण गर्नु। बिहान, साँझ र सप्ताहन्त।

6. Arpana: Talk to the neighbours if you can. They'll tell you the truth.
अर्पणा: सक्छौ भने छिमेकीहरूसँग कुरा गर्नु। तिनीहरूले तिमीलाई सत्य भन्नेछन्।

7. Sujan: That's a good idea. What about the building's management and maintenance fees?
सुजन: त्यो राम्रो विचार हो। भवनको व्यवस्थापन र मर्मत शुल्कको के?

8. Amrit: Ask for the maintenance records. See if there are pending repairs or disputes.
अमृत: मर्मत अभिलेख माग्नु। विचाराधीन मर्मत वा विवादहरू छन् कि हेर्नु।

9. Arpana: And check the parking situation. That's often a hidden problem.
अर्पणा: र पार्किङको अवस्था जाँच गर्नु। त्यो प्रायः लुकेको समस्या हो।

10. Sujan: I hadn't thought about parking. I have a car, so that's important.
सुजन: मैले पार्किङबारे सोचेको थिइनँ। मसँग गाडी छ, त्यसैले त्यो महत्त्वपूर्ण छ।

11. Amrit: Also, negotiate the price. There's always room for negotiation.
अमृत: साथै, मूल्यमा मोलमोलाई गर्नु। मोलमोलाईको लागि सधैं ठाउँ हुन्छ।

12. Arpana: Don't rush. Take your time. This is a big decision.
अर्पणा: हतार नगर्नु। समय लिनु। यो ठूलो निर्णय हो।


Conversation 13: At a Tailor's Shop for Alterations (दर्जीको पसलमा मर्मतको लागि)

1. Arpana: These pants are too long. Can you hem them for me?
अर्पणा: यी प्यान्ट धेरै लामो छन्। तपाईं मेरो लागि छोटो बनाउन सक्नुहुन्छ?

2. Tailor: Of course. How much shorter do you want them? Two inches?
दर्जी: पक्कै। तपाईं कति छोटो चाहनुहुन्छ? दुई इन्च?

3. Arpana: Yes, about two inches. And can you also take in the waist a little?
अर्पणा: हो, लगभग दुई इन्च। र तपाईं कम्मर अलिकति साँघुरो पनि गर्न सक्नुहुन्छ?

4. Sujan: I have a jacket that needs a new button. It fell off last week.
सुजन: मसँग एउटा ज्याकेट छ जसलाई नयाँ बटन चाहिन्छ। गत हप्ता खस्यो।

5. Tailor: I can fix that easily. Do you have the button with you?
दर्जी: म त्यो सजिलै मर्मत गर्न सक्छु। तपाईंसँग बटन छ?

6. Sujan: No, I lost it. Can you match it with a similar one?
सुजन: छैन, मैले हराएँ। तपाईं यसलाई समान एउटासँग मिलाउन सक्नुहुन्छ?

7. Amrit: While you two are here, I need to get my shirt sleeves shortened too.
अमृत: तिमीहरू दुवै यहाँ हुँदा, मलाई पनि मेरो सर्टको आस्तीन छोटो बनाउनु छ।

8. Tailor: No problem. I can do all of these by Friday. Is that okay?
दर्जी: समस्या छैन। म यी सबै शुक्रबारसम्म गर्न सक्छु। त्यो ठीक छ?

9. Arpana: Friday works. What's the total cost for everything?
अर्पणा: शुक्रबार मिल्छ। सबैको जम्मा खर्च कति?

10. Tailor: Hemming is 300, waist is 200, button is 50, and sleeves are 400.
दर्जी: छोटो बनाउनु ३००, कम्मर २००, बटन ५० र आस्तीन ४००।

11. Sujan: That's reasonable. Here's an advance. We'll pick everything up Friday evening.
सुजन: त्यो उचित छ। यो अग्रिम। हामी शुक्रबार साँझ सबै लिनेछौं।

12. Amrit: Perfect. Thanks for accommodating us at such short notice.
अमृत: उत्तम। यति छोटो सूचनामा हामीलाई समायोजन गरेकोमा धन्यवाद।


Conversation 14: At a Bird Watching Spot (चरा अवलोकन स्थलमा)

1. Amrit: This wetland is perfect for bird watching. I can see so many species.
अमृत: यो सिमसार चरा अवलोकनको लागि उत्तम छ। म धेरै प्रजातिहरू देख्न सक्छु।

2. Sujan: I brought my binoculars. Look at that colourful one near the water.
सुजन: मैले मेरो दूरबीन ल्याएँ। पानी नजिक त्यो रंगीन एउटा हेर।

3. Arpana: That's a kingfisher. They're my favourite birds. So vibrant and fast.
अर्पणा: त्यो किंगफिसर हो। ती मेरो मनपर्ने चराहरू हुन्। धेरै जीवन्त र छिटो।

4. Amrit: I also see egrets and herons. This area must be rich in fish.
अमृत: म इग्रेट र बकुल्ला पनि देख्छु। यो क्षेत्र माछामा धनी हुनुपर्छ।

5. Sujan: It's a protected wetland. That's why so many migratory birds come here.
सुजन: यो संरक्षित सिमसार हो। त्यसैले धेरै आप्रवासी चराहरू यहाँ आउँछन्।

6. Arpana: I read that over 200 species have been recorded here. Isn't that amazing?
अर्पणा: मैले पढें यहाँ २०० भन्दा बढी प्रजातिहरू अभिलेख गरिएको छ। त्यो अचम्मजनक छैन?

7. Amrit: It really is. We should be quiet so we don't scare them away.
अमृत: यो साँच्चै हो। हामी चुप लागौं ताकि तिनीहरूलाई डराउँदैनौं।

8. Sujan: Good point. Let's sit on that bench and observe silently for a while.
सुजन: राम्रो कुरा। त्यो बेन्चमा बसेर केही बेर चुपचाप अवलोकन गरौं।

9. Arpana: I wish I had a better camera. My phone photos don't do them justice.
अर्पणा: म आशा गर्छु मसँग राम्रो क्यामेरा हुन्थ्यो। मेरो फोनको फोटोहरूले तिनीहरूलाई न्याय गर्दैनन्।

10. Amrit: I have a zoom lens. I'll share the photos with you both later.
अमृत: मसँग जुम लेन्स छ। म पछि तिमीहरू दुवैसँग फोटोहरू साझा गर्छु।

11. Sujan: Thanks. This is so peaceful. We should come here more often.
सुजन: धन्यवाद। यो धेरै शान्त छ। हामी यहाँ थप पटक आउनुपर्छ।

12. Arpana: Let's make it a monthly trip. Nature is the best therapy.
अर्पणा: यसलाई मासिक यात्रा बनाऔं। प्रकृति सबैभन्दा राम्रो उपचार हो।


Conversation 15: At a Tailoring Boutique for Wedding Outfit (विवाहको लुगाको लागि बुटिकमा)

1. Arpana: I need a custom outfit for my sister's wedding. Something elegant but not too flashy.
अर्पणा: मलाई मेरी बहिनीको विवाहको लागि कस्टम लुगा चाहिन्छ। सुरुचिपूर्ण तर धेरै चम्किलो होइन।

2. Designer: What style are you thinking? Traditional or contemporary?
डिजाइनर: तपाईं कुन शैली सोच्दै हुनुहुन्छ? परम्परागत वा समकालीन?

3. Arpana: Traditional with a modern twist. Maybe an embroidered kurta with palazzo pants.
अर्पणा: आधुनिक मोडसहित परम्परागत। सायद कढाई भएको कुर्ता पलाजो प्यान्टसँग।

4. Sujan: That sounds elegant. What colours suit the wedding theme?
सुजन: त्यो सुरुचिपूर्ण सुनिन्छ। विवाहको थिमसँग कुन रंगहरू मिल्छन्?

5. Designer: Pastels are very popular now. Mint green, peach, or lavender.
डिजाइनर: प्यास्टेलहरू अहिले धेरै लोकप्रिय छन्। मिन्ट हरियो, पीच वा ल्याभेन्डर।

6. Amrit: Mint green would look lovely on you, Arpana. It suits your skin tone.
अमृत: मिन्ट हरियो तिमीमा सुन्दर देखिन्छ, अर्पणा। यो तिम्रो छालाको रंगसँग मिल्छ।

7. Arpana: I like that idea. How long will it take to make?
अर्पणा: मलाई त्यो विचार मन पर्छ। बनाउन कति समय लाग्छ?

8. Designer: About two weeks. We'll need one fitting in between.
डिजाइनर: लगभग दुई हप्ता। बीचमा एउटा फिटिङ चाहिन्छ।

9. Sujan: That works. The wedding is in three weeks. Just enough time.
सुजन: त्यो मिल्छ। विवाह तीन हप्तामा छ। ठ्याक्कै पर्याप्त समय।

10. Amrit: Should we also get matching accessories? Maybe a clutch and earrings.
अमृत: हामी मिल्दो सामानहरू पनि लिनुपर्छ? सायद क्लच र कानको झुम्का।

11. Arpana: You two are so helpful. Yes, let's look at the accessories section after this.
अर्पणा: तिमीहरू दुवै धेरै सहयोगी छौ। हो, यो पछि सामान खण्ड हेरौं।

12. Designer: I'll take your measurements now. Then we can discuss the embroidery details.
डिजाइनर: म अब तपाईंको नाप लिन्छु। त्यसपछि हामी कढाईको विवरणमा छलफल गर्न सक्छौं।


Conversation 16: At a Traffic Jam (ट्राफिक जाममा)

1. Sujan: We've been stuck in this traffic for forty minutes. It's unbearable.
सुजन: हामी यो ट्राफिकमा चालीस मिनेट अड्किएका छौं। यो असह्य छ।

2. Amrit: I know. There must be an accident or roadwork ahead.
अमृत: मलाई थाहा छ। अगाडि दुर्घटना वा सडक निर्माण हुनुपर्छ।

3. Arpana: I should have taken the subway. It would have been faster.
अर्पणा: मैले सबवे लिनुपर्थ्यो। यो छिटो हुनेछ।

4. Sujan: At this rate, we'll miss the movie. The show starts in twenty minutes.
सुजन: यो गतिमा, हामी चलचित्र गुमाउनेछौं। शो बीस मिनेटमा सुरु हुन्छ।

5. Amrit: Let's call the theatre and see if we can change our tickets.
अमृत: हामी थिएटरलाई फोन गरेर टिकट परिवर्तन गर्न सक्छौं कि हेरौं।

6. Arpana: Good idea. Or we could just watch a different show. We have options.
अर्पणा: राम्रो विचार। वा हामी फरक शो हेर्न सक्छौं। हामीसँग विकल्पहरू छन्।

7. Sujan: True. Let me check the app for available times. Oh, there's one at nine.
सुजन: सही। मलाई उपलब्ध समयहरूको लागि एप जाँच गर्न दिनु। ओहो, नौ बजे एउटा छ।

8. Amrit: That works. We'll have time for dinner first too.
अमृत: त्यो मिल्छ। पहिले बेलुकाको खानाको लागि पनि समय हुनेछ।

9. Arpana: Look, the traffic is finally moving. About time!
अर्पणा: हेर, ट्राफिक अन्ततः चल्दै छ। समयमै!

10. Sujan: Let's exit at the next turn. We can park and walk to the restaurant.
सुजन: अर्को मोडमा निस्कौं। हामी पार्क गरेर रेस्टुरेन्टमा हिँड्न सक्छौं।

11. Amrit: Good plan. I'm tired of sitting in this car. Some fresh air will help.
अमृत: राम्रो योजना। म यो गाडीमा बस्न थकित छु। केही ताजा हावाले मद्दत गर्नेछ।

12. Arpana: Agreed. Traffic jams are the worst part of city life.
अर्पणा: सहमत। ट्राफिक जाम शहरको जीवनको सबैभन्दा नराम्रो भाग हो।


Conversation 17: At a Community Meeting (सामुदायिक बैठकमा)

1. Sujan: This community meeting is important. They're discussing the new park proposal.
सुजन: यो सामुदायिक बैठक महत्त्वपूर्ण छ। तिनीहरू नयाँ पार्क प्रस्तावमा छलफल गर्दै छन्।

2. Arpana: I'm all for it. Our neighbourhood needs more green spaces.
अर्पणा: म यसको पक्षमा छु। हाम्रो छिमेकलाई थप हरियो ठाउँ चाहिन्छ।

3. Amrit: I agree, but where will they build it? The empty lot is privately owned.
अमृत: म सहमत छु, तर तिनीहरू यो कहाँ बनाउनेछन्? खाली जग्गा निजी स्वामित्वमा छ।

4. Sujan: That's the issue. The city is trying to buy the land from the owner.
सुजन: त्यो समस्या हो। शहरले मालिकबाट जग्गा किन्ने प्रयास गर्दै छ।

5. Arpana: I heard the owner is demanding a very high price. That's the obstacle.
अर्पणा: मैले सुनेको छु मालिकले धेरै उच्च मूल्य माग्दै छ। त्यो अवरोध हो।

6. Amrit: Maybe we can suggest an alternative location. There's unused land near the river.
अमृत: सायद हामी वैकल्पिक स्थान सुझाव दिन सक्छौं। नदी नजिक प्रयोग नगरिएको जग्गा छ।

7. Sujan: That's a good point. We should raise it during the discussion.
सुजन: त्यो राम्रो कुरा हो। हामीले छलफलको समयमा यो उठाउनुपर्छ।

8. Arpana: Should one of us speak? I get nervous in front of crowds.
अर्पणा: हामीमध्ये एकले बोल्नुपर्छ? म भीडको अगाडि नर्भस हुन्छु।

9. Amrit: I can speak. I've attended these meetings before. I know the process.
अमृत: म बोल्न सक्छु। मैले पहिले यी बैठकहरूमा भाग लिएको छु। मलाई प्रक्रिया थाहा छ।

10. Sujan: Thanks, Amrit. We'll support you from the audience.
सुजन: धन्यवाद, अमृत। हामी दर्शकबाट तिम्रो समर्थन गर्नेछौं।

11. Arpana: And let's collect signatures from neighbours who support the park.
अर्पणा: र पार्कलाई समर्थन गर्ने छिमेकीहरूबाट हस्ताक्षर संकलन गरौं।

12. Amrit: Great idea. A petition shows community support. Let's do it.
अमृत: राम्रो विचार। निवेदनले सामुदायिक समर्थन देखाउँछ। गरौं।


Conversation 18: At a Tech Repair Shop (प्रविधि मर्मत पसलमा)

1. Sujan: My laptop screen is flickering. Can you take a look at it?
सुजन: मेरो ल्यापटपको स्क्रिन चम्किरहेको छ। तपाईं यसलाई हेर्न सक्नुहुन्छ?

2. Technician: Sure. When did the problem start? Did you drop it?
प्राविधिक: पक्कै। समस्या कहिले सुरु भयो? तपाईंले यो खसाल्नुभयो?

3. Sujan: No, it just started two days ago. Maybe it's a loose connection.
सुजन: छैन, यो दुई दिन अघि मात्र सुरु भयो। सायद खुकुलो जडान हो।

4. Arpana: I had a similar issue. It was the display cable. The repair was cheap.
अर्पणा: मलाई पनि त्यस्तै समस्या थियो। यो डिस्प्ले केबल थियो। मर्मत सस्तो थियो।

5. Amrit: Let's hope it's just that. A screen replacement is expensive.
अमृत: आशा गरौं यो त्यही हो। स्क्रिन परिवर्तन महँगो छ।

6. Technician: I'll diagnose it now. It will take about thirty minutes.
प्राविधिक: म अब यसको निदान गर्छु। लगभग तीस मिनेट लाग्छ।

7. Sujan: Okay. Meanwhile, can you also check why it's running so slow?
सुजन: ठीक छ। यसैबीच, तपाईं यो किन यति ढिलो चल्दै छ पनि जाँच गर्न सक्नुहुन्छ?

8. Technician: Sure. It might need a RAM upgrade or a software cleanup.
प्राविधिक: पक्कै। यसलाई र्याम अपग्रेड वा सफ्टवेयर सफाई चाहिन सक्छ।

9. Arpana: While we wait, let's look at the accessories. I need a new mouse.
अर्पणा: हामी प्रतीक्षा गर्दा, सामानहरू हेरौं। मलाई नयाँ माउस चाहिन्छ।

10. Amrit: I need a keyboard cover and a laptop stand. My neck hurts from looking down.
अमृत: मलाई कीबोर्ड कभर र ल्यापटप स्ट्यान्ड चाहिन्छ। तल हेर्दा मेरो घाँटी दुख्छ।

11. Sujan: A stand is a good investment. It improves your posture while working.
सुजन: स्ट्यान्ड राम्रो लगानी हो। यसले काम गर्दा तिम्रो मुद्रा सुधार गर्छ।

12. Technician: Your laptop is ready. It was the display cable. That will be 1500 rupees.
प्राविधिक: तपाईंको ल्यापटप तयार छ। यो डिस्प्ले केबल थियो। त्यो १५०० रुपैयाँ हुन्छ।


Conversation 19: At a Cooking Class (पकाउने कक्षामा)

1. Arpana: I signed us up for a Thai cooking class. I hope you two don't mind.
अर्पणा: मैले हामीलाई थाई पकाउने कक्षामा नाम लेखाएँ। म आशा गर्छु तिमीहरू दुवैलाई फरक पर्दैन।

2. Sujan: Not at all! I love Thai food. What are we making today?
सुजन: फरक पर्दैन! मलाई थाई खाना मन पर्छ। आज हामी के बनाउँदै छौं?

3. Amrit: I hope it's pad thai and green curry. Those are my favourites.
अमृत: म आशा गर्छु यो प्याड थाई र हरियो करी हो। ती मेरो मनपर्ने हुन्।

4. Instructor: Today we're making tom yum soup, pad thai, and mango sticky rice.
प्रशिक्षक: आज हामी टम यम सुप, प्याड थाई र आँप स्टिकी राइस बनाउँदै छौं।

5. Arpana: That's a perfect menu. I've always wanted to learn pad thai.
अर्पणा: त्यो उत्तम मेनु हो। म सधैं प्याड थाई सिक्न चाहन्थें।

6. Sujan: The key is the sauce. It needs the right balance of sweet, sour, and salty.
सुजन: मुख्य कुरा सस हो। यसलाई गुलियो, अमिलो र नुनिलोको सही सन्तुलन चाहिन्छ।

7. Amrit: I'm terrible at balancing flavours. I always add too much of something.
अमृत: म स्वाद सन्तुलन गर्नमा भयानक छु। म सधैं केही धेरै हाल्छु।

8. Instructor: Taste as you go. That's the secret. Don't just follow the recipe blindly.
प्रशिक्षक: जाँदा चाख्नु। त्यो रहस्य हो। रेसिपी अन्धाधुन्ध पछ्याउनु मात्र होइन।

9. Arpana: Good advice. Cooking is about intuition as much as measurements.
अर्पणा: राम्रो सल्लाह। पकाउनु नाप जत्तिकै अन्तर्ज्ञानको बारेमा पनि हो।

10. Sujan: Look at my pad thai! It actually looks like the picture in the cookbook.
सुजन: मेरो प्याड थाई हेर! यो वास्तवमै कुकबुकको तस्बिर जस्तै देखिन्छ।

11. Amrit: Mine looks a bit messy, but it smells delicious. That's what matters.
अमृत: मेरो अलिकति अव्यवस्थित देखिन्छ, तर मीठो सुगन्ध आउँछ। त्यो महत्त्वपूर्ण छ।

12. Arpana: Let's taste each other's dishes. That's the best part of a cooking class.
अर्पणा: एकअर्काको परिकार चाखौं। त्यो पकाउने कक्षाको सबैभन्दा राम्रो भाग हो।


Conversation 20: At a Real Estate Office (घर जग्गा कार्यालयमा)

1. Sujan: I'm looking to buy a small house. What options do you have in my budget?
सुजन: म सानो घर किन्न खोज्दै छु। मेरो बजेटमा तपाईंसँग के विकल्पहरू छन्?

2. Agent: What's your budget range? And which area are you interested in?
एजेन्ट: तपाईंको बजेट दायरा कति छ? र तपाईं कुन क्षेत्रमा इच्छुक हुनुहुन्छ?

3. Sujan: Around five million rupees. Preferably within the ring road.
सुजन: लगभग पचास लाख रुपैयाँ। रिङ रोड भित्र अधिमानतः।

4. Amrit: That's a decent budget. You should find some good options.
अमृत: त्यो राम्रो बजेट हो। तिमीले केही राम्रो विकल्पहरू भेट्टाउनुपर्छ।

5. Arpana: Make sure the property has clear land ownership papers. That's crucial.
अर्पणा: सम्पत्तिमा स्पष्ट जग्गा स्वामित्व कागजात छ भन्ने सुनिश्चित गर्नु। त्यो महत्त्वपूर्ण छ।

6. Agent: Of course. All our listings are verified. Here are three options in your range.
एजेन्ट: पक्कै। हाम्रा सबै सूचीहरू प्रमाणित छन्। यहाँ तपाईंको दायरामा तीन विकल्पहरू छन्।

7. Sujan: This one looks nice. Two bedrooms, a small garden, and parking space.
सुजन: यो राम्रो देखिन्छ। दुई बेडरुम, सानो बगैंचा र पार्किङ ठाउँ।

8. Amrit: The location is good too. Close to schools and a hospital.
अमृत: स्थान पनि राम्रो छ। विद्यालय र अस्पताल नजिक।

9. Arpana: What about the water supply and electricity? Are they reliable?
अर्पणा: पानी आपूर्ति र बिजुलीको के? ती भरपर्दो छन्?

10. Agent: Yes, the area has 24-hour water and a backup power line.
एजेन्ट: हो, क्षेत्रमा २४ घण्टा पानी र ब्याकअप पावर लाइन छ।

11. Sujan: Can we schedule a visit to see it in person?
सुजन: हामी यसलाई व्यक्तिगत रूपमा हेर्न भ्रमण तालिका बनाउन सक्छौं?

12. Amrit: We'll come with you. It's always good to have a second opinion.
अमृत: हामी तिमीसँग आउँछौं। दोस्रो राय लिनु सधैं राम्रो हुन्छ।


Conversation 21: At a Senior Citizens' Home (ज्येष्ठ नागरिक आश्रममा)

1. Arpana: I volunteer here every month. The elderly residents love having visitors.
अर्पणा: म यहाँ हरेक महिना स्वयंसेवा गर्छु। वृद्ध बासिन्दाहरूलाई आगन्तुकहरू मन पर्छ।

2. Sujan: That's wonderful, Arpana. I didn't know you did this.
सुजन: त्यो अद्भुत छ, अर्पणा। मलाई थाहा थिएन तिमी यो गर्छौ।

3. Amrit: It's very kind of you. What do you usually do when you visit?
अमृत: यो तिम्रो धेरै दयालुता हो। तिमी भ्रमण गर्दा सामान्यतया के गर्छौ?

4. Arpana: I talk with them, help with small tasks, and sometimes read to them.
अर्पणा: म तिनीहरूसँग कुरा गर्छु, साना कामहरूमा मद्दत गर्छु र कहिलेकाहीं तिनीहरूलाई पढेर सुनाउँछु।

5. Sujan: That must mean so much to them. Many are lonely.
सुजन: त्यो तिनीहरूको लागि धेरै अर्थ राख्छ। धेरै एक्लो छन्।

6. Amrit: It's sad. Families sometimes abandon their elderly parents here.
अमृत: यो दुःखद छ। परिवारहरूले कहिलेकाहीं आफ्ना वृद्ध आमाबुबालाई यहाँ छोड्छन्।

7. Arpana: It happens more than we'd like to admit. That's why visits matter.
अर्पणा: हामी स्वीकार गर्न चाहनु भन्दा बढी हुन्छ। त्यसैले भ्रमणहरू महत्त्वपूर्ण छन्।

8. Sujan: Can we help today? I'd love to spend time with them too.
सुजन: हामी आज मद्दत गर्न सक्छौं? म पनि तिनीहरूसँग समय बिताउन चाहन्छु।

9. Amrit: Same here. What do they need most right now?
अमृत: म पनि। अहिले तिनीहरूलाई सबैभन्दा बढी के चाहिन्छ?

10. Arpana: They need warm clothes for winter and some basic medicines.
अर्पणा: तिनीहरूलाई जाडोको लागि न्यानो लुगा र केही आधारभूत औषधिहरू चाहिन्छ।

11. Sujan: Let's organize a donation drive. We can ask our friends and colleagues.
सुजन: हामी एउटा दान अभियान आयोजना गरौं। हामी हाम्रा साथीहरू र सहकर्मीहरूलाई सोध्न सक्छौं।

12. Amrit: Great idea. Small contributions can make a big difference here.
अमृत: राम्रो विचार। साना योगदानहरूले यहाँ ठूलो फरक पार्न सक्छन्।


Conversation 22: At a Bike Rental Shop (साइकल भाडा पसलमा)

1. Amrit: I want to rent a bicycle for the weekend. Do you have mountain bikes?
अमृत: म सप्ताहन्तको लागि साइकल भाडामा लिन चाहन्छु। तपाईंसँग माउन्टेन बाइक छन्?

2. Shopkeeper: Yes, we have several. Where are you planning to ride?
पसले: हो, हामीसँग धेरै छन्। तपाईं कहाँ चलाउने योजना गर्दै हुनुहुन्छ?

3. Amrit: We're thinking of a trail ride in the hills. Nothing too extreme.
अमृत: हामी पहाडमा ट्रेल राइडको सोचमा छौं। धेरै चरम केही होइन।

4. Sujan: I haven't ridden a bike in years. I hope I remember how!
सुजन: मैले वर्षौंदेखि साइकल चलाएको छैन। म आशा गर्छु मलाई कसरी सम्झना छ!

5. Arpana: Don't worry. It's like swimming. You never really forget.
अर्पणा: चिन्ता नगर्नु। यो पौडी जस्तै हो। तिमी कहिल्यै बिर्सँदैनौ।

6. Shopkeeper: These bikes have gears and good brakes. Perfect for hill trails.
पसले: यी साइकलहरूमा गियर र राम्रो ब्रेक छन्। पहाडको ट्रेलको लागि उत्तम।

7. Amrit: How much is the rental per day? And do you provide helmets?
अमृत: प्रति दिन भाडा कति छ? र तपाईं हेलमेट प्रदान गर्नुहुन्छ?

8. Shopkeeper: 800 rupees per day. Helmets and repair kits are included.
पसले: प्रति दिन ८०० रुपैयाँ। हेलमेट र मर्मत किट समावेश छन्।

9. Sujan: That's a good deal. Should we rent three bikes?
सुजन: त्यो राम्रो सौदा हो। हामी तीन साइकल भाडामा लिनुपर्छ?

10. Arpana: Yes, let's do it. I'll bring snacks and water for the trail.
अर्पणा: हो, गरौं। म ट्रेलको लागि खाजा र पानी ल्याउँछु।

11. Amrit: I'll bring the first aid kit. Safety first, always.
अमृत: म प्राथमिक उपचार किट ल्याउँछु। सुरक्षा पहिले, सधैं।

12. Shopkeeper: Please return them by Sunday evening. Enjoy your ride!
पसले: कृपया आइतबार साँझसम्म फिर्ता गर्नुहोस्। तपाईंको यात्राको आनन्द लिनुहोस्!


Conversation 23: At a Marriage Counseling Session (विवाह परामर्श सत्रमा)

1. Sujan: My cousin is having problems in her marriage. She asked for advice.
सुजन: मेरी भतिजीको विवाहमा समस्या छ। उनले सल्लाह मागिन्।

2. Arpana: That's a sensitive issue. What kind of problems are they facing?
अर्पणा: त्यो संवेदनशील विषय हो। तिनीहरू कस्तो समस्या सामना गर्दै छन्?

3. Sujan: Mostly communication issues. They argue about small things constantly.
सुजन: धेरैजसो सञ्चार समस्या। तिनीहरू सधैं साना कुरामा झगडा गर्छन्।

4. Amrit: That's common. Sometimes couples forget how to listen to each other.
अमृत: त्यो सामान्य हो। कहिलेकाहीं दम्पतीहरूले एकअर्कालाई सुन्ने तरिका बिर्सन्छन्।

5. Arpana: Have they considered marriage counseling? It really helps.
अर्पणा: तिनीहरूले विवाह परामर्श विचार गरेका छन्? यसले साँच्चै मद्दत गर्छ।

6. Sujan: I suggested it, but they're hesitant. They think it's a sign of failure.
सुजन: मैले सुझाव दिएँ, तर तिनीहरू हिचकिचाउँछन्। तिनीहरूलाई लाग्छ यो असफलताको संकेत हो।

7. Amrit: That's a common misconception. Seeking help is a sign of strength.
अमृत: त्यो सामान्य गलत धारणा हो। मद्दत खोज्नु बलको संकेत हो।

8. Arpana: True. We should normalize therapy and counseling in our society.
अर्पणा: सही। हामीले हाम्रो समाजमा थेरापी र परामर्शलाई सामान्य बनाउनुपर्छ।

9. Sujan: I'll share that perspective with her. Maybe she'll reconsider.
सुजन: म त्यो दृष्टिकोण उनीसँग साझा गर्छु। सायद उनी पुनर्विचार गर्नेछिन्।

10. Amrit: Also, remind her that every marriage has difficult phases. It's normal.
अमृत: साथै, उनलाई सम्झाउनु हरेक विवाहमा कठिन चरणहरू हुन्छन्। यो सामान्य हो।

11. Arpana: And encourage them to spend quality time together. Without distractions.
अर्पणा: र तिनीहरूलाई सँगै गुणस्तरीय समय बिताउन प्रोत्साहित गर्नु। व्याकुलता बिना।

12. Sujan: Thank you both. Your insights are really helpful. I'll talk to her today.
सुजन: तिमीहरू दुवैलाई धन्यवाद। तिम्रा अन्तर्दृष्टिहरू साँच्चै उपयोगी छन्। म आज उनीसँग कुरा गर्छु।


Conversation 24: At a Food Festival (खाना महोत्सवमा)

1. Amrit: This food festival is incredible. So many cuisines from different regions!
अमृत: यो खाना महोत्सव अविश्वसनीय छ। फरक क्षेत्रका यति धेरै परिकारहरू!

2. Sujan: I know. I want to try everything, but I have limited stomach space.
सुजन: मलाई थाहा छ। म सबै प्रयास गर्न चाहन्छु, तर मेरो पेटको ठाउँ सीमित छ।

3. Arpana: Let's start with the Newari food stall. Their bara and chatamari look amazing.
अर्पणा: नेवारी खानाको स्टलबाट सुरु गरौं। तिनीहरूको बारा र चटामरी अद्भुत देखिन्छ।

4. Amrit: Good choice. Then we can try the Thakali set and some Terai cuisine.
अमृत: राम्रो छनोट। त्यसपछि हामी थकाली सेट र केही तराईको परिकार प्रयास गर्न सक्छौं।

5. Sujan: Don't forget the desserts. I saw a stall with juju dhau and yomari.
सुजन: मिठाईहरू नबिर्सनु। मैले जुजु धौ र योमरी भएको स्टल देखें।

6. Arpana: This is going to be a feast. Should we share dishes to try more things?
अर्पणा: यो भोज हुनेछ। थप चीजहरू प्रयास गर्न हामी परिकारहरू साझा गर्नुपर्छ?

7. Amrit: Definitely. Sharing is the best strategy at a food festival.
अमृत: पक्कै। खाना महोत्सवमा साझा गर्नु सबैभन्दा राम्रो रणनीति हो।

8. Sujan: Look at that crowd at the sekuwa stall. It must be really good.
सुजन: सेकुवाको स्टलमा त्यो भीड हेर। यो साँच्चै राम्रो हुनुपर्छ।

9. Arpana: Let's join the line. While we wait, we can decide what to try next.
अर्पणा: लाइनमा जोडिऔं। प्रतीक्षा गर्दा, हामी अब के प्रयास गर्ने निर्णय गर्न सक्छौं।

10. Amrit: I also want to watch the cooking demonstration at 5 PM. It's by a famous chef.
अमृत: म ५ बजेको पकाउने प्रदर्शन पनि हेर्न चाहन्छु। यो एक प्रसिद्ध भान्सेको हो।

11. Sujan: Good idea. We can learn some new techniques and recipes.
सुजन: राम्रो विचार। हामी केही नयाँ प्रविधि र रेसिपी सिक्न सक्छौं।

12. Arpana: This is the perfect Saturday. Good food, good friends, and good vibes.
अर्पणा: यो उत्तम शनिबार हो। राम्रो खाना, राम्रो साथीहरू र राम्रो भाइबहरू।


Conversation 25: At a Tailor's Shop for Uniform (पोशाकको लागि दर्जीको पसलमा)

1. Sujan: My nephew needs a school uniform. Can you make one in time for the new session?
सुजन: मेरो भतिजालाई विद्यालयको पोशाक चाहिन्छ। तपाईं नयाँ सत्रको लागि समयमै बनाउन सक्नुहुन्छ?

2. Tailor: Of course. Which school? Different schools have different uniform designs.
दर्जी: पक्कै। कुन विद्यालय? फरक विद्यालयहरूको फरक पोशाक डिजाइन हुन्छ।

3. Sujan: St. Xavier's. It's a light blue shirt with navy blue pants.
सुजन: सेन्ट जेभियर्स। यो हल्का निलो सर्ट नेभी ब्लू प्यान्टसँग।

4. Arpana: I know that uniform. It also has a tie with the school logo.
अर्पणा: मलाई त्यो पोशाक थाहा छ। यसमा विद्यालयको लोगो भएको टाई पनि छ।

5. Amrit: Does the school provide the tie and badge, or do you need to buy them?
अमृत: विद्यालयले टाई र ब्याज प्रदान गर्छ, वा तपाईंले किन्नुपर्छ?

6. Sujan: We need to buy them separately. I'll get those from the school shop.
सुजन: हामीले छुट्टै किन्नुपर्छ। म ती विद्यालयको पसलबाट लिन्छु।

7. Tailor: I need the measurements. Can you bring your nephew here?
दर्जी: मलाई नाप चाहिन्छ। तपाईं आफ्नो भतिजालाई यहाँ ल्याउन सक्नुहुन्छ?

8. Sujan: Yes, I'll bring him tomorrow. How long will it take to stitch?
सुजन: हो, म उनलाई भोलि ल्याउँछु। सिलाई गर्न कति समय लाग्छ?

9. Tailor: Three to four days. I'll make two sets so he has a spare.
दर्जी: तीनदेखि चार दिन। म दुई सेट बनाउँछु ताकि उनीसँग अतिरिक्त होस्।

10. Arpana: That's practical. Kids spill things all the time.
अर्पणा: त्यो व्यावहारिक छ। बच्चाहरूले सधैं केही पोख्छन्।

11. Amrit: Also, make it slightly loose. Children grow so fast.
अमृत: साथै, यसलाई अलिकति खुकुलो बनाउनु। बच्चाहरू धेरै छिटो बढ्छन्।

12. Sujan: Good thinking. Let me know the total cost and I'll pay an advance.
सुजन: राम्रो सोच। मलाई जम्मा खर्च भन्नु र म अग्रिम तिर्छु।


Conversation 26: At a Blood Test Lab (रक्त परीक्षण प्रयोगशालामा)

1. Amrit: I'm here for my annual health checkup. They need a blood sample.
अमृत: म मेरो वार्षिक स्वास्थ्य जाँचको लागि यहाँ छु। तिनीहरूलाई रक्त नमूना चाहिन्छ।

2. Sujan: Are you nervous? I always get a bit anxious before blood tests.
सुजन: तिमी नर्भस छौ? म रक्त परीक्षण अघि सधैं अलिकति चिन्तित हुन्छु।

3. Arpana: Me too. But it's over in seconds. The anticipation is worse than the prick.
अर्पणा: म पनि। तर यो सेकेन्डमा सकिन्छ। प्रतीक्षा चिमोट भन्दा नराम्रो हुन्छ।

4. Amrit: I'm fine with needles. I just don't like waiting for the results.
अमृत: म सुईसँग ठीक छु। मलाई नतिजाको प्रतीक्षा मन पर्दैन।

5. Sujan: When will the reports come? Same day or next day?
सुजन: रिपोर्ट कहिले आउँछ? आजै वा भोलि?

6. Amrit: Most come today. Some specialized tests take two days.
अमृत: धेरैजसो आज आउँछ। केही विशेष परीक्षणहरू दुई दिन लिन्छन्।

7. Arpana: Did you fast before the test? Some tests require it.
अर्पणा: तिमीले परीक्षण अघि उपवास गर्यौ? केही परीक्षणहरूलाई यो चाहिन्छ।

8. Amrit: Yes, twelve hours. No food, only water. I'm starving now.
अमृत: हो, बाह्र घण्टा। खाना छैन, पानी मात्र। म अब भोकाएको छु।

9. Sujan: Let's get breakfast after this. There's a good place across the street.
सुजन: यसपछि बिहानको खाना खाऔं। सडक पारि एउटा राम्रो ठाउँ छ।

10. Arpana: Good idea. You'll need to eat after giving blood.
अर्पणा: राम्रो विचार। रक्त दिएपछि तिमीले खानुपर्छ।

11. Amrit: My name is called. I'll be back in five minutes.
अमृत: मेरो नाम बोलाइयो। म पाँच मिनेटमा फर्कन्छु।

12. Sujan: We'll wait here. Don't forget to press the cotton on your arm afterward.
सुजन: हामी यहाँ प्रतीक्षा गर्छौं। पछि तिम्रो हातमा कपास थिच्न नबिर्सनु।


Conversation 27: At a Book Launch Event (पुस्तक विमोचन कार्यक्रममा)

1. Arpana: This book launch is so well organized. The author is here signing copies.
अर्पणा: यो पुस्तक विमोचन धेरै राम्रोसँग आयोजित छ। लेखक यहाँ प्रतिहरूमा हस्ताक्षर गर्दै छन्।

2. Sujan: I've read all his books. He's one of the best contemporary writers.
सुजन: मैले उनका सबै किताबहरू पढेको छु। उनी सबैभन्दा राम्रो समकालीन लेखकहरूमध्ये एक हुन्।

3. Amrit: What's this new book about? I haven't read the reviews yet.
अमृत: यो नयाँ किताब केबारेमा छ? मैले अझै समीक्षाहरू पढेको छैन।

4. Arpana: It's about migration and identity. Very relevant to our generation.
अर्पणा: यो बसाइँसराइ र पहिचानबारे छ। हाम्रो पुस्ताको लागि धेरै सान्दर्भिक।

5. Sujan: That sounds fascinating. I'm going to buy a copy and get it signed.
सुजन: त्यो आकर्षक सुनिन्छ। म एउटा प्रति किनेर हस्ताक्षर गराउँछु।

6. Amrit: Me too. Should we get one for the office library as well?
अमृत: म पनि। हामी अफिस पुस्तकालयको लागि पनि एउटा लिनुपर्छ?

7. Arpana: Good idea. Everyone would benefit from reading it.
अर्पणा: राम्रो विचार। सबैले यो पढेर लाभ पाउनेछन्।

8. Sujan: The author is giving a talk after the signing. Let's stay for that.
सुजन: लेखक हस्ताक्षर पछि भाषण दिँदै छन्। त्यसको लागि बसौं।

9. Amrit: Definitely. I love hearing authors discuss their creative process.
अमृत: पक्कै। मलाई लेखकहरूले आफ्नो रचनात्मक प्रक्रियाबारे छलफल गरेको सुन्न मन पर्छ।

10. Arpana: The talk is at six. Let's get our books signed first and find seats.
अर्पणा: भाषण छ बजे छ। पहिले हाम्रा किताबहरूमा हस्ताक्षर गराएर सिट खोजौं।

11. Sujan: The line is long but moving fast. We should be done in fifteen minutes.
सुजन: लाइन लामो छ तर छिटो चल्दै छ। हामी पन्ध्र मिनेटमा सकिनेछौं।

12. Amrit: Perfect. This is a great way to spend an evening—books and ideas.
अमृत: उत्तम। साँझ बिताउने यो राम्रो तरिका हो—किताब र विचारहरू।


Conversation 28: At a Gym Orientation (जिम ओरिएन्टेसनमा)

1. Amrit: This gym orientation is helpful. I didn't know how to use half these machines.
अमृत: यो जिम ओरिएन्टेसन उपयोगी छ। मलाई यी आधा मेसिनहरू कसरी प्रयोग गर्ने थाहा थिएन।

2. Sujan: Me neither. The trainer is very knowledgeable. He explained everything clearly.
सुजन: मलाई पनि थिएन। प्रशिक्षक धेरै जानकार छन्। उनले सबै कुरा स्पष्ट व्याख्या गरे।

3. Arpana: What's your fitness goal? Mine is to improve my stamina and flexibility.
अर्पणा: तिम्रो फिटनेस लक्ष्य के हो? मेरो स्ट्यामिना र लचिलोपन सुधार गर्नु हो।

4. Amrit: I want to build muscle and lose some weight. I've been inactive for too long.
अमृत: म मांसपेशी बनाउन र केही वजन घटाउन चाहन्छु। म धेरै लामो समयदेखि निष्क्रिय छु।

5. Sujan: I just want to stay healthy and reduce stress. Nothing too intense.
सुजन: म स्वस्थ रहन र तनाव कम गर्न मात्र चाहन्छु। धेरै तीव्र केही होइन।

6. Arpana: That's a good goal. Consistency matters more than intensity.
अर्पणा: त्यो राम्रो लक्ष्य हो। तीव्रता भन्दा निरन्तरता महत्त्वपूर्ण छ।

7. Amrit: True. I've made a schedule—four days a week, alternating cardio and weights.
अमृत: सही। मैले तालिका बनाएँ—हप्तामा चार दिन, कार्डियो र वजन वैकल्पिक।

8. Sujan: That's a solid plan. Don't forget rest days. Recovery is important.
सुजन: त्यो ठोस योजना हो। आरामका दिन नबिर्सनु। रिकभरी महत्त्वपूर्ण छ।

9. Arpana: And stay hydrated. I always carry a water bottle.
अर्पणा: र हाइड्रेटेड रहनु। म सधैं पानीको बोतल बोक्छु।

10. Amrit: Good tips. Should we work out together sometimes? We can motivate each other.
अमृत: राम्रो सुझाव। हामी कहिलेकाहीं सँगै व्यायाम गर्नुपर्छ? हामी एकअर्कालाई प्रेरित गर्न सक्छौं।

11. Sujan: I'd like that. It's easier to stay committed when you have gym buddies.
सुजन: मलाई त्यो मन पर्छ। जिम साथीहरू हुँदा प्रतिबद्ध रहन सजिलो हुन्छ।

12. Arpana: Agreed. Let's meet here every Monday, Wednesday, and Friday at six.
अर्पणा: सहमत। हामी यहाँ हरेक सोमबार, बुधबार र शुक्रबार छ बजे भेटौं।


Conversation 29: At a Passport Photo Studio (राहदानी फोटो स्टुडियोमा)

1. Sujan: I need passport-sized photos for my visa application. How long does it take?
सुजन: मलाई मेरो भिसा आवेदनको लागि राहदानी साइजको फोटो चाहिन्छ। कति समय लाग्छ?

2. Photographer: About fifteen minutes. How many copies do you need?
फोटोग्राफर: लगभग पन्ध्र मिनेट। तपाईंलाई कति प्रति चाहिन्छ?

3. Sujan: Twelve copies, please. And I also need digital copies for online submission.
सुजन: बाह्र प्रति, कृपया। र मलाई अनलाइन पेशको लागि डिजिटल प्रति पनि चाहिन्छ।

4. Arpana: I need some photos too. For my new passport.
अर्पणा: मलाई पनि केही फोटो चाहिन्छ। मेरो नयाँ राहदानीको लागि।

5. Amrit: I'm here for visa photos as well. We're all getting photos today!
अमृत: म पनि भिसा फोटोको लागि यहाँ छु। आज हामी सबै फोटो खिचाउँदै छौं!

6. Photographer: What's the background requirement? Different countries have different rules.
फोटोग्राफर: पृष्ठभूमिको आवश्यकता के हो? फरक देशहरूको फरक नियम हुन्छ।

7. Sujan: White background for mine. The embassy is very strict about it.
सुजन: मेरो लागि सेतो पृष्ठभूमि। दूतावास यसबारे धेरै कडा छ।

8. Arpana: Mine also needs a white background. And no glasses or jewelry.
अर्पणा: मेरो पनि सेतो पृष्ठभूमि चाहिन्छ। र चश्मा वा गहना छैन।

9. Amrit: Should we smile or keep a neutral expression? I never know.
अमृत: हामी हाँस्नुपर्छ वा तटस्थ अभिव्यक्ति राख्नुपर्छ? मलाई कहिल्यै थाहा हुँदैन।

10. Photographer: Neutral expression is best. Just relax your face naturally.
फोटोग्राफर: तटस्थ अभिव्यक्ति सबैभन्दा राम्रो हो। तपाईंको अनुहार स्वाभाविक रूपमा आराम गर्नु।

11. Sujan: Okay, who's going first? Let's get this done quickly.
सुजन: ठीक छ, पहिले को जान्छ? यो छिटो सकौं।

12. Arpana: You go first, Sujan. Your visa deadline is the soonest.
अर्पणा: तिमी पहिले जाऊ, सुजन। तिम्रो भिसा समयसीमा सबैभन्दा नजिक छ।


Conversation 30: At a Charity Fundraiser (दान संकलन कार्यक्रममा)

1. Arpana: This charity fundraiser is for children's education. Such a worthy cause.
अर्पणा: यो दान संकलन कार्यक्रम बालबालिकाको शिक्षाको लागि हो। यस्तो योग्य उद्देश्य।

2. Sujan: I agree. Education is the best investment we can make in our future.
सुजन: म सहमत छु। शिक्षा हाम्रो भविष्यमा गर्न सक्ने सबैभन्दा राम्रो लगानी हो।

3. Amrit: How much are they trying to raise? Is there a specific target?
अमृत: तिनीहरू कति संकलन गर्न खोज्दै छन्? कुनै विशेष लक्ष्य छ?

4. Arpana: Five million rupees. It will fund scholarships for 100 underprivileged children.
अर्पणा: पचास लाख रुपैयाँ। यसले १०० विपन्न बालबालिकाको लागि छात्रवृत्ति कोष गर्नेछ।

5. Sujan: That's ambitious but achievable. I'm happy to contribute.
सुजन: त्यो महत्त्वाकांक्षी तर प्राप्त गर्न सकिने छ। म योगदान गर्न खुसी छु।

6. Amrit: Me too. Every rupee counts. Even small donations add up.
अमृत: म पनि। हरेक रुपैयाँ महत्त्वपूर्ण छ। साना दानहरू पनि जोडिन्छन्।

7. Arpana: They're also accepting books and school supplies. Should we donate some?
अर्पणा: तिनीहरू किताब र विद्यालयका सामान पनि स्वीकार गर्दै छन्। हामी केही दान गर्नुपर्छ?

8. Sujan: Great idea. I have many books my nephew has outgrown. They're in good condition.
सुजन: राम्रो विचार। मेरो भतिजाले प्रयोग गरिसकेका धेरै किताबहरू छन्। ती राम्रो अवस्थामा छन्।

9. Amrit: I can donate some stationery from my office. We have extra supplies.
अमृत: म मेरो अफिसबाट केही स्टेशनरी दान गर्न सक्छु। हामीसँग अतिरिक्त सामान छ।

10. Arpana: You two are so generous. This is why I love being friends with you.
अर्पणा: तिमीहरू दुवै धेरै उदार छौ। यसैले मलाई तिमीहरूसँग साथी हुन मन पर्छ।

11. Sujan: It's a collective effort. Together we can make a real difference.
सुजन: यो सामूहिक प्रयास हो। सँगै हामी वास्तविक फरक पार्न सक्छौं।

12. Amrit: Let's also volunteer at the distribution event next month. That's the rewarding part.
अमृत: हामी अर्को महिनाको वितरण कार्यक्रममा पनि स्वयंसेवा गरौं। त्यो पुरस्कृत गर्ने भाग हो।


Conversation 31: At a Career Change Workshop (करियर परिवर्तन कार्यशालामा)

1. Sujan: This workshop on career transitions is exactly what I needed.
सुजन: करियर परिवर्तनमा यो कार्यशाला मलाई ठ्याक्कै चाहिएको थियो।

2. Amrit: Are you thinking of changing your career? I thought you were happy at your job.
अमृत: तिमी करियर परिवर्तन गर्ने सोचमा छौ? मलाई लाग्यो तिमी आफ्नो जागिरमा खुसी छौ।

3. Sujan: I was, but I've been feeling stuck lately. I need a new challenge.
सुजन: थिएँ, तर हालै म अड्किएको महसुस गर्दै छु। मलाई नयाँ चुनौती चाहिन्छ।

4. Arpana: What field are you thinking of moving into?
अर्पणा: तिमी कुन क्षेत्रमा जाने सोचमा छौ?

5. Sujan: Something in education technology. I've always been passionate about learning.
सुजन: शिक्षा प्रविधिमा केही। म सधैं सिकाइप्रति भावुक छु।

6. Amrit: That's a growing field. Your marketing experience would be valuable there.
अमृत: त्यो बढ्दो क्षेत्र हो। तिम्रो मार्केटिङ अनुभव त्यहाँ मूल्यवान हुनेछ।

7. Arpana: The workshop leader is talking about transferable skills. That's key.
अर्पणा: कार्यशाला नेतृत्वले स्थानान्तरणीय सीपहरूबारे कुरा गर्दै छन्। त्यो मुख्य हो।

8. Sujan: True. I have skills that apply to many industries. I just need to frame them right.
सुजन: सही। मसँग धेरै उद्योगहरूमा लागू हुने सीपहरू छन्। मलाई तिनीहरूलाई सही ढंगले प्रस्तुत गर्न मात्र चाहिन्छ।

9. Amrit: Networking is also important. Have you connected with people in ed-tech?
अमृत: नेटवर्किङ पनि महत्त्वपूर्ण छ। तिमीले एड-टेकमा मानिसहरूसँग जोडिएको छौ?

10. Arpana: I know someone who works at an ed-tech startup. I can introduce you.
अर्पणा: मलाई एड-टेक स्टार्टअपमा काम गर्ने कोही थाहा छ। म तिमीलाई परिचय गराउन सक्छु।

11. Sujan: That would be amazing, Arpana. Thank you so much.
सुजन: त्यो अद्भुत हुनेछ, अर्पणा। धेरै धन्यवाद।

12. Amrit: And remember, a career change isn't a failure. It's growth.
अमृत: र सम्झनु, करियर परिवर्तन असफलता होइन। यो वृद्धि हो।


Conversation 32: At a Home Shifting Day (घर सार्ने दिनमा)

1. Arpana: Moving to a new apartment is so exhausting. I have so many boxes!
अर्पणा: नयाँ अपार्टमेन्टमा सर्नु यस्तो थकाउने छ। मसँग धेरै बक्सहरू छन्!

2. Sujan: We're here to help. Just tell us what to carry first.
सुजन: हामी मद्दत गर्न यहाँ छौं। पहिले के बोक्ने भन्नु।

3. Amrit: I brought my car. We can make multiple trips if needed.
अमृत: मैले मेरो गाडी ल्याएँ। आवश्यक परे हामी धेरै पटक यात्रा गर्न सक्छौं।

4. Arpana: You two are lifesavers. Let's start with the heavy furniture.
अर्पणा: तिमीहरू दुवै जीवन रक्षक हौ। भारी फर्निचरबाट सुरु गरौं।

5. Sujan: Good plan. Amrit and I will handle the sofa and bed. You pack the fragile items.
सुजन: राम्रो योजना। अमृत र म सोफा र ओछ्यान हेर्छौं। तिमी नाजुक सामानहरू प्याक गर्नु।

6. Amrit: Be careful with the mirror and glassware. Wrap them in bubble wrap.
अमृत: ऐना र काँचका सामानहरूमा सावधान रहनु। तिनीहरूलाई बबल र्यापमा बेर्नु।

7. Arpana: I've already wrapped them. They're in the box marked "FRAGILE."
अर्पणा: मैले तिनीहरूलाई पहिले नै बेरेकी छु। ती "नाजुक" लेखिएको बक्समा छन्।

8. Sujan: Smart. Should we load the boxes first or the furniture?
सुजन: बुद्धिमानी। हामी पहिले बक्सहरू लोड गर्नुपर्छ वा फर्निचर?

9. Amrit: Furniture first. Then we can fill the gaps with smaller boxes.
अमृत: पहिले फर्निचर। त्यसपछि हामी साना बक्सहरूले खाली ठाउँ भर्न सक्छौं।

10. Arpana: Good thinking. I'll make some tea for us. We'll need the energy.
अर्पणा: राम्रो सोच। म हाम्रो लागि केही चिया बनाउँछु। हामीलाई ऊर्जा चाहिन्छ।

11. Sujan: Thanks. How far is the new place? Ten minutes by car?
सुजन: धन्यवाद। नयाँ ठाउँ कति टाढा छ? गाडीले दश मिनेट?

12. Amrit: About fifteen. Not too far. We should be done by evening.
अमृत: लगभग पन्ध्र। धेरै टाढा छैन। हामी साँझसम्म सकिनेछौं।


Conversation 33: At a Language Exchange Meetup (भाषा आदानप्रदान भेटघाटमा)

1. Amrit: This language exchange meetup is a great idea. I want to improve my English.
अमृत: यो भाषा आदानप्रदान भेटघाट राम्रो विचार हो। म मेरो अंग्रेजी सुधार गर्न चाहन्छु।

2. Arpana: Me too. And I can help foreigners learn Nepali in return.
अर्पणा: म पनि। र म बदलामा विदेशीहरूलाई नेपाली सिक्न मद्दत गर्न सक्छु।

3. Sujan: That's the beauty of it—mutual learning. Everyone benefits.
सुजन: त्यो यसको सौन्दर्य हो—पारस्परिक सिकाइ। सबैले लाभ पाउँछन्।

4. Amrit: How does it work? Do we pair up with native speakers?
अमृत: यो कसरी काम गर्छ? हामी मूल वक्ताहरूसँग जोडी बन्छौं?

5. Arpana: Yes. Half the time we speak English, half Nepali. It's very effective.
अर्पणा: हो। आधा समय हामी अंग्रेजी बोल्छौं, आधा नेपाली। यो धेरै प्रभावकारी छ।

6. Sujan: I see a group over there. Let's join them and introduce ourselves.
सुजन: म त्यहाँ एउटा समूह देख्छु। तिनीहरूसँग जोडिएर आफ्नो परिचय दिऔं।

7. Amrit: Good idea. I'm a bit shy, but I need to practice speaking.
अमृत: राम्रो विचार। म अलिकति लजालु छु, तर मलाई बोल्ने अभ्यास चाहिन्छ।

8. Arpana: Don't worry. Everyone here is friendly and supportive. That's the point.
अर्पणा: चिन्ता नगर्नु। यहाँ सबै मिलनसार र सहयोगी छन्। त्यो नै मुख्य कुरा हो।

9. Sujan: The organizer is explaining the rules. We have one hour per language.
सुजन: आयोजकले नियमहरू व्याख्या गर्दै छन्। हामीसँग प्रति भाषा एक घण्टा छ।

10. Amrit: That's a good structure. It forces you to actually speak.
अमृत: त्यो राम्रो संरचना हो। यसले तिमीलाई वास्तवमै बोल्न बाध्य बनाउँछ।

11. Arpana: And making mistakes is part of learning. No one will judge you.
अर्पणा: र गल्ती गर्नु सिकाइको भाग हो। कोही तिम्रो न्याय गर्दैन।

12. Sujan: Let's dive in. I'm excited to meet new people and practice.
सुजन: सुरु गरौं। म नयाँ मानिसहरूलाई भेट्न र अभ्यास गर्न उत्साहित छु।


Conversation 34: At a Cinema Hall for a Nepali Film (नेपाली चलचित्रको लागि हलमा)

1. Arpana: I've heard great reviews about this Nepali film. It won an award at a festival.
अर्पणा: मैले यो नेपाली चलचित्रबारे राम्रो समीक्षा सुनेको छु। यसले महोत्सवमा पुरस्कार जित्यो।

2. Sujan: Yes, it's about a rural teacher's struggle. Very inspiring, they say.
सुजन: हो, यो ग्रामीण शिक्षकको संघर्षबारे छ। तिनीहरू भन्छन् धेरै प्रेरणादायक।

3. Amrit: I'm glad Nepali cinema is producing quality content now. It's improving a lot.
अमृत: म खुसी छु नेपाली सिनेमाले अब गुणस्तरीय सामग्री उत्पादन गर्दै छ। यो धेरै सुधार हुँदै छ।

4. Arpana: True. The storytelling and cinematography have gotten so much better.
अर्पणा: सही। कथा भन्ने र छायांकन धेरै राम्रो भएको छ।

5. Sujan: Should we get snacks before the movie starts? It's a two-hour film.
सुजन: चलचित्र सुरु हुनु अघि खाजा लिनुपर्छ? यो दुई घण्टाको चलचित्र हो।

6. Amrit: Yes, let's get popcorn and drinks. We can't watch a movie without popcorn.
अमृत: हो, पपकर्न र पेय लिऔं। पपकर्न बिना हामी चलचित्र हेर्न सक्दैनौं।

7. Arpana: I'll grab the tickets from the counter. You two get the snacks.
अर्पणा: म काउन्टरबाट टिकट लिन्छु। तिमीहरू दुवै खाजा लिनु।

8. Sujan: Sure. Which row are we in? I hope it's not too close to the screen.
सुजन: पक्कै। हामी कुन पङ्क्तिमा छौं? म आशा गर्छु स्क्रिनको धेरै नजिक छैन।

9. Arpana: Row H, middle seats. Perfect viewing position.
अर्पणा: पङ्क्ति H, बीचका सिट। उत्तम हेर्ने स्थान।

10. Amrit: Great. The film is starting in ten minutes. Let's hurry.
अमृत: राम्रो। चलचित्र दश मिनेटमा सुरु हुँदै छ। हतार गरौं।

11. Sujan: I'm excited. It's been a while since I watched a film in a theatre.
सुजन: म उत्साहित छु। मैले थिएटरमा चलचित्र हेरेको धेरै भयो।

12. Arpana: Same here. This is a nice way to spend a Saturday evening together.
अर्पणा: म पनि। यो सँगै शनिबार साँझ बिताउने राम्रो तरिका हो।


Conversation 35: At a Farewell Dinner for a Colleague (सहकर्मीको बिदाई रात्रिभोजमा)

1. Sujan: I can't believe Rita is leaving the company. She's been here for eight years.
सुजन: म विश्वास गर्न सक्दिनँ रीता कम्पनी छोड्दै छिन्। उनी यहाँ आठ वर्ष भयो।

2. Arpana: I know. She'll be missed. She was such a supportive colleague.
अर्पणा: मलाई थाहा छ। उनलाई सम्झना हुनेछ। उनी यस्तो सहयोगी सहकर्मी थिइन्।

3. Amrit: She's moving to a bigger role at another company. Good for her career.
अमृत: उनी अर्को कम्पनीमा ठूलो भूमिकामा जाँदै छिन्। उनको करियरको लागि राम्रो।

4. Sujan: True. We should be happy for her, even though we'll miss her.
सुजन: सही। हामी उनको लागि खुसी हुनुपर्छ, हामी उनलाई सम्झे पनि।

5. Arpana: I organized this dinner as a small token of appreciation. She deserves it.
अर्पणा: मैले यो रात्रिभोज कृतज्ञताको सानो प्रतीकको रूपमा आयोजना गरें। उनी यसको योग्य छिन्।

6. Amrit: You did a great job. The venue is lovely and the food looks amazing.
अमृत: तिमीले राम्रो काम गर्यौ। स्थान सुन्दर छ र खाना अद्भुत देखिन्छ।

7. Sujan: Should we prepare a speech or just say something casual?
सुजन: हामी भाषण तयार गर्नुपर्छ वा अनौपचारिक केही भन्नुपर्छ?

8. Arpana: Something from the heart is better than a prepared speech. Just speak naturally.
अर्पणा: हृदयबाट केही भन्नु तयारी भाषण भन्दा राम्रो हुन्छ। स्वाभाविक रूपमा बोल्नु।

9. Amrit: I'll go first. I've worked with her the longest. I have many stories to share.
अमृत: म पहिले जान्छु। मैले उनीसँग सबैभन्दा लामो समय काम गरें। मसँग धेरै कथाहरू छन्।

10. Sujan: Just keep it short and sweet. Nobody likes long, boring speeches.
सुजन: यसलाई छोटो र मीठो राख्नु। लामो, उबाउने भाषण कोही मन पराउँदैन।

11. Arpana: And let's give her a gift from all of us. I collected contributions yesterday.
अर्पणा: र हामी सबैबाट उनलाई उपहार दिऔं। मैले हिजो योगदान संकलन गरें।

12. Amrit: Perfect. She's arriving now. Let's give her a warm welcome!
अमृत: उत्तम। उनी अब आउँदै छिन्। हामी उनलाई न्यानो स्वागत दिऔं!

 

No comments:

Post a Comment

PTE Respond to a Situation - 50 Samples with Prompts and Simple Answers (60-70 Words)

PTE Respond to a Situation - 50 Samples with Prompts and Simple Answers (60-70 Words) Here are 50 PTE "Respond to a Situation" p...