Monday, 20 July 2026

20 Completely New Sets of Everyday English Phrases with Nepali Meanings and Example Sentences

20 Completely New Sets of Everyday English Phrases with Nepali Meanings and Example Sentences

These cover a wide range of real-life situations you face daily.

Set 1: Online Shopping (अनलाइन किनमेल)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Add to cart

कार्टमा राख्नु

I will add this dress to my cart.

यो ड्रेस मेरो कार्टमा राख्छु।

Checkout

चेकआउट गर्नु

Please proceed to checkout.

कृपया चेकआउटमा जानुहोस्।

Delivery charge

डेलिभरी शुल्क

Is there a delivery charge?

के डेलिभरी शुल्क ?

Cash on delivery

डेलिभरीमा नगद

I prefer cash on delivery.

डेलिभरीमा नगद मन पराउँछु।

Return policy

फिर्ता नीति

What is your return policy?

तपाईंको फिर्ता नीति के हो?

Set 2: At the Gym / Fitness (जिम / फिटनेसमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Work out

कसरत गर्नु

I work out every morning.

हरेक बिहान कसरत गर्छु।

Lift weights

तौल उठाउनु

He lifts heavy weights.

गह्रौं तौल उठाउँछ।

Warm up

तातिनु / न्यानो पार्नु

Let's warm up before exercising.

कसरत गर्नुअघि तातौं।

Sweat

पसिना आउनु

I sweat a lot at the gym.

जिममा मलाई धेरै पसिना आउँछ।

Stay fit

फिट रहनु

I exercise to stay fit.

फिट रहन व्यायाम गर्छु।

Set 3: Ordering Food Online (अनलाइन खाना मगाउँदा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Place an order

अर्डर गर्नु

I want to place an order for pizza.

पिज्जाको अर्डर गर्न चाहन्छु।

Track your order

अर्डर ट्र्याक गर्नु

You can track your order on the app.

तपाईं एपमा आफ्नो अर्डर ट्र्याक गर्न सक्नुहुन्छ।

Estimated time

अनुमानित समय

What is the estimated time?

अनुमानित समय कति हो?

Cancel order

अर्डर रद्द गर्नु

I need to cancel my order.

मैले मेरो अर्डर रद्द गर्नु पर्छ।

Complaint

उजुरी / गुनासो

I have a complaint about my food.

मेरो खानाको बारेमा गुनासो छ।

Set 4: At the Airport (एयरपोर्टमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Boarding pass

बोर्डिङ पास

Please show your boarding pass.

कृपया आफ्नो बोर्डिङ पास देखाउनुहोस्।

Gate number

गेट नम्बर

What is my gate number?

मेरो गेट नम्बर कति हो?

Boarding time

बोर्डिङ समय

The boarding time is 9 AM.

बोर्डिङ समय बिहान बजे हो।

Delayed flight

ढिलो उडान

My flight is delayed by 2 hours.

मेरो उडान घण्टा ढिलो भएको छ।

Lost luggage

हराएको सामान

I need to report lost luggage.

मैले हराएको सामान रिपोर्ट गर्नु पर्छ।

Set 5: Job Interview (जागिर अन्तर्वार्ता)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Tell me about yourself

आफ्नो बारेमा भन्नुहोस्

Tell me about yourself.

आफ्नो बारेमा भन्नुहोस्।

Work experience

कार्य अनुभव

I have 5 years of work experience.

मसँग वर्षको कार्य अनुभव छ।

Strengths and weaknesses

बल कमजोरी

What are your strengths?

तपाईंका बल के के हुन्?

Salary expectation

तलब अपेक्षा

What is your salary expectation?

तपाईंको तलब अपेक्षा के हो?

Hire

काममा राख्नु

I hope they will hire me.

आशा गर्छु उनीहरूले मलाई काममा राख्नेछन्।

Set 6: Renting a House (घर भाडामा लिँदा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Rent

भाडा

How much is the rent per month?

महिनाको भाडा कति हो?

Security deposit

धरौटी

You need to pay a security deposit.

तपाईंले धरौटी तिर्नु पर्छ।

Lease agreement

भाडा सम्झौता

Please sign the lease agreement.

कृपया भाडा सम्झौतामा हस्ताक्षर गर्नुहोस्।

Maintenance

मर्मतसम्भार

Who takes care of maintenance?

मर्मतसम्भारको जिम्मा कसको हो?

Utilities

उपभोग्य सेवाहरू

Are utilities included in the rent?

भाडामा उपभोग्य सेवाहरू समावेश छन्?

Set 7: Public Transport (सार्वजनिक यातायात)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Bus fare

बस भाडा

How much is the bus fare?

बस भाडा कति हो?

Get on/off

चढ्नु / ओर्लनु

I get off at the next stop.

अर्को स्टपमा ओर्लन्छु।

Catch a bus

बस समात्नु

I need to catch the 7 AM bus.

मैले बिहान बजेको बस समात्नु पर्छ।

Miss the bus

बस छुट्नु

I missed my bus this morning.

मैले आज बिहान बस छुटाएँ।

Rush hour

व्यस्त समय

Avoid traveling during rush hour.

व्यस्त समयमा यात्रा नगर्नुहोस्।

Set 8: Making an Inquiry (सोधपुछ गर्दा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

I would like to know...

... जान्न चाहन्छु।

I would like to know the price.

मूल्य जान्न चाहन्छु।

Could you tell me...?

के तपाईं मलाई ... भन्न सक्नुहुन्छ?

Could you tell me the way?

के तपाईं मलाई बाटो भन्न सक्नुहुन्छ?

I am looking for...

... खोज्दै छु।

I am looking for a doctor.

डाक्टर खोज्दै छु।

Do you have...?

के तपाईंसँग ... ?

Do you have this in red?

के तपाईंसँग यो रातो रंगमा ?

What time does...?

... कति बजे ...?

What time does the shop open?

पसल कति बजे खुल्छ?

Set 9: At the Beauty Salon (ब्युटी पार्लरमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Haircut

कपाल काट्नु

I want a haircut.

कपाल काट्न चाहन्छु।

Trim

ट्रिम गर्नु

Just a trim, please.

केवल ट्रिम गर्नुहोस्।

Color your hair

कपाल रंगाउनु

I want to color my hair.

कपाल रंगाउन चाहन्छु।

Manicure / Pedicure

मेनिक्योर / पेडिक्योर

Do you offer manicure services?

के तपाईं मेनिक्योर सेवा दिनुहुन्छ?

Appointment

अपोइन्टमेन्ट

I have an appointment at 3 PM.

मेरो दिउँसो बजे अपोइन्टमेन्ट छ।

Set 10: Post Office (हुलाक कार्यालयमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Send a letter

चिठी पठाउनु

I want to send a letter to India.

भारतमा चिठी पठाउन चाहन्छु।

Parcel

पार्सल

I need to send this parcel.

मैले यो पार्सल पठाउनु पर्छ।

Stamps

टिकटहरू

Where can I buy stamps?

कहाँ टिकटहरू किन्न सक्छु?

Registered mail

दर्ता चिठी

Send it by registered mail.

दर्ता चिठीद्वारा पठाउनुहोस्।

Tracking number

ट्र्याकिङ नम्बर

Please give me a tracking number.

कृपया मलाई ट्र्याकिङ नम्बर दिनुहोस्।

Set 11: At the Pharmacy (औषधि पसलमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Prescription

प्रिस्क्रिप्सन

Do you have a prescription?

के तपाईंसँग प्रिस्क्रिप्सन ?

Over-the-counter

डाक्टरको सल्लाह बिनाको

This medicine is over-the-counter.

यो औषधि डाक्टरको सल्लाह बिनाको हो।

Side effects

साइड इफेक्ट

Does this have side effects?

के यसको साइड इफेक्ट ?

Expiry date

म्याद सकिने मिति

Check the expiry date.

म्याद सकिने मिति हेर्नुहोस्।

Dosage

मात्रा

What is the correct dosage?

सही मात्रा कति हो?

Set 12: Car Rental (गाडी भाडामा लिँदा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Rent a car

गाडी भाडामा लिनु

I want to rent a car for a week.

एक हप्ताको लागि गाडी भाडामा लिन चाहन्छु।

Insurance

बीमा

Is insurance included?

के बीमा समावेश ?

Fill up the tank

ट्यांकी भर्नु

Please fill up the tank.

कृपया ट्यांकी भर्नुहोस्।

Return the car

गाडी फिर्ता गर्नु

I will return the car tomorrow.

भोलि गाडी फिर्ता गर्छु।

Damage

क्षति

Who pays for the damage?

क्षतिको लागि कसले तिर्छ?

Set 13: Grocery Shopping (किराना किनमेल)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Shopping list

किनमेल सूची

I forgot my shopping list.

मेरो किनमेल सूची बिर्सिएँ।

Fresh vegetables

ताजा तरकारीहरू

Where are the fresh vegetables?

ताजा तरकारीहरू कहाँ छन्?

Expensive / Cheap

महँगो / सस्तो

This fruit is cheap today.

यो फल आज सस्तो छ।

Weight

तौल

Can you weigh this for me?

के तपाईं मेरो लागि यो तौल गर्न सक्नुहुन्छ?

Plastic bag

प्लास्टिकको झोला

I don't need a plastic bag.

मलाई प्लास्टिकको झोला चाहिएन।

Set 14: Visiting a Friend (साथीको घर जाँदा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Drop by

भेट्न जानु

I will drop by your house today.

आज तिम्रो घर भेट्न जान्छु।

Bring a gift

उपहार ल्याउनु

I brought a gift for you.

तपाईंको लागि उपहार ल्याएँ।

Have a seat

बस्नुहोस्

Please have a seat.

कृपया बस्नुहोस्।

Make yourself at home

आफ्नै घर जस्तो मान्नुहोस्

Make yourself at home.

आफ्नै घर जस्तो मान्नुहोस्।

Stay overnight

रात बास गर्नु

Can I stay overnight?

के रात बास गर्न सक्छु?

Set 15: At the Movie Theater (सिनेमा हलमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Book tickets

टिकट बुक गर्नु

Let's book tickets online.

अनलाइनमा टिकट बुक गरौं।

Showtime

फिल्मको समय

What is the showtime?

फिल्मको समय कति हो?

Row / Seat number

पंक्ति / सिट नम्बर

Our seats are in row 5.

हाम्रा सिटहरू पंक्ति मा छन्।

Popcorn

भुटेको मकै

I want a large popcorn.

ठूलो भुटेको मकै चाहन्छु।

Spoiler

फिल्मको कथा खुलाउनु

Please don't give me a spoiler.

कृपया मलाई फिल्मको कथा नखुलाउनुहोस्।

Set 16: At the School / Parent-Teacher Meeting (स्कूल / अभिभावक-शिक्षक भेलामा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Progress report

प्रगति प्रतिवेदन

How is my child's progress?

मेरो बच्चाको प्रगति कस्तो ?

Attendance

उपस्थिति

His attendance is good.

उसको उपस्थिति राम्रो छ।

Homework

गृहकार्य

She always does her homework.

उनी सधैं आफ्नो गृहकार्य गर्छिन्।

Behavior

व्यवहार

Your son's behavior is excellent.

तपाईंको छोराको व्यवहार उत्कृष्ट छ।

Extra classes

थप कक्षाहरू

He needs extra classes for math.

उसलाई गणितको थप कक्षाहरू चाहिन्छ।

Set 17: Planning a Party (पार्टी योजना बनाउँदा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Throw a party

पार्टी गर्नु

I am throwing a party on Saturday.

शनिबार पार्टी गर्दै छु।

Guest list

पाहुनाको सूची

Please prepare the guest list.

कृपया पाहुनाको सूची तयार गर्नुहोस्।

Catering

खाना व्यवस्था

Who will do the catering?

खाना व्यवस्था कसले गर्ने?

Decoration

सजावट

The decoration is beautiful.

सजावट सुन्दर छ।

RSVP

जवाफ पठाउनु (आउने/नआउने)

Please RSVP by tomorrow.

कृपया भोलिसम्म जवाफ पठाउनुहोस्।

Set 18: At the Garage / Mechanic (ग्यारेज / मेकानिकमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Car service

गाडी सर्भिस

My car needs a service.

मेरो गाडीलाई सर्भिस चाहिन्छ।

Oil change

तेल परिवर्तन

I need an oil change.

मलाई तेल परिवर्तन गर्नु पर्छ।

Flat tire

पङ्क्चर टायर

I have a flat tire.

मेरो टायर पङ्क्चर भएको छ।

Check the engine

इन्जिन जाँच गर्नु

Please check the engine.

कृपया इन्जिन जाँच गर्नुहोस्।

Repair cost

मर्मत खर्च

How much is the repair cost?

मर्मत खर्च कति हो?

Set 19: Hiking / Trekking (पदयात्रा / ट्रेकिङ)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Hiking boots

पदयात्रा जुत्ता

Don't forget your hiking boots.

आफ्नो पदयात्रा जुत्ता नबिर्सनुहोस्।

Trail

बाटो / पैदल मार्ग

This trail is challenging.

यो बाटो चुनौतीपूर्ण छ।

Scenic view

मनोरम दृश्य

The scenic view is amazing.

मनोरम दृश्य अद्भुत छ।

Altitude sickness

उच्चताको बिरामी

I have mild altitude sickness.

मलाई हल्का उच्चताको बिरामी भएको छ।

Guide

गाइड

We hired a local guide.

हामीले स्थानीय गाइड भाडामा लियौं।

Set 20: On Social Media (सामाजिक सञ्जालमा)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Scroll through

स्क्रोल गर्नु

I scroll through Facebook every night.

हरेक राति फेसबुक स्क्रोल गर्छु।

Like and share

लाइक सेयर गर्नु

Please like and share my post.

कृपया मेरो पोस्ट लाइक सेयर गर्नुहोस्।

Comment

टिप्पणी

Leave a comment below.

तल टिप्पणी गर्नुहोस्।

Unfollow / Unfriend

अनफलो / अनफ्रेन्ड गर्नु

I decided to unfollow that page.

मैले त्यो पेज अनफलो गर्ने निर्णय गरें।

Go live

लाइभ जानु

The celebrity is going live now.

सेलिब्रेटी अहिले लाइभ जाँदै छन्।

Bonus Set: Everyday Polite Expressions (दैनिक विनम्र अभिव्यक्तिहरू)

English Phrase

Nepali Meaning

Example Sentence

Nepali Translation

Could you please...?

के तपाईं कृपया ... गर्न सक्नुहुन्छ?

Could you please help me?

के तपाईं कृपया मलाई मद्दत गर्न सक्नुहुन्छ?

I appreciate it.

यसको कदर गर्छु।

I really appreciate your help.

तपाईंको सहयोगको साँच्चै कदर गर्छु।

No problem.

कुनै समस्या छैन।

No problem, I will do it.

कुनै समस्या छैन, गर्छु।

Sounds good.

राम्रो लाग्यो।

That sounds good to me.

त्यो मलाई राम्रो लाग्यो।

Take your time.

हतार नगर्नुहोस्।

Take your time, I can wait.

हतार नगर्नुहोस्, पर्खन सक्छु।

 

No comments:

Post a Comment

PTE Retell Lecture Practice

PTE Retell Lecture Practice Title: The Impact of Urban Green Spaces on Mental Well-being Urban green spaces, such as parks, community ga...