15 detailed dialogues in 15 different real-life situations, using the advanced vocabulary from our previous lists.
Dialogue 1: Hotel Receptionist & Guest (होटल रिसेप्शनिस्ट र पाहुना)
Situation: A guest is checking into a hotel and asking about
facilities.
|
English |
Nepali |
|
Receptionist: Good evening, sir!
Welcome to our hotel. Do you have a reservation? |
रिसेप्शनिस्ट: शुभ
साँझ,
सर!
हाम्रो होटलमा स्वागत छ।
के
तपाईंसँग आरक्षण छ? |
|
Guest: Yes, I booked a room under
the name Sharma. |
पाहुना: हो,
मैले
शर्माको नाममा कोठा
बुक
गरेको थिएँ। |
|
Receptionist: Let me check. Yes,
your room is on the 5th floor. Here is your key card. |
रिसेप्शनिस्ट: म
जाँच
गर्छु। हो,
तपाईंको कोठा
५औं
तलामा छ।
यो
लिनुहोस् तपाईंको कार्ड। |
|
Guest: Thank you. What are the
check-in and check-out times? |
पाहुना: धन्यवाद। चेक-इन र चेक-आउट कति बजे
हो? |
|
Receptionist: Check-in is 2 PM,
and check-out is 12 PM. We also offer free WiFi and breakfast. |
रिसेप्शनिस्ट: चेक-इन दिउँसो २
बजे
हो,
र
चेक-आउट १२ बजे
हो।
हामी
नि:शुल्क वाइफाइ र नास्ता पनि
दिन्छौं। |
|
Guest: Great! Is there a gym or
swimming pool? |
पाहुना: उत्तम! के
त्यहाँ जिम
वा
पौंडी पोखरी छ? |
|
Receptionist: Yes, both are on the
ground floor. Enjoy your stay! |
रिसेप्शनिस्ट: हो,
दुवै
तल्लो तलामा छन्।
आफ्नो बसाइ
रमाइलो गर्नुहोस्! |
Dialogue 2: Banker & Customer (बैंकर र ग्राहक)
Situation: A customer wants to open a new savings account.
|
English |
Nepali |
|
Banker: Good morning! How can I
help you today? |
बैंकर: शुभ
प्रभात! आज
म
कसरी
मद्दत गर्न
सक्छु? |
|
Customer: I want to open a new
savings account. |
ग्राहक: म
एउटा
नयाँ
बचत
खाता
खोल्न चाहन्छु। |
|
Banker: Sure. Please fill out this
application form and provide two passport-size photos. |
बैंकर: पक्कै। कृपया यो
आवेदन फारम
भर्नुहोस् र
दुईवटा पासपोर्ट साइजको फोटो
दिनुहोस्। |
|
Customer: What is the minimum
balance required? |
ग्राहक: न्यूनतम ब्यालेन्स कति
चाहिन्छ? |
|
Banker: You need to maintain a
minimum balance of 1,000 rupees. |
बैंकर: तपाईंले १,००० रुपैयाँको न्यूनतम ब्यालेन्स कायम
राख्नुपर्छ। |
|
Customer: Do I get an ATM card and
passbook? |
ग्राहक: के
मैले
एटीएम कार्ड र
पासबुक पाउँछु? |
|
Banker: Yes, you will receive both
within 3 working days. |
बैंकर: हो,
तपाईंले ३
कार्यदिनभित्र दुवै
पाउनुहुनेछ। |
|
Customer: Thank you. I will also
like to deposit some cash today. |
ग्राहक: धन्यवाद। म
आज
केही
नगद
जम्मा पनि
गर्न
चाहन्छु। |
Dialogue 3: Police Officer & Victim (प्रहरी र पीडित)
Situation: A victim is reporting a stolen bag to the police.
|
English |
Nepali |
|
Police Officer: Good morning.
Please come in. What happened? |
प्रहरी: शुभ
प्रभात। कृपया भित्र आउनुहोस्। के
भयो? |
|
Victim: Sir, my bag was stolen
while I was on the bus. |
पीडित: सर,
बसमा
चढ्दा मेरो
झोला
चोरी
भयो। |
|
Police Officer: Can you describe
the suspect? |
प्रहरी: के
तपाईं शंकास्पद व्यक्तिको वर्णन गर्न
सक्नुहुन्छ? |
|
Victim: He was tall, wearing a
black jacket. It happened very fast. |
पीडित: उ
अग्लो थियो,
कालो
ज्याकेट लगाएको थियो। यो
धेरै
छिटो
भयो। |
|
Police Officer: What was inside
the bag? Did you have any valuable items? |
प्रहरी: झोलामा के
थियो?
के
तपाईंसँग कुनै
बहुमूल्य सामान थियो? |
|
Victim: My laptop, wallet, and
phone were in it. |
पीडित: मेरो
ल्यापटप, पर्स
र
फोन
त्यसमा थिए। |
|
Police Officer: Please file a
complaint. We will register your case and investigate. |
प्रहरी: कृपया उजुरी दिनुहोस्। हामी
तपाईंको मुद्दा दर्ता गरी
अनुसन्धान गर्नेछौं। |
|
Victim: Thank you, officer. I hope
you catch the thief soon. |
पीडित: धन्यवाद, सर।
आशा
छ
तपाईं चोर
चाँडै समात्नुहुनेछ। |
Dialogue 4: Parent & Child (अभिभावक र बच्चा)
Situation: A father is advising his son about good habits and studies.
|
English |
Nepali |
|
Father: Son, you need to wake up
early. A good routine is important. |
बुबा:
छोरा,
तिमी
चाँडै उठ्नुपर्छ। राम्रो दिनचर्या महत्त्वपूर्ण छ। |
|
Son: But Dad, I am so tired after
school. I want to sleep more. |
छोरा:
तर
बुबा,
स्कुलपछि म
धेरै
थाकेको हुन्छु। म
अलि
बढी
सुत्न चाहन्छु। |
|
Father: I understand, but
discipline is the key to success. |
बुबा:
म
बुझ्छु, तर
अनुशासन सफलताको कुञ्जी हो। |
|
Son: Okay, I will try to wake up
earlier. |
छोरा:
ठीक
छ,
म
चाँडै उठ्ने प्रयास गर्छु। |
|
Father: Also, don't spend too much
time on your phone. It affects your eyesight. |
बुबा:
साथै,
आफ्नो फोन
मा
धेरै
समय
नबिताऊ। यसले
तिम्रो आँखाको ज्योति लाई
असर
गर्छ। |
|
Son: You are right, Dad. I will
limit my screen time. |
छोरा:
तपाईं सही
हुनुहुन्छ, बुबा। म
आफ्नो स्क्रिन समय
सीमित गर्छु। |
|
Father: That's my boy! I am proud
of you. |
बुबा:
त्यो
मेरो
छोरा
हो!
म
तिमीमा गर्व
गर्छु। |
Dialogue 5: Teacher & Parent (शिक्षक र अभिभावक) – Parent-Teacher Meeting
Situation: A teacher is discussing a student's progress with the
parent.
|
English |
Nepali |
|
Teacher: Good morning, Mr. Sharma.
Thank you for coming to the parent-teacher meeting. |
शिक्षक: शुभ
प्रभात, श्री
शर्मा। अभिभावक-शिक्षक बैठक
मा
आउनुभएकोमा धन्यवाद। |
|
Parent: Good morning, Ma'am. How
is my son doing in class? |
अभिभावक: शुभ
प्रभात, म्याम। मेरो
छोराको कक्षामा कस्तो छ? |
|
Teacher: He is a diligent student
and always completes his assignments on time. |
शिक्षक: उहाँ
एउटा
लगनशील विद्यार्थी हुनुहुन्छ र
सधैं
आफ्नो गृहकार्य समयमा सक्नुहुन्छ। |
|
Parent: That's great to hear! But
he seems a bit anxious about exams. |
अभिभावक: त्यो
सुन्न पाउँदा राम्रो लाग्यो! तर
उ
परीक्षाको बारेमा अलि
चिन्तित देखिन्छ। |
|
Teacher: Don't worry. He just
needs to concentrate more on science and maths. |
शिक्षक: चिन्ता नलिनुहोस्। उसले
विज्ञान र
गणित
मा
अलि
बढी
ध्यान दिनुपर्छ। |
|
Parent: Can you recommend any
extra books for practice? |
अभिभावक: के
तपाईं अभ्यासको लागि
कुनै
थप
पुस्तक सिफारिस गर्न
सक्नुहुन्छ? |
|
Teacher: Yes, I will send a list.
With his hard work, he will definitely pass with good grades. |
शिक्षक: हो,
म
एउटा
सूची
पठाउँछु। उसको
कडा
परिश्रमले, उ
पक्कै राम्रो अंकसहित पास
हुनेछ। |
Dialogue 6: Employer & Job Applicant (रोजगारदाता र जागिर आवेदक) – Interview
Situation: A candidate is giving a job interview.
|
English |
Nepali |
|
Employer: Good morning. Please
introduce yourself. |
रोजगारदाता: शुभ
प्रभात। कृपया आफ्नो परिचय दिनुहोस्। |
|
Applicant: Good morning, sir. My
name is Sita. I have a bachelor's degree in business. |
आवेदक: शुभ
प्रभात, सर।
मेरो
नाम
सीता
हो।
मसँग
व्यवसायमा स्नातक डिग्री छ। |
|
Employer: Do you have any previous
experience? |
रोजगारदाता: के
तपाईंसँग कुनै
अघिल्लो अनुभव छ? |
|
Applicant: Yes, I worked as a
manager for 2 years. |
आवेदक: हो,
मैले
२
वर्ष
व्यवस्थापक को
रूपमा काम
गरेँ। |
|
Employer: Why do you want to join
our company? |
रोजगारदाता: तपाईं हाम्रो कम्पनीमा किन
सामेल हुन
चाहनुहुन्छ? |
|
Applicant: I admire your company's
reputation and culture. I want to grow here. |
आवेदक: म
तपाईंको कम्पनीको प्रतिष्ठा र
संस्कृतिको प्रशंसा गर्छु। म
यहाँ
बढ्न
चाहन्छु। |
|
Employer: What is your salary
expectation? |
रोजगारदाता: तपाईंको तलब
अपेक्षा के
हो? |
|
Applicant: I expect around 50,000
per month, but I am willing to negotiate. |
आवेदक: म
महिनाको ५०,००० अपेक्षा गर्छु, तर
म
वार्ता गर्न
पनि
तयार
छु। |
|
Employer: We will call you soon.
Thank you for coming. |
रोजगारदाता: हामी
तपाईंलाई चाँडै फोन
गर्छौं। आउनुभएकोमा धन्यवाद। |
Dialogue 7: Grandmother & Granddaughter (हजुरआमा र नातिनी)
Situation: A grandmother is sharing life advice with her
granddaughter.
|
English |
Nepali |
|
Grandmother: My dear, come here. I
want to tell you something important. |
हजुरआमा: मेरी
प्यारी, यहाँ
आऊ।
म
तिमीलाई एउटा
महत्त्वपूर्ण कुरा
भन्न
चाहन्छु। |
|
Granddaughter: Yes, Grandma? I am
listening. |
नातिनी: के
हो,
हजुरआमा? म
सुन्दै छु। |
|
Grandmother: Always be honest and
kind to everyone. Good character is more important than wealth. |
हजुरआमा: सधैं
सबैसँग इमानदार र
दयालु बन।
राम्रो चरित्र धनभन्दा बढी
महत्त्वपूर्ण छ। |
|
Granddaughter: I always try to be
compassionate, Grandma. |
नातिनी: म
सधैं
करुणामयी हुन
प्रयास गर्छु, हजुरआमा। |
|
Grandmother: That's my girl. Also,
value your relationships. Never break trust. |
हजुरआमा: त्यो
मेरी
नातिनी हो।
साथै,
आफ्नो सम्बन्ध को
कदर
गर।
कहिल्यै विश्वास नतोड। |
|
Granddaughter: I promise. I will always
respect my elders and love my family. |
नातिनी: म
वाचा
गर्छु। म
सधैं
आफ्ना जेठाहरूको सम्मान र
आफ्नो परिवारलाई माया
गर्नेछु। |
|
Grandmother: You have a bright
future. Stay humble and work hard. |
हजुरआमा: तिम्रो उज्ज्वल भविष्य छ।
नम्र
रह
र
कडा
परिश्रम गर। |
Dialogue 8: Sports Coach & Player (खेल प्रशिक्षक र खेलाडी)
Situation: A coach is motivating a player after a loss.
|
English |
Nepali |
|
Coach: I know you are upset about
the defeat, but don't lose hope. |
प्रशिक्षक: मलाई
थाहा
छ
तपाईं पराजय बाट
दुःखी हुनुहुन्छ, तर
आशा
नगुमाउनुहोस्। |
|
Player: But Coach, we practiced so
hard. I feel disappointed. |
खेलाडी: तर
प्रशिक्षक, हामीले धेरै
अभ्यास गरेका थियौं। म
निराश महसुस गर्छु। |
|
Coach: Failure is a part of
sports. What matters is how you respond. |
प्रशिक्षक: असफलता खेलको एक
हिस्सा हो।
महत्त्वपूर्ण भनेको तपाईं कसरी
प्रतिक्रिया दिनुहुन्छ। |
|
Player: You are right. I should
focus on my fitness and stamina. |
खेलाडी: तपाईं सही
हुनुहुन्छ। मैले
आफ्नो तन्दुरुस्ती र
सहनशक्ति मा
ध्यान दिनुपर्छ। |
|
Coach: Exactly! We will work on
your agility and speed. The next match is ours. |
प्रशिक्षक: ठीक
भन्नुभयो! हामी
तपाईंको चपलता र
गति
मा
काम
गर्नेछौं। अर्को म्याच हाम्रो हो। |
|
Player: Thank you for your
motivation, Coach. I won't give up. |
खेलाडी: तपाईंको प्रेरणा को
लागि
धन्यवाद, प्रशिक्षक। म
हार
मान्नेछैन। |
Dialogue 9: Travel Agent & Customer (यात्रा एजेन्ट र ग्राहक)
Situation: A customer is booking a package tour to Pokhara.
|
English |
Nepali |
|
Agent: Good morning! How can I
help you with your travel plans? |
एजेन्ट: शुभ
प्रभात! म
तपाईंको यात्रा योजनामा कसरी
मद्दत गर्न
सक्छु? |
|
Customer: I want to go to Pokhara
for 3 days. Can you suggest a good package? |
ग्राहक: म
३
दिन
पोखरा जान
चाहन्छु। के
तपाईं राम्रो प्याकेज सुझाव दिन
सक्नुहुन्छ? |
|
Agent: Sure! We have a budget
package that includes hotel, bus, and sightseeing. |
एजेन्ट: पक्कै! हामीसँग एउटा
बजेट
प्याकेज छ
जसमा
होटल,
बस
र
दर्शनीय स्थलको भ्रमण समावेश छ। |
|
Customer: That sounds perfect. Is
the hotel accommodation good? |
ग्राहक: त्यो
उत्तम सुनिन्छ। होटलको आवास
राम्रो छ? |
|
Agent: Yes, it's a 3-star hotel
with a scenic lake view. |
एजेन्ट: हो,
यो
३-स्टार होटल हो जहाँबाट तालको मनोरम दृश्य देखिन्छ। |
|
Customer: Great! What about meals?
Are they included? |
ग्राहक: उत्तम! खाना
को
बारेमा के?
के
ती
समावेश छन्? |
|
Agent: Yes, breakfast and dinner
are included. You can also add adventure activities like paragliding. |
एजेन्ट: हो,
नास्ता र
रातको खाना
समावेश छ।
तपाईं प्याराग्लाइडिङ जस्ता साहसिक गतिविधिहरू पनि
थप्न
सक्नुहुन्छ। |
|
Customer: I'm excited! Please book
it for me. |
ग्राहक: म
उत्साहित छु!
कृपया मेरो
लागि
बुक
गरिदिनुहोस्। |
Dialogue 10: Neighbors (छिमेकीहरू)
Situation: Two neighbors are discussing a community event.
|
English |
Nepali |
|
Neighbor 1: Good evening! Did you
hear about the community meeting tomorrow? |
छिमेकी १:
शुभ
साँझ!
के
तपाईंले भोलि
हुने
सामुदायिक बैठक
को
बारेमा सुन्नुभयो? |
|
Neighbor 2: No, I didn't. What is
it about? |
छिमेकी २:
होइन,
मैले
सुनिनँ। यो
के
बारे
हो? |
|
Neighbor 1: We are planning to
clean the neighborhood and plant trees. |
छिमेकी १:
हामी
छिमेक सफा
गर्न
र
रूखहरू रोप्न योजना बनाउँदैछौं। |
|
Neighbor 2: That's a wonderful
idea! I will definitely participate. |
छिमेकी २:
त्यो
एउटा
राम्रो विचार हो!
म
पक्कै सहभागी हुनेछु। |
|
Neighbor 1: Great! We also need to
donate some money for gardening tools. |
छिमेकी १:
उत्तम! बगैंचाको औजारको लागि
हामीले केही
पैसा
दान
गर्न
पनि
आवश्यक छ। |
|
Neighbor 2: I am happy to
contribute. Good neighbors make a happy community. |
छिमेकी २:
म
योगदान गर्न
पाउँदा खुशी
छु।
राम्रा छिमेकीले खुशी
समुदाय बनाउँछन्। |
Dialogue 11: Pharmacist & Customer (फार्मासिस्ट र ग्राहक)
Situation: A customer is buying medicine at a pharmacy.
|
English |
Nepali |
|
Customer: Hello, I need some
medicine for a cough and cold. |
ग्राहक: नमस्ते, मलाई
खोकी
र
रुघा
को
केही
औषधि
चाहियो। |
|
Pharmacist: Do you have a
prescription from a doctor? |
फार्मासिस्ट: के
तपाईंसँग डाक्टरको पर्ची छ? |
|
Customer: No, it's just a mild
cough. Can you recommend something over-the-counter? |
ग्राहक: होइन,
यो
सामान्य खोकी
मात्र हो।
के
तपाईं डाक्टरको पर्ची नभई
पाइने कुनै
सिफारिस गर्न
सक्नुहुन्छ? |
|
Pharmacist: Yes, you can take this
syrup. Take 2 spoons twice a day. |
फार्मासिस्ट: हो,
तपाईं यो
सिरप
लिन
सक्नुहुन्छ। दिनको २
पटक
२
चम्चा खानुहोस्। |
|
Customer: Should I take any
tablets as well? |
ग्राहक: के
मैले
कुनै
चक्की पनि
लिनुपर्छ? |
|
Pharmacist: Take this vitamin C
tablet daily. It will boost your immunity. |
फार्मासिस्ट: यो
भिटामिन सी
चक्की दैनिक खानुहोस्। यसले
तपाईंको प्रतिरोधात्मक क्षमता बढाउँछ। |
|
Customer: Thank you. How much is
the total? |
ग्राहक: धन्यवाद। जम्मा कति
भयो? |
Dialogue 12: Waiter & Customer (वेटर र ग्राहक) – At a Restaurant
Situation: A customer is ordering food at a restaurant.
|
English |
Nepali |
|
Waiter: Good evening, sir. Here is
the menu. What would you like to order? |
वेटर:
शुभ
साँझ,
सर।
यो
लिनुहोस् मेन्यू। तपाईं के
अर्डर गर्न
चाहनुहुन्छ? |
|
Customer: I would like to try the
special dish of the day. |
ग्राहक: म
दिनको विशेष परिकार चाख्न चाहन्छु। |
|
Waiter: Today's special is chicken
curry with naan. It is very savoury. |
वेटर:
आजको
विशेष चिकन
करी
र
नान
हो।
यो
धेरै
स्वादिलो छ। |
|
Customer: Great! I'll have that.
Also, please bring a glass of fresh juice. |
ग्राहक: उत्तम! म
त्यो
लिन्छु। साथै,
कृपया एउटा
गिलास ताजा
जुस
ल्याउनुहोस्। |
|
Waiter: Would you like it spicy or
mild? |
वेटर:
तपाईं पिरो
वा
सामान्य मन
पर्छ? |
|
Customer: Medium spicy, please. |
ग्राहक: मध्यम पिरो,
कृपया। |
|
Waiter: Okay, sir. Your food will
be ready in 15 minutes. |
वेटर:
ठीक
छ,
सर।
तपाईंको खाना
१५
मिनेटमा तयार
हुन्छ। |
Dialogue 13: Student & Librarian (विद्यार्थी र पुस्तकालयकर्मी)
Situation: A student is borrowing a book from the library.
|
English |
Nepali |
|
Student: Excuse me, can I borrow
this book? |
विद्यार्थी: क्षमा गर्नुहोस्, के
म
यो
पुस्तक पढ्न
पाउँछु? |
|
Librarian: Yes, do you have your
library card? |
पुस्तकालयकर्मी: हो,
के
तपाईंसँग पुस्तकालय कार्ड छ? |
|
Student: Yes, here it is. |
विद्यार्थी: हो,
यो
लिनुहोस्। |
|
Librarian: Okay. The due date for
this book is 2 weeks from today. |
पुस्तकालयकर्मी: ठीक
छ।
यस
पुस्तकको फिर्ता मिति
आजदेखि २
हप्ता हो। |
|
Student: Can I renew it if I need
more time? |
विद्यार्थी: यदि
मलाई
बढी
समय
चाहियो भने
के
म
नवीकरण गर्न
सक्छु? |
|
Librarian: Yes, but only if no one
else has reserved it. |
पुस्तकालयकर्मी: हो,
तर
कसैले यसलाई आरक्षित नगरेको खण्डमा मात्र। |
|
Student: Understood. Thank you for
your help! |
विद्यार्थी: बुझें। मद्दतको लागि
धन्यवाद! |
Dialogue 14: Mechanic & Customer (मेकानिक र ग्राहक) – Car Repair
Situation: A customer brings a car for repair.
|
English |
Nepali |
|
Mechanic: Good morning! What seems
to be the problem with your car? |
मेकानिक: शुभ
प्रभात! तपाईंको कारमा के
समस्या छ? |
|
Customer: The engine is making a
strange noise. |
ग्राहक: इन्जिन बाट
अनौठो आवाज
आइरहेको छ। |
|
Mechanic: Let me inspect it. It
could be an oil leak or a brake issue. |
मेकानिक: म
निरीक्षण गर्छु। यो
तेल
चुहावट वा
ब्रेक को
समस्या हुन
सक्छ। |
|
Customer: How long will the repair
take? |
ग्राहक: मर्मत मा
कति
समय
लाग्छ? |
|
Mechanic: About 2 hours. We need
to replace the brake pads. |
मेकानिक: करिब
२
घण्टा। हामीले ब्रेक प्याड बदल्न पर्छ। |
|
Customer: Okay. Please also check
the tyre pressure. |
ग्राहक: ठीक
छ।
कृपया टायर
को
हावा
पनि
चेक
गर्नुहोस्। |
|
Mechanic: Sure, I will do a full
service. |
मेकानिक: पक्कै, म
पूरा
सर्भिस गर्छु। |
Dialogue 15: Two Lovers (दुई प्रेमी/प्रेमिका) – Planning a Future Together
Situation: A couple is talking about their dreams and future plans.
|
English |
Nepali |
|
Partner A: My love, where do you
see us in 5 years? |
पार्टनर ए:
मेरो
माया,
५
वर्षमा हामीलाई कहाँ
देख्छ्यौ? |
|
Partner B: I see us living in a
small house, with a garden. I want to build a beautiful life with you. |
पार्टनर बी:
म
हामीलाई एउटा
सानो
घरमा,
बगैंचासहित बसिरहेको देख्छु। म
तिमीसँग एउटा
सुन्दर जीवन
निर्माण गर्न
चाहन्छु। |
|
Partner A: That sounds like a
dream. I want to travel the world with you too. |
पार्टनर ए:
त्यो
एउटा
सपना
जस्तो सुनिन्छ। म
तिमीसँग संसारको यात्रा पनि
गर्न
चाहन्छु। |
|
Partner B: We will save money and
go to Europe for our anniversary. |
पार्टनर बी:
हामी
पैसा
जम्मा गर्छौं र
हाम्रो वार्षिकोत्सव मा
युरोप जान्छौं। |
|
Partner A: I love your ambition
and dedication. You make me so happy. |
पार्टनर ए:
मलाई
तिम्रो महत्वाकांक्षा र
समर्पण मन
पर्छ। तिमीले मलाई
धेरै
खुशी
बनाउँछौ। |
|
Partner B: And I cherish every
moment with you. Let's promise to support each other forever. |
पार्टनर बी:
र
म
तिमीसँगको हरेक
पल
कदर
गर्छु। हामी
एकअर्कालाई सधैं
सहयोग गर्ने वाचा
गरौं। |
|
Partner A: Forever. I trust you
completely. |
पार्टनर ए:
सधैंभरि। म
तिमीमा पूर्ण विश्वास गर्छु। |
No comments:
Post a Comment