Comprehensive Guide to Expressing Happiness and Satisfaction in English and Nepali
(With Romanized Nepali pronunciation and
Devanagari script)
I have divided this into Informal
(Friends/Family) and Formal (Official/Professional)
categories, and further broken it down by situation: personal
achievements, others' success, good news, food, service, professional
achievements, formal emails, and more.
PART 1: INFORMAL / CASUAL HAPPINESS &
SATISFACTION
(Use with: Friends, siblings, cousins,
close colleagues, or people your age.)
A. Expressing Personal Happiness / Joy (Informal)
|
English |
Romanized
Nepali |
Devanagari |
|
I'm so happy today! |
Ma aaja
dherai khusi chhu! |
म आज
धेरै
खुसी
छु! |
|
This is the best day ever! |
Aaja sabai
bhanda ramro din ho! |
आज सबैभन्दा
राम्रो
दिन
हो! |
|
I feel on top of the world. |
Ma
aakashma udiraheko jasto anubhav garchhu. |
म आकाशमा
उडिरहेको
जस्तो
अनुभव
गर्छु। |
|
I'm over the moon right now! |
Ma ahile
ekdamai khusi chhu! |
म अहिले
एकदमै
खुसी
छु! |
|
This makes me so incredibly happy. |
Yasle
malai dherai khusi banayeko chha. |
यसले मलाई
धेरै
खुसी
बनाएको
छ। |
|
I'm smiling from ear to ear. |
Ma kan
dekhi kan samma muskurairako chhu. |
म कानदेखि
कानसम्म
मुस्कुराइरहेको
छु। |
|
I can't stop smiling! |
Ma
muskurainai sakdina! |
म मुस्कुराउनै
सक्दिनँ! |
|
My heart is full of joy. |
Mero mutu
khushile bhariyeko chha. |
मेरो मुटु
खुसीले
भरिएको
छ। |
|
This is the happiest moment of my life. |
Yo mero
jeevan ko sabai bhanda khusi ko pal ho. |
यो मेरो
जीवनको
सबैभन्दा
खुसीको
पल
हो। |
|
I'm so excited I could scream! |
Ma yeti
dherai khusi chhu ki chichyauna man lagchha! |
म यति
धेरै
खुसी
छु
कि
चिच्याउन
मन
लाग्छ! |
B. Expressing Satisfaction (Informal)
|
English |
Romanized
Nepali |
Devanagari |
|
I'm so satisfied with this. |
Ma yesbata
dherai santusht chhu. |
म यसबाट
धेरै
सन्तुष्ट
छु। |
|
This is exactly what I wanted. |
Yo ta
maile chahaeko jastai chha. |
यो त
मैले
चाहेको
जस्तै
छ। |
|
I'm really happy with the result. |
Ma parinam
bata dherai khusi chhu. |
म परिणामबाट
धेरै
खुसी
छु। |
|
This worked out perfectly. |
Yo ekdam
ramrari bhayo. |
यो एकदम
राम्ररी
भयो। |
|
I couldn't have asked for anything better. |
Ma
yasbhanda ramro aru kehi chahanna thye. |
म यसभन्दा
राम्रो
अरू
केही
चाहन्नँथेँ। |
|
I'm so glad it all worked out. |
Sabai thik
bhayeko ma ma dherai khusi chhu. |
सबै ठीक
भएकोमा
म
धेरै
खुसी
छु। |
|
This was totally worth it. |
Yo purai
worth it thiyo. |
यो पूरै
वर्थ
इट
थियो। |
|
I'm happy with the way things turned out. |
Kuraharu
jasari bhaye, ma tesbata khusi chhu. |
कुराहरू जसरी
भए,
म
त्यसबाट
खुसी
छु। |
|
It feels good to finally accomplish this. |
Antimma yo
pura garna pauda dherai ramro lagyo. |
अन्तिममा यो
पूरा
गर्न
पाउँदा
धेरै
राम्रो
लाग्यो। |
|
I'm pleased with myself. |
Ma aafno
kaambata khusi chhu. |
म आफ्नो
कामबाट
खुसी
छु। |
C. Expressing Happiness for Others (Informal)
|
English |
Romanized
Nepali |
Devanagari |
|
Congratulations! I'm so happy for you! |
Badhai
chha! Ma timro lagi dherai khusi chhu! |
बधाई छ!
म
तिम्रो
लागि
धेरै
खुसी
छु! |
|
You deserve this so much! |
Timi yo
pauna ekdamai yogya chhau! |
तिमी यो
पाउन
एकदमै
योग्य
छौ! |
|
I'm really proud of you! |
Ma
timimathi dherai garva garchhu! |
म तिमीमाथि
धेरै
गर्व
गर्छु! |
|
This is your moment! Enjoy it! |
Yo timro
pal ho! Maja leu! |
यो तिम्रो
पल
हो!
मजा
लेऊ! |
|
I knew you could do it! |
Malai
thaha thiyo timi yo garna sakchhau! |
मलाई थाहा
थियो
तिमी
यो
गर्न
सक्छौ! |
|
You rock! I'm so happy for you! |
Timi ta
dami chhau! Ma timro lagi dherai khusi chhu! |
तिमी त
दामी
छौ!
म
तिम्रो
लागि
धेरै
खुसी
छु! |
|
This is fantastic news! I'm thrilled for you! |
Yo dherai
ramro khabar ho! Ma timro lagi ekdamai khusi chhu! |
यो धेरै
राम्रो
खबर
हो!
म
तिम्रो
लागि
एकदमै
खुसी
छु! |
|
You worked so hard for this. Enjoy your
success! |
Timile yas
ko lagi dherai mehenat gareu. Aafno saphaltako maja leu! |
तिमीले यसको
लागि
धेरै
मेहनत
गर्यौ।
आफ्नो
सफलताको
मजा
लेऊ! |
|
I'm genuinely happy for you. |
Ma
sachchai timro lagi khusi chhu. |
म साँच्चै
तिम्रो
लागि
खुसी
छु। |
|
You made it! I'm so proud! |
Timile
garera chhadyau! Ma dherai garva garchhu! |
तिमीले गरेरै
छाड्यौ!
म
धेरै
गर्व
गर्छु! |
D. Expressing Joy for Good Food / Experiences (Informal)
|
English |
Romanized
Nepali |
Devanagari |
|
This food is amazing! |
Yo khana
dherai mitho chha! |
यो खाना
धेरै
मिठो
छ! |
|
This is delicious! I love it! |
Yo dherai
mitho chha! Malai dherai man paryo! |
यो धेरै
मिठो
छ!
मलाई
धेरै
मन
पर्यो! |
|
What a wonderful experience! |
Kati ramro
anubhav! |
कति राम्रो
अनुभव! |
|
I really enjoyed this. |
Malai yo
dherai man paryo. |
मलाई यो
धेरै
मन
पर्यो। |
|
I'm so happy we came here. |
Hami yaha
aayeko ma dherai khusi chhu. |
हामी यहाँ
आएकोमा
धेरै
खुसी
छु। |
|
This is just perfect! |
Yo ta
ekdam perfect chha! |
यो त
एकदम
परफेक्ट
छ! |
|
I'm having the time of my life! |
Ma mero
jeevan ko sabai bhanda ramailo samaya bitaudai chhu! |
म मेरो
जीवनको
सबैभन्दा
रमाइलो
समय
बिताउँदै
छु! |
|
This place is absolutely amazing! |
Yo thau
ekdamai ramro chha! |
यो ठाउँ
एकदमै
राम्रो
छ! |
|
I love every moment of this! |
Malai yo
ko harek pal dherai man parchha! |
मलाई यसको
हरेक
पल
धेरै
मन
पर्छ! |
|
Everything is just wonderful! |
Sabai kura
ekdam ramro chha! |
सबै कुरा
एकदम
राम्रो
छ! |
E. Expressing Satisfaction with Achievements (Informal)
|
English |
Romanized
Nepali |
Devanagari |
|
I did it! I'm so happy! |
Maile
gare! Ma dherai khusi chhu! |
मैले गरेँ!
म
धेरै
खुसी
छु! |
|
Finally, I achieved my goal! |
Antimma,
maile aafno lakshya pura gare! |
अन्तिममा, मैले
आफ्नो
लक्ष्य
पूरा
गरेँ! |
|
All my hard work paid off! |
Mero sabai
mehenat safal bhayo! |
मेरो सबै
मेहनत
सफल
भयो! |
|
I feel so fulfilled right now. |
Ma ahile
dherai santusht mahasus garchhu. |
म अहिले
धेरै
सन्तुष्ट
महसुस
गर्छु। |
|
This is a huge achievement for me. |
Yo mero
lagi thulo upalabdhi ho. |
यो मेरो
लागि
ठूलो
उपलब्धि
हो। |
|
I can't believe I actually did this! |
Maile
sachchai yo gareँ bhanne biswas nai lagdaina! |
मैले साँच्चै
यो
गरेँ
भन्ने
विश्वास
नै
लाग्दैन! |
|
I'm so proud of what I've accomplished. |
Maile
haasil gareko uplabdhi ma dherai garva garchhu. |
मैले हासिल
गरेको
उपलब्धिमा
धेरै
गर्व
गर्छु। |
|
This is everything I ever wanted. |
Yo maile
kahile dekhi chahaeko sabai kura ho. |
यो मैले
कहिलेदेखि
चाहेको
सबै
कुरा
हो। |
|
I feel on top of the world! |
Malai ma
sansarko sabai bhanda mathi bhayeko jasto lagchha! |
मलाई म
संसारको
सबैभन्दा
माथि
भएको
जस्तो
लाग्छ! |
|
Today is my lucky day! |
Aaja mero
bhagyashali din ho! |
आज मेरो
भाग्यशाली
दिन
हो! |
PART 2: FORMAL / OFFICIAL HAPPINESS &
SATISFACTION
(Use with: Bosses, managers, professors,
clients, senior officials, or in professional emails/letters.)
A. Expressing Professional Satisfaction (Formal)
|
English |
Romanized
Nepali |
Devanagari |
|
I am thoroughly satisfied with the outcome. |
Ma
parinambata purna santusht chhu. |
म परिणामबाट
पूर्ण
सन्तुष्ट
छु। |
|
This exceeds my expectations. |
Yo mero
aashabhanda badhi chha. |
यो मेरो
आशाभन्दा
बढी
छ। |
|
I am delighted with the progress we have
made. |
Hami le
gareko pragatima ma atyanta khusi chhu. |
हामीले गरेको
प्रगतिमा
म
अत्यन्त
खुसी
छु। |
|
This is a significant achievement for our
team. |
Yo hamro
team ko lagi ek mahatwapurna upalabdhi ho. |
यो हाम्रो
टिमको
लागि
एक
महत्वपूर्ण
उपलब्धि
हो। |
|
I truly appreciate the effort that went into
this. |
Ma yesma
gareko mehenatko sachchai kadar garchhu. |
म यसमा
गरेको
मेहनतको
साँच्चै
कदर
गर्छु। |
|
The results have been extremely encouraging. |
Parinam
atyanta utsahajanak raheko chha. |
परिणाम अत्यन्त
उत्साहजनक
रहेको
छ। |
|
We are extremely satisfied with your
performance. |
Hami tapai
ko pradarshanbata atyanta santusht chhau. |
हामी तपाईंको
प्रदर्शनबाट
अत्यन्त
सन्तुष्ट
छौँ। |
|
This has been a very rewarding experience. |
Yo atyanta
phaldayak anubhav raheko chha. |
यो अत्यन्त
फलदायक
अनुभव
रहेको
छ। |
|
I am pleased to report that everything is on
track. |
Ma khusika
saath report garchhu ki sabai thik dishama chha. |
म खुसीका
साथ
रिपोर्ट
गर्छु
कि
सबै
ठीक
दिशामा
छ। |
|
Your work has brought us great satisfaction. |
Tapai ko
kaamle hamilai dherai santushti diyeko chha. |
तपाईंको कामले
हामीलाई
धेरै
सन्तुष्टि
दिएको
छ। |
B. Expressing Appreciation & Praise Professionally (Formal)
|
English |
Romanized
Nepali |
Devanagari |
|
I sincerely appreciate your dedication. |
Ma tapai
ko samarpanko hridaydekhi kadar garchhu. |
म तपाईंको
समर्पणको
हृदयदेखि
कदर
गर्छु। |
|
Your contribution has been invaluable. |
Tapai ko
yogdan atyanta mulyawan raheko chha. |
तपाईंको योगदान
अत्यन्त
मूल्यवान
रहेको
छ। |
|
I am truly impressed by your work. |
Ma tapai
ko kaambata sachchai prabhavit bhayeko chhu. |
म तपाईंको
कामबाट
साँच्चै
प्रभावित
भएको
छु। |
|
This is a remarkable achievement. |
Yo ek
utkrista upalabdhi ho. |
यो एक
उत्कृष्ट
उपलब्धि
हो। |
|
You have set a high standard for all of us. |
Tapai le
hami sabai ko lagi uchcha maapdanda kayam garnu bhayeko chha. |
तपाईंले हामी
सबैको
लागि
उच्च
मापदण्ड
कायम
गर्नुभएको
छ। |
|
We are proud to have you on our team. |
Hami tapai
lai hamro teamma paayera garvanwit chhau. |
हामी तपाईंलाई
हाम्रो
टिममा
पाएर गर्वान्वित
छौँ। |
|
Your efforts are highly commendable. |
Tapai ko
prayas atyanta prashansaniya chha. |
तपाईंको प्रयास
अत्यन्त
प्रशंसनीय
छ। |
|
I am extremely satisfied with the quality of
work. |
Ma kaamko
gunastarbata atyanta santusht chhu. |
म कामको
गुणस्तरबाट
अत्यन्त
सन्तुष्ट
छु। |
|
This project has been a great success. |
Yo project
ek thulo saphalta raheko chha. |
यो प्रोजेक्ट
एक
ठूलो
सफलता
रहेको
छ। |
|
You have exceeded all expectations. |
Tapai le
sabai aashabhanda badhi garnu bhayeko chha. |
तपाईंले सबै
आशाभन्दा
बढी
गर्नुभएको
छ। |
C. Expressing Satisfaction with Service / Product (Formal)
|
English |
Romanized
Nepali |
Devanagari |
|
I am very satisfied with your service. |
Ma tapai
ko sewa bata dherai santusht chhu. |
म तपाईंको
सेवाबाट
धेरै
सन्तुष्ट
छु। |
|
The product has exceeded my expectations. |
Utpadanle
mero aashabhanda badhi pura gareko chha. |
उत्पादनले मेरो
आशाभन्दा
बढी
पूरा
गरेको
छ। |
|
Your team provided excellent support. |
Tapai ko
teamle utkrishta sahayog pradan garyo. |
तपाईंको टिमले
उत्कृष्ट
सहयोग
प्रदान
गर्यो। |
|
I am completely satisfied with the outcome. |
Ma
parinambata purai santusht chhu. |
म परिणामबाट
पूरै
सन्तुष्ट
छु। |
|
This has been a wonderful experience overall. |
Samagrama
yo ek ramro anubhav raheko chha. |
समग्रमा यो
एक
राम्रो
अनुभव
रहेको
छ। |
|
We appreciate the high quality of your work. |
Hami tapai
ko kaamko uchcha gunastarko kadar garchhau. |
हामी तपाईंको
कामको
उच्च
गुणस्तरको
कदर
गर्छौँ। |
|
Your attention to detail is commendable. |
Tapai ko
sukshma kurama diyeko dhyan prashansaniya chha. |
तपाईंको सूक्ष्म
कुरामा
दिएको
ध्यान
प्रशंसनीय
छ। |
|
We are pleased with the timely delivery. |
Hami
samayma bhayeko deliverybata santusht chhau. |
हामी समयमा
भएको
डेलिभरीबाट
सन्तुष्ट
छौँ। |
|
I would highly recommend your services. |
Ma tapai
ko sewa uchcha rupma sifaris garna chahanchhu. |
म तपाईंको
सेवा
उच्च
रूपमा
सिफारिस
गर्न
चाहन्छु। |
|
This has been a thoroughly satisfactory
experience. |
Yo
purnarupma santushtijanak anubhav raheko chha. |
यो पूर्णरूपमा
सन्तुष्टिजनक
अनुभव
रहेको
छ। |
D. Expressing Happiness in Formal Emails / Letters (Very Formal)
|
English |
Romanized
Nepali |
Devanagari |
|
I am pleased to inform you that... |
Ma
tapailai khusika saath suchit garchhu ki... |
म तपाईंलाई
खुसीका
साथ
सूचित
गर्छु
कि... |
|
We are delighted to announce that... |
Hami
khusika saath ghoshana garchhau ki... |
हामी खुसीका
साथ
घोषणा
गर्छौँ
कि... |
|
It is with great pleasure that I write this. |
Ma yo
patra dherai khusika saath lekhiraheko chhu. |
म यो
पत्र
धेरै
खुसीका
साथ
लेखिरहेको
छु। |
|
We take great satisfaction in your success. |
Hami tapai
ko saphaltama dherai santushti mahasus garchhau. |
हामी तपाईंको
सफलतामा
धेरै
सन्तुष्टि
महसुस
गर्छौँ। |
|
Your achievement brings us immense joy. |
Tapai ko
upalabdhile hamilai apar khusi diyeko chha. |
तपाईंको उपलब्धिले
हामीलाई
अपार
खुसी
दिएको
छ। |
|
We are extremely gratified by the results. |
Hami
parinambata atyanta santusht chhau. |
हामी परिणामबाट
अत्यन्त
सन्तुष्ट
छौँ। |
|
It gives us great pleasure to announce... |
...ghoshana
garna hamilai dherai khusi lageko chha. |
...घोषणा
गर्न
हामीलाई
धेरै
खुसी
लागेको
छ। |
|
We express our heartfelt happiness. |
Hami aafno
hridaydekhi ko khusi vyakta garchhau. |
हामी आफ्नो
हृदयदेखिको
खुसी
व्यक्त
गर्छौँ। |
|
This is a moment of great pride for all of
us. |
Yo hami
sabai ko lagi thulo garvko pal ho. |
यो हामी
सबैको
लागि
ठूलो
गर्वको
पल
हो। |
|
We look forward to more successes together. |
Hami
sangai aru saphaltaharu ko aashama chhau. |
हामी सँगै
अरू
सफलताहरूको
आशामा
छौँ। |
E. Responding to Happiness / Compliments
(Humbly — Formal & Informal)
|
Situation |
English
Reply |
Romanized
Nepali |
Devanagari |
|
Informal |
Thank you! That means a lot to me! |
Dhanyabad!
Yasle malai dherai mahatwa rakhchha! |
धन्यवाद! यसले
मलाई
धेरै
महत्त्व
राख्छ! |
|
Informal |
I'm so glad you like it! |
Timilai
man paryo bhanera ma dherai khusi chhu! |
तिमीलाई मन
पर्यो
भनेर
म
धेरै
खुसी
छु! |
|
Informal |
It was nothing, really! |
Kehi
hoina, sachchai! |
केही होइन,
साँच्चै! |
|
Formal |
Thank you for your kind words. I truly
appreciate it. |
Tapai ka
mithaa shabdaharu ko lagi dhanyabad. Ma yesko hridaydekhi kadar garchhu. |
तपाईंका मिठा
शब्दहरूको
लागि
धन्यवाद।
म
यसको
हृदयदेखि
कदर
गर्छु। |
|
Formal |
I am honored by your recognition. |
Tapai ko
prashansale ma gauravanwit bhayeko chhu. |
तपाईंको प्रशंसाले
म
गौरवान्वित
भएको
छु। |
|
Formal |
Thank you! I couldn't have done it without
the team. |
Dhanyabad!
Teamko sahayog bina ma yo garna sakdina thye. |
धन्यवाद! टिमको
सहयोगबिना
म
यो
गर्न
सक्दिनथेँ। |
💡 Quick Cultural Tips for Expressing
Happiness in Nepali
|
Tip |
Explanation |
|
"Badhai" for celebrations |
Use “Badhai chha!” (बधाई छ!) for congratulations. It is one of
the most common ways to express happiness for someone else's success. |
|
"Dherai Khusi" for emphasis |
Nepalis
commonly use “Dherai, dherai khusi” (धेरै, धेरै खुसी) to emphasize strong happiness. |
|
Humility is key |
When
receiving compliments, people may modestly say “Kehi hoina” (केही होइन) = “It’s nothing,” or “Ali ali matra” (अलि अलि मात्र) = “Just a little.” |
|
Use "Ho" for agreement |
“Ho” (हो) can be used to agree or confirm.
For example: “Ho, ekdam ramro chha!” (हो, एकदम राम्रो छ!) |
|
Respectful Pronouns |
Timi (तिमी) = informal; Tapai (तपाईं) = polite/respectful; Hajur (हजुर) = highly respectful and commonly
used when addressing elders, teachers, or respected people. |
|
Sharing happiness is valued |
Instead of
only saying “Ma khusi chhu” (म खुसी छु), you can say “Hami sabai khusi chhau” (हामी सबै खुसी छौँ) when expressing collective
happiness. |
📝 Quick Reference: Key Happiness
Vocabulary
|
English |
Nepali
(Romanized) |
Nepali
(Devanagari) |
|
Happy |
Khusi |
खुसी |
|
Joy |
Khusi /
Aananda |
खुसी / आनन्द |
|
Happiness |
Khusi /
Prasannata |
खुसी / प्रसन्नता |
|
Satisfaction |
Santushti |
सन्तुष्टि |
|
Delighted |
Atyanta
khusi / Prasanna |
अत्यन्त खुसी
/ प्रसन्न |
|
Proud |
Garva |
गर्व |
|
Pleased |
Khusi /
Prasanna |
खुसी / प्रसन्न |
|
Grateful |
Kritajna |
कृतज्ञ |
|
Fulfilled |
Santusht /
Tripta |
सन्तुष्ट / तृप्त |
|
Overjoyed |
Dherai
dherai khusi |
धेरै धेरै
खुसी |
|
Congratulations |
Badhai |
बधाई |
|
Achievement |
Upalabdhi |
उपलब्धि |
|
Success |
Saphalta |
सफलता |
|
Rewarding |
Phaldayak |
फलदायक |
|
Excited |
Utsahit |
उत्साहित |
|
Thrilled |
Atyanta
utsahit / Dherai khusi |
अत्यन्त उत्साहित
/ धेरै
खुसी |
|
Pleased |
Prasanna /
Khusi |
प्रसन्न / खुसी |
|
Appreciation |
Kadar /
Prashansa |
कदर / प्रशंसा |
|
Recognition |
Samman /
Pahichan |
सम्मान / पहिचान |
|
Gratification |
Santushti |
सन्तुष्टि |
|
Pride |
Garva |
गर्व |
|
Fulfillment |
Tripti /
Santushti |
तृप्ति / सन्तुष्टि |
50 More Example Sentences for Expressing
Happiness and Satisfaction
Each sentence is
given in English, Romanized Nepali, and Devanagari, with the formality level clearly indicated.
A. Expressing Personal
Joy & Excitement (Informal)
(Use for: Personal milestones, good news, or exciting
moments.)
|
# |
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
Formality |
|
1 |
I'm bursting with happiness
today! |
Aaja ma
khusile futnai lageko chhu! |
आज म
खुसीले
फुट्नै
लागेको
छु! |
Informal |
|
2 |
My dream finally came true! |
Mero
sapana aakhirma pura bhayo! |
मेरो सपना
आखिरमा
पूरा
भयो! |
Informal |
|
3 |
I can't wipe this smile off
my face! |
Yo muskan
mero anuharbata hatdai chaina! |
यो मुस्कान
मेरो
अनुहारबाट
हट्दै
छैन! |
Informal |
|
4 |
This is the best thing that
has ever happened to me! |
Yo mero
jeevanma bhayeko sabai bhanda ramro kura ho! |
यो मेरो
जीवनमा
भएको
सबैभन्दा
राम्रो
कुरा
हो! |
Informal |
|
5 |
I feel like dancing with
joy! |
Malai
khusile nachna man lagirako chha! |
मलाई खुसीले
नाच्न
मन
लागिरहेको
छ! |
Informal |
|
6 |
This moment is pure bliss! |
Yo pal
shuddha aanand ho! |
यो पल
शुद्ध
आनन्द
हो! |
Informal |
|
7 |
I have never been this
happy before! |
Ma pahile
kahilyai yati khusi bhayeko thiena! |
म पहिले
कहिल्यै
यति
खुसी
भएको
थिइनँ! |
Informal |
|
8 |
My heart is singing with
joy! |
Mero mutu
khusile gaairako jasto lagchha! |
मेरो मुटु
खुसीले
गाइरहेको
जस्तो
लाग्छ! |
Informal |
|
9 |
I'm floating on cloud nine
right now! |
Ma ahile
saat aakashma udiraheko jasto lagchha! |
म अहिले
सात
आकाशमा
उडिरहेको
जस्तो
लाग्छ! |
Informal |
|
10 |
This is absolutely
incredible! |
Yo ekdamai
adbhut chha! |
यो एकदमै
अद्भुत
छ! |
Informal |
B. Expressing
Satisfaction with Achievements (Informal)
(Use for: Completing goals, finishing projects, or
personal growth.)
|
# |
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
Formality |
|
11 |
I'm so satisfied with what
I've achieved. |
Maile
haasil gareko uplabdhima ma dherai santusht chhu. |
मैले हासिल
गरेको
उपलब्धिमा
म
धेरै
सन्तुष्ट
छु। |
Informal |
|
12 |
This feels like a victory! |
Yo jit
jasto lagirako chha! |
यो जित
जस्तो
लागिरहेको
छ! |
Informal |
|
13 |
I'm proud of how far I've
come. |
Ma yati
tadha aaipugeko ma garva garchhu. |
म यति
टाढा
आइपुगेकोमा
गर्व
गर्छु। |
Informal |
|
14 |
All the sleepless nights
were worth it! |
Nidra
nalagera bitayeka sabai raat haru worth it thie! |
निद्रा नलागेर
बिताएका
सबै
रातहरू
वर्थ
इट
थिए! |
Informal |
|
15 |
I finally got what I was
working for. |
Maile
aakhirma jasko lagi mehenat gardai thie, tyo paye. |
मैले आखिरमा
जसको
लागि
मेहनत
गर्दै
थिएँ,
त्यो
पाएँ। |
Informal |
|
16 |
This success tastes so
sweet! |
Yo
saphalta dherai mitho lagirako chha! |
यो सफलता
धेरै
मिठो
लागिरहेको
छ! |
Informal |
|
17 |
I feel a great sense of
accomplishment. |
Malai
thulo upalabdhiko anubhooti bhairako chha. |
मलाई ठूलो
उपलब्धिको
अनुभूति
भइरहेको
छ। |
Informal |
|
18 |
I couldn't be happier right
now. |
Ma ahile
bhanda dherai khusi huna sakdina. |
म अहिलेभन्दा
धेरै
खुसी
हुन
सक्दिनँ। |
Informal |
|
19 |
This is a huge milestone
for me. |
Yo mero
lagi thulo kosedhunga ho. |
यो मेरो
लागि
ठूलो
कोसेढुङ्गा
हो। |
Informal |
|
20 |
I feel like all my efforts
have finally paid off. |
Mero sabai
mehenat aakhirma safal bhayeko jasto lagchha. |
मेरो सबै
मेहनत
आखिरमा
सफल
भएको
जस्तो
लाग्छ। |
Informal |
C. Expressing
Happiness for Others' Success (Informal)
(Use for: Friends' promotions, achievements, weddings,
or good news.)
|
# |
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
Formality |
|
21 |
I'm so thrilled for your
success! |
Ma timro
saphaltako lagi dherai khusi chhu! |
म तिम्रो
सफलताको
लागि
धेरै
खुसी
छु! |
Informal |
|
22 |
Your happiness makes me
happy too! |
Timro
khusile malai pani khusi banaauchha! |
तिम्रो खुसीले
मलाई
पनि
खुसी
बनाउँछ! |
Informal |
|
23 |
I've always known you would
achieve this! |
Malai
sadhai thaha thiyo timi yo haasil garchhau! |
मलाई सधैं
थाहा
थियो
तिमी
यो
हासिल
गर्छौ! |
Informal |
|
24 |
This is your well-deserved
moment! |
Yo timile
mehenat garepachhi paayeko yogya pal ho! |
यो तिमीले
मेहनत
गरेपछि
पाएको
योग्य
पल
हो! |
Informal |
|
25 |
I'm so proud to call you my
friend! |
Timi mero
sathi hau bhanera ma dherai garva garchhu! |
तिमी मेरो
साथी
हौ
भनेर
म
धेरै
गर्व
गर्छु! |
Informal |
|
26 |
You absolutely deserve all
this happiness! |
Timi yo
sabai khusiko purai hakdaar chhau! |
तिमी यो
सबै
खुसीको
पूरै
हकदार
छौ! |
Informal |
|
27 |
I couldn't be happier for
you! |
Ma timro
lagi bhanda dherai khusi huna sakdina! |
म तिम्रो
लागि
भन्दा
धेरै
खुसी
हुन
सक्दिनँ! |
Informal |
|
28 |
Your success is an
inspiration to everyone! |
Timro
saphalta sabai ko lagi prerana ho! |
तिम्रो सफलता
सबैको
लागि
प्रेरणा
हो! |
Informal |
|
29 |
I'm celebrating this
victory with you! |
Ma yo jit
timi sanga manaairako chhu! |
म यो
जित
तिमीसँग
मनाइरहेको
छु! |
Informal |
|
30 |
You've made everyone proud
today! |
Timile
aaja sabailai garvanwit banaayau! |
तिमीले आज
सबैलाई
गर्वान्वित
बनायौ! |
Informal |
D. Expressing
Satisfaction with Food, Travel & Experiences (Informal)
(Use for: Dining out, travelling, watching movies, or
fun activities.)
|
# |
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
Formality |
|
31 |
This meal is absolutely
divine! |
Yo bhojan
ekdamai swadisht chha! |
यो भोजन
एकदमै
स्वादिष्ट
छ! |
Informal |
|
32 |
I'm so glad we decided to
come here! |
Hami yaha
aaune nirnaya gareko ma ma dherai khusi chhu! |
हामी यहाँ
आउने
निर्णय
गरेकोमा
म
धेरै
खुसी
छु! |
Informal |
|
33 |
Everything was absolutely
perfect! |
Sabai kura
ekdamai perfect thiyo! |
सबै कुरा
एकदमै
परफेक्ट
थियो! |
Informal |
|
34 |
This is the best meal I've
ever had! |
Yo maile
kahilyai khaeko sabai bhanda ramro bhojan ho! |
यो मैले
कहिल्यै
खाएको
सबैभन्दा
राम्रो
भोजन
हो! |
Informal |
|
35 |
I'm definitely coming back
here again! |
Ma pakka
feri yaha aauchhu! |
म पक्का
फेरि
यहाँ
आउँछु! |
Informal |
|
36 |
I loved every single bite! |
Malai
harek nivaala dherai man paryo! |
मलाई हरेक
निवाला
धेरै
मन
पर्यो! |
Informal |
|
37 |
This view is absolutely
breathtaking! |
Yo drishya
ekdamai manmohak chha! |
यो दृश्य
एकदमै
मनमोहक
छ! |
Informal |
|
38 |
I had the time of my life
here! |
Maile yaha
jeevan ko sabai bhanda ramailo samaya bitaye! |
मैले यहाँ
जीवनको
सबैभन्दा
रमाइलो
समय
बिताएँ! |
Informal |
|
39 |
This place exceeded all my
expectations! |
Yo thau
mero sabai aashabhanda badhi ramro rahechha! |
यो ठाउँ
मेरो
सबै
आशाभन्दा
बढी
राम्रो
रहेछ! |
Informal |
|
40 |
What a fantastic experience
this was! |
Kati
ramailo anubhav thiyo yo! |
कति रमाइलो
अनुभव
थियो
यो! |
Informal |
E. Expressing
Satisfaction in Professional / Formal Settings (Formal)
(Use for: Work achievements, client feedback, project
completion, or official announcements.)
|
# |
English |
Romanized Nepali |
Devanagari |
Formality |
|
41 |
I am extremely satisfied
with the outcome of this project. |
Ma yo
projectko parinambata atyanta santusht chhu. |
म यो
प्रोजेक्टको
परिणामबाट
अत्यन्त
सन्तुष्ट
छु। |
Formal |
|
42 |
It gives me great pleasure
to announce the completion of this task. |
Yo kaam
sampanna bhayeko ghoshana garna malai dherai khusi lageko chha. |
यो काम
सम्पन्न
भएको
घोषणा
गर्न
मलाई
धेरै
खुसी
लागेको
छ। |
Formal |
|
43 |
Your performance has been
outstanding and highly commendable. |
Tapai ko
pradarshan utkrishta ra atyanta prashansaniya raheko chha. |
तपाईंको प्रदर्शन
उत्कृष्ट
र
अत्यन्त
प्रशंसनीय
रहेको
छ। |
Formal |
|
44 |
We are thoroughly delighted
with the results. |
Hami
parinambata purnarupma khusi chhau. |
हामी परिणामबाट
पूर्ण
रूपमा
खुसी
छौँ। |
Formal |
|
45 |
This achievement reflects
your dedication and hard work. |
Yo
upalabdhile tapai ko samarpan ra mehenat jhalkaauchha. |
यो उपलब्धिले
तपाईंको
समर्पण
र
मेहनत
झल्काउँछ। |
Formal |
|
46 |
We appreciate your
exceptional contribution to this initiative. |
Hami yo
pahalma tapai ko asadharan yogdanko kadar garchhau. |
हामी यो
पहलमा
तपाईंको
असाधारण
योगदानको
कदर
गर्छौँ। |
Formal |
|
47 |
I am pleased to share that
we have achieved our targets. |
Ma khusika
saath saajha garchhu ki hami le hamra lakshyaharu pura gareka chhau. |
म खुसीका
साथ
साझा
गर्छु
कि
हामीले
हाम्रा
लक्ष्यहरू
पूरा
गरेका
छौँ। |
Formal |
|
48 |
This milestone marks a significant
step forward for our team. |
Yo
kosedhungale hamro teamko lagi ek mahatwapurna pragatiko kadam darshaauchha. |
यो कोसेढुङ्गाले
हाम्रो
टिमको
लागि
एक
महत्वपूर्ण
प्रगतिको
कदम
दर्शाउँछ। |
Formal |
|
49 |
We look forward to many
more such successes in the future. |
Hami
bhawishyama aru dherai yastai saphaltaharu ko aasha garchhau. |
हामी भविष्यमा
अरू
धेरै
यस्तै
सफलताहरूको
आशा
गर्छौँ। |
Formal |
|
50 |
Your hard work has brought
great satisfaction to the entire organization. |
Tapai ko
mehenatle sampurna sansthalai thulo santushti diyeko chha. |
तपाईंको मेहनतले
सम्पूर्ण
संस्थालाई
ठूलो
सन्तुष्टि
दिएको
छ। |
Formal |
📝 Extra: Responding to Happiness &
Compliments
|
Situation |
English Reply |
Romanized Nepali |
Devanagari |
Formality |
|
Informal |
Thank you! That means so
much to me! |
Dhanyabad!
Yasle malai dherai mahatwa rakhchha! |
धन्यवाद! यसले
मलाई
धेरै
महत्त्व
राख्छ! |
Informal |
|
Informal |
I'm so glad you think that! |
Timilai
yasto lagyo bhanera ma dherai khusi chhu! |
तिमीलाई यस्तो
लाग्यो
भनेर
म
धेरै
खुसी
छु! |
Informal |
|
Informal |
It was nothing, really! |
Kehi
hoina, sachchai! |
केही होइन,
साँच्चै! |
Informal |
|
Formal |
Thank you for your kind
words. I truly appreciate it. |
Tapai ka
mithaa shabdaharu ko lagi dhanyabad. Ma yesko hridaydekhi kadar garchhu. |
तपाईंका मिठा
शब्दहरूको
लागि
धन्यवाद।
म
यसको
हृदयदेखि
कदर
गर्छु। |
Formal |
|
Formal |
I am honored by your
recognition. |
Tapai ko
prashansale ma gauravanwit bhayeko chhu. |
तपाईंको प्रशंसाले
म
गौरवान्वित
भएको
छु। |
Formal |
|
Formal |
Thank you! I couldn't have
done it without the team. |
Dhanyabad!
Teamko sahayog bina ma yo garna sakdina thye. |
धन्यवाद! टिमको
सहयोगबिना
म
यो
गर्न
सक्दिनथेँ। |
Formal |
💡 Quick Cultural Tips for Expressing Happiness
in Nepali
|
Tip |
Explanation |
|
"Badhai" for
celebrations |
Use “Badhai chha!” (बधाई छ!) for congratulations. It's the most
common way to express happiness for someone else's success. |
|
"Dherai Khusi"
for emphasis |
Nepalis
commonly use “Dherai,
dherai khusi” (धेरै, धेरै खुसी) to emphasize strong happiness. |
|
Humility is key |
When
receiving compliments, Nepalis often downplay their achievements with “Kehi hoina” (केही होइन) = “It's nothing” or “Ali ali matra” (अलि अलि मात्र) = “Just a little.” |
|
Use "Ho" for
agreement |
Add “ho” (हो) when appropriate to confirm or
agree. Example: “Ho, ekdam ramro chha!” (हो, एकदम राम्रो छ!) |
|
Respectful Pronouns |
Timi (तिमी) = Informal, generally for
friends/younger people. Tapai (तपाईं) = Formal/respectful. Hajur (हजुर) = Highly respectful and commonly
used with elders, teachers, or respected people. |
|
Sharing happiness is valued |
Instead of
only saying “Ma
khusi chhu” (म खुसी छु), you can say “Hami sabai khusi chhau” (हामी सबै खुसी छौँ) when expressing collective
happiness. |
📝 Quick Reference: Key Happiness Vocabulary
|
English |
Nepali (Romanized) |
Nepali (Devanagari) |
|
Happy |
Khusi |
खुसी |
|
Joy |
Khusi /
Aananda |
खुसी / आनन्द |
|
Satisfaction |
Santushti |
सन्तुष्टि |
|
Delighted |
Atyanta
khusi |
अत्यन्त खुसी |
|
Proud |
Garva |
गर्व |
|
Pleased |
Khusi /
Prasanna |
खुसी / प्रसन्न |
|
Grateful |
Kritajna |
कृतज्ञ |
|
Fulfilled |
Santusht |
सन्तुष्ट |
|
Overjoyed |
Dherai
khusi |
धेरै खुसी |
|
Congratulations |
Badhai |
बधाई |
|
Achievement |
Upalabdhi |
उपलब्धि |
|
Success |
Saphalta |
सफलता |
50 Fill-in-the-Blank Practice Questions for
Expressing Happiness and Satisfaction
Instructions: Choose the most appropriate word/phrase from the options given in the
brackets [ ] to complete each
sentence correctly.
Set A: Personal Joy
& Excitement (Questions 1–10)
1.
I'm bursting with
__________ today!
[ happiness / sadness / anger / fear ]
2.
My dream finally
came __________!
[ true / false / close / far ]
3.
I can't wipe this
__________ off my face!
[ smile / tear / frown / worry ]
4.
This is the best
thing that has ever __________ to me!
[ happened / failed / ended / stopped ]
5.
I feel like
__________ with joy!
[ dancing / crying / sleeping / sitting ]
6.
This moment is
pure __________!
[ bliss / pain / sorrow / fear ]
7.
I have never been
this __________ before!
[ happy / sad / tired / angry ]
8.
My heart is
__________ with joy!
[ singing / crying / sleeping / stopping ]
9.
I'm floating on
__________ nine right now!
[ cloud / earth / ground / floor ]
10. This is absolutely __________!
[ incredible / terrible / awful / boring ]
Set B: Satisfaction
with Achievements (Questions 11–20)
11. I'm so __________ with what I've achieved.
[ satisfied / dissatisfied / unhappy / angry ]
12. This feels like a __________!
[ victory / defeat / loss / failure ]
13. I'm proud of how __________ I've come.
[ far / close / near / short ]
14. All the sleepless nights were __________ it!
[ worth / waste / loss / pain ]
15. I finally got what I was __________ for.
[ working / waiting / running / sleeping ]
16. This success tastes so __________!
[ sweet / bitter / sour / salty ]
17. I feel a great sense of __________.
[ accomplishment / failure / regret / shame ]
18. I couldn't be __________ right now.
[ happier / sadder / angrier / more tired ]
19. This is a huge __________ for me.
[ milestone / mistake / failure / regret ]
20. I feel like all my efforts have finally __________ off.
[ paid / went / came / fell ]
Set C: Happiness for
Others' Success (Questions 21–30)
21. I'm so __________ for your success!
[ thrilled / sad / angry / disappointed ]
22. Your __________ makes me happy too!
[ happiness / sadness / anger / fear ]
23. I've always known you would __________ this!
[ achieve / lose / fail / miss ]
24. This is your well-__________ moment!
[ deserved / undeserved / wasted / lost ]
25. I'm so proud to __________ you my friend!
[ call / forget / ignore / reject ]
26. You absolutely __________ all this happiness!
[ deserve / reject / ignore / waste ]
27. I couldn't be __________ for you!
[ happier / sadder / angrier / more tired ]
28. Your success is an __________ to everyone!
[ inspiration / failure / regret / shame ]
29. I'm __________ this victory with you!
[ celebrating / mourning / ignoring / rejecting ]
30. You've made everyone __________ today!
[ proud / sad / angry / disappointed ]
Set D: Satisfaction
with Food, Travel & Experiences (Questions 31–40)
31. This meal is absolutely __________!
[ divine / terrible / awful / boring ]
32. I'm so __________ we decided to come here!
[ glad / sad / angry / disappointed ]
33. Everything was absolutely __________!
[ perfect / terrible / awful / boring ]
34. This is the best __________ I've ever had!
[ meal / day / time / all of the above ]
35. I'm definitely coming __________ here again!
[ back / front / side / away ]
36. I loved every __________ bite!
[ single / double / triple / multiple ]
37. This view is absolutely __________!
[ breathtaking / boring / terrible / awful ]
38. I had the __________ of my life here!
[ time / money / food / sleep ]
39. This place __________ all my expectations!
[ exceeded / failed / missed / ignored ]
40. What a __________ experience this was!
[ fantastic / terrible / awful / boring ]
Set E: Professional /
Formal Satisfaction (Questions 41–50)
41. I am extremely __________ with the outcome of this
project.
[ satisfied / dissatisfied / unhappy / angry ]
42. It gives me great __________ to announce the
completion of this task.
[ pleasure / pain / sorrow / regret ]
43. Your performance has been outstanding and highly
__________.
[ commendable / condemnable / blameworthy / shameful ]
44. We are thoroughly __________ with the results.
[ delighted / disappointed / saddened / angered ]
45. This achievement reflects your __________ and hard
work.
[ dedication / laziness / carelessness / neglect ]
46. We appreciate your exceptional __________ to this
initiative.
[ contribution / distraction / rejection / neglect ]
47. I am __________ to share that we have achieved our
targets.
[ pleased / sad / angry / disappointed ]
48. This milestone marks a __________ step forward for our
team.
[ significant / insignificant / minor / trivial ]
49. We look __________ to many more such successes in the
future.
[ forward / backward / upward / downward ]
50. Your hard work has brought great __________ to the
entire organization.
[ satisfaction / dissatisfaction / regret / shame ]
Answer Key with Short Reasons
|
Q# |
Answer |
Reason |
|
1 |
happiness |
“Bursting
with happiness” is a common expression meaning extremely joyful. |
|
2 |
true |
“Came
true” is the correct collocation for dreams becoming reality. |
|
3 |
smile |
A smile is
a physical expression of happiness. |
|
4 |
happened |
“Has ever
happened to me” refers to an event in the speaker’s life. |
|
5 |
dancing |
“Dancing
with joy” is a common expression of extreme happiness. |
|
6 |
bliss |
“Pure
bliss” means complete and perfect happiness. |
|
7 |
happy |
The
sentence expresses a very positive emotional state. |
|
8 |
singing |
“My heart
is singing” is a metaphor for extreme happiness. |
|
9 |
cloud |
“On cloud
nine” is an idiom meaning extremely happy. |
|
10 |
incredible |
“Absolutely
incredible” expresses strong positive emotion or amazement. |
|
11 |
satisfied |
“Satisfied”
means pleased or content with an achievement. |
|
12 |
victory |
“Feels
like a victory” expresses a strong sense of success. |
|
13 |
far |
“How far
I’ve come” refers to progress made over time. |
|
14 |
worth |
“Worth it”
means the effort was justified by the result. |
|
15 |
working |
“Working
for” refers to making an effort toward a goal. |
|
16 |
sweet |
“Sweet”
can metaphorically describe a satisfying success. |
|
17 |
accomplishment |
“A sense
of accomplishment” means satisfaction from achieving something. |
|
18 |
happier |
“Couldn’t
be happier” means extremely happy. |
|
19 |
milestone |
A
milestone is an important achievement or stage. |
|
20 |
paid |
“Paid off”
means effort eventually produced a successful result. |
|
21 |
thrilled |
“Thrilled”
means extremely excited and happy. |
|
22 |
happiness |
Sharing
another person’s happiness shows genuine care and joy. |
|
23 |
achieve |
“Achieve”
means successfully accomplish a goal. |
|
24 |
deserved |
“Well-deserved”
means earned through effort or merit. |
|
25 |
call |
“Call you
my friend” is a natural expression of friendship and pride. |
|
26 |
deserve |
“Deserve”
means to be worthy of something. |
|
27 |
happier |
“Couldn’t
be happier for you” expresses maximum happiness for another person. |
|
28 |
inspiration |
Someone’s
success can inspire and motivate others. |
|
29 |
celebrating |
“Celebrating
with you” means sharing someone’s happiness and success. |
|
30 |
proud |
“Make
everyone proud” means causing others to feel admiration and pride. |
|
31 |
divine |
“Divine”
can mean extremely delicious or wonderful. |
|
32 |
glad |
“Glad”
means happy or pleased about something. |
|
33 |
perfect |
“Absolutely
perfect” means without faults or problems. |
|
34 |
all of the above |
Depending
on context, “meal,” “day,” and “time” can all fit grammatically. |
|
35 |
back |
“Come
back” means return to a place. |
|
36 |
single |
“Every
single bite” emphasizes that every bite was enjoyed. |
|
37 |
breathtaking |
“Breathtaking”
describes something extremely beautiful or impressive. |
|
38 |
time |
“Time of
my life” is an idiom meaning a very enjoyable experience. |
|
39 |
exceeded |
“Exceeded
expectations” means performed better than expected. |
|
40 |
fantastic |
“Fantastic”
means extremely good or wonderful. |
|
41 |
satisfied |
“Satisfied”
is appropriate for expressing professional contentment. |
|
42 |
pleasure |
“It gives
me great pleasure” is a formal expression of happiness. |
|
43 |
commendable |
“Commendable”
means deserving praise or approval. |
|
44 |
delighted |
“Delighted”
means extremely pleased. |
|
45 |
dedication |
“Dedication”
refers to commitment, effort, and hard work. |
|
46 |
contribution |
A
contribution is valuable input or assistance given to an initiative. |
|
47 |
pleased |
“Pleased
to share” is a polite and formal way to introduce good news. |
|
48 |
significant |
“Significant”
means important or meaningful. |
|
49 |
forward |
“Look
forward to” means eagerly anticipate something in the future. |
|
50 |
satisfaction |
“Bring
great satisfaction” means create strong feelings of pleasure or contentment. |
No comments:
Post a Comment