Sunday, 16 August 2026

Complete Guide to Expressing Personal Interests, Likes, Dislikes, and Choices in English and Nepali

Complete Guide to Expressing Personal Interests, Likes, Dislikes, and Choices in English and Nepali

A complete, detailed guide on how to express your personal interests, likes, dislikes, and choices in both English and Nepali, categorized by situations, intensity, and the person you are talking to.

I have included phrases, vocabulary tables, and 30+ practical example sentences for each situation.


Part 1: Core Vocabulary (Likes, Dislikes & Choices)

Before we get into situations, here is the essential vocabulary you need:

English

Nepali (Romanized)

Nepali (Script)

Intensity Level

I like...

Malai... man parchha.

मलाई... मन पर्छ।

Normal

I love... (deeply)

Malai... dherai man parchha. / Ma... maya garchhu.

मलाई... धेरै मन पर्छ। / ... माया गर्छु।

High / Strong

I really like...

Malai... ekdum man parchha.

मलाई... एकदम मन पर्छ।

High

I don't like...

Malai... man pardaina.

मलाई... मन पर्दैन।

Normal (Dislike)

I hate...

Malai... ghina lagchha.

मलाई... घिन लाग्छ।

Very Strong (Hate)

I can't stand...

Malai... sahana bhayena.

मलाई... सहन भएन।

Extreme

I prefer...

Malai... ruchi chha. / Ma... rojchhu.

मलाई... रुचि छ। / ... रोज्छु।

Choice/Preference

It depends on...

... ma bhar parchha.

... मा भर पर्छ।

Conditional

I'm interested in...

Malai... ma interest chha.

मलाई... मा इन्ट्रेस्ट छ।

Curiosity/Hobby

I'm not interested in...

Malai... ma interest chaina.

मलाई... मा इन्ट्रेस्ट छैन।

Rejection/Boredom

I'd rather...

Ma... garna man garchhu.

... गर्न मन गर्छु।

Alternative Choice


Part 2: Expressing Likes & Interests (Different Situations)

Situation A: Talking about Hobbies & Free Time (To Friends/Peers - Informal)

#

English

Nepali (Script)

Nepali (Romanized)

1

"I really like reading books in my free time."

"मलाई खाली समयमा किताब पढ्न एकदम मन पर्छ।"

Malai khali samay-ma kitab padhna ekdum man parchha.

2

"I love listening to Nepali folk music."

"मलाई नेपाली लोकगीत सुन्न धेरै मन पर्छ।"

Malai Nepali lokgeet sunna dherai man parchha.

3

"I'm interested in learning new languages."

"मलाई नयाँ भाषा सिक्न मा इन्ट्रेस्ट छ।"

Malai naya bhasha sikna ma interest chha.

4

"My passion is playing the guitar."

"मेरो जोश गिटार बजाउनु हो।"

Mero josh guitar bajaunu ho.

5

"I'm crazy about trekking in the Himalayas."

" हिमालयमा ट्रेकिङ गर्नको लागि पागल छु।"

Ma Himalaya-ma trekking garna-ko lagi pagal chu.

6

"I enjoy cooking traditional dishes."

"मलाई परम्परागत खाना पकाउन रमाइलो लाग्छ।"

Malai paramparagat khana pakauna ramailo lagchha.

7

"I'm quite keen on photography."

"मलाई फोटोग्राफीमा निकै रुचि छ।"

Malai photography-ma nikay ruchi chha.


Situation B: Talking about Food & Drinks (To Waiters, Friends, Hosts - Semi-formal/Informal)

#

English

Nepali (Script)

Nepali (Romanized)

8

"I like spicy food a lot."

"मलाई मसलादार खाना धेरै मन पर्छ।"

Malai masaladar khana dherai man parchha.

9

"I don't like sour things."

"मलाई अमिलो कुरा मन पर्दैन।"

Malai amilo kura man pardaina.

10

"I prefer tea over coffee in the morning."

" बिहान कफी भन्दा चिया रोज्छु।"

Ma bihana coffee bhanda chiya rojchhu.

11

"I hate oily fast food."

"मलाई तेलियो फास्ट फुड घिन लाग्छ।"

Malai teliyo fast food ghina lagchha.

12

"I'm a huge fan of momos."

" मःमःको ठूलो फ्यान हुँ।"

Ma momo-ko thulo fan hu.

13

"I can't stand the taste of bitter gourd."

"मलाई करेलाको स्वाद सहन भएन।"

Malai karela-ko swaad sahana bhayena.

14

"I'd rather have fresh juice than soda."

" सोडा भन्दा ताजा जुस खान रुचाउँछु।"

Ma soda bhanda taja juice khanu ruchauchhu.


Situation C: Talking about Movies, Music & Entertainment (To Colleagues or New Friends - Informal)

#

English

Nepali (Script)

Nepali (Romanized)

15

"I'm a big fan of action movies."

" एक्सन फिल्मको ठूलो फ्यान हुँ।"

Ma Action film-ko thulo fan hu.

16

"I don't really care for horror films."

"मलाई हरर फिल्म खासै मन पर्दैन।"

Malai Horror film khasai man pardaina.

17

"I love old classic Bollywood songs."

"मलाई पुराना क्लासिक बलिउड गीत धेरै मन पर्छ।"

Malai purana Classic Bollywood geet dherai man parchha.

18

"I'm not into reality shows at all."

"मलाई रियालिटी शोमा पटक्कै इन्ट्रेस्ट छैन।"

Malai Reality show-ma patakkai interest chaina.

19

"I prefer watching documentaries over dramas."

" नाटक भन्दा वृत्तचित्र हेर्न रोज्छु।"

Ma natak bhanda Britta-chitra herna rojchhu.

20

"I'm fascinated by sci-fi stories."

" विज्ञान कथाहरूबाट मोहित छु।"

Ma Bigyan katha-haru-bata mohit chu.


Situation D: Talking about Work/Study Preferences (To Bosses, Teachers - Formal)

#

English

Nepali (Script)

Nepali (Romanized)

21

"I prefer working in a team rather than alone."

" एक्लै भन्दा टोलीमा काम गर्न रुचाउँछु।"

Ma eklai bhanda team-ma kaam garna ruchauchhu.

22

"I'm very interested in data analysis."

"मलाई डाटा विश्लेषणमा धेरै इन्ट्रेस्ट छ।"

Malai data bishleshan-ma dherai interest chha.

23

"I don't like last-minute pressure."

"मलाई अन्तिम समयको दबाब मन पर्दैन।"

Malai antim samay-ko dabab man pardaina.

24

"I enjoy doing creative writing."

"मलाई रचनात्मक लेखन गर्न रमाइलो लाग्छ।"

Malai rachanatmak lekhana garna ramailo lagchha.

25

"I would rather focus on one project at a time."

" एक पटकमा एउटै प्रोजेक्टमा ध्यान दिन रुचाउँछु।"

Ma ek patak-ma euta project-ma dhyan dina ruchauchhu.

26

"I'm not a big fan of routine desk jobs."

"मलाई नियमित डेस्क जागिर खासै मन पर्दैन।"

Malai niyamit desk job khasai man pardaina.


Situation E: Expressing Choices & Decisions (To Everyone - General)

#

English

Nepali (Script)

Nepali (Romanized)

27

"It depends on the weather."

"यो मौसममा भर पर्छ।"

Yo mausam-ma bhar parchha.

28

"I'll choose the window seat over the aisle."

" एइल भन्दा विन्डो सिट रोज्छु।"

Ma aisle bhanda window seat rojchhu.

29

"I'd rather stay home tonight than go out."

" आज राति बाहिर जानु भन्दा घरमै बस्न रुचाउँछु।"

Ma aaj rati bahira janu bhanda gharma basna ruchauchhu.

30

"My choice always depends on the budget."

"मेरो छनोट सधैं बजेटमा निर्भर हुन्छ।"

Mero chhanot sadhai budget-ma nirbhar hunchha.

31

"I have no preference; both are fine."

"मलाई कुनै प्राथमिकता छैन; दुवै ठिक छ।"

Malai kunai prathamikta chaina; duwai thik chha.

32

"I would gladly choose Nepali food over Italian."

" इटालियन भन्दा नेपाली खाना खुसीसँग रोज्छु।"

Ma Italian bhanda Nepali khana khusi-sanga rojchhu.


Part 3: How to Express Intensity (Strong vs. Mild)

Nepali uses specific modifiers to show how much you like or dislike something.

Intensity Level

English Phrase

Nepali Phrase (Romanized)

Nepali Script

Very Mild

"I kind of like it."

"Malai alikati man parchha."

मलाई अलिकति मन पर्छ।

Moderate

"I like it quite a bit."

"Malai ekdamai man parchha."

मलाई एकदमै मन पर्छ।

Very Strong

"I absolutely love it!"

"Malai yaslai ekdum maya garchhu!"

मलाई यसलाई एकदम माया गर्छु!

Mild Dislike

"I don't really like it."

"Malai yaslai khasai man pardaina."

मलाई यसलाई खासै मन पर्दैन।

Strong Dislike

"I really don't like it."

"Malai yaslai bilkul man pardaina."

मलाई यसलाई बिल्कुल मन पर्दैन।

Extreme Hate

"I absolutely hate it!"

"Malai yaslai sarai ghina lagchha!"

मलाई यसलाई सारै घिन लाग्छ!


Part 4: Dialogue Examples (Putting it all together)

Dialogue 1: Informal (Two friends deciding a movie)

  • A (English): "I'm interested in watching a comedy tonight. What about you?"
    A (Nepali): "
    मलाई आज राति कमेडी हेर्न मन छ। तिमीलाई के मन पर्छ?"
    (Malai aaj rati comedy herna man chha. Timilai ke man parchha?)
  • B (English): "I don't really like comedy. I prefer action films."
    B (Nepali): "
    मलाई कमेडी खासै मन पर्दैन। एक्सन फिल्म रोज्छु।"
    (Malai comedy khasai man pardaina. Ma action film rojchhu.)
  • A (English): "Hmm, it depends on the time. If it's late, I'd rather watch something short."
    A (Nepali): "
    हम्म, यो समयमा भर पर्छ। यदि ढिलो भयो भने, केही छोटो हेर्न रुचाउँछु।"
    (Hmm, yo samay-ma bhar parchha. Yadi dhilo bhayo bhane, ma kehi chhoto herna ruchauchhu.)

Dialogue 2: Formal (Talking to a boss about a new project)

  • Boss (English): "What are your preferences for the new campaign?"
    Boss (Nepali): "
    नयाँ अभियानको लागि तपाईंको के रुचि ?"
    (Naya abhiyan-ko lagi tapai-ko ke ruchi chha?)
  • You (English): "Sir, I'm very interested in digital marketing. I love working with social media."
    You (Nepali): "
    सर, मलाई डिजिटल मार्केटिङमा धेरै इन्ट्रेस्ट छ। मलाई सामाजिक सञ्जालसँग काम गर्न धेरै मन पर्छ।"
    (Sir, malai Digital Marketing-ma dherai interest chha. Malai samajik sanjal-sanga kaam garna dherai man parchha.)
  • Boss (English): "Do you dislike handling traditional media?"
    Boss (Nepali): "
    के तपाईंलाई परम्परागत मिडिया ह्यान्डल गर्न मन पर्दैन?"
    (Ke tapailai paramparagat media handle garna man pardaina?)
  • You (English): "I don't exactly hate it, but I prefer digital platforms. It's my choice based on results."
    You (Nepali): "
    मलाई ठ्याक्कै घिन लाग्दैन, तर डिजिटल प्लेटफर्महरू रोज्छु। यो नतिजाको आधारमा मेरो छनोट हो।"
    (Malai thyakkai ghina lagdaina, tara ma Digital platform-haru rojchhu. Yo natija-ko aadhar-ma mero chhanot ho.)

Part 5: Quick Reference Table - Talking to Different People

Person You're Talking To

How to Express Likes

How to Express Dislikes

How to Express Choices

Elder / Boss (Formal)

"Malai... dherai man parchha, Hajar." (मलाई... धेरै मन पर्छ, हजुर।)

"Malai... man pardaina, Hajar." (मलाई... मन पर्दैन, हजुर।)

"Ma... rojchu, Hajar." (... रोज्छु, हजुर।)

Friend / Sibling (Informal)

"Malai... ekdum man parchha!" (मलाई... एकदम मन पर्छ!)

"Malai... bilkul man pardaina!" (मलाई... बिल्कुल मन पर्दैन!)

"Ma... linu man garchhu." (... लिनु मन गर्छु।)

Stranger / Shopkeeper (Neutral)

"Malai... ruchi chha." (मलाई... रुचि छ।)

"Malai... khasai man pardaina." (मलाई... खासै मन पर्दैन।)

"Ma... prefer गर्छु।" (... prefer गर्छु।)

 

No comments:

Post a Comment

PTE Academic Respond to a Situation

  PTE Academic  Respond to a Situation The "Respond to a Situation" task is a new addition to the PTE Academic exam, designed to a...