Friday, 25 September 2026

Day 4 Conversations Among Sujan, Arpana and Amrit in Various Situations

 Day 4 Conversations Among Sujan, Arpana and Amrit in Various Situations

Here are 20 different conversations with 12 exchanges each, in both English and Nepali.


Conversation 1: At the Airport (विमानस्थलमा)

1. Sujan: I can't believe you're finally going to Australia, Arpana! Are you excited?

सुजन: म विश्वास गर्न सक्दिनँ तिमी अन्ततः अस्ट्रेलिया जाँदै छौ, अर्पणा! तिमी उत्साहित छौ?

2. Arpana: I'm a mix of excited and nervous. It's my first time flying alone.

अर्पणा: म उत्साहित र नर्भस दुवै छु। यो मेरो पहिलो पटक एक्लै उडान हो।

3. Amrit: Don't worry, you'll be fine. Did you check in your luggage already?

अमृत: चिन्ता नगर्नु, तिमी ठीक हुनेछौ। तिमीले सामान चेक इन गरिसक्यौ?

4. Arpana: Yes, just now. But my bag was two kilos overweight. I had to pay extra.

अर्पणा: हो, भर्खरै। तर मेरो झोला दुई किलो बढी थियो। मैले थप तिर्नुपर्यो।

5. Sujan: That's annoying. What did you pack that was so heavy?

सुजन: त्यो चिढ्याउने छ। तिमीले के यति भारी प्याक गरेकी थियौ?

6. Arpana: Mostly books and some traditional clothes for my relatives there.

अर्पणा: धेरैजसो किताबहरू र त्यहाँका मेरा नातेदारहरूको लागि केही परम्परागत लुगाहरू।

7. Amrit: That makes sense. Have you got your boarding pass and passport ready?

अमृत: त्यो बुझिन्छ। तिमीले बोर्डिङ पास र राहदानी तयार राखेकी छौ?

8. Arpana: Yes, they're in my handbag. I've checked them at least ten times!

अर्पणा: हो, ती मेरो ह्यान्डब्यागमा छन्। मैले कम्तीमा दश पटक जाँच गरें!

9. Sujan: That's understandable. How long is the flight?

सुजन: त्यो बुझ्न सकिन्छ। उडान कति लामो छ?

10. Arpana: About twelve hours to Sydney, then a domestic flight to Melbourne.

अर्पणा: सिड्नी सम्म लगभग बाह्र घण्टा, त्यसपछि मेलबर्नको लागि आन्तरिक उडान।

11. Amrit: That's a long journey. Make sure you drink plenty of water and walk around.

अमृत: त्यो लामो यात्रा हो। प्रशस्त पानी पिउनु र हिँडडुल गर्नु सुनिश्चित गर्नु।

12. Sujan: And call us when you land! We'll be waiting to hear from you.

सुजन: र तिमी अवतरण गरेपछि हामीलाई फोन गर्नु! हामी तिमीबाट सुन्न प्रतीक्षा गर्दैछौं।


Conversation 2: At a Bookstore (पुस्तक पसलमा)

1. Amrit: This bookstore has such a great collection. I could spend hours here.

अमृत: यो पुस्तक पसलमा यस्तो राम्रो संग्रह छ। म यहाँ घण्टौं बिताउन सक्छु।

2. Sujan: I know what you mean. I'm looking for a book on Nepali history. Any suggestions?

सुजन: तिमीले के भन्न खोजेको म बुझ्छु। म नेपाली इतिहासको किताब खोज्दै छु। कुनै सुझाव?

3. Arpana: You should try "Palpasa Café". It's a novel, but it has a lot of historical context.

अर्पणा: तिमीले "पल्पसा क्याफे" प्रयास गर्नुपर्छ। यो उपन्यास हो, तर यसमा धेरै ऐतिहासिक सन्दर्भ छ।

4. Amrit: That's a great book. I read it last year. The writing is beautiful.

अमृत: त्यो राम्रो किताब हो। मैले गत वर्ष पढें। लेखन सुन्दर छ।

5. Sujan: I've heard about it. Isn't it about the Maoist insurgency period?

सुजन: मैले यसबारे सुनेको छु। यो माओवादी द्वन्द्वकालबारे होइन?

6. Arpana: Yes, partly. It's more about love and loss during that time. Very touching.

अर्पणा: हो, आंशिक रूपमा। यो त्यो समयको प्रेम र हानिबारे बढी छ। धेरै छुने।

7. Amrit: What about you, Arpana? What are you looking for today?

अमृत: तिमी नि, अर्पणा? आज के खोज्दै छौ?

8. Arpana: I want a cookbook. I've been trying to learn new recipes lately.

अर्पणा: मलाई कुकबुक चाहिन्छ। म हालै नयाँ रेसिपी सिक्ने प्रयास गर्दै छु।

9. Sujan: That's nice. Maybe you can cook for us sometime!

सुजन: त्यो राम्रो छ। सायद तिमी कुनै समय हाम्रो लागि पकाउन सक्छौ!

10. Amrit: I second that. We'd be happy to be your taste testers.

अमृत: म पनि सहमत छु। हामी तिम्रो स्वाद परीक्षक बन्न खुसी हुनेछौं।

11. Arpana: Deal! I'll find a good recipe book today and invite you both over next weekend.

अर्पणा: सम्झौता! म आज एउटा राम्रो रेसिपी किताब भेट्टाउँछु र अर्को सप्ताहन्त तिमीहरू दुवैलाई बोलाउँछु।

12. Sujan: We'll hold you to that. Now, let's pay for our books and grab some coffee.

सुजन: हामी त्यो कुरा सम्झनेछौं। अब, हाम्रा किताबहरूको भुक्तानी गरौं र केही कफी लिऔं।


Conversation 3: At a Hospital (अस्पतालमा)

1. Arpana: Sujan, you look pale. Are you feeling okay?

अर्पणा: सुजन, तिमी फिक्का देखिन्छौ। तिमी ठीक महसुस गर्दै छौ?

2. Sujan: Not really. I've had a stomach ache since last night. It's getting worse.

सुजन: खासै होइन। हिजो रातिदेखि पेट दुखाइ छ। यो बिग्रँदै छ।

3. Amrit: You should see a doctor immediately. Do you want us to take you?

अमृत: तिमीले तुरुन्तै डाक्टरलाई देखाउनुपर्छ। हामी तिमीलाई लैजान चाहन्छौं?

4. Sujan: That would be great. I don't think I can drive myself.

सुजन: त्यो राम्रो हुनेछ। मलाई लाग्दैन म आफैं गाडी चलाउन सक्छु।

5. Arpana: Let's go right now. Amrit, can you call the hospital and check if there's a doctor available?

अर्पणा: अहिले नै जाऔं। अमृत, तिमी अस्पताललाई फोन गरेर डाक्टर उपलब्ध छ कि जाँच गर्न सक्छौ?

6. Amrit: Sure, I'll do that while we walk to the car. Which hospital should we go to?

अमृत: पक्कै, हामी कारमा हिँड्दा म त्यो गर्छु। कुन अस्पताल जानुपर्छ?

7. Sujan: The one near the main road. It has a good emergency department.

सुजन: मुख्य सडक नजिकको। यसको राम्रो आपतकालीन विभाग छ।

8. Arpana: Okay, let's hurry. Sujan, hold my arm if you feel dizzy.

अर्पणा: ठीक छ, हतार गरौं। सुजन, चक्कर लाग्यो भने मेरो हात समात्नु।

9. Amrit: I called them. They said there's a doctor on duty and we can come right away.

अमृत: मैले तिनीहरूलाई फोन गरें। तिनीहरूले भने एक डाक्टर ड्युटीमा छन् र हामी तुरुन्तै आउन सक्छौं।

10. Sujan: Thank you both so much. I don't know what I would do without you.

सुजन: तिमीहरू दुवैलाई धेरै धन्यवाद। तिमीहरू बिना म के गर्ने थाहा छैन।

11. Arpana: Don't mention it. That's what friends are for. We'll stay with you until you feel better.

अर्पणा: यसको उल्लेख नगर्नु। साथीहरू त्यसैको लागि हुन्। तिमी राम्रो महसुस नगरेसम्म हामी तिमीसँग बस्नेछौं।

12. Amrit: Absolutely. Now let's get you to the doctor quickly.

अमृत: एकदम। अब हामी तिमीलाई चाँडै डाक्टरकहाँ पुर्याऔं।


Conversation 4: At a Wedding (विवाहमा)

1. Sujan: Wow, this wedding decoration is stunning! Look at all the flowers.

सुजन: वाह, यो विवाहको सजावट अद्भुत छ! सबै फूलहरू हेर।

2. Arpana: I know! The bride looks so beautiful in her red sari. I love traditional weddings.

अर्पणा: मलाई थाहा छ! दुलही आफ्नो रातो सारीमा धेरै सुन्दर देखिन्छिन्। मलाई परम्परागत विवाह मन पर्छ।

3. Amrit: Me too. Have you seen the groom? He looks so nervous!

अमृत: मलाई पनि। तिमीले दुलहालाई देख्यौ? उनी धेरै नर्भस देखिन्छन्!

4. Sujan: That's normal. I'd be nervous too if I were getting married in front of 500 people.

सुजन: त्यो सामान्य हो। ५०० मानिसको अगाडि विवाह गर्दै भए म पनि नर्भस हुनेछु।

5. Arpana: Speaking of which, when are you two getting married? Any plans?

अर्पणा: त्यसै कुरा गर्दा, तिमीहरू दुवैको विवाह कहिले हुँदै छ? कुनै योजना छ?

6. Amrit: Arpana! You always ask these awkward questions. Let's just enjoy the wedding.

अमृत: अर्पणा! तिमी सधैं यस्ता अप्ठ्यारा प्रश्न सोध्छौ। हामी विवाहको आनन्द लिऔं।

7. Sujan: Ha ha, she's just curious. But seriously, no plans yet. We're both focused on our careers.

सुजन: हा हा, उनी जिज्ञासु मात्र छिन्। तर गम्भीरतापूर्वक, अझै कुनै योजना छैन। हामी दुवै आफ्नो करियरमा केन्द्रित छौं।

8. Arpana: I understand. There's no rush. Now, should we go get some food? The buffet looks amazing.

अर्पणा: म बुझ्छु। हतार छैन। अब, हामी केही खाना लिन जाऔं? बुफे अद्भुत देखिन्छ।

9. Amrit: Yes, I'm starving. I heard they have a live cooking station for momo.

अमृत: हो, म भोकाएको छु। मैले सुनेको छु तिनीहरूसँग मःमःको लागि लाइभ कुकिङ स्टेशन छ।

10. Sujan: That sounds great. Let's grab a plate and join the line.

सुजन: त्यो राम्रो सुनिन्छ। एउटा प्लेट लिएर लाइनमा जाऔं।

11. Arpana: Wait, let me take a photo first. The food presentation is so beautiful.

अर्पणा: पर्ख, म पहिले फोटो खिच्छु। खानाको प्रस्तुतीकरण धेरै सुन्दर छ।

12. Amrit: You and your photos! Okay, but make it quick. The momo is calling my name.

अमृत: तिमी र तिम्रा फोटोहरू! ठीक छ, तर छिटो गर्नु। मःमःले मेरो नाम बोलाउँदै छ।


Conversation 5: At a Gym (जिममा)

1. Amrit: Sujan! I didn't know you worked out here. How long have you been coming?

अमृत: सुजन! मलाई थाहा थिएन तिमी यहाँ व्यायाम गर्छौ। तिमी कति लामो समयदेखि आउँदै छौ?

2. Sujan: About three months now. I'm trying to get in shape. What about you?

सुजन: अहिले लगभग तीन महिना। म आकारमा आउने प्रयास गर्दै छु। तिमी नि?

3. Amrit: I just joined last week. I'm still figuring out the machines.

अमृत: म गत हप्ता मात्र जोडिएँ। म अझै मेसिनहरू बुझ्दै छु।

4. Sujan: Don't worry, it takes time. Start with the treadmill and some light weights.

सुजन: चिन्ता नगर्नु, समय लाग्छ। ट्रेडमिल र केही हल्का वजनबाट सुरु गर्नु।

5. Amrit: Thanks for the advice. Where's Arpana? I thought she'd be here too.

अमृत: सल्लाहको लागि धन्यवाद। अर्पणा कहाँ छ? मलाई लाग्यो उनी पनि यहाँ हुनेछिन्।

6. Sujan: She's in the yoga class. She prefers yoga over lifting weights.

सुजन: उनी योग कक्षामा छिन्। उनी वजन उठाउनु भन्दा योग रुचाउँछिन्।

7. Amrit: That makes sense. Yoga is great for flexibility and stress relief.

अमृत: त्यो बुझिन्छ। योग लचिलोपन र तनाव राहतको लागि राम्रो छ।

8. Sujan: Exactly. She's been trying to convince me to join her class, but I prefer this.

सुजन: ठ्याक्कै। उनी मलाई आफ्नो कक्षामा जोडिन मनाउने प्रयास गर्दै छिन्, तर म यो रुचाउँछु।

9. Amrit: To each their own. How often do you come here?

अमृत: सबैको आफ्नै रुचि। तिमी यहाँ कति पटक आउँछौ?

10. Sujan: Four times a week, usually in the evening after work. It helps me relax.

सुजन: हप्तामा चार पटक, सामान्यतया काम पछि साँझ। यसले मलाई आराम गर्न मद्दत गर्छ।

11. Amrit: I should make a schedule too. Otherwise, I'll lose motivation.

अमृत: मैले पनि तालिका बनाउनुपर्छ। नत्र म प्रेरणा गुमाउनेछु।

12. Sujan: Let's be gym buddies! We can motivate each other. Arpana can join us for a smoothie after.

सुजन: हामी जिम साथी बनौं! हामी एकअर्कालाई प्रेरित गर्न सक्छौं। अर्पणा पछि स्मूदीको लागि हामीसँग जोडिन सक्छिन्।


Conversation 6: At a Bus Stop (बस स्टपमा)

1. Arpana: This bus is so late. We've been waiting for almost thirty minutes.

अर्पणा: यो बस धेरै ढिलो छ। हामी लगभग तीस मिनेट प्रतीक्षा गर्दै छौं।

2. Sujan: I know. The traffic must be terrible today. Should we take a taxi instead?

सुजन: मलाई थाहा छ। आज ट्राफिक भयानक हुनुपर्छ। हामी ट्याक्सी लिनुपर्छ?

3. Amrit: A taxi will be expensive at this hour. Let's wait a few more minutes.

अमृत: यो समयमा ट्याक्सी महँगो हुनेछ। हामी अरू केही मिनेट प्रतीक्षा गरौं।

4. Arpana: Fine, but if it doesn't come in five minutes, I'm calling a ride-sharing app.

अर्पणा: ठीक छ, तर पाँच मिनेटमा आएन भने, म राइड-सेयरिङ एपमा फोन गर्छु।

5. Sujan: That's a good backup plan. Where are you headed today, Amrit?

सुजन: त्यो राम्रो वैकल्पिक योजना हो। आज तिमी कहाँ जाँदै छौ, अमृत?

6. Amrit: I'm going to my office. We have an important meeting with a client.

अमृत: म मेरो अफिस जाँदै छु। हामीसँग ग्राहकसँग महत्त्वपूर्ण बैठक छ।

7. Arpana: I hope you're not late. What time is the meeting?

अर्पणा: म आशा गर्छु तिमी ढिलो हुनेछैनौ। बैठक कति बजे छ?

8. Amrit: Ten o'clock. If this bus doesn't come soon, I'll be in trouble.

अमृत: दश बजे। यो बस चाँडै आएन भने, म समस्यामा पर्नेछु।

9. Sujan: Look, I think I see a bus coming. Is that ours?

सुजन: हेर, मलाई लाग्छ बस आउँदै छ। त्यो हाम्रो हो?

10. Arpana: Yes! Finally. Let's make sure we get on. It looks crowded.

अर्पणा: हो! अन्ततः। हामी चढ्ने सुनिश्चित गरौं। यो भीड देखिन्छ।

11. Amrit: I'll push through. We need to get to our destinations on time.

अमृत: म धकेल्दै जान्छु। हामी समयमै आफ्नो गन्तव्यमा पुग्नुपर्छ।

12. Sujan: Okay, let's go. Hold your bags tightly. It's going to be a bumpy ride.

सुजन: ठीक छ, जाऔं। आफ्नो झोला कस्सिएर समात्नु। यो हल्लिने यात्रा हुनेछ।


Conversation 7: At a Grocery Store (किराना पसलमा)

1. Sujan: We need to buy vegetables for the whole week. Let's make a list first.

सुजन: हामीले पूरै हप्ताको लागि तरकारी किन्नुपर्छ। पहिले सूची बनाऔं।

2. Arpana: Good idea. We always forget something when we don't make a list.

अर्पणा: राम्रो विचार। सूची नबनाए हामी सधैं केही बिर्सन्छौं।

3. Amrit: I'll get the staples—rice, lentils, oil, and salt. You two handle the vegetables.

अमृत: म आधारभूत सामान ल्याउँछु—चामल, दाल, तेल र नुन। तिमीहरू दुवै तरकारी हेर।

4. Sujan: Deal. Arpana, you pick the greens and I'll get the potatoes and onions.

सुजन: सम्झौता। अर्पणा, तिमी सागसब्जी छान, म आलु र प्याज ल्याउँछु।

5. Arpana: Okay. Look at these tomatoes—they're so fresh and red. Let's get a kilo.

अर्पणा: ठीक छ। यी गोलभेडा हेर—ती धेरै ताजा र रातो छन्। एक किलो लिऔं।

6. Sujan: These potatoes look good too. Should we get some cauliflower as well?

सुजन: यी आलु पनि राम्रो देखिन्छन्। हामी केही काउली पनि लिनुपर्छ?

7. Arpana: Yes, cauliflower is on the list. And we need some coriander and green chilies.

अर्पणा: हो, काउली सूचीमा छ। र हामीलाई केही धनियाँ र हरियो खुर्सानी चाहिन्छ।

8. Amrit: I'm done with my part. Did you two find everything you needed?

अमृत: मेरो भाग सकियो। तिमीहरू दुवैले आवश्यक सबै भेट्टायौ?

9. Sujan: Almost. We just need some ginger and garlic. Can you grab those?

सुजन: लगभग। हामीलाई केही अदुवा र लसुन चाहिन्छ। तिमी ती ल्याउन सक्छौ?

10. Amrit: Sure. Anything else? We should also get some fruits for breakfast.

अमृत: पक्कै। अरू केही? हामीले बिहानको खानाको लागि केही फलफूल पनि लिनुपर्छ।

11. Arpana: Good point. Let's get some bananas and apples. They're on sale today.

अर्पणा: राम्रो कुरा। केही केरा र स्याउ लिऔं। ती आज छुटमा छन्।

12. Sujan: Perfect. Let's pay and head home. I'm getting hungry just looking at all this food.

सुजन: उत्तम। भुक्तानी गरेर घर जाऔं। यो सबै खाना हेर्दा म भोकाउँदै छु।


Conversation 8: At a Movie Theater (चलचित्र हलमा)

1. Amrit: I've been waiting to see this movie for months. I hope it's as good as the trailer.

अमृत: म महिनौंदेखि यो चलचित्र हेर्न प्रतीक्षा गर्दै छु। म आशा गर्छु यो ट्रेलर जत्तिकै राम्रो होस्।

2. Sujan: The reviews have been positive so far. What snacks should we get?

सुजन: समीक्षाहरू अहिलेसम्म सकारात्मक छन्। हामी के खाजा लिनुपर्छ?

3. Arpana: Popcorn is a must. And maybe some nachos with cheese.

अर्पणा: पपकर्न अनिवार्य छ। र सायद केही चीजसँग नाचोस।

4. Amrit: I'll get the snacks. You two find our seats. What row are we in?

अमृत: म खाजा ल्याउँछु। तिमीहरू दुवै हाम्रो सिट खोज। हामी कुन पङ्क्तिमा छौं?

5. Sujan: Row F, seats 7, 8, and 9. Right in the middle. Perfect view.

सुजन: पङ्क्ति F, सिट ७, ८ र ९। ठीक बीचमा। उत्तम दृश्य।

6. Arpana: Great. I'll turn off my phone. I hate it when people use phones during movies.

अर्पणा: राम्रो। म मेरो फोन बन्द गर्छु। मलाई मानिसहरूले चलचित्रको समयमा फोन प्रयोग गर्दा घृणा लाग्छ।

7. Sujan: Me too. It's so distracting. Oh, here comes Amrit with the snacks.

सुजन: मलाई पनि। यो धेरै विचलित गर्छ। ओहो, अमृत खाजा लिएर आउँदै छ।

8. Amrit: I got a large popcorn to share and three drinks. The movie is about to start.

अमृत: मैले साझा गर्न ठूलो पपकर्न र तीन पेय ल्याएँ। चलचित्र सुरु हुनै लाग्यो।

9. Arpana: Perfect timing. Shh, the lights are dimming. It's starting!

अर्पणा: उत्तम समय। श्श, बत्ती निभ्दै छ। सुरु भयो!

10. Sujan: I'm so excited. Let's not talk during the movie. We can discuss it after.

सुजन: म धेरै उत्साहित छु। चलचित्रको समयमा कुरा नगरौं। हामी पछि छलफल गर्न सक्छौं।

11. Amrit: Agreed. Enjoy the show, everyone.

अमृत: सहमत। सबैले शोको आनन्द लिनुहोस्।

12. Arpana: You too. I have a feeling this is going to be amazing.

अर्पणा: तिमीहरू पनि। मलाई लाग्छ यो अद्भुत हुनेछ।


Conversation 9: At a Park (पार्कमा)

1. Sujan: This park is so peaceful. I love coming here on weekends.

सुजन: यो पार्क धेरै शान्त छ। मलाई सप्ताहन्तमा यहाँ आउन मन पर्छ।

2. Arpana: It's beautiful. Look at all the children playing. It reminds me of our childhood.

अर्पणा: यो सुन्दर छ। सबै बच्चाहरू खेल्दै छन् हेर। यसले मलाई हाम्रो बाल्यकाल सम्झाउँछ।

3. Amrit: Those were simpler times. We used to play here every evening after school.

अमृत: ती सरल समय थिए। हामी विद्यालय पछि हरेक साँझ यहाँ खेल्थ्यौं।

4. Sujan: Yes! And we'd run to the ice cream cart when the vendor came.

सुजन: हो! र विक्रेता आउँदा हामी आइसक्रिम कार्टमा दौडन्थ्यौं।

5. Arpana: I miss those days. Now we're all busy with work and responsibilities.

अर्पणा: मलाई ती दिनहरू सम्झना आउँछ। अब हामी सबै काम र जिम्मेवारीमा व्यस्त छौं।

6. Amrit: That's life. But we should make time for each other like this more often.

अमृत: त्यो जीवन हो। तर हामीले यसरी एकअर्काको लागि थप समय निकाल्नुपर्छ।

7. Sujan: I agree. Let's make it a monthly tradition. Every first Saturday of the month.

सुजन: म सहमत छु। यसलाई मासिक परम्परा बनाऔं। हरेक महिनाको पहिलो शनिबार।

8. Arpana: I love that idea. We can come here, walk, talk, and maybe bring a picnic.

अर्पणा: मलाई त्यो विचार मन पर्छ। हामी यहाँ आउन सक्छौं, हिँड्न सक्छौं, कुरा गर्न सक्छौं, र सायद पिकनिक ल्याउन सक्छौं।

9. Amrit: Count me in. Should we sit on that bench near the pond?

अमृत: मलाई गन्नु। हामी पोखरी नजिकको त्यो बेन्चमा बसौं?

10. Sujan: Sure. The view of the sunset from there is amazing.

सुजन: पक्कै। त्यहाँबाट सूर्यास्तको दृश्य अद्भुत छ।

11. Arpana: Let's go. I'll take a photo of us to remember this day.

अर्पणा: जाऔं। यो दिन सम्झनको लागि म हाम्रो फोटो खिच्छु।

12. Amrit: Good idea. These moments are precious. Let's cherish them.

अमृत: राम्रो विचार। यी क्षणहरू बहुमूल्य छन्। हामी तिनीहरूलाई कदर गरौं।


Conversation 10: At a Bank (बैंकमा)

1. Arpana: I need to open a savings account. Can you help me with the process?

अर्पणा: मलाई बचत खाता खोल्नु छ। तिमी प्रक्रियामा मद्दत गर्न सक्छौ?

2. Sujan: Sure. You'll need your citizenship card and a passport-sized photo.

सुजन: पक्कै। तिमीलाई नागरिकता र पासपोर्ट साइजको फोटो चाहिन्छ।

3. Amrit: I opened mine last month. The process is quite simple. Just fill out a form.

अमृत: मैले गत महिना मेरो खोलें। प्रक्रिया एकदम सरल छ। एउटा फारम भर्नु मात्र।

4. Arpana: That's good to hear. Do they offer online banking as well?

अर्पणा: त्यो सुन्न राम्रो छ। तिनीहरूले अनलाइन बैंकिङ पनि प्रदान गर्छन्?

5. Sujan: Yes, most banks do now. You can manage everything from your phone.

सुजन: हो, अधिकांश बैंकहरूले अब गर्छन्। तिमी तिम्रो फोनबाट सबै व्यवस्थापन गर्न सक्छौ।

6. Amrit: The mobile app is very convenient. I pay all my bills through it.

अमृत: मोबाइल एप धेरै सुविधाजनक छ। म यसबाट मेरा सबै बिल तिर्छु।

7. Arpana: That sounds useful. What's the minimum balance requirement?

अर्पणा: त्यो उपयोगी सुनिन्छ। न्यूनतम ब्यालेन्स आवश्यकता कति छ?

8. Sujan: I think it's 500 rupees for a regular savings account. Not too much.

सुजन: मलाई लाग्छ नियमित बचत खाताको लागि ५०० रुपैयाँ छ। धेरै होइन।

9. Amrit: And the interest rate is decent. Better than keeping money at home.

अमृत: र ब्याज दर ठीक छ। घरमा पैसा राख्नु भन्दा राम्रो।

10. Arpana: True. Okay, I'm convinced. Let's go to the counter and ask for the form.

अर्पणा: सही। ठीक छ, म विश्वस्त भएँ। काउन्टरमा गएर फारम मागौं।

11. Sujan: I'll come with you. I need to update my passbook anyway.

सुजन: म तिमीसँग आउँछु। मैले मेरो पासबुक अपडेट गर्नुपर्छ।

12. Amrit: I'll wait here. Take your time. There's a nice café next door we can visit after.

अमृत: म यहाँ प्रतीक्षा गर्छु। समय लिनु। छेउमा एउटा राम्रो क्याफे छ हामी पछि जान सक्छौं।


Conversation 11: At a Wedding Reception (विवाह भोजमा)

1. Sujan: This reception hall is beautifully decorated. The lighting is perfect.

सुजन: यो भोज हल सुन्दर ढंगले सजाइएको छ। बत्ती उत्तम छ।

2. Amrit: I agree. The couple looks so happy together. It's a beautiful ceremony.

अमृत: म सहमत छु। दम्पती सँगै धेरै खुसी देखिन्छन्। यो सुन्दर समारोह हो।

3. Arpana: Have you seen the dessert table? There are so many options!

अर्पणा: तिमीहरूले मिठाई टेबल देख्यौ? धेरै विकल्प छन्!

4. Sujan: I'm saving room for dessert. The dinner was delicious. Especially the biryani.

सुजन: म मिठाईको लागि ठाउँ बचत गर्दै छु। बेलुकाको खाना मीठो थियो। विशेष गरी बिरयानी।

5. Amrit: The paneer curry was amazing too. I might go for seconds.

अमृत: पनिरको तरकारी पनि अद्भुत थियो। म दोस्रो पटक जान सक्छु।

6. Arpana: You two are always thinking about food! Let's go congratulate the couple first.

अर्पणा: तिमीहरू दुवै सधैं खानाको बारेमा सोच्दै छौ! पहिले दम्पतीलाई बधाई दिन जाऔं।

7. Sujan: You're right. It's rude to eat without greeting them. Let's go.

सुजन: तिमी सही छौ। तिनीहरूलाई अभिवादन नगरी खानु असभ्य हो। जाऔं।

8. Amrit: What should we say? I always get nervous at these events.

अमृत: हामी के भन्नुपर्छ? म यस्ता कार्यक्रमहरूमा सधैं नर्भस हुन्छु।

9. Arpana: Just wish them a happy married life and give them a gift. It's simple.

अर्पणा: तिनीहरूलाई खुसी विवाहित जीवनको शुभकामना दिनु र उपहार दिनु। यो सरल छ।

10. Sujan: I brought a card with some money inside. That's the traditional way.

सुजन: मैले भित्र केही पैसा सहितको कार्ड ल्याएँ। त्यो परम्परागत तरिका हो।

11. Amrit: Good thinking. I'll add my name to the card too. Let's go together.

अमृत: राम्रो सोच। म पनि कार्डमा मेरो नाम थप्छु। सँगै जाऔं।

12. Arpana: Perfect. After that, we can hit the dessert table. I saw juju dhau!

अर्पणा: उत्तम। त्यसपछि, हामी मिठाई टेबलमा जान सक्छौं। मैले जुजु धौ देखें!


Conversation 12: At a Library (पुस्तकालयमा)

1. Amrit: Shh, we need to be quiet here. This is a library, not a café.

अमृत: श्श, हामी यहाँ शान्त हुनुपर्छ। यो पुस्तकालय हो, क्याफे होइन।

2. Sujan: I know, I know. I'm just looking for a book on economics. Any idea where?

सुजन: मलाई थाहा छ, मलाई थाहा छ। म अर्थशास्त्रको किताब खोज्दै छु। कहाँ छ थाहा छ?

3. Arpana: The non-fiction section is on the second floor, left side. I'll show you.

अर्पणा: गैर-काल्पनिक खण्ड दोस्रो तल्लामा, बायाँतिर छ। म तिमीलाई देखाउँछु।

4. Sujan: Thanks. What are you two looking for today?

सुजन: धन्यवाद। आज तिमीहरू दुवै के खोज्दै छौ?

5. Amrit: I need a reference book for my research project. Something on climate change.

अमृत: मलाई मेरो अनुसन्धान परियोजनाको लागि सन्दर्भ किताब चाहिन्छ। जलवायु परिवर्तनमा केही।

6. Arpana: I'm just here to read. Sometimes I come here just for the peaceful atmosphere.

अर्पणा: म यहाँ पढ्न मात्र आएकी छु। कहिलेकाहीं म यहाँ शान्त वातावरणको लागि मात्र आउँछु।

7. Sujan: That's nice. I wish I had more time to read for pleasure. Work keeps me busy.

सुजन: त्यो राम्रो छ। म आशा गर्छु मसँग आनन्दको लागि पढ्न थप समय हुन्थ्यो। कामले मलाई व्यस्त राख्छ।

8. Amrit: You should make time. Reading is good for the mind. Even thirty minutes a day.

अमृत: तिमीले समय निकाल्नुपर्छ। पढ्नु दिमागको लागि राम्रो छ। दिनको तीस मिनेट पनि।

9. Arpana: I agree. It helps reduce stress and improves focus. Plus, it's entertaining.

अर्पणा: म सहमत छु। यसले तनाव कम गर्न र ध्यान सुधार गर्न मद्दत गर्छ। साथै, यो रमाइलो छ।

10. Sujan: You've convinced me. I'll borrow a novel along with my economics book.

सुजन: तिमीहरूले मलाई विश्वस्त बनायौ। म अर्थशास्त्रको किताबसँगै एउटा उपन्यास पनि उधारो लिन्छु।

11. Amrit: Good choice. Now let's find our books and check them out.

अमृत: राम्रो छनोट। अब हामी हाम्रा किताबहरू खोजौं र चेक आउट गरौं।

12. Arpana: Meet you two at the entrance in an hour. Happy reading!

अर्पणा: एक घण्टामा प्रवेशद्वारमा भेटौं। रमाइलो पढाइ!


Conversation 13: At a Temple (मन्दिरमा)

1. Arpana: This temple is so peaceful in the morning. I love coming here before work.

अर्पणा: यो मन्दिर बिहान धेरै शान्त छ। मलाई काम अघि यहाँ आउन मन पर्छ।

2. Sujan: It's my first time here. The architecture is incredible. How old is it?

सुजन: यो मेरो पहिलो पटक हो। वास्तुकला अविश्वसनीय छ। यो कति पुरानो छ?

3. Amrit: It's over 500 years old. It's one of the oldest temples in the city.

अमृत: यो ५०० वर्षभन्दा पुरानो छ। यो शहरको सबैभन्दा पुरानो मन्दिरहरूमध्ये एक हो।

4. Arpana: We should remove our shoes before entering. It's a custom here.

अर्पणा: हामीले भित्र जानु अघि जुत्ता खोल्नुपर्छ। यो यहाँको रीतिरिवाज हो।

5. Sujan: Of course. I'll leave mine by the entrance. Should we offer something?

सुजन: पक्कै। म मेरो प्रवेशद्वारमा छोड्छु। हामी केही चढावा चढाउनुपर्छ?

6. Amrit: I brought some flowers and incense. We can offer those together.

अमृत: मैले केही फूल र धूप ल्याएँ। हामी ती सँगै चढाउन सक्छौं।

7. Arpana: That's thoughtful. Let's sit quietly for a few minutes after the offering.

अर्पणा: त्यो विचारशील छ। चढावा पछि हामी केही मिनेट शान्त बसौं।

8. Sujan: I'd like that. It's nice to have a moment of peace in our busy lives.

सुजन: मलाई त्यो मन पर्छ। हाम्रो व्यस्त जीवनमा शान्तिको क्षण पाउनु राम्रो छ।

9. Amrit: Exactly. This is why I come here every week. It helps me stay grounded.

अमृत: ठ्याक्कै। यसैले म हरेक हप्ता यहाँ आउँछु। यसले मलाई स्थिर रहन मद्दत गर्छ।

10. Arpana: I feel the same way. The chanting and the bells are so soothing.

अर्पणा: मलाई पनि त्यस्तै लाग्छ। मन्त्र र घण्टीहरू धेरै शान्तिदायक छन्।

11. Sujan: I understand now. I should come here more often. Thank you for bringing me.

सुजन: म अब बुझ्छु। म यहाँ थप पटक आउनुपर्छ। मलाई ल्याएकोमा धन्यवाद।

12. Amrit: You're welcome. Now let's go get some breakfast. There's a nice place nearby.

अमृत: स्वागत छ। अब हामी बिहानको खाना खान जाऔं। नजिकै एउटा राम्रो ठाउँ छ।


Conversation 14: At a Hair Salon (हेयर सैलुनमा)

1. Arpana: I need a haircut badly. My hair has grown so long and unmanageable.

अर्पणा: मलाई कपाल काट्न एकदम आवश्यक छ। मेरो कपाल धेरै लामो र अव्यवस्थित भएको छ।

2. Sujan: You should try this new salon. They did a great job with my hair last week.

सुजन: तिमीले यो नयाँ सैलुन प्रयास गर्नुपर्छ। तिनीहरूले गत हप्ता मेरो कपाल राम्रो बनाए।

3. Amrit: I need a shave and a trim too. Should we all go together?

अमृत: मलाई पनि दाढी र कपाल काट्नु छ। हामी सबै सँगै जाऔं?

4. Arpana: That's a fun idea. We can make it a group outing. What time works for you?

अर्पणा: त्यो रमाइलो विचार हो। हामी यसलाई समूह भ्रमण बनाउन सक्छौं। तिमीहरूलाई कति बजे मिल्छ?

5. Sujan: How about Saturday morning? The salon opens at nine.

सुजन: शनिबार बिहान कस्तो? सैलुन नौ बजे खुल्छ।

6. Amrit: Works for me. I'll book appointments for all three of us.

अमृत: मलाई मिल्छ। म तीनै जनाको लागि अपोइन्टमेन्ट बुक गर्छु।

7. Arpana: Thanks, Amrit. What style do you think I should get? I can't decide.

अर्पणा: धन्यवाद, अमृत। तिमीहरूलाई लाग्छ म कुन शैली लिनुपर्छ? म निर्णय गर्न सक्दिनँ।

8. Sujan: Maybe shoulder-length with some layers. It would frame your face nicely.

सुजन: सायद काँधसम्मको लम्बाइमा केही लेयरहरू। यसले तिम्रो अनुहार राम्रोसँग फ्रेम गर्नेछ।

9. Amrit: I agree. Or you could try a bob cut. That's very stylish right now.

अमृत: म सहमत छु। वा तिमी बब कट प्रयास गर्न सक्छौ। त्यो अहिले धेरै स्टाइलिस छ।

10. Arpana: A bob might be too short for me. I'll go with the layers. Thanks for the advice.

अर्पणा: बब मेरो लागि धेरै छोटो हुन सक्छ। म लेयरहरू लिन्छु। सल्लाहको लागि धन्यवाद।

11. Sujan: You'll look great. And after, we can grab lunch at the new restaurant nearby.

सुजन: तिमी राम्री देखिनेछौ। र पछि, हामी नजिकैको नयाँ रेस्टुरेन्टमा खाना खान सक्छौं।

12. Amrit: Perfect plan. See you both on Saturday at nine sharp!

अमृत: उत्तम योजना। शनिबार ठीक नौ बजे भेटौंला!


Conversation 15: At a Pet Shop (पाल्तु जनावर पसलमा)

1. Sujan: I'm thinking of getting a dog. My apartment feels empty without a pet.

सुजन: म कुकुर लिने सोचमा छु। पाल्तु जनावर बिना मेरो अपार्टमेन्ट खाली लाग्छ।

2. Amrit: That's a big responsibility. Do you have time to take care of one?

अमृत: त्यो ठूलो जिम्मेवारी हो। तिमीसँग एउटाको हेरचाह गर्न समय छ?

3. Sujan: I think so. I work from home three days a week. I can manage.

सुजन: मलाई लाग्छ छ। म हप्तामा तीन दिन घरबाट काम गर्छु। म व्यवस्थापन गर्न सक्छु।

4. Arpana: What kind of dog are you looking for? Big or small?

अर्पणा: तिमी कस्तो कुकुर खोज्दै छौ? ठूलो वा सानो?

5. Sujan: Something small and friendly. Maybe a Lhasa Apso or a Shih Tzu.

सुजन: सानो र मिलनसार केही। सायद ल्हासा एप्सो वा शिह त्जु।

6. Amrit: Those are good choices for apartment living. They don't need much space.

अमृत: ती अपार्टमेन्ट बसाइको लागि राम्रो छनोट हुन्। तिनीहरूलाई धेरै ठाउँ चाहिँदैन।

7. Arpana: Look at this puppy! It's so cute. I want to hold it.

अर्पणा: यो कुकुरको बच्चा हेर! यो धेरै प्यारो छ। म यसलाई समात्न चाहन्छु।

8. Sujan: It is adorable. But I should also consider adopting from a shelter.

सुजन: यो प्यारो छ। तर मैले आश्रयबाट पनि अपनाउने विचार गर्नुपर्छ।

9. Amrit: That's very kind. There are so many rescue dogs that need homes.

अमृत: त्यो धेरै दयालु छ। धेरै उद्धार कुकुरहरू छन् जसलाई घर चाहिन्छ।

10. Arpana: I agree. Adoption is better than buying. You're saving a life.

अर्पणा: म सहमत छु। अपनाउनु किन्नु भन्दा राम्रो छ। तिमी जीवन बचाउँदै छौ।

11. Sujan: You're right. I'll visit the shelter this weekend and see which dog connects with me.

सुजन: तिमी सही छौ। म यो सप्ताहन्त आश्रय भ्रमण गर्नेछु र कुन कुकुरले मसँग जोडिन्छ हेर्छु।

12. Amrit: Let us know. We'll come with you for support and maybe buy some supplies.

अमृत: हामीलाई थाहा दिनु। हामी समर्थनको लागि तिमीसँग आउँछौं र सायद केही सामान किन्छौं।


Conversation 16: At a Job Interview Waiting Room (जागिर अन्तर्वार्ता प्रतीक्षालयमा)

1. Arpana: Sujan! I didn't expect to see you here. Are you also interviewing today?

अर्पणा: सुजन! मैले यहाँ तिमीलाई भेट्ने अपेक्षा गरेको थिइनँ। तिमी पनि आज अन्तर्वार्ता दिँदै छौ?

2. Sujan: Yes! I applied for the marketing position. What about you?

सुजन: हो! मैले मार्केटिङ पदको लागि आवेदन दिएँ। तिमी नि?

3. Arpana: The accounting role. I'm so nervous. I barely slept last night.

अर्पणा: लेखा भूमिका। म धेरै नर्भस छु। हिजो राति मुश्किलले निदाएँ।

4. Sujan: Me too. But we've prepared well. We just need to stay calm and be ourselves.

सुजन: म पनि। तर हामीले राम्रोसँग तयारी गरेका छौं। हामी शान्त रहनु र आफैं बन्नु मात्र चाहिन्छ।

5. Amrit: Hey! I'm here for the IT position. I saw you both and had to come say hi.

अमृत: हे! म IT पदको लागि यहाँ छु। मैले तिमीहरू दुवैलाई देखें र नमस्ते भन्न आउनुपर्यो।

6. Arpana: Amrit! This is such a coincidence. All three of us interviewing at the same company.

अर्पणा: अमृत! यो यस्तो संयोग हो। हामी तीनै जना एउटै कम्पनीमा अन्तर्वार्ता दिँदै छौं।

7. Sujan: What a small world. Well, at least we have each other for moral support.

सुजन: कस्तो सानो संसार। खैर, कम्तीमा हामीसँग नैतिक समर्थनको लागि एकअर्का छौं।

8. Amrit: True. Let's wish each other luck. No hard feelings whoever gets it.

अमृत: सही। आउनुहोस् एकअर्कालाई शुभकामना दिऔं। जसले पाए पनि कडा भावना हुँदैन।

9. Arpana: Of course. We're friends first. And there might be multiple positions available.

अर्पणा: पक्कै। हामी पहिले साथी हौं। र धेरै पदहरू उपलब्ध हुन सक्छन्।

10. Sujan: Good point. Let's all do our best. I'm sure we'll all find great opportunities.

सुजन: राम्रो कुरा। हामी सबैले आफ्नो सर्वोत्तम गरौं। म विश्वस्त छु हामी सबैले राम्रो अवसर भेट्टाउनेछौं।

11. Amrit: Agreed. My name is being called. Wish me luck!

अमृत: सहमत। मेरो नाम बोलाइँदै छ। मलाई शुभकामना दिनु!

12. Arpana: Good luck, Amrit! We'll celebrate together afterward, no matter the result.

अर्पणा: शुभकामना, अमृत! नतिजा जे भए पनि हामी पछि सँगै मनाउनेछौं।


Conversation 17: At a Photographer's Studio (फोटोग्राफरको स्टुडियोमा)

1. Amrit: This studio is amazing. I've never had professional photos taken before.

अमृत: यो स्टुडियो अद्भुत छ। मैले पहिले कहिल्यै व्यावसायिक फोटो खिचाएको छैन।

2. Arpana: Me neither. I'm a bit nervous. I don't know how to pose.

अर्पणा: मैले पनि छैन। म अलिकति नर्भस छु। मलाई पोज दिन आउँदैन।

3. Sujan: Don't worry. The photographer will guide us. Just relax and be natural.

सुजन: चिन्ता नगर्नु। फोटोग्राफरले हामीलाई मार्गदर्शन गर्नेछन्। आराम गर्नु र स्वाभाविक बन्नु।

4. Amrit: What kind of photos are we taking? Individual or group?

अमृत: हामी कस्तो फोटो खिच्दै छौं? व्यक्तिगत वा समूह?

5. Arpana: Both. I need some professional headshots for my LinkedIn profile.

अर्पणा: दुवै। मलाई मेरो लिंक्डइन प्रोफाइलको लागि केही व्यावसायिक हेडसटहरू चाहिन्छ।

6. Sujan: Same here. And then we'll take some fun group photos at the end.

सुजन: मलाई पनि। र त्यसपछि हामी अन्तमा केही रमाइला समूह फोटोहरू खिच्नेछौं।

7. Amrit: That sounds great. What should we wear? I brought two outfits.

अमृत: त्यो राम्रो सुनिन्छ। हामी के लगाउनुपर्छ? मैले दुई जोडा लुगा ल्याएँ।

8. Arpana: I brought a formal suit and a casual outfit. The photographer said we can change.

अर्पणा: मैले औपचारिक सूट र अनौपचारिक लुगा ल्याएँ। फोटोग्राफरले हामी परिवर्तन गर्न सक्छौं भने।

9. Sujan: Perfect. Let's start with the formal ones first while we're fresh.

सुजन: उत्तम। हामी ताजा छँदा पहिले औपचारिकबाट सुरु गरौं।

10. Amrit: Good idea. I always look tired after a long shoot.

अमृत: राम्रो विचार। लामो सुटिङ पछि म सधैं थकित देखिन्छु।

11. Arpana: The photographer is calling us in. Let's go and have fun with it.

अर्पणा: फोटोग्राफरले हामीलाई भित्र बोलाउँदै छन्। जाऔं र यसलाई रमाइलो बनाऔं।

12. Sujan: Yes, let's enjoy the experience. These photos will be memories for years.

सुजन: हो, आउनुहोस् अनुभवको आनन्द लिऔं। यी फोटोहरू वर्षौंको सम्झना हुनेछन्।


Conversation 18: At a Traffic Police Checkpoint (ट्राफिक प्रहरी चेकपोस्टमा)

1. Sujan: Oh no, there's a police checkpoint ahead. Do you have all your documents?

सुजन: ओहो, अगाडि प्रहरी चेकपोस्ट छ। तिमीसँग सबै कागजात छन्?

2. Amrit: I think so. Let me check. License, blue book, insurance... yes, all here.

अमृत: मलाई लाग्छ छ। म जाँच गर्छु। लाइसेन्स, ब्लू बुक, बीमा... हो, सबै यहाँ छ।

3. Arpana: I'm glad you're driving, Amrit. I always get nervous at these checkpoints.

अर्पणा: म खुसी छु तिमी गाडी चलाउँदै छौ, अमृत। म यस्ता चेकपोस्टमा सधैं नर्भस हुन्छु।

4. Sujan: Me too. Even when I haven't done anything wrong. It's just intimidating.

सुजन: मलाई पनि। जब मैले केही गलत गरेको छैन। यो डरलाग्दो मात्र छ।

5. Amrit: Just stay calm and be polite. They're just doing their job.

अमृत: शान्त रहनु र विनम्र बन्नु। तिनीहरू आफ्नो काम गर्दै छन्।

6. Arpana: You're right. Have you ever been fined before?

अर्पणा: तिमी सही छौ। तिमीलाई कहिल्यै जरिवाना भएको छ?

7. Amrit: Once, for not wearing a helmet. It was a good lesson. I always wear one now.

अमृत: एक पटक, हेलमेट नलगाएकोमा। यो राम्रो पाठ थियो। म अब सधैं लगाउँछु।

8. Sujan: That's a common mistake. I see so many people riding without helmets.

सुजन: त्यो सामान्य गल्ती हो। म धेरै मानिसहरू हेलमेट बिना चलाउँदै देख्छु।

9. Arpana: It's dangerous. Safety should always come first.

अर्पणा: यो खतरनाक छ। सुरक्षा सधैं पहिले आउनुपर्छ।

10. Amrit: Absolutely. Okay, the officer is waving us through. Everything is fine.

अमृत: एकदम। ठीक छ, अधिकारीले हामीलाई जान इसारा गर्दै छन्। सबै ठीक छ।

11. Sujan: Phew, that was quick. I was worried for a moment.

सुजन: उफ्, त्यो छिटो थियो। म एक क्षणको लागि चिन्तित थिएँ।

12. Arpana: See? No need to worry. Now let's continue. We're almost at the restaurant.

अर्पणा: हेर? चिन्ता गर्नु आवश्यक छैन। अब जारी राखौं। हामी रेस्टुरेन्टको लगभग नजिक छौं।


Conversation 19: At a Music Concert (संगीत कन्सर्टमा)

1. Arpana: This crowd is huge! I'm so glad we came early to get good spots.

अर्पणा: यो भीड ठूलो छ! म धेरै खुसी छु हामी राम्रो ठाउँ पाउन चाँडो आयौं।

2. Sujan: Me too. I can't believe we're finally seeing them live. I've been a fan for years.

सुजन: म पनि। म विश्वास गर्न सक्दिनँ हामी अन्ततः तिनीहरूलाई प्रत्यक्ष देख्दै छौं। म वर्षौंदेखि प्रशंसक हुँ।

3. Amrit: The opening act was really good too. I might look them up later.

अमृत: सुरुवाती प्रस्तुति पनि धेरै राम्रो थियो। म सायद पछि तिनीहरूलाई खोज्छु।

4. Arpana: Same. I loved that last song. It was so energetic.

अर्पणा: म पनि। मलाई त्यो अन्तिम गीत मन पर्यो। यो धेरै ऊर्जावान थियो।

5. Sujan: The main band is coming on stage now! Listen to the crowd cheering.

सुजन: मुख्य ब्यान्ड अब मञ्चमा आउँदै छ! भीडको जयजयकार सुन।

6. Amrit: This is amazing! I have goosebumps. The lights and sound are incredible.

अमृत: यो अद्भुत छ! मलाई गूजबम्प्स भइरहेको छ। बत्ती र आवाज अविश्वसनीय छन्।

7. Arpana: I'm so happy we did this together. Concerts are better with friends.

अर्पणा: म धेरै खुसी छु हामीले यो सँगै गर्यौं। कन्सर्टहरू साथीहरूसँग राम्रो हुन्छन्।

8. Sujan: Definitely. Let's take a video for our memories. But not too long, enjoy the moment.

सुजन: पक्कै। हाम्रो सम्झनाको लागि भिडियो खिचौं। तर धेरै लामो नहोस्, क्षणको आनन्द लिनु।

9. Amrit: Good point. Put the phone away. Let's just dance and sing along!

अमृत: राम्रो कुरा। फोन राख्नु। हामी नाचौं र सँगै गाऔं!

10. Arpana: Yes! This is my favourite song. I know all the lyrics!

अर्पणा: हो! यो मेरो मनपर्ने गीत हो। मलाई सबै गीतका शब्दहरू थाहा छ!

11. Sujan: Then sing your heart out! This is what we came for.

सुजन: त्यसो भए मन खोलेर गाउनु! हामी यसैको लागि आएका हौं।

12. Amrit: Best night ever! Let's do this again for the next concert.

अमृत: अहिलेसम्मको सर्वश्रेष्ठ रात! अर्को कन्सर्टको लागि फेरि यो गरौं।


Conversation 20: At a Farewell Party (बिदाई पार्टीमा)

1. Sujan: I can't believe you're leaving, Amrit. The office won't be the same without you.

सुजन: म विश्वास गर्न सक्दिनँ तिमी जाँदै छौ, अमृत। तिमी बिना अफिस उस्तै हुनेछैन।

2. Amrit: I'll miss you all too. But this new opportunity is too good to pass up.

अमृत: म तिमीहरू सबैलाई पनि सम्झनेछु। तर यो नयाँ अवसर छोड्न धेरै राम्रो छ।

3. Arpana: We understand. You have to follow your dreams. Where are you going again?

अर्पणा: हामी बुझ्छौं। तिमीले आफ्नो सपना पछ्याउनुपर्छ। तिमी फेरि कहाँ जाँदै छौ?

4. Amrit: I'm moving to Dubai for a software engineering job. It's a big step.

अमृत: म सफ्टवेयर इन्जिनियरिङको जागिरको लागि दुबई जाँदै छु। यो ठूलो कदम हो।

5. Sujan: That's exciting! Dubai is a great city with so many opportunities.

सुजन: त्यो उत्साहजनक छ! दुबई धेरै अवसर भएको राम्रो शहर हो।

6. Arpana: We're happy for you, but we'll miss you terribly. Who will make us laugh now?

अर्पणा: हामी तिम्रो लागि खुसी छौं, तर हामी तिमीलाई धेरै सम्झनेछौं। अब हामीलाई को हँसाउने?

7. Amrit: Don't worry, I'll video call you every week. And you can visit me anytime.

अमृत: चिन्ता नगर्नु, म हरेक हप्ता भिडियो कल गर्नेछु। र तिमीहरू कुनै पनि समय भेट्न आउन सक्छौ।

8. Sujan: We'll definitely take you up on that. Dubai is on my travel list.

सुजन: हामी पक्कै त्यो स्वीकार गर्नेछौं। दुबई मेरो यात्रा सूचीमा छ।

9. Arpana: Mine too. Now, let's not be sad. This is a celebration! Let's cut the cake.

अर्पणा: मेरो पनि। अब, दुःखी नहोऔं। यो उत्सव हो! केक काटौं।

10. Amrit: Yes! And I want to thank you both for being such amazing friends and colleagues.

अमृत: हो! र म तिमीहरू दुवैलाई यस्तो अद्भुत साथी र सहकर्मी भएकोमा धन्यवाद दिन चाहन्छु।

11. Sujan: We should be thanking you. You've helped us so much over the years.

सुजन: धन्यवाद हामीले दिनुपर्छ। तिमीले वर्षौंमा हामीलाई धेरै मद्दत गर्यौ।

12. Arpana: Let's make a promise. No matter where life takes us, we'll always stay in touch.

अर्पणा: एउटा वाचा गरौं। जीवनले जहाँ लगे पनि, हामी सधैं सम्पर्कमा रहनेछौं।

 

No comments:

Post a Comment

PTE Essay Writing Guide for Beginners (45-50 Target)

PTE Essay Writing Guide for Beginners (45-50 Target) PART 1: USEFUL TIPS AND STRATEGIES A. GENERAL TIPS FOR PTE ESSAY ...