8 Detailed Daily Conversation Dialogues Using the Vocabulary from Our Previous Lists
Each dialogue is written in natural
English with Nepali translations side-by-side.
Key vocabulary words from our lists
are highlighted in bold so you can see them in action.
1. Tourist & Guide (पर्यटक र गाइड) – At Pashupatinath Temple
Situation: A foreign tourist is visiting Pashupatinath Temple, and the
guide is explaining the heritage site.
|
English |
Nepali |
|
Tourist: Good morning! I'm so excited to visit this heritage
site. |
पर्यटक: शुभ प्रभात! म
यो
सम्पदा स्थलको भ्रमण गर्न
धेरै
उत्साहित छु। |
|
Guide: Good morning! Welcome. This is Pashupatinath, a major pilgrimage
site for Hindus. |
गाइड: शुभ प्रभात! स्वागतम्। यो
पशुपतिनाथ हो,
हिन्दूहरूको प्रमुख तीर्थयात्रा स्थल। |
|
Tourist: Wow! The scenic view of the river is beautiful.
What is our itinerary today? |
पर्यटक: वाह! नदीको मनोरम दृश्य सुन्दर छ।
आजको
हाम्रो यात्रा तालिका के
छ? |
|
Guide: First, we will visit the main temple. Then, we will go
for sightseeing around the Bagmati River. |
गाइड: पहिले, हामी मूल मन्दिरको दर्शन गर्छौं। त्यसपछि, हामी
बागमती नदीको वरिपरि दर्शनीय स्थलको भ्रमण गर्छौं। |
|
Tourist: Do I need a reservation to enter the temple? |
पर्यटक: के मलाई मन्दिर प्रवेश गर्न
आरक्षण चाहिन्छ? |
|
Guide: No, but foreigners need a ticket. The hospitality
of Nepali people is very warm. |
गाइड: होइन, तर विदेशीलाई टिकट
चाहिन्छ। नेपालीहरूको आतिथ्यता धेरै
न्यानो छ। |
|
Tourist: I heard there are many trekkers who visit this
area too. |
पर्यटक: मैले सुनेँ कि
धेरै
पदयात्री पनि
यस
क्षेत्रको भ्रमण गर्छन्। |
|
Guide: Yes! Many adventure lovers also come here before
starting their trek. |
गाइड: हो! धेरै साहसिक प्रेमीहरू पनि
आफ्नो यात्रा सुरु
गर्नुअघि यहाँ
आउँछन्। |
|
Tourist: I must buy a souvenir before I leave. |
पर्यटक: म जानुअघि एउटा
स्मारिका किन्नै पर्छ। |
|
Guide: I will take you to the best shop. Enjoy your journey! |
गाइड: म तपाईंलाई उत्तम पसलमा लैजान्छु। तपाईंको यात्रा रमाइलो होस्! |
2. Patient & Doctor (बिरामी र डाक्टर) – At the Clinic
Situation: A patient visits a doctor with stomach pain and fever.
|
English |
Nepali |
|
Doctor: Good morning. Please sit down. What is your problem? |
डाक्टर: शुभ प्रभात। कृपया बस्नुहोस्। के
समस्या छ? |
|
Patient: Good morning, Doctor. I have a high fever and
severe stomach pain. |
बिरामी: शुभ प्रभात, डाक्टर। मलाई
धेरै
ज्वरो छ
र
पेटमा गम्भीर पीडा
छ। |
|
Doctor: Have you been vomiting? What are the other symptoms? |
डाक्टर: के तपाईंलाई बान्ता भएको
छ?
अरू
के
लक्षण छन्? |
|
Patient: Yes, twice yesterday. I am feeling very weak. |
बिरामी: हो, हिजो दुई
पटक।
म
धेरै
कमजोर महसुस गर्दैछु। |
|
Doctor: It could be a stomach infection or food poisoning.
Let me diagnose you properly. |
डाक्टर: यो पेटको सङ्क्रमण वा
फूड
पोइजन हुन
सक्छ। म
तपाईंको राम्ररी रोग पत्ता लगाउँछु। |
|
Patient: Is it serious? I am very anxious. |
बिरामी: के यो गम्भीर छ?
म
धेरै
चिन्तित छु। |
|
Doctor: Don't worry. It is not critical. I will give you a
prescription for medicine. |
डाक्टर: चिन्ता नलिनुहोस्। यो गम्भीर होइन। म
तपाईंलाई औषधिको पर्ची दिन्छु। |
|
Patient: How long will it take for me to recover? |
बिरामी: मलाई निको हुन
कति
समय
लाग्छ? |
|
Doctor: Take these medicines for 3 days. Drink plenty of water
and maintain good hygiene. |
डाक्टर: यो औषधि ३
दिनसम्म खानुहोस्। धेरै
पानी
पिउनुहोस् र
राम्रो सरसफाई राख्नुहोस्। |
|
Patient: Thank you, Doctor. I am grateful for your help. |
बिरामी: धन्यवाद, डाक्टर। म तपाईंको सहयोगको लागि
आभारी छु। |
Part 2
3. Student & Teacher (विद्यार्थी र शिक्षक) – In the Classroom
Situation: A student is asking the teacher about an assignment
and career advice.
|
English |
Nepali |
|
Student: Good morning, Ma'am. I have a
question about the assignment. |
विद्यार्थी: शुभ
प्रभात,
म्याम।
मलाई गृहकार्य को
बारेमा
एउटा
प्रश्न
छ। |
|
Teacher: Good morning! Of course. What do
you need to know? |
शिक्षक: शुभ
प्रभात!
पक्कै
पनि।
तपाईंलाई
के
थाहा
पाउनु
छ? |
|
Student: The deadline is next week, but I
am struggling with the research
part. |
विद्यार्थी: अन्तिम मिति अर्को
हप्ता
हो,
तर
म अनुसन्धान भागमा
अलमलिएको
छु। |
|
Teacher: You need to concentrate on finding
reliable sources. Be diligent in
your work. |
शिक्षक: तपाईंले
भरपर्दो
स्रोतहरू
खोज्न ध्यान दिनुपर्छ।
आफ्नो
काममा लगनशील हुनुहोस्। |
|
Student: I am also worried about the final examination. I want to graduate with good marks. |
विद्यार्थी: म
अन्तिम परीक्षा को
बारेमा
पनि
चिन्तित
छु।
म
राम्रो
अंकसहित स्नातक हुन
चाहन्छु। |
|
Teacher: If you follow the curriculum carefully and
practice daily, you will achieve
your goal. |
शिक्षक: यदि
तपाईंले पाठ्यक्रम राम्ररी
पालना
गर्नुभयो
र
दैनिक
अभ्यास
गर्नुभयो
भने,
तपाईं
आफ्नो लक्ष्य हासिल गर्नुहुनेछ। |
|
Student: Do you offer extra tutoring sessions? |
विद्यार्थी: के
तपाईं
अतिरिक्त ट्युटर सत्रहरू
दिनुहुन्छ? |
|
Teacher: Yes, I can tutor you after school. Hard
work and discipline are the keys to knowledge. |
शिक्षक: हो,
म
विद्यालयपछि
तपाईंलाई पढाउन सक्छु।
कडा
परिश्रम
र अनुशासन ज्ञानको
कुञ्जी
हो। |
|
Student: Thank you, Ma'am. You always encourage us. |
विद्यार्थी: धन्यवाद,
म्याम।
तपाईंले
सधैं
हामीलाई उत्साहित गर्नुहुन्छ। |
|
Teacher: That's my responsibility. Good luck! |
शिक्षक: त्यो
मेरो जिम्मेवारी हो।
शुभकामना! |
4. Lovers / Romantic Couple (प्रेमी/प्रेमिका) – A Date Night
Situation: Two lovers are having a romantic dinner and talking
about their feelings.
|
English |
Nepali |
|
Partner A: You look beautiful tonight. I
really admire you. |
पार्टनर ए: तिमी
आज
राति
सुन्दर
देखिन्छ्यौ।
म
तिम्रो
साँच्चै प्रशंसा गर्छु। |
|
Partner B: That's so sweet. I cherish every moment we spend
together. |
पार्टनर बी: त्यो
धेरै
मिठो
हो।
म
हामी
सँगै
बिताएको
हरेक
पल कदर गर्छु। |
|
Partner A: I have never felt this kind of passion before. You are my soulmate. |
पार्टनर ए: मैले
पहिले
कहिल्यै
यस्तो जोश महसुस
गरेको
थिइनँ।
तिमी
मेरी जीवनसाथी हौ। |
|
Partner B: I love your devotion and commitment to our relationship. |
पार्टनर बी: मलाई
हाम्रो
सम्बन्धप्रतिको
तिम्रो भक्ति र प्रतिबद्धता मन
पर्छ। |
|
Partner A: I promise to always care for you and protect you. |
पार्टनर ए: म
वाचा
गर्छु
कि
म
सधैं
तिम्रो हेरचाह गर्नेछु
र
तिम्रो रक्षा गर्नेछु। |
|
Partner B: Your affection makes me feel so
safe. I am deeply in love with
you. |
पार्टनर बी: तिम्रो स्नेह ले
मलाई
धेरै
सुरक्षित
महसुस
गराउँछ।
म
तिमीसँग
गहिरो प्रेम गर्छु। |
|
Partner A: I feel so joyful when I am with you.
You bring hope into my life. |
पार्टनर ए: म
तिमीसँग
हुँदा
धेरै खुशी महसुस
गर्छु।
तिमीले
मेरो
जीवनमा आशा ल्याउँछ्यौ। |
|
Partner B: Even in hard times, your support helps me. |
पार्टनर बी: कठिन
समयमा
पनि,
तिम्रो सहयोग ले
मलाई
मद्दत
गर्छ। |
|
Partner A: Let's embrace and promise to never
give up on each other. |
पार्टनर ए: आउँ अँगालो हालौं
र
एकअर्कालाई
कहिल्यै
नछोड्ने
वाचा
गरौं। |
|
Partner B: Forever, my love. You are my
everything. |
पार्टनर बी: सधैंभरि,
मेरो
माया।
तिमी
मेरो
सबै
कुरा
हौ। |
Part 3
5. Friends (साथीहरू) – Planning a Trip Together
Situation: Two best friends are planning a weekend trekking
trip.
|
English |
Nepali |
|
Friend 1: Hey! Let's go backpacking this weekend. I
need an adventure! |
साथी १: हे!
यो
साताको
अन्त्यमा झोलामा सामान राखी यात्रा गरौं।
मलाई साहसिक चाहियो! |
|
Friend 2: Great idea! Where should we go? I
need a break from my daily routine. |
साथी २: राम्रो
विचार!
कहाँ
जाने?
मलाई
मेरो
दैनिक दिनचर्याबाट
विश्राम
चाहियो। |
|
Friend 1: Let's go to Nagarkot. The scenic view of the mountains
is amazing there. |
साथी १: नगरकोट जाऔं। त्यहाँ
पहाडको मनोरम दृश्य
अद्भुत
छ। |
|
Friend 2: Perfect! I trust your plan. Our friendship is so strong
because we always support
each other. |
साथी २: उत्तम!
म
तिम्रो
योजनामा विश्वास गर्छु।
हाम्रो मित्रता यति
बलियो
छ
किनभने
हामी
सधैं
एकअर्कालाई सहयोग गर्छौं। |
|
Friend 1: You are a loyal and generous friend. I really
appreciate you. |
साथी १: तिमी
एउटा वफादार र उदार साथी
हौ।
म
तिम्रो
साँच्चै
कदर
गर्छु। |
|
Friend 2: I am so grateful to have you as my companion on this trip. |
साथी २: म
यो
यात्रामा
तिमीलाई सहचर पाएकोमा
धेरै आभारी छु। |
|
Friend 1: We must be honest with each other about
the budget. |
साथी १: हामी
बजेटको
बारेमा
एकअर्कासँग इमानदार हुनुपर्छ। |
|
Friend 2: Of course! Trust and respect are the foundation of
our friendship. |
साथी २: पक्कै
पनि! विश्वास र सम्मान हाम्रो
मित्रताको
आधार
हो। |
|
Friend 1: Let's book our accommodation now. We need a reservation. |
साथी १: अब
हाम्रो आवास बुक
गरौं।
हामीलाई आरक्षण चाहियो। |
|
Friend 2: Done! I can't wait for our journey together! |
साथी २: भयो!
हाम्रो
सँगैको यात्राको
लागि
म
पर्खन
सक्दिन! |
6. Family & Care (परिवार र हेरचाह) – A Mother and Son
Situation: A mother is talking to her son about his future and
her hopes for him.
|
English |
Nepali |
|
Mother: Son, I am so proud of your achievement. You passed with
great marks! |
आमा: छोरा,
म
तिम्रो उपलब्धिमा
धेरै
गर्व
गर्छु।
तिमी
राम्रो
अंकसँग
पास
भयौ! |
|
Son: Thank you, Mom. It's because of your upbringing and support. |
छोरा: धन्यवाद,
आमा।
यो
तिम्रो पालनपोषण र सहयोगको
कारणले
हो। |
|
Mother: As a parent, my biggest responsibility is to see you
happy. |
आमा: अभिभावकको
रूपमा,
मेरो
सबैभन्दा
ठूलो जिम्मेवारी तिमीलाई
खुशी
देख्नु
हो। |
|
Son: I promise to care for
you when you grow old. |
छोरा: म
वाचा
गर्छु
कि
तिमी
बुढो
हुँदा
म
तिम्रो हेरचाह गर्नेछु। |
|
Mother: That's so sweet. Our family bond is very special. |
आमा: त्यो
धेरै
मिठो
हो।
हाम्रो
परिवारको बन्धन धेरै
विशेष
छ। |
|
Son: I want to nurture our
family values and pass them to my children. |
छोरा: म
हाम्रो
पारिवारिक
मूल्यहरूको पालनपोषण गर्न
र
आफ्ना
बच्चाहरूलाई
हस्तान्तरण
गर्न
चाहन्छु। |
|
Mother: Always respect your elders and be compassionate to others. |
आमा: सधैं
आफ्ना
जेठाहरूको सम्मान गर
र
अरूप्रति करुणा राख। |
|
Son: You taught me patience
and courage in hard times. |
छोरा: तिमीले
मलाई
कठिन
समयमा धैर्य र साहस सिकायौ। |
|
Mother: I have so much hope for your future. Go and achieve your dreams! |
आमा: मलाई
तिम्रो
भविष्यमा
धेरै आशा छ।
जाऊ
र
आफ्नो
सपना पूरा गर! |
|
Son: I love you, Mom. You are my biggest inspiration. |
छोरा: म
तिमीलाई
माया
गर्छु,
आमा।
तिमी
मेरो
सबैभन्दा
ठूलो
प्रेरणा
हौ। |
Part 4
7. Colleagues at Work (सहकर्मीहरू) – Office Project Meeting
Situation: Two colleagues are discussing a work project and deadlines.
|
English |
Nepali |
|
Colleague 1: We have a tight deadline for this project. We need
to assign tasks quickly. |
सहकर्मी १: हामीसँग यस परियोजनाको लागि
कडा
अन्तिम मिति छ।
हामीले चाँडै काम
तोक्न पर्छ। |
|
Colleague 2: I agree. Let's supervise every step to avoid any delay. |
सहकर्मी २: म सहमत छु।
कुनै
ढिलाइ नगर्न हामी
हरेक
चरणको निरीक्षण गरौं। |
|
Colleague 1: Did the manager approve the budget? |
सहकर्मी १: के व्यवस्थापकले बजेट
स्वीकृत गर्नुभयो? |
|
Colleague 2: Not yet. We need to negotiate for more funds. |
सहकर्मी २: अझै होइन। हामीले थप
रकमको लागि
वार्ता गर्नुपर्छ। |
|
Colleague 1: I feel frustrated when things get delayed. |
सहकर्मी १: काम ढिला हुँदा म
निराश महसुस गर्छु। |
|
Colleague 2: Don't worry. Let's manage our time wisely. |
सहकर्मी २: चिन्ता नलिनुहोस्। समयलाई बुद्धिमानीपूर्वक
व्यवस्थापन गरौं। |
|
Colleague 1: I want to resign if the pressure is too much. |
सहकर्मी १: यदि दबाब धेरै
भयो
भने
म
राजीनामा दिन
चाहन्छु। |
|
Colleague 2: No! Don't decide in anger. We will achieve
this together. |
सहकर्मी २: होइन! रिसमा निर्णय नगर्नुहोस्। हामी
यो
सँगै
हासिल गर्नेछौं। |
|
Colleague 1: You are right. I am grateful for your support. |
सहकर्मी १: तपाईं सही हुनुहुन्छ। म
तपाईंको सहयोगको लागि आभारी छु। |
|
Colleague 2: That's what colleagues are for! Let's get to work. |
सहकर्मी २: सहकर्मी त्यसैका लागि हुन्! काम
गरौं। |
8. Shopkeeper & Customer (पसले र ग्राहक) – At a Souvenir Shop
Situation: A customer is buying souvenirs and bargaining for a good
price.
|
English |
Nepali |
|
Customer: These statues are beautiful. Is this genuine
silver? |
ग्राहक: यी मूर्तिहरू सुन्दर छन्।
के
यो
प्रामाणिक चाँदी हो? |
|
Shopkeeper: Yes, sir. This is 100% authentic. Not counterfeit. |
पसले: हो, सर। यो
१००%
वास्तविक हो।
नक्कली होइन। |
|
Customer: What is the price of this one? |
ग्राहक: यसको मूल्य कति
हो? |
|
Shopkeeper: It's 5,000 rupees. It has a one-year warranty as
well. |
पसले: ५,००० रुपैयाँ हो।
यसमा
एक
वर्षको ग्यारेन्टी पनि
छ। |
|
Customer: That's too expensive! Can you give me a discount? |
ग्राहक: त्यो धेरै महँगो भयो!
के
तपाईं मलाई
छुट दिन
सक्नुहुन्छ? |
|
Shopkeeper: I can give you 10% off. That's my final offer. |
पसले: म तपाईंलाई १०%
छुट
दिन
सक्छु। त्यो
मेरो
अन्तिम प्रस्ताव हो। |
|
Customer: Let's bargain a little more. How about 4,000
rupees? |
ग्राहक: अलि बढी मोलतोल गरौं। ४,००० रुपैयाँ कस्तो छ? |
|
Shopkeeper: Okay, for you, I make it 4,500. But no more refund
if you break it. |
पसले: ठीक छ, तपाईंको लागि,
म
४,५०० मा दिन्छु। तर
यदि
तपाईंले भाँच्नुभयो भने
रकम फिर्ता छैन। |
|
Customer: Deal! I'll take it. Please give me a receipt. |
ग्राहक: पक्का! म यो लिन्छु। कृपया मलाई
रसिद दिनुहोस्। |
|
Shopkeeper: Here you go. Thank you for shopping! |
पसले: लिनुहोस्। किनमेल गर्नुभएकोमा
धन्यवाद! |
🎯 Summary of Key Vocabulary Used in These
Dialogues
|
Category |
Words
Used |
|
Tourism |
heritage, pilgrimage, scenic,
itinerary, sightseeing, reservation, hospitality, trekkers, adventure,
souvenir, journey |
|
Health |
fever, symptoms, infection,
diagnose, critical, prescription, recover, hygiene, grateful |
|
Education |
assignment, deadline, research,
concentrate, diligent, examination, graduate, curriculum, achieve, goal,
tutor, knowledge, discipline, responsibility, encourage |
|
Love/Romance |
admire, cherish, passion,
soulmate, devotion, commitment, care, protect, affection, love, joyful, hope,
support, embrace |
|
Friendship |
backpacking, routine, scenic,
trust, friendship, support, loyal, generous, companion, grateful, honest,
respect |
|
Family/Care |
achievement, upbringing, parent,
responsibility, bond, nurture, compassionate, patience, courage |
|
Work |
deadline, assign, supervise,
delay, approve, negotiate, frustrated, manage, resign, decide, achieve,
colleagues |
|
Shopping |
genuine, authentic, counterfeit,
price, warranty, expensive, discount, bargain, refund, receipt |
No comments:
Post a Comment