Friday, 25 September 2026

Day 5 New Conversations Among Sujan, Arpana and Amrit in Various Situations

Day 5 New Conversations Among Sujan, Arpana and Amrit in Various Situations

Here are 30 brand new conversations with 12 exchanges each, in both English and Nepali.


Conversation 1: At a Coffee Shop (कफी पसलमा)

1. Sujan: This new coffee shop is really nice. The aroma alone is worth coming for.

सुजन: यो नयाँ कफी पसल साँच्चै राम्रो छ। सुगन्ध मात्र पनि आउन लायक छ।

2. Arpana: I agree. And look at the interior design. It's so cozy and warm.

अर्पणा: म सहमत छु। र भित्री डिजाइन हेर। यो धेरै आरामदायक र न्यानो छ।

3. Amrit: What are you two ordering? I can't decide between a latte or cappuccino.

अमृत: तिमीहरू दुवै के अर्डर गर्दै छौ? म लाटे वा क्यापुचिनो बीच निर्णय गर्न सक्दिनँ।

4. Sujan: I'm getting an espresso. I need the strong kick today.

सुजन: म एस्प्रेसो लिन्छु। आज मलाई बलियो किक चाहिन्छ।

5. Arpana: I'll have a caramel macchiato. It's my guilty pleasure.

अर्पणा: म क्यारामेल म्याकियाटो लिन्छु। यो मेरो पापी आनन्द हो।

6. Amrit: Okay, I'll try the cappuccino. And maybe a croissant too.

अमृत: ठीक छ, म क्यापुचिनो प्रयास गर्छु। र सायद एउटा क्रोसाँ पनि।

7. Sujan: Good choice. Their pastries are freshly baked every morning.

सुजन: राम्रो छनोट। तिनीहरूका पेस्ट्रीहरू हरेक बिहान ताजा बेक गरिन्छ।

8. Arpana: Should we sit by the window? The view of the street is nice.

अर्पणा: हामी झ्याल नजिक बसौं? सडकको दृश्य राम्रो छ।

9. Amrit: Sure. I'll grab a table while you two order. What size should I get?

अमृत: पक्कै। तिमीहरू दुवै अर्डर गर्दा म टेबल समात्छु। कति साइज लिनुपर्छ?

10. Sujan: Medium is fine for all of us. We can always order more.

सुजन: हामी सबैको लागि मध्यम ठीक छ। हामी सधैं थप अर्डर गर्न सक्छौं।

11. Arpana: Perfect. Oh, they have free Wi-Fi too. We can work here if needed.

अर्पणा: उत्तम। ओहो, तिनीहरूसँग निःशुल्क वाइफाइ पनि छ। आवश्यक परे हामी यहाँ काम गर्न सक्छौं।

12. Amrit: Great. This might become our new regular hangout spot.

अमृत: राम्रो। यो हाम्रो नयाँ नियमित भेट्ने ठाउँ बन्न सक्छ।


Conversation 2: At a Tailor Shop (दर्जी पसलमा)

1. Arpana: I need to get this dress altered. It's a bit too loose around the waist.

अर्पणा: मलाई यो लुगा मिलाउनु छ। यो कम्मर वरिपरि अलिकति खुकुलो छ।

2. Sujan: This tailor is very good. He altered my suit last month and it fits perfectly now.

सुजन: यो दर्जी धेरै राम्रो छ। उनले गत महिना मेरो सूट मिलाए र अब यो एकदम मिल्छ।

3. Amrit: How long does it usually take? I need my pants hemmed too.

अमृत: सामान्यतया कति समय लाग्छ? मलाई पनि मेरो प्यान्ट छोटो बनाउनु छ।

4. Arpana: I hope it's quick. I need this dress for a wedding next week.

अर्पणा: म आशा गर्छु छिटो होस्। मलाई अर्को हप्ता विवाहको लागि यो लुगा चाहिन्छ।

5. Sujan: Usually three to four days. You have plenty of time.

सुजन: सामान्यतया तीनदेखि चार दिन। तिमीसँग प्रशस्त समय छ।

6. Amrit: That's reasonable. Should we get measured together?

अमृत: त्यो उचित छ। हामी सँगै नाप लिनुपर्छ?

7. Arpana: Sure. The tailor is free right now. Let's go in.

अर्पणा: पक्कै। दर्जी अहिले खाली छन्। भित्र जाऔं।

8. Sujan: I also want to ask him about making a custom shirt. I've never had one made.

सुजन: म पनि उनलाई कस्टम सर्ट बनाउनेबारे सोध्न चाहन्छु। मैले कहिल्यै बनाएको छैन।

9. Amrit: Custom shirts are great. They fit so much better than store-bought ones.

अमृत: कस्टम सर्टहरू राम्रो हुन्छन्। ती पसलमा किनेका भन्दा धेरै राम्रो मिल्छन्।

10. Arpana: True. But they can be expensive. What's the price range here?

अर्पणा: सही। तर ती महँगो हुन सक्छन्। यहाँ मूल्य दायरा कति छ?

11. Sujan: I think around 2000 to 3000 rupees depending on the fabric.

सुजन: मलाई लाग्छ कपडामा निर्भर गर्दै लगभग २००० देखि ३००० रुपैयाँ।

12. Amrit: That's not bad for a custom fit. Let's all get something made.

अमृत: कस्टम फिटको लागि त्यो नराम्रो छैन। हामी सबैले केही बनाउनुपर्छ।


Conversation 3: At a Photocopy Shop (फोटोकपी पसलमा)

1. Sujan: I need to photocopy these documents for my visa application. Are you open?

सुजन: मलाई मेरो भिसा आवेदनको लागि यी कागजातहरू फोटोकपी गर्नु छ। तपाईं खुला हुनुहुन्छ?

2. Amrit: Yes, we're open. How many copies do you need?

अमृत: हो, हामी खुला छौं। तपाईंलाई कति प्रति चाहिन्छ?

3. Sujan: Two copies of each, please. And can you also scan them to a pen drive?

सुजन: प्रत्येकको दुई प्रति, कृपया। र तपाईं तिनीहरूलाई पेन ड्राइभमा स्क्यान पनि गर्न सक्नुहुन्छ?

4. Amrit: Sure, that's easy. Arpana, are you here for photocopies too?

अमृत: पक्कै, त्यो सजिलो छ। अर्पणा, तिमी पनि फोटोकपीको लागि आएकी छौ?

5. Arpana: Yes, I need to print my resume and cover letter. Ten copies each.

अर्पणा: हो, मलाई मेरो बायोडाटा र कभर लेटर प्रिन्ट गर्नु छ। प्रत्येकको दश प्रति।

6. Sujan: Job hunting, Arpana? I thought you were happy at your current job.

सुजन: जागिर खोज्दै, अर्पणा? मलाई लाग्यो तिमी आफ्नो अहिलेको जागिरमा खुसी छौ।

7. Arpana: I am, but I saw a great opening at a bigger company. I couldn't resist applying.

अर्पणा: म छु, तर मैले ठूलो कम्पनीमा राम्रो अवसर देखें। म आवेदन दिनबाट रोकिन सकिनँ।

8. Amrit: That's great! Which company? Maybe I know someone there.

अमृत: त्यो राम्रो छ! कुन कम्पनी? सायद म त्यहाँ कसैलाई चिन्छु।

9. Arpana: It's the multinational bank downtown. The marketing department.

अर्पणा: यो सहरको बहुराष्ट्रिय बैंक हो। मार्केटिङ विभाग।

10. Sujan: That's a prestigious company. Good luck with your application.

सुजन: त्यो प्रतिष्ठित कम्पनी हो। तिम्रो आवेदनको लागि शुभकामना।

11. Amrit: Here are your copies, Sujan. And Arpana, your prints are coming out now.

अमृत: यी तिम्रो प्रतिलिपिहरू, सुजन। र अर्पणा, तिम्रो प्रिन्टहरू अब निस्कँदै छन्।

12. Arpana: Thank you, Amrit. How much do I owe you for everything?

अर्पणा: धन्यवाद, अमृत। सबैको लागि मैले कति तिर्नुपर्छ?


Conversation 4: At a Vegetable Market (तरकारी बजारमा)

1. Arpana: These tomatoes look so fresh. How much for a kilo?

अर्पणा: यी गोलभेडा धेरै ताजा देखिन्छन्। एक किलोको कति?

2. Vendor: 80 rupees per kilo, madam. Very fresh, brought this morning.

विक्रेता: किलोको ८० रुपैयाँ, मेडम। धेरै ताजा, आज बिहान ल्याएको।

3. Sujan: That's a bit expensive. Yesterday I bought them for 60.

सुजन: त्यो अलिकति महँगो छ। हिजो मैले ६० मा किनें।

4. Vendor: Prices have gone up, sir. The rain destroyed many crops.

विक्रेता: मूल्य बढेको छ, सर। वर्षाले धेरै बाली नष्ट गर्यो।

5. Amrit: That's true. I heard the farmers are struggling this season.

अमृत: त्यो सही हो। मैले सुनेको छु यो सिजन किसानहरू संघर्ष गर्दै छन्।

6. Arpana: Okay, we understand. We'll take two kilos. What about the potatoes?

अर्पणा: ठीक छ, हामी बुझ्छौं। हामी दुई किलो लिन्छौं। आलुको के?

7. Vendor: Potatoes are 70 per kilo. And the onions are 90.

विक्रेता: आलु किलोको ७० छ। र प्याज ९० छ।

8. Sujan: Everything is so expensive these days. How do families manage?

सुजन: आजकल सबै कुरा धेरै महँगो छ। परिवारहरूले कसरी व्यवस्थापन गर्छन्?

9. Amrit: It's getting harder. We should try to grow some vegetables at home.

अमृत: यो कठिन हुँदै छ। हामीले घरमा केही तरकारी उमार्ने प्रयास गर्नुपर्छ।

10. Arpana: That's a great idea. Even a small balcony garden can help.

अर्पणा: त्यो राम्रो विचार हो। सानो बाल्कनी बगैंचाले पनि मद्दत गर्न सक्छ।

11. Sujan: I'll look into it. For now, let's just buy what we need.

सुजन: म यसबारे हेर्छु। अहिलेको लागि, हामी आवश्यक जे छ त्यो किनौं।

12. Vendor: Here you go, everything packed. That will be 450 rupees total.

विक्रेता: यो लिनुहोस्, सबै प्याक भयो। जम्मा ४५० रुपैयाँ हुन्छ।


Conversation 5: At a Dental Clinic (दाँतको क्लिनिकमा)

1. Sujan: I've had this toothache for three days now. I can't ignore it anymore.

सुजन: मलाई तीन दिनदेखि यो दाँत दुखाइ छ। म अब बेवास्ता गर्न सक्दिनँ।

2. Arpana: You should have come earlier. Dental problems only get worse.

अर्पणा: तिमीले पहिले आउनुपर्थ्यो। दाँतको समस्या बिग्रँदै मात्र जान्छ।

3. Amrit: Is the pain sharp or dull? Does it hurt when you eat?

अमृत: दुखाइ तीखो छ वा हल्का? खाँदा दुख्छ?

4. Sujan: It's a sharp pain, especially with cold water. I think I need a filling.

सुजन: यो तीखो दुखाइ हो, विशेष गरी चिसो पानीसँग। मलाई लाग्छ मलाई फिलिङ चाहिन्छ।

5. Arpana: Have you been to this dentist before? I heard she's very gentle.

अर्पणा: तिमी यो दन्त चिकित्सककहाँ पहिले गएको छौ? मैले सुनेको छु उनी धेरै नरम छिन्।

6. Amrit: Yes, I came last year for a cleaning. She's excellent and the prices are fair.

अमृत: हो, म गत वर्ष सफाईको लागि आएँ। उनी उत्कृष्ट छिन् र मूल्य उचित छ।

7. Sujan: That's good to know. I'm a bit nervous about dental work.

सुजन: त्यो जान्न राम्रो छ। म दाँतको कामबारे अलिकति नर्भस छु।

8. Arpana: Don't worry. Modern dentistry is quite painless. You'll be fine.

अर्पणा: चिन्ता नगर्नु। आधुनिक दन्त चिकित्सा एकदम दुखाइरहित छ। तिमी ठीक हुनेछौ।

9. Amrit: I'll come with you if you want. For moral support.

अमृत: तिमी चाहन्छौ भने म तिमीसँग आउँछु। नैतिक समर्थनको लागि।

10. Sujan: That would be great, actually. Thanks, Amrit.

सुजन: त्यो साँच्चै राम्रो हुनेछ। धन्यवाद, अमृत।

11. Arpana: Let me call and book an appointment for you right now.

अर्पणा: म अहिले तिम्रो लागि फोन गरेर अपोइन्टमेन्ट बुक गर्छु।

12. Sujan: You two are lifesavers. I don't know what I'd do without you.

सुजन: तिमीहरू दुवै जीवन रक्षक हौ। तिमीहरू बिना म के गर्ने थाहा छैन।


Conversation 6: At a Tailoring Measurement Session (नाप लिने कार्यक्रममा)

1. Amrit: I'm getting a custom suit made for my sister's wedding. Any advice?

अमृत: म मेरो बहिनीको विवाहको लागि कस्टम सूट बनाउँदै छु। कुनै सल्लाह?

2. Sujan: Choose a good fabric. It makes all the difference in how it looks.

सुजन: राम्रो कपडा छान। यसले देखिने तरिकामा सबै फरक पार्छ।

3. Arpana: And make sure the tailor takes accurate measurements. Don't rush that part.

अर्पणा: र दर्जीले सही नाप लिन्छन् भन्ने सुनिश्चित गर्नु। त्यो भागमा हतार नगर्नु।

4. Amrit: Good points. What color should I go for? Navy blue or charcoal grey?

अमृत: राम्रो कुरा। म कुन रंग लिनुपर्छ? नेभी ब्लू वा चारकोल ग्रे?

5. Sujan: Navy blue is classic and versatile. You can wear it to many occasions.

सुजन: नेभी ब्लू क्लासिक र बहुमुखी छ। तिमी यसलाई धेरै अवसरहरूमा लगाउन सक्छौ।

6. Arpana: I agree. And it looks great on everyone. What about the lining?

अर्पणा: म सहमत छु। र यो सबैमा राम्रो देखिन्छ। लाइनिङको के?

7. Amrit: I hadn't thought about that. Maybe a lighter blue or silver lining.

अमृत: मैले त्यसबारे सोचेको थिइनँ। सायद हल्का निलो वा चाँदी रंगको लाइनिङ।

8. Sujan: That would look sharp. How many buttons on the jacket?

सुजन: त्यो राम्रो देखिनेछ। ज्याकेटमा कति बटन?

9. Amrit: Two buttons, I think. Single-breasted. It's more modern.

अमृत: दुई बटन, मलाई लाग्छ। सिंगल ब्रेस्टेड। यो बढी आधुनिक छ।

10. Arpana: Good choice. When is the wedding? How much time do you have?

अर्पणा: राम्रो छनोट। विवाह कहिले छ? तिमीसँग कति समय छ?

11. Amrit: It's in three weeks. The tailor said it will take two weeks. Perfect timing.

अमृत: यो तीन हप्तामा छ। दर्जीले दुई हप्ता लाग्ने भने। उत्तम समय।

12. Sujan: Great. We'll come with you for the final fitting. We want to see it!

सुजन: राम्रो। हामी अन्तिम फिटिङको लागि तिमीसँग आउँछौं। हामी यो हेर्न चाहन्छौं!


Conversation 7: At a Music Store (संगीत पसलमा)

1. Amrit: I want to learn to play the guitar. Which one should I buy for a beginner?

अमृत: म गिटार बजाउन सिक्न चाहन्छु। सुरुवातीको लागि कुन किन्नुपर्छ?

2. Sujan: Start with an acoustic guitar. It's easier and you don't need an amplifier.

सुजन: एकोस्टिक गिटारबाट सुरु गर्नु। यो सजिलो छ र तिमीलाई एम्प्लिफायर चाहिँदैन।

3. Arpana: I've been playing for two years now. I can teach you some basics.

अर्पणा: म दुई वर्षदेखि बजाउँदै छु। म तिमीलाई केही आधारभूत सिकाउन सक्छु।

4. Amrit: Really? I didn't know you played, Arpana. That's amazing!

अमृत: साँच्चै? मलाई थाहा थिएन तिमी बजाउँछौ, अर्पणा। त्यो अद्भुत छ!

5. Sujan: She's being modest. She's actually very good. She plays at local events.

सुजन: उनी विनम्र हुँदै छिन्। उनी वास्तवमै धेरै राम्री छिन्। उनी स्थानीय कार्यक्रमहरूमा बजाउँछिन्।

6. Arpana: Stop it, Sujan. I just play for fun. But I'd be happy to teach you, Amrit.

अर्पणा: चुप लाग, सुजन। म रमाइलोको लागि मात्र बजाउँछु। तर म तिमीलाई सिकाउन खुसी हुनेछु, अमृत।

7. Amrit: That would be wonderful. How much should I spend on my first guitar?

अमृत: त्यो अद्भुत हुनेछ। मेरो पहिलो गिटारमा कति खर्च गर्नुपर्छ?

8. Sujan: Around 8000 to 12000 rupees for a decent beginner guitar. Don't go too cheap.

सुजन: राम्रो सुरुवाती गिटारको लागि लगभग ८००० देखि १२००० रुपैयाँ। धेरै सस्तो नलिनु।

9. Arpana: Agreed. A cheap guitar will sound bad and discourage you from practicing.

अर्पणा: सहमत। सस्तो गिटार नराम्रो सुनिन्छ र अभ्यासबाट निरुत्साहित गर्छ।

10. Amrit: Okay, I'll look at the ones in that range. Do I need any accessories?

अमृत: ठीक छ, म त्यो दायरामा भएकाहरू हेर्छु। मलाई कुनै सामान चाहिन्छ?

11. Sujan: Get a tuner, a pick, and a spare set of strings. That's enough to start.

सुजन: ट्युनर, पिक र अतिरिक्त तारको सेट लिनु। सुरु गर्न त्यो पर्याप्त छ।

12. Arpana: And a carrying bag. You'll need it to protect your guitar.

अर्पणा: र बोक्ने झोला। तिम्रो गिटार जोगाउन यो चाहिन्छ।


Conversation 8: At a Children's School Event (बच्चाहरूको विद्यालय कार्यक्रममा)

1. Sujan: I'm here for my nephew's annual day performance. Are you two here for the same?

सुजन: म मेरो भतिजाको वार्षिक दिवस प्रस्तुतिको लागि यहाँ छु। तिमीहरू दुवै पनि यही हो?

2. Arpana: Yes! My niece is dancing in the cultural program. I can't wait to see her.

अर्पणा: हो! मेरी भतिजी सांस्कृतिक कार्यक्रममा नाच्दै छिन्। म उनलाई हेर्न प्रतीक्षा गर्न सक्दिनँ।

3. Amrit: My son is reciting a poem. He's been practicing for weeks. I'm so nervous for him.

अमृत: मेरो छोरा कविता वाचन गर्दै छ। उनी हप्तौंदेखि अभ्यास गर्दै छ। म उनको लागि धेरै नर्भस छु।

4. Sujan: That's sweet. Kids are so brave to perform in front of so many people.

सुजन: त्यो मीठो छ। बच्चाहरू यति धेरै मानिसको अगाडि प्रदर्शन गर्न धेरै साहसी छन्।

5. Arpana: I know. I remember being terrified at school performances when I was young.

अर्पणा: मलाई थाहा छ। मलाई सम्झना छ म सानो छँदा विद्यालय प्रस्तुतिहरूमा धेरै डराउँथें।

6. Amrit: Look, the program is starting. The principal is giving a speech.

अमृत: हेर, कार्यक्रम सुरु हुँदै छ। प्रधानाध्यापक भाषण दिँदै छन्।

7. Sujan: Finally! These speeches are always so long. When does the dancing start?

सुजन: अन्ततः! यी भाषणहरू सधैं यति लामो हुन्छन्। नाच कहिले सुरु हुन्छ?

8. Arpana: After the speech and the prize distribution. Maybe in thirty minutes.

अर्पणा: भाषण र पुरस्कार वितरण पछि। सायद तीस मिनेटमा।

9. Amrit: I see my son backstage. He looks so small and nervous. I hope he remembers his lines.

अमृत: म मेरो छोरालाई मञ्च पछाडि देख्छु। उनी धेरै सानो र नर्भस देखिन्छन्। म आशा गर्छु उनले आफ्नो लाइनहरू सम्झन्छन्।

10. Sujan: He'll do great. Kids always surprise us with what they can do.

सुजन: उनी राम्रो गर्नेछन्। बच्चाहरूले सधैं आफूले गर्न सक्ने कुराले हामीलाई अचम्मित बनाउँछन्।

11. Arpana: There's my niece! She's in the front row. She looks so pretty in her costume.

अर्पणा: त्यहाँ मेरी भतिजी छिन्! उनी अगाडिको पङ्क्तिमा छिन्। उनी आफ्नो पोशाकमा धेरै राम्री देखिन्छिन्।

12. Amrit: The program is starting. Let's sit back and enjoy. Our kids are the stars today!

अमृत: कार्यक्रम सुरु हुँदै छ। पछाडि बसेर आनन्द लिऔं। आज हाम्रा बच्चाहरू ताराहरू हुन्!


Conversation 9: At a Car Repair Shop (गाडी मर्मत पसलमा)

1. Sujan: My car has been making a strange noise. I think something is wrong with the brakes.

सुजन: मेरो गाडीले अनौठो आवाज निकाल्दै छ। मलाई लाग्छ ब्रेकमा केही गडबड छ।

2. Amrit: That's serious. You shouldn't drive it until it's checked. Safety first.

अमृत: त्यो गम्भीर छ। जाँच नगरेसम्म तिमीले यो चलाउनु हुँदैन। सुरक्षा पहिले।

3. Arpana: I know a good mechanic nearby. He's honest and doesn't overcharge.

अर्पणा: म नजिकै एउटा राम्रो मेकानिक चिन्छु। उनी इमानदार छन् र बढी शुल्क लिँदैनन्।

4. Sujan: That's exactly what I need. Where is his shop?

सुजन: त्यो मलाई ठ्याक्कै चाहिएको हो। उनको पसल कहाँ छ?

5. Arpana: Just two blocks from here. I can take you there right now.

अर्पणा: यहाँबाट दुई ब्लक मात्र। म तिमीलाई अहिले नै त्यहाँ लैजान सक्छु।

6. Amrit: I'll come too. I've been meaning to get my car serviced anyway.

अमृत: म पनि आउँछु। मैले पनि मेरो गाडी सर्भिस गराउने सोचेको थिएँ।

7. Sujan: Great. Let's take my car. But drive slowly, Amrit. The brakes are weak.

सुजन: राम्रो। मेरो गाडी लिऔं। तर बिस्तारै चलाउनु, अमृत। ब्रेक कमजोर छ।

8. Amrit: Don't worry. I'll be careful. We'll get there safely.

अमृत: चिन्ता नगर्नु। म सावधान हुनेछु। हामी सुरक्षित पुग्नेछौं।

9. Arpana: Here we are. This is the shop. Let me introduce you to the mechanic.

अर्पणा: हामी आइपुग्यौं। यो पसल हो। म तिमीलाई मेकानिकसँग परिचय गराउँछु।

10. Sujan: Thank you, Arpana. I really appreciate your help. I know nothing about cars.

सुजन: धन्यवाद, अर्पणा। म तिम्रो मद्दतको साँच्चै कदर गर्छु। मलाई गाडीबारे केही थाहा छैन।

11. Amrit: That's what friends are for. We'll make sure you don't get cheated.

अमृत: साथीहरू त्यसैको लागि हुन्। हामी तिमीलाई ठगिनबाट बचाउनेछौं।

12. Arpana: The mechanic is coming. Let him check the car. We'll wait here.

अर्पणा: मेकानिक आउँदै छन्। उनलाई गाडी जाँच गर्न दिनु। हामी यहाँ प्रतीक्षा गर्छौं।


Conversation 10: At a Government Office (सरकारी कार्यालयमा)

1. Sujan: I need to renew my driving license. Which counter should I go to?

सुजन: मलाई मेरो ड्राइभिङ लाइसेन्स नवीकरण गर्नु छ। कुन काउन्टरमा जानुपर्छ?

2. Arpana: I renewed mine last month. You need to go to counter number three first.

अर्पणा: मैले गत महिना मेरो नवीकरण गरें। तिमीले पहिले काउन्टर नम्बर तीनमा जानुपर्छ।

3. Amrit: And make sure you have all the documents. They send you back if anything is missing.

अमृत: र सबै कागजात छन् भन्ने सुनिश्चित गर्नु। केही छुट्यो भने तिनीहरू फिर्ता पठाउँछन्।

4. Sujan: I have my old license, citizenship copy, and photos. Is that enough?

सुजन: मसँग पुरानो लाइसेन्स, नागरिकताको प्रतिलिपि र फोटोहरू छन्। त्यो पर्याप्त छ?

5. Arpana: You also need a medical certificate. Did you get one?

अर्पणा: तिमीलाई मेडिकल प्रमाणपत्र पनि चाहिन्छ। तिमीले लिएको छौ?

6. Sujan: Oh no, I forgot about that. Where can I get one quickly?

सुजन: ओहो, मैले त्यो बिर्सें। म चाँडै कहाँ पाउन सक्छु?

7. Amrit: There's a clinic right next to this building. They do it in ten minutes.

अमृत: यो भवनको ठीक छेउमा एउटा क्लिनिक छ। तिनीहरूले दश मिनेटमा गर्छन्।

8. Sujan: Perfect. I'll go there first and come back. Can you save my spot in line?

सुजन: उत्तम। म पहिले त्यहाँ जान्छु र फर्कन्छु। तिमीहरूले लाइनमा मेरो ठाउँ राख्न सक्छौ?

9. Arpana: Sure, we'll wait for you. But hurry, the office closes at five.

अर्पणा: पक्कै, हामी तिम्रो प्रतीक्षा गर्छौं। तर हतार गर्नु, अफिस पाँच बजे बन्द हुन्छ।

10. Amrit: I'll go with him. I need to ask the clinic about something too.

अमृत: म उनीसँग जान्छु। मैले पनि क्लिनिकलाई केही सोध्नु छ।

11. Sujan: Thanks, Amrit. We'll be back in fifteen minutes, Arpana.

सुजन: धन्यवाद, अमृत। हामी पन्ध्र मिनेटमा फर्कनेछौं, अर्पणा।

12. Arpana: I'll hold your place. This government process is always a test of patience.

अर्पणा: म तिम्रो ठाउँ राख्छु। यो सरकारी प्रक्रिया सधैं धैर्यको परीक्षा हो।


Conversation 11: At a Sports Match (खेल खेलमा)

1. Amrit: I can't believe we got tickets to the final match! This is going to be epic.

अमृत: म विश्वास गर्न सक्दिनँ हामीले फाइनल खेलको टिकट पायौं! यो महाकाव्य हुनेछ।

2. Sujan: I know! I've been waiting for this day for weeks. Where are our seats?

सुजन: मलाई थाहा छ! म हप्तौंदेखि यो दिनको प्रतीक्षा गर्दै छु। हाम्रो सिट कहाँ छ?

3. Arpana: We're in section B, row 12. Not too far from the field.

अर्पणा: हामी सेक्सन B, पङ्क्ति १२ मा छौं। मैदानबाट धेरै टाढा छैन।

4. Amrit: Perfect. We'll have a great view of all the action.

अमृत: उत्तम। हामीसँग सबै खेलको राम्रो दृश्य हुनेछ।

5. Sujan: Which team are you two supporting? I'm rooting for the home team.

सुजन: तिमीहरू दुवै कुन टोलीलाई समर्थन गर्दै छौ? म घरेलु टोलीलाई समर्थन गर्दै छु।

6. Arpana: Same here. They've played so well this season. They deserve to win.

अर्पणा: म पनि। तिनीहरूले यो सिजन धेरै राम्रो खेले। तिनीहरू जित्न योग्य छन्।

7. Amrit: I'm neutral. I just want to see a good, close match.

अमृत: म तटस्थ छु। म राम्रो, नजिकको खेल हेर्न मात्र चाहन्छु।

8. Sujan: Look, the players are coming onto the field. The crowd is going wild!

सुजन: हेर, खेलाडीहरू मैदानमा आउँदै छन्। भीड उत्तेजित हुँदै छ!

9. Arpana: This atmosphere is incredible. I have goosebumps already.

अर्पणा: यो वातावरण अविश्वसनीय छ। मलाई पहिले नै गूजबम्प्स भइरहेको छ।

10. Amrit: Let's get some snacks before the match starts. What do you want?

अमृत: खेल सुरु हुनु अघि केही खाजा लिऔं। तिमीहरूलाई के चाहिन्छ?

11. Sujan: I'll have a soda and some peanuts. Arpana, what about you?

सुजन: म सोडा र केही बदाम लिन्छु। अर्पणा, तिमी नि?

12. Arpana: Just water for me. I don't want to miss a single moment of the match!

अर्पणा: मेरो लागि पानी मात्र। म खेलको एक क्षण पनि गुमाउन चाहन्नँ!


Conversation 12: At a Pottery Class (माटोको भाँडा कक्षामा)

1. Arpana: I've always wanted to try pottery. It looks so therapeutic.

अर्पणा: म सधैं माटोको भाँडा बनाउने प्रयास गर्न चाहन्थें। यो धेरै उपचारात्मक देखिन्छ।

2. Sujan: Me too. I heard it's harder than it looks, though.

सुजन: म पनि। मैले सुनेको छु यो देखिन्छ भन्दा कठिन छ।

3. Amrit: That's what makes it fun. We'll probably make some terrible pots today.

अमृत: त्यसैले यो रमाइलो बनाउँछ। आज हामी सायद केही भयानक भाँडाहरू बनाउनेछौं।

4. Arpana: Ha ha, probably. But at least we'll have a good story to tell.

अर्पणा: हा हा, सायद। तर कम्तीमा हामीसँग भन्नको लागि राम्रो कथा हुनेछ।

5. Sujan: The instructor is coming. Let's pay attention. This might be tricky.

सुजन: प्रशिक्षक आउँदै छन्। ध्यान दिऔं। यो अप्ठ्यारो हुन सक्छ।

6. Amrit: She's showing us how to center the clay. That looks so easy when she does it.

अमृत: उनी हामीलाई माटो केन्द्रित गर्ने तरिका देखाउँदै छिन्। उनले गर्दा त्यो धेरै सजिलो देखिन्छ।

7. Arpana: That's always the case. Let's see how we do. I'll go first.

अर्पणा: सधैं त्यस्तै हुन्छ। हामी कस्तो गर्छौं हेरौं। म पहिले जान्छु।

8. Sujan: Good luck. Don't get discouraged if it collapses. It happens to everyone.

सुजन: शुभकामना। यो भत्कियो भने निरुत्साहित नहुनु। यो सबैलाई हुन्छ।

9. Amrit: Look at Arpana go! She's actually doing really well. That's a nice bowl shape.

अमृत: अर्पणालाई हेर! उनी वास्तवमै राम्रो गर्दै छिन्। त्यो राम्रो कचौरा आकार हो।

10. Arpana: Thanks! It's so satisfying to see it take shape. You two should try now.

अर्पणा: धन्यवाद! यसलाई आकार लिँदै गरेको देख्न धेरै सन्तोषजनक छ। तिमीहरू दुवैले अब प्रयास गर्नुपर्छ।

11. Sujan: Okay, my turn. If I make a mess, you two can't laugh at me.

सुजन: ठीक छ, मेरो पालो। मैले गडबड गरें भने, तिमीहरू दुवै मलाई हाँस्न सक्दैनौ।

12. Amrit: No promises. But we'll help you clean up afterward.

अमृत: वाचा छैन। तर हामी पछि सफा गर्न मद्दत गर्नेछौं।


Conversation 13: At a Tea Estate (चिया बगानमा)

1. Sujan: This tea estate is beautiful. The green hills stretch forever.

सुजन: यो चिया बगान सुन्दर छ। हरिया पहाडहरू सधैंभरि फैलिएका छन्।

2. Arpana: I've never seen so much green in my life. It's so peaceful here.

अर्पणा: मैले मेरो जीवनमा यति धेरै हरियो कहिल्यै देखेको छैन। यहाँ धेरै शान्त छ।

3. Amrit: The air smells like fresh tea leaves. I could stay here forever.

अमृत: हावामा ताजा चिया पत्तीको सुगन्ध छ। म यहाँ सधैंभरि बस्न सक्छु।

4. Sujan: Look at those workers plucking the leaves. It looks like backbreaking work.

सुजन: ती कामदारहरूले पत्ती टिप्दै गरेको हेर। यो कम्मर तोड्ने काम देखिन्छ।

5. Arpana: It is. They work from sunrise to sunset. We should appreciate our tea more.

अर्पणा: यो हो। तिनीहरू सूर्योदयदेखि सूर्यास्तसम्म काम गर्छन्। हामीले हाम्रो चियाको बढी कदर गर्नुपर्छ।

6. Amrit: True. Every cup of tea represents hours of hard work.

अमृत: सही। हरेक कप चियाले घण्टौंको कडा परिश्रमको प्रतिनिधित्व गर्छ।

7. Sujan: Should we take the factory tour? I want to see how tea is processed.

सुजन: हामी कारखाना भ्रमण गर्नुपर्छ? म चिया कसरी प्रशोधन हुन्छ हेर्न चाहन्छु।

8. Arpana: Definitely. I've heard the tour is very educational. Let's join the next group.

अर्पणा: पक्कै। मैले सुनेको छु भ्रमण धेरै शिक्षाप्रद छ। अर्को समूहमा जोडिऔं।

9. Amrit: The tour starts in fifteen minutes. Let's get some fresh tea first.

अमृत: भ्रमण पन्ध्र मिनेटमा सुरु हुन्छ। पहिले केही ताजा चिया लिऔं।

10. Sujan: Good idea. I want to taste the difference between fresh tea and what we buy in shops.

सुजन: राम्रो विचार। म ताजा चिया र पसलमा किन्ने बीचको फरक चाख्न चाहन्छु।

11. Arpana: I heard the first flush tea is the best. It's picked in early spring.

अर्पणा: मैले सुनेको छु पहिलो फ्लश चिया सबैभन्दा राम्रो हुन्छ। यो वसन्तको सुरुमा टिपिन्छ।

12. Amrit: Let's buy some to take home. It will make a great souvenir.

अमृत: घर लैजानको लागि केही किनौं। यो राम्रो सम्झना हुनेछ।


Conversation 14: At a Night Market (रात्री बजारमा)

1. Amrit: This night market is so lively! Look at all the lights and stalls.

अमृत: यो रात्री बजार धेरै जीवन्त छ! सबै बत्ती र स्टलहरू हेर।

2. Sujan: I love the energy here. And the smell of street food is amazing.

सुजन: मलाई यहाँको ऊर्जा मन पर्छ। र स्ट्रिट फूडको सुगन्ध अद्भुत छ।

3. Arpana: I'm hungry already. What should we eat first?

अर्पणा: म पहिले नै भोकाएकी छु। हामी पहिले के खानुपर्छ?

4. Amrit: Let's start with momo from that stall. The line is long, so it must be good.

अमृत: त्यो स्टलको मःमःबाट सुरु गरौं। लाइन लामो छ, त्यसैले यो राम्रो हुनुपर्छ।

5. Sujan: Agreed. While we wait, let's look at what else is available.

सुजन: सहमत। हामी प्रतीक्षा गर्दा, अरू के उपलब्ध छ हेरौं।

6. Arpana: I see chatpate, pani puri, sekuwa, and lapsi candy. So many options!

अर्पणा: म चटपटे, पानीपुरी, सेकुवा र लप्सीको क्यान्डी देख्छु। धेरै विकल्प!

7. Amrit: We should try a little bit of everything. That's the fun of a night market.

अमृत: हामीले सबैको अलिकति प्रयास गर्नुपर्छ। त्यो रात्री बजारको रमाइलो हो।

8. Sujan: Good plan. But let's not overeat. We have the whole evening ahead.

सुजन: राम्रो योजना। तर धेरै नखाऔं। हामीसँग पूरै साँझ अगाडि छ।

9. Arpana: Look at those handmade crafts. I want to buy something for my mother.

अर्पणा: ती हस्तनिर्मित शिल्पहरू हेर। म मेरी आमाको लागि केही किन्न चाहन्छु।

10. Amrit: The jewelry stall looks nice. And the pottery is beautiful too.

अमृत: गहनाको स्टल राम्रो देखिन्छ। र माटोको भाँडा पनि सुन्दर छ।

11. Sujan: Our momo is ready. Let's eat first, then shop. I'm starving.

सुजन: हाम्रो मःमः तयार छ। पहिले खाऔं, त्यसपछि किनमेल। म भोकाएको छु।

12. Arpana: Sounds perfect. This is going to be a great evening.

अर्पणा: उत्तम सुनिन्छ। यो राम्रो साँझ हुनेछ।


Conversation 15: At a Physiotherapy Clinic (फिजियोथेरापी क्लिनिकमा)

1. Sujan: My back pain has gotten worse. I think I need physiotherapy.

सुजन: मेरो पीठ दुखाइ बिग्रिएको छ। मलाई लाग्छ मलाई फिजियोथेरापी चाहिन्छ।

2. Arpana: You should have gone earlier. Sitting all day at a desk is bad for your back.

अर्पणा: तिमीले पहिले जानुपर्थ्यो। दिनभर डेस्कमा बस्नु तिम्रो पीठको लागि नराम्रो छ।

3. Amrit: I went for physiotherapy last year. It helped me a lot. Which clinic are you going to?

अमृत: म गत वर्ष फिजियोथेरापी गएँ। यसले मलाई धेरै मद्दत गर्यो। तिमी कुन क्लिनिक जाँदै छौ?

4. Sujan: The one near the city hospital. My doctor recommended it.

सुजन: सिटी अस्पताल नजिकको। मेरो डाक्टरले सिफारिस गरे।

5. Arpana: That's a good one. They have modern equipment and experienced therapists.

अर्पणा: त्यो राम्रो हो। तिनीहरूसँग आधुनिक उपकरण र अनुभवी थेरापिस्टहरू छन्।

6. Amrit: How many sessions will you need?

अमृत: तिमीलाई कति सेसन चाहिन्छ?

7. Sujan: The doctor said about ten sessions over three weeks.

सुजन: डाक्टरले तीन हप्तामा लगभग दश सेसन भने।

8. Arpana: That's not too bad. Are you doing the exercises at home too?

अर्पणा: त्यो धेरै नराम्रो छैन। तिमी घरमा पनि व्यायाम गर्दै छौ?

9. Sujan: Yes, they gave me a list of stretches. I do them every morning.

सुजन: हो, तिनीहरूले मलाई स्ट्रेचहरूको सूची दिए। म हरेक बिहान गर्छु।

10. Amrit: Good. Consistency is key with physiotherapy. Don't skip days.

अमृत: राम्रो। फिजियोथेरापीमा निरन्तरता मुख्य हो। दिन नछोड्नु।

11. Arpana: And invest in a good chair for your office. It will prevent future problems.

अर्पणा: र तिम्रो अफिसको लागि राम्रो कुर्सीमा लगानी गर्नु। यसले भविष्यका समस्याहरू रोक्नेछ।

12. Sujan: You're right. I'll look into it. Thanks for all the advice.

सुजन: तिमी सही छौ। म यसबारे हेर्छु। सबै सल्लाहको लागि धन्यवाद।


Conversation 16: At a Book Fair (पुस्तक मेलामा)

1. Amrit: This book fair is huge! There must be hundreds of stalls.

अमृत: यो पुस्तक मेला विशाल छ! सयौं स्टलहरू हुनुपर्छ।

2. Sujan: I know. I could spend all day here. Where should we start?

सुजन: मलाई थाहा छ। म यहाँ पूरै दिन बिताउन सक्छु। कहाँबाट सुरु गरौं?

3. Arpana: Let's start with the Nepali literature section. I want to find some new authors.

अर्पणा: नेपाली साहित्य खण्डबाट सुरु गरौं। म केही नयाँ लेखकहरू खोज्न चाहन्छु।

4. Amrit: Good idea. I'm looking for books on history and philosophy.

अमृत: राम्रो विचार। म इतिहास र दर्शनका किताबहरू खोज्दै छु।

5. Sujan: I want to find some children's books for my niece. She's just learning to read.

सुजन: म मेरी भतिजीको लागि केही बालबालिकाका किताबहरू खोज्न चाहन्छु। उनी भर्खर पढ्न सिक्दै छिन्।

6. Arpana: That's sweet. The children's section is on the other side. We can go there later.

अर्पणा: त्यो मीठो छ। बालबालिका खण्ड अर्को तिर छ। हामी पछि त्यहाँ जान सक्छौं।

7. Amrit: Look at this stall. They have books at 50% off. Let's check it out.

अमृत: यो स्टल हेर। तिनीहरूसँग ५०% छुटमा किताबहरू छन्। हेरौं।

8. Sujan: Great find! I see a book on Nepali architecture that looks interesting.

सुजन: राम्रो भेट! म नेपाली वास्तुकलाको एउटा किताब देख्छु जो रोचक देखिन्छ।

9. Arpana: I found a collection of poems by a new poet. The cover is beautiful.

अर्पणा: मैले एउटा नयाँ कविको कविता संग्रह भेट्टाएँ। आवरण सुन्दर छ।

10. Amrit: We should also attend one of the author talks. There's one at 3 PM.

अमृत: हामीले लेखक वार्ताहरूमध्ये एकमा पनि सहभागी हुनुपर्छ। ३ बजे एउटा छ।

11. Sujan: Good idea. Let's buy our books first and then find good seats for the talk.

सुजन: राम्रो विचार। पहिले हाम्रा किताबहरू किनौं र त्यसपछि वार्ताको लागि राम्रो सिट खोजौं।

12. Arpana: Perfect plan. This is my idea of a perfect Saturday.

अर्पणा: उत्तम योजना। यो मेरो लागि उत्तम शनिबारको परिकल्पना हो।


Conversation 17: At a Birthday Party (जन्मदिन पार्टीमा)

1. Sujan: Happy birthday, Arpana! This decoration looks amazing. Did you do it yourself?

सुजन: जन्मदिनको शुभकामना, अर्पणा! यो सजावट अद्भुत देखिन्छ। तिमीले आफैं गर्यौ?

2. Arpana: Thank you! My sister helped me. We stayed up late last night setting it up.

अर्पणा: धन्यवाद! मेरी बहिनीले मद्दत गरिन्। हामी हिजो राति अबेरसम्म यो मिलाउँदै थियौं।

3. Amrit: It looks professional. And the cake is beautiful. Did you bake it?

अमृत: यो व्यावसायिक देखिन्छ। र केक सुन्दर छ। तिमीले बेक गर्यौ?

4. Arpana: No, I ordered it from that new bakery downtown. It's chocolate truffle.

अर्पणा: छैन, मैले सहरको नयाँ बेकरीबाट अर्डर गरें। यो चकलेट ट्रफल हो।

5. Sujan: Chocolate truffle is my favourite! I can't wait to try it.

सुजन: चकलेट ट्रफल मेरो मनपर्ने हो! म यो प्रयास गर्न प्रतीक्षा गर्न सक्दिनँ।

6. Amrit: Where are the other guests? Are we the first to arrive?

अमृत: अरू पाहुनाहरू कहाँ छन्? हामी पहिलो आउने हौं?

7. Arpana: Yes, you two are always punctual. The others should be here soon.

अर्पणा: हो, तिमीहरू दुवै सधैं समयनिष्ठ छौ। अरू चाँडै आउनेछन्।

8. Sujan: We brought you a gift. I hope you like it. Open it later with the others.

सुजन: हामी तिम्रो लागि उपहार ल्याएका छौं। म आशा गर्छु तिमीलाई मन पर्छ। अरूसँग पछि खोल्नु।

9. Amrit: It's a book and a gift card to your favourite café. We know you love both.

अमृत: यो एउटा किताब र तिम्रो मनपर्ने क्याफेको गिफ्ट कार्ड हो। हामीलाई थाहा छ तिमी दुवै मन पराउँछौ।

10. Arpana: You two are so thoughtful! Thank you so much. I love it already.

अर्पणा: तिमीहरू दुवै धेरै विचारशील छौ! धेरै धन्यवाद। मलाई पहिले नै मन पर्यो।

11. Sujan: You deserve it. You're always there for us. Now let's party!

सुजन: तिमी यसको योग्य छौ। तिमी सधैं हाम्रो लागि हुन्छौ। अब पार्टी गरौं!

12. Amrit: Let's cut the cake first. We'll sing the birthday song. Everyone gather around!

अमृत: पहिले केक काटौं। हामी जन्मदिनको गीत गाउनेछौं। सबै जना जम्मा हुनुहोस्!


Conversation 18: At a Car Wash (गाडी धुने ठाउँमा)

1. Sujan: My car is so dirty. It hasn't been washed in over a month.

सुजन: मेरो गाडी धेरै फोहोर छ। एक महिनाभन्दा बढी धोएको छैन।

2. Amrit: Same here. The dust from the road is terrible these days.

अमृत: म पनि। आजकल सडकको धुलो भयानक छ।

3. Arpana: Let's get them washed together. There's a good car wash near my house.

अर्पणा: हामी सँगै धुवाऔं। मेरो घर नजिक एउटा राम्रो गाडी धुने ठाउँ छ।

4. Sujan: How much do they charge for a full wash?

सुजन: पूरै धुनेको लागि तिनीहरू कति लिन्छन्?

5. Arpana: About 500 rupees for exterior and interior cleaning. It's reasonable.

अर्पणा: बाहिरी र भित्री सफाईको लागि लगभग ५०० रुपैयाँ। यो उचित छ।

6. Amrit: That's not bad. Do they also clean the engine?

अमृत: त्यो नराम्रो छैन। तिनीहरू इन्जिन पनि सफा गर्छन्?

7. Arpana: Yes, for an extra charge. But I usually skip that. It's not necessary often.

अर्पणा: हो, थप शुल्कमा। तर म सामान्यतया त्यो छोड्छु। यो प्रायः आवश्यक छैन।

8. Sujan: I'll just get the basic wash. My car needs it badly.

सुजन: म आधारभूत धुने मात्र लिन्छु। मेरो गाडीलाई यो एकदम आवश्यक छ।

9. Amrit: While they wash our cars, we can grab some tea nearby.

अमृत: तिनीहरूले हाम्रा गाडीहरू धुँदा, हामी नजिकै केही चिया लिन सक्छौं।

10. Arpana: Good idea. There's a small tea shop around the corner. Their masala chai is great.

अर्पणा: राम्रो विचार। छेउमा एउटा सानो चिया पसल छ। तिनीहरूको मसला चिया राम्रो छ।

11. Sujan: Perfect. How long does the wash take?

सुजन: उत्तम। धुने कति समय लाग्छ?

12. Arpana: About forty-five minutes. Plenty of time for tea and conversation.

अर्पणा: लगभग पैँतालीस मिनेट। चिया र कुराकानीको लागि प्रशस्त समय।


Conversation 19: At an Art Gallery (कला ग्यालरीमा)

1. Arpana: This art gallery is incredible. I didn't know there were so many talented artists here.

अर्पणा: यो कला ग्यालरी अविश्वसनीय छ। मलाई थाहा थिएन यहाँ यति धेरै प्रतिभाशाली कलाकारहरू छन्।

2. Sujan: Me neither. This painting of the Himalayas is breathtaking.

सुजन: मलाई पनि थिएन। हिमालयको यो चित्र लोभलाग्दो छ।

3. Amrit: The colors are so vibrant. It almost looks like a photograph.

अमृत: रंगहरू धेरै जीवन्त छन्। यो लगभग फोटो जस्तै देखिन्छ।

4. Arpana: I love this abstract piece. What do you think it represents?

अर्पणा: मलाई यो अमूर्त कृति मन पर्छ। तिमीहरूलाई लाग्छ यसले के प्रतिनिधित्व गर्छ?

5. Sujan: Maybe chaos and order? The shapes are random but balanced.

सुजन: सायद अराजकता र व्यवस्था? आकारहरू अनियमित तर सन्तुलित छन्।

6. Amrit: I see it differently. It looks like a city skyline at night.

अमृत: म यसलाई फरक देख्छु। यो रातमा शहरको क्षितिज जस्तो देखिन्छ।

7. Arpana: That's the beauty of abstract art. Everyone sees something different.

अर्पणा: त्यो अमूर्त कलाको सौन्दर्य हो। सबैले फरक देख्छन्।

8. Sujan: Are any of these for sale? I'd love to buy one for my living room.

सुजन: यीमध्ये कुनै बिक्रीको लागि छन्? म मेरो बैठक कोठाको लागि एउटा किन्न चाहन्छु।

9. Amrit: I think so. Let's ask at the front desk. They have a catalogue.

अमृत: मलाई लाग्छ छन्। अगाडिको डेस्कमा सोधौं। तिनीहरूसँग सूची छ।

10. Arpana: The prices might be high. But it's worth it to support local artists.

अर्पणा: मूल्य उच्च हुन सक्छ। तर स्थानीय कलाकारहरूलाई समर्थन गर्न यो लायक छ।

11. Sujan: True. Art is an investment. And it brings joy every day.

सुजन: सही। कला एउटा लगानी हो। र यसले हरेक दिन खुसी ल्याउँछ।

12. Amrit: Let's look at the catalogue and decide. I might buy something too.

अमृत: सूची हेरौं र निर्णय गरौं। म पनि केही किन्न सक्छु।


Conversation 20: At a Plumber's Visit (प्लम्बरको भ्रमणमा)

1. Arpana: The kitchen sink is leaking again. I've called the plumber.

अर्पणा: भान्साको सिंक फेरि चुहिएको छ। मैले प्लम्बरलाई बोलाएँ।

2. Sujan: Again? Didn't you get it fixed last month?

सुजन: फेरि? तिमीले गत महिना मर्मत गराएको थिएनौ?

3. Arpana: I did. But the problem is worse now. I think the whole pipe needs replacing.

अर्पणा: गरेकी थिएँ। तर अब समस्या बिग्रिएको छ। मलाई लाग्छ पूरै पाइप परिवर्तन गर्नुपर्छ।

4. Amrit: That could be expensive. Did you get a second opinion?

अमृत: त्यो महँगो हुन सक्छ। तिमीले दोस्रो राय लियौ?

5. Arpana: No, but this plumber is reliable. He's been working in our area for years.

अर्पणा: छैन, तर यो प्लम्बर भरपर्दो छ। उनी वर्षौंदेखि हाम्रो क्षेत्रमा काम गर्दै छन्।

6. Sujan: That's good. It's hard to find trustworthy tradespeople these days.

सुजन: त्यो राम्रो छ। आजकल भरपर्दो कामदारहरू भेट्टाउन कठिन छ।

7. Amrit: True. I had a bad experience with an electrician last year. He overcharged me.

अमृत: सही। मलाई गत वर्ष एक इलेक्ट्रिसियनसँग नराम्रो अनुभव भयो। उनले मलाई बढी शुल्क लिए।

8. Arpana: That's why I stick with people I know. The plumber is coming now.

अर्पणा: त्यसैले म चिनेका मानिसहरूसँग मात्र काम गराउँछु। प्लम्बर अब आउँदै छन्।

9. Sujan: Should we stay while he works? Or give him space?

सुजन: उनी काम गर्दा हामी बस्नुपर्छ? वा उनलाई ठाउँ दिनुपर्छ?

10. Amrit: Let him work. We can wait in the living room and have some tea.

अमृत: उनलाई काम गर्न दिनु। हामी बैठक कोठामा प्रतीक्षा गर्न सक्छौं र केही चिया पिउन सक्छौं।

11. Arpana: Good idea. I'll make tea. It might take an hour or so.

अर्पणा: राम्रो विचार। म चिया बनाउँछु। एक घण्टा जति लाग्न सक्छ।

12. Sujan: No problem. We'll keep you company. That's what friends are for.

सुजन: समस्या छैन। हामी तिमीलाई साथ दिनेछौं। साथीहरू त्यसैको लागि हुन्।


Conversation 21: At a Science Exhibition (विज्ञान प्रदर्शनीमा)

1. Amrit: This science exhibition is fascinating. So many innovative projects.

अमृत: यो विज्ञान प्रदर्शनी आकर्षक छ। धेरै नवीन परियोजनाहरू।

2. Sujan: I know. Look at this model of a solar-powered house. It's so detailed.

सुजन: मलाई थाहा छ। सौर्य ऊर्जाले चल्ने घरको यो मोडेल हेर। यो धेरै विस्तृत छ।

3. Arpana: The students have put so much effort into these projects. I'm impressed.

अर्पणा: विद्यार्थीहरूले यी परियोजनाहरूमा धेरै मेहनत गरेका छन्। म प्रभावित छु।

4. Amrit: This one about water purification is very relevant to Nepal.

अमृत: पानी शुद्धीकरणबारे यो एक नेपालको लागि धेरै सान्दर्भिक छ।

5. Sujan: True. Clean drinking water is a big problem in many rural areas.

सुजन: सही। धेरै ग्रामीण क्षेत्रहरूमा सफा पिउने पानी ठूलो समस्या हो।

6. Arpana: The student explained it to me. It uses sand, charcoal, and UV light.

अर्पणा: विद्यार्थीले मलाई यो व्याख्या गरे। यसले बालुवा, कोइला र UV प्रकाश प्रयोग गर्छ।

7. Amrit: That's simple and effective. It could be implemented in villages easily.

अमृत: त्यो सरल र प्रभावकारी छ। यो गाउँहरूमा सजिलै लागू गर्न सकिन्छ।

8. Sujan: Should we talk to the student about funding? I know some NGOs that might help.

सुजन: हामी विद्यार्थीसँग कोषबारे कुरा गर्नुपर्छ? मलाई केही एनजीओहरू थाहा छ जसले मद्दत गर्न सक्छन्।

9. Arpana: That's a great idea. Let's get his contact information.

अर्पणा: त्यो राम्रो विचार हो। हामी उनको सम्पर्क जानकारी लिऔं।

10. Amrit: I'll ask him. Meanwhile, let's look at the robotics section.

अमृत: म उनलाई सोध्छु। यसैबीच, रोबोटिक्स खण्ड हेरौं।

11. Sujan: Good idea. I heard there's a robot that can plant seeds. Very innovative.

सुजन: राम्रो विचार। मैले सुनेको छु बीउ रोप्न सक्ने रोबोट छ। धेरै नवीन।

12. Arpana: This exhibition gives me so much hope for the future of our country.

अर्पणा: यो प्रदर्शनीले मलाई हाम्रो देशको भविष्यको लागि धेरै आशा दिन्छ।


Conversation 22: At a Lost and Found Office (हराएको र भेटिएको कार्यालयमा)

1. Sujan: I lost my wallet on the bus yesterday. Has anyone turned it in?

सुजन: मैले हिजो बसमा मेरो वालेट हराएँ। कसैले बुझाएको छ?

2. Officer: Can you describe it, sir? What color and what was inside?

अधिकारी: तपाईं यसको वर्णन गर्न सक्नुहुन्छ, सर? कुन रंग र भित्र के थियो?

3. Sujan: It's a brown leather wallet. It has my license, some cash, and a photo.

सुजन: यो खैरो छालाको वालेट हो। यसमा मेरो लाइसेन्स, केही नगद र एउटा फोटो छ।

4. Arpana: We've been calling the bus company since yesterday. No luck yet.

अर्पणा: हामी हिजोदेखि बस कम्पनीलाई फोन गर्दै छौं। अझै भाग्य छैन।

5. Amrit: Did you check the online lost and found groups? Sometimes people post there.

अमृत: तिमीले अनलाइन हराएको र भेटिएको समूहहरू जाँच गर्यौ? कहिलेकाहीं मानिसहरू त्यहाँ पोस्ट गर्छन्।

6. Sujan: Yes, I posted about it last night. No responses yet.

सुजन: हो, मैले हिजो राति यसबारे पोस्ट गरें। अझै कुनै प्रतिक्रिया छैन।

7. Officer: Let me check our records. We received a brown wallet this morning.

अधिकारी: म हाम्रो अभिलेख जाँच गर्छु। आज बिहान हामीले खैरो वालेट प्राप्त गर्यौं।

8. Sujan: Really? That could be mine! Can I see it?

सुजन: साँच्चै? त्यो मेरो हुन सक्छ! म हेर्न सक्छु?

9. Officer: Of course. Please wait here. I'll bring it from the back.

अधिकारी: पक्कै। कृपया यहाँ प्रतीक्षा गर्नुहोस्। म यो पछाडिबाट ल्याउँछु।

10. Arpana: I hope it's yours. Losing a wallet is such a hassle.

अर्पणा: म आशा गर्छु यो तिम्रो हो। वालेट हराउनु यस्तो झन्झट हो।

11. Amrit: Even if the cash is gone, at least you'll get your documents back.

अमृत: नगद गए पनि, कम्तीमा तिमीले आफ्नो कागजात फिर्ता पाउनेछौ।

12. Sujan: That's true. Documents are the hardest to replace. Fingers crossed!

सुजन: त्यो सही हो। कागजातहरू परिवर्तन गर्न सबैभन्दा कठिन हुन्छ। औंला क्रस!


Conversation 23: At a Cooking Competition (पकाउने प्रतियोगितामा)

1. Arpana: I can't believe I signed up for this cooking competition. I'm so nervous.

अर्पणा: म विश्वास गर्न सक्दिनँ मैले यो पकाउने प्रतियोगितामा नाम लेखाएँ। म धेरै नर्भस छु।

2. Sujan: You'll do great! Your momo is the best I've ever tasted.

सुजन: तिमी राम्रो गर्नेछौ! तिम्रो मःमः मैले चाखेको सबैभन्दा राम्रो हो।

3. Amrit: What are you making today? The theme is "Traditional Nepali Cuisine."

अमृत: आज तिमी के बनाउँदै छौ? थिम "परम्परागत नेपाली खाना" हो।

4. Arpana: I'm making gundruk ko achar with bhatmas. It's my grandmother's recipe.

अर्पणा: म गुन्द्रुकको अचार भटमाससँग बनाउँदै छु। यो मेरी हजुरआमाको रेसिपी हो।

5. Sujan: That sounds delicious. The judges will love it. How long do you have?

सुजन: त्यो मीठो सुनिन्छ। निर्णायकहरूलाई मन पर्नेछ। तिमीसँग कति समय छ?

6. Arpana: One hour. I've practiced this recipe so many times. I just need to stay calm.

अर्पणा: एक घण्टा। मैले यो रेसिपी धेरै पटक अभ्यास गरेकी छु। म शान्त रहनु मात्र चाहिन्छ।

7. Amrit: We'll be cheering for you from the audience. Don't look at us if you get distracted.

अमृत: हामी दर्शकबाट तिम्रो लागि हौसला दिनेछौं। ध्यान भंग भयो भने हामीलाई नहेर्नु।

8. Arpana: Ha ha, okay. But I might need a thumbs up for encouragement.

अर्पणा: हा हा, ठीक छ। तर मलाई प्रोत्साहनको लागि थम्स अप चाहिन सक्छ।

9. Sujan: You'll get plenty of those. The competition is starting. Good luck!

सुजन: तिमीलाई प्रशस्त पाउनेछौ। प्रतियोगिता सुरु हुँदै छ। शुभकामना!

10. Amrit: Remember, taste, presentation, and authenticity are the judging criteria.

अमृत: सम्झनु, स्वाद, प्रस्तुतीकरण र प्रामाणिकता निर्णायक मापदण्ड हुन्।

11. Arpana: Thanks for reminding me. I'll focus on all three. See you after!

अर्पणा: सम्झाएकोमा धन्यवाद। म तीनैमा ध्यान दिनेछु। पछि भेटौंला!

12. Sujan: We'll be right here. Go show them what you've got!

सुजन: हामी यहीं हुनेछौं। जाऊ र तिमीसँग के छ देखाऊ!


Conversation 24: At a Yoga Class (योग कक्षामा)

1. Arpana: This yoga class is exactly what I needed. I've been so stressed lately.

अर्पणा: यो योग कक्षा मलाई ठ्याक्कै चाहिएको थियो। म हालै धेरै तनावमा छु।

2. Sujan: Me too. I sit at a desk all day and my body feels stiff.

सुजन: म पनि। म दिनभर डेस्कमा बस्छु र मेरो शरीर कडा महसुस हुन्छ।

3. Amrit: This is my first yoga class. I don't know if I'm flexible enough.

अमृत: यो मेरो पहिलो योग कक्षा हो। मलाई थाहा छैन म पर्याप्त लचिलो छु कि छैन।

4. Arpana: Don't worry. Yoga is for everyone. Just do what you can.

अर्पणा: चिन्ता नगर्नु। योग सबैको लागि हो। तिमीले सक्ने जति मात्र गर्नु।

5. Sujan: The instructor is very patient. She'll guide you through the poses.

सुजन: प्रशिक्षक धेरै धैर्यवान छिन्। उनी तिमीलाई मुद्राहरूमा मार्गदर्शन गर्नेछिन्।

6. Amrit: Good. I'm a bit worried about the balancing poses. I have terrible balance.

अमृत: राम्रो। म सन्तुलन मुद्राहरूबारे अलिकति चिन्तित छु। मेरो सन्तुलन भयानक छ।

7. Arpana: Balance improves with practice. Just focus on your breathing.

अर्पणा: सन्तुलन अभ्याससँग सुधार हुन्छ। तिम्रो श्वासमा मात्र ध्यान दिनु।

8. Sujan: That's the key. When my mind wanders, I just bring it back to my breath.

सुजन: त्यो मुख्य कुरा हो। जब मेरो मन भड्किन्छ, म यसलाई मेरो श्वासमा फर्काउँछु।

9. Amrit: That sounds like meditation. Is yoga the same thing?

अमृत: त्यो ध्यान जस्तो सुनिन्छ। योग पनि उही कुरा हो?

10. Arpana: They're connected. Yoga prepares the body for meditation.

अर्पणा: ती जोडिएका छन्। योगले शरीरलाई ध्यानको लागि तयार गर्छ।

11. Sujan: The class is starting. Let's find our mats and settle in.

सुजन: कक्षा सुरु हुँदै छ। हामी हाम्रो म्याट खोजौं र बसौं।

12. Amrit: I'm actually excited now. Let's see what my body can do.

अमृत: म अब वास्तवमै उत्साहित छु। मेरो शरीरले के गर्न सक्छ हेरौं।


Conversation 25: At a Cyber Café (साइबर क्याफेमा)

1. Sujan: My internet is down at home. I need to send some urgent emails.

सुजन: मेरो घरमा इन्टरनेट बन्द छ। मलाई केही अत्यावश्यक इमेलहरू पठाउनु छ।

2. Amrit: This cyber café is good. The connection is fast and the rates are reasonable.

अमृत: यो साइबर क्याफे राम्रो छ। जडान छिटो छ र दर उचित छ।

3. Arpana: I come here sometimes when I need to print or scan documents.

अर्पणा: मलाई कागजात प्रिन्ट वा स्क्यान गर्नु परेपछि म कहिलेकाहीं यहाँ आउँछु।

4. Sujan: How much do they charge per hour?

सुजन: तिनीहरू प्रति घण्टा कति लिन्छन्?

5. Amrit: About 60 rupees per hour. And printing is 10 rupees per page.

अमृत: प्रति घण्टा लगभग ६० रुपैयाँ। र प्रिन्टिङ प्रति पृष्ठ १० रुपैयाँ।

6. Arpana: That's fair. Do they have a private cabin? I need to make a video call.

अर्पणा: त्यो उचित छ। तिनीहरूसँग निजी केबिन छ? मलाई भिडियो कल गर्नु छ।

7. Amrit: Yes, they have two cabins at the back. You should book one.

अमृत: हो, तिनीहरूसँग पछाडि दुई केबिन छन्। तिमीले एउटा बुक गर्नुपर्छ।

8. Sujan: Good to know. I'll take a regular computer for now.

सुजन: जान्न राम्रो छ। म अहिलेलाई नियमित कम्प्युटर लिन्छु।

9. Arpana: I'll book a cabin for my call. It's with a client overseas.

अर्पणा: म मेरो कलको लागि केबिन बुक गर्छु। यो विदेशी ग्राहकसँग छ।

10. Amrit: What time is your call? I can wait and we can leave together.

अमृत: तिम्रो कल कति बजे छ? म प्रतीक्षा गर्न सक्छु र हामी सँगै जान सक्छौं।

11. Arpana: In thirty minutes. That gives me time to prepare my notes.

अर्पणा: तीस मिनेटमा। त्यसले मलाई मेरो नोटहरू तयार गर्न समय दिन्छ।

12. Sujan: Perfect. I'll finish my emails by then. Let's meet at the entrance.

सुजन: उत्तम। म त्यतिञ्जेल मेरो इमेलहरू सक्छु। प्रवेशद्वारमा भेटौं।


Conversation 26: At a Community Clean-Up Event (सामुदायिक सफाई कार्यक्रममा)

1. Arpana: I'm so glad we signed up for this community clean-up. The park really needs it.

अर्पणा: म धेरै खुसी छु हामीले यो सामुदायिक सफाईको लागि नाम लेखायौं। पार्कलाई साँच्चै यो चाहिन्छ।

2. Sujan: Me too. Look at all this litter. It's sad that people don't use bins.

सुजन: म पनि। यो सबै फोहोर हेर। दुःख लाग्छ मानिसहरूले डस्टबिन प्रयोग गर्दैनन्।

3. Amrit: At least we're doing something about it. Every small effort counts.

अमृत: कम्तीमा हामी यसबारे केही गर्दै छौं। हरेक सानो प्रयास महत्त्वपूर्ण छ।

4. Arpana: I brought extra gloves and bags. We can share with others if needed.

अर्पणा: मैले अतिरिक्त पन्जा र झोलाहरू ल्याएँ। आवश्यक परे अरूसँग साझा गर्न सक्छौं।

5. Sujan: That's thoughtful. I'll take a section near the pond. It looks the worst.

सुजन: त्यो विचारशील छ। म पोखरी नजिकको भाग लिन्छु। त्यो सबैभन्दा नराम्रो देखिन्छ।

6. Amrit: I'll work on the walking trail. There's so much plastic stuck in the bushes.

अमृत: म हिँड्ने बाटोमा काम गर्छु। झाडीहरूमा धेरै प्लास्टिक अड्किएको छ।

7. Arpana: I'll handle the playground area. Children play there. It should be clean.

अर्पणा: म खेल मैदान क्षेत्र हेर्छु। बच्चाहरू त्यहाँ खेल्छन्। यो सफा हुनुपर्छ।

8. Sujan: Good division of work. Let's meet back here in two hours.

सुजन: राम्रो काम विभाजन। दुई घण्टामा यहाँ फेरि भेटौं।

9. Amrit: Agreed. I also brought some refreshments for everyone. Water and snacks.

अमृत: सहमत। मैले सबैको लागि केही खाजा पनि ल्याएँ। पानी र खाजा।

10. Arpana: You're always so prepared, Amrit. That's very kind of you.

अर्पणा: तिमी सधैं यति तयार हुन्छौ, अमृत। त्यो तिम्रो धेरै दयालुता हो।

11. Sujan: It feels good to give back to the community. We should do this more often.

सुजन: समुदायलाई फिर्ता दिन राम्रो लाग्छ। हामीले यो थप पटक गर्नुपर्छ।

12. Amrit: Let's make it a monthly event. Our city deserves to be clean and green.

अमृत: यसलाई मासिक कार्यक्रम बनाऔं। हाम्रो शहर सफा र हरियो हुन योग्य छ।


Conversation 27: At a Career Counseling Session (करियर परामर्श सत्रमा)

1. Sujan: I'm confused about my career path. Should I continue in my current field or switch?

सुजन: म मेरो करियर मार्गबारे अलमलमा छु। म मेरो अहिलेको क्षेत्रमा जारी राख्नुपर्छ वा परिवर्तन गर्नुपर्छ?

2. Arpana: What's making you unhappy in your current job?

अर्पणा: तिम्रो अहिलेको जागिरमा तिमीलाई के असन्तुष्ट बनाउँदै छ?

3. Sujan: I feel like I've stopped growing. The work has become repetitive.

सुजन: मलाई लाग्छ मैले बढ्न छोडें। काम दोहोरिने भएको छ।

4. Amrit: That's a common feeling after a few years. Have you talked to your manager?

अमृत: केही वर्षपछि त्यो सामान्य भावना हो। तिमीले तिम्रो प्रबन्धकसँग कुरा गरेको छौ?

5. Sujan: Not yet. I'm not sure how to bring it up without sounding ungrateful.

सुजन: अझै छैन। मलाई थाहा छैन कृतज्ञ नसुनिने गरी कसरी उठाउने।

6. Arpana: You could ask for new responsibilities or a different project. That might help.

अर्पणा: तिमी नयाँ जिम्मेवारी वा फरक परियोजना माग्न सक्छौ। त्यसले मद्दत गर्न सक्छ।

7. Amrit: Or you could take some courses to upskill. That opens new doors.

अमृत: वा तिमी सीप सुधार्न केही कोर्सहरू लिन सक्छौ। त्यसले नयाँ ढोका खोल्छ।

8. Sujan: I've been thinking about learning data analytics. It's in demand.

सुजन: म डेटा एनालिटिक्स सिक्ने सोचमा छु। यो मागमा छ।

9. Arpana: That's a smart move. It complements your current skills well.

अर्पणा: त्यो बुद्धिमानी कदम हो। यसले तिम्रो अहिलेको सीपलाई राम्रोसँग पूरक बनाउँछ।

10. Amrit: And you don't have to quit your job to learn. Online courses are flexible.

अमृत: र सिक्नको लागि तिमीले जागिर छोड्नु पर्दैन। अनलाइन कोर्सहरू लचिलो छन्।

11. Sujan: True. I'll start with a beginner course and see how it goes.

सुजन: सही। म सुरुवाती कोर्सबाट सुरु गर्छु र कस्तो हुन्छ हेर्छु।

12. Arpana: That's a good approach. Don't make any rash decisions. Test the waters first.

अर्पणा: त्यो राम्रो दृष्टिकोण हो। कुनै हतारको निर्णय नगर्नु। पहिले पानी परीक्षण गर्नु।


Conversation 28: At a Wedding Shopping (विवाहको किनमेलमा)

1. Arpana: My cousin's wedding is next month. I need to buy a new outfit.

अर्पणा: मेरो भतिजाको विवाह अर्को महिना छ। मलाई नयाँ लुगा किन्नु छ।

2. Sujan: Let's go to that new boutique in the mall. They have beautiful traditional wear.

सुजन: मलमा भएको त्यो नयाँ बुटिक जाऔं। तिनीहरूसँग सुन्दर परम्परागत लुगाहरू छन्।

3. Amrit: I need to buy a gift for the couple. Any suggestions?

अमृत: मलाई दम्पतीको लागि उपहार किन्नु छ। कुनै सुझाव?

4. Arpana: A nice dinner set or some home decor items are always good.

अर्पणा: राम्रो डिनर सेट वा केही घर सजावटका सामानहरू सधैं राम्रो हुन्छन्।

5. Sujan: Or you could give them cash in a nice envelope. That's practical.

सुजन: वा तिमी तिनीहरूलाई राम्रो खाममा नगद दिन सक्छौ। त्यो व्यावहारिक छ।

6. Amrit: True. But a gift feels more personal. I'll look for something unique.

अमृत: सही। तर उपहार बढी व्यक्तिगत लाग्छ। म केही अद्वितीय खोज्छु।

7. Arpana: Look at this lehenga! The embroidery is stunning. But it's expensive.

अर्पणा: यो लेहेंगा हेर! कढाई अद्भुत छ। तर यो महँगो छ।

8. Sujan: How much is it? Maybe there's a sale section.

सुजन: कति छ? सायद छुट खण्ड छ।

9. Arpana: It's 15,000 rupees. That's too much for me. Let's check other stores.

अर्पणा: यो १५,००० रुपैयाँ छ। त्यो मेरो लागि धेरै हो। अरू पसलहरू जाँचौं।

10. Amrit: Good idea. The smaller boutiques often have better prices and unique designs.

अमृत: राम्रो विचार। साना बुटिकहरूमा प्रायः राम्रो मूल्य र अद्वितीय डिजाइनहरू हुन्छन्।

11. Sujan: I know a place just around the corner. Let's go there.

सुजन: मलाई छेउमै एउटा ठाउँ थाहा छ। त्यहाँ जाऔं।

12. Arpana: Perfect. And after shopping, let's get some lunch. I'm getting hungry.

अर्पणा: उत्तम। र किनमेल पछि, केही खाना खाऔं। म भोकाउँदै छु।


Conversation 29: At a Meditation Retreat (ध्यान शिविरमा)

1. Amrit: This meditation retreat is so peaceful. I can finally hear my own thoughts.

अमृत: यो ध्यान शिविर धेरै शान्त छ। म अन्ततः मेरो आफ्नै विचारहरू सुन्न सक्छु।

2. Sujan: I know what you mean. The city is so noisy. This silence is healing.

सुजन: तिमीले के भन्न खोजेको म बुझ्छु। शहर धेरै हल्लाखल्ला छ। यो मौनता उपचारात्मक छ।

3. Arpana: I was skeptical at first, but I'm glad I came. I feel lighter already.

अर्पणा: म सुरुमा शंकालु थिएँ, तर म आएकोमा खुसी छु। म पहिले नै हल्का महसुस गर्छु।

4. Amrit: The teacher said the first day is the hardest. It gets easier after that.

अमृत: शिक्षकले भने पहिलो दिन सबैभन्दा कठिन हुन्छ। त्यसपछि सजिलो हुन्छ।

5. Sujan: I struggled with sitting still for an hour. My mind kept wandering.

सुजन: म एक घण्टा स्थिर बस्न संघर्ष गरें। मेरो मन भड्किरह्यो।

6. Arpana: That's normal. The goal isn't to stop thoughts but to observe them.

अर्पणा: त्यो सामान्य हो। लक्ष्य विचारहरू रोक्नु होइन तर तिनीहरूलाई अवलोकन गर्नु हो।

7. Amrit: That's a helpful way to think about it. I was getting frustrated with myself.

अमृत: त्यो यसबारे सोच्ने उपयोगी तरिका हो। म आफैंसँग चिढिँदै थिएँ।

8. Sujan: Me too. But the guided sessions helped. The teacher's voice is so calming.

सुजन: म पनि। तर निर्देशित सत्रहरूले मद्दत गरे। शिक्षकको आवाज धेरै शान्त छ।

9. Arpana: The vegetarian food here is also amazing. Simple but delicious.

अर्पणा: यहाँको शाकाहारी खाना पनि अद्भुत छ। सरल तर मीठो।

10. Amrit: True. Eating mindfully has been an eye-opening experience.

अमृत: सही। सचेत रूपमा खानु आँखा खोल्ने अनुभव भएको छ।

11. Sujan: I'm going to continue this practice at home. Even ten minutes a day.

सुजन: म यो अभ्यास घरमा जारी राख्नेछु। दिनको दश मिनेट पनि।

12. Arpana: That's a wonderful commitment. Let's keep each other accountable.

अर्पणा: त्यो अद्भुत प्रतिबद्धता हो। हामी एकअर्कालाई जवाफदेही राखौं।


Conversation 30: At a New Year's Eve Celebration (नयाँ वर्षको पूर्वसन्ध्या उत्सवमा)

1. Sujan: I can't believe this year is almost over. It went by so fast.

सुजन: म विश्वास गर्न सक्दिनँ यो वर्ष लगभग सकियो। यो धेरै छिटो बित्यो।

2. Arpana: I know! So much happened this year. Good and bad. But mostly good.

अर्पणा: मलाई थाहा छ! यो वर्ष धेरै भयो। राम्रो र नराम्रो। तर धेरैजसो राम्रो।

3. Amrit: What was your highlight of the year? Mine was our trip to Pokhara.

अमृत: तिम्रो वर्षको मुख्य आकर्षण के थियो? मेरो पोखराको यात्रा थियो।

4. Sujan: That was a great trip. Mine was getting promoted at work.

सुजन: त्यो राम्रो यात्रा थियो। मेरो काममा पदोन्नति पाउनु थियो।

5. Arpana: For me, it was starting my yoga practice. It changed my life.

अर्पणा: मेरो लागि, यो मेरो योग अभ्यास सुरु गर्नु थियो। यसले मेरो जीवन परिवर्तन गर्यो।

6. Amrit: That's beautiful. What are your resolutions for the new year?

अमृत: त्यो सुन्दर छ। नयाँ वर्षको लागि तिम्रा संकल्पहरू के छन्?

7. Sujan: I want to travel more. At least two new places this year.

सुजन: म थप यात्रा गर्न चाहन्छु। यो वर्ष कम्तीमा दुई नयाँ ठाउँ।

8. Arpana: I want to read more books and spend less time on my phone.

अर्पणा: म थप किताबहरू पढ्न चाहन्छु र मेरो फोनमा कम समय बिताउन चाहन्छु।

9. Amrit: I want to learn a new skill. Maybe cooking or photography.

अमृत: म नयाँ सीप सिक्न चाहन्छु। सायद पकाउने वा फोटोग्राफी।

10. Sujan: Those are all great goals. The countdown is starting. Ten, nine, eight...

सुजन: ती सबै राम्रा लक्ष्यहरू हुन्। उल्टी गन्ती सुरु हुँदै छ। दश, नौ, आठ...

11. Arpana: Seven, six, five... I'm so excited! Happy New Year, everyone!

अर्पणा: सात, छ, पाँच... म धेरै उत्साहित छु! सबैलाई नयाँ वर्षको शुभकामना!

12. Amrit: Four, three, two, one! Happy New Year! May this year bring us all joy and success!

अमृत: चार, तीन, दुई, एक! नयाँ वर्षको शुभकामना! यो वर्षले हामी सबैलाई खुसी र सफलता ल्याओस्!

 

No comments:

Post a Comment

PTE Respond to a Situation - 50 Samples with Prompts and Simple Answers (60-70 Words)

PTE Respond to a Situation - 50 Samples with Prompts and Simple Answers (60-70 Words) Here are 50 PTE "Respond to a Situation" p...