A conversation between Sujan, Arpana, and Amrit about everyday topics, with 12 exchanges presented in both English and Nepali.
English
Conversation
1. Sujan: Good morning, Arpana and Amrit! How are you both doing
today?
2. Arpana: I'm doing well, Sujan, thanks for asking. Amrit and I were
just talking about how quickly the weather has changed.
3. Amrit: That's right. It was so sunny yesterday, but now it looks
like it's going to rain. Did you bring an umbrella, Sujan?
4. Sujan: Oh, I didn't. I saw the sunshine this morning and didn't
even think about it. I might get soaked on my way home.
5. Arpana: You can share mine if you want. I have a big one. By the
way, did you finish that report for the office?
6. Sujan: Almost. I just have the final section to complete. It's
taking longer than I expected. What about you, Amrit?
7. Amrit: I finished mine yesterday. It was quite a lot of work. Now
I'm just looking forward to the weekend.
8. Sujan: Me too. Do you two have any special plans?
9. Arpana: I'm planning to go to the farmer's market on Saturday
morning to buy some fresh vegetables. My mother is going to teach me how to
make gundruk.
10. Amrit: That sounds fun. I'm thinking of going to a bookstore. I
want to find a new novel to read. Sujan, would you like to join me?
11. Sujan: I'd love to, but I promised my family I would help them
with some chores at home. Maybe next time.
12. Arpana: No problem. We should all plan to meet up for tea next
week. It feels like we haven't all sat down together in a while.
Nepali
Conversation (नेपाली कुराकानी)
१. सुजन: शुभ प्रभात,
अर्पणा
र
अमृत!
आज
तपाईंहरू दुवै
कस्तो
हुनुहुन्छ?
२. अर्पणा: म ठीक
छु,
सुजन,
सोध्नुभएकोमा धन्यवाद। अमृत
र
म
त
भर्खरै
मौसम
कति
छिटो
परिवर्तन भयो
भनेर
कुरा
गर्दै
थियौं।
३. अमृत: सही हो।
हिजो
त
घामै
थियो,
तर
अहिले
वर्षा
हुने
जस्तो
देखिन्छ। सुजन,
तपाईंले छाता
ल्याउनुभयो?
४. सुजन: ओहो, मैले
ल्याइनँ। बिहान
घाम
देखेर
सोच्नै
भएन।
घर
फर्कंदा म
पूरै
भिज्न
सक्छु।
५. अर्पणा: चाहनुहुन्छ भने
मेरो
छाता
साझा
गर्न
सक्नुहुन्छ। मसँग
ठूलो
छ।
भन्ने
क्रममा,
तपाईंले अफिसको
त्यो
रिपोर्ट सक्नुभयो?
६. सुजन: लगभग। मैले
अन्तिम
भाग
मात्र
पूरा
गर्न
बाँकी
छ।
मैले
सोचेको
भन्दा
धेरै
समय
लागिरहेको छ।
अमृत,
तपाईं
नि?
७. अमृत: मैले हिजो
नै
सकें।
धेरै
काम
थियो।
अब
म
त
सप्ताहन्तको प्रतीक्षा गर्दै
छु।
८. सुजन: म पनि।
तपाईंहरू दुवैको
कुनै
विशेष
योजना
छ?
९. अर्पणा: म शनिबार
बिहान
ताजा
तरकारी
किन्न
किसान
बजार
जाने
योजनामा छु।
मेरी
आमाले
मलाई
गुन्द्रुक बनाउन
सिकाउनुहुनेछ।
१०. अमrit: रमाइलो सुनिन्छ। म
भने
पुस्तक
पसल
जाने
सोचमा
छु।
पढ्नको
लागि
नयाँ
उपन्यास खोज्न
चाहन्छु। सुजन,
तपाईं
मसँग
आउन
चाहनुहुन्छ?
११. सुजन: मलाई मन
त
छ,
तर
मैले
परिवारलाई घरको
केही
काममा
सहयोग
गर्ने
वाचा
गरेको
छु।
अर्को
पटक
होला।
१२. अर्पणा: समस्या छैन।
हामी
सबैले
अर्को
हप्ता
चिया
खान
भेट्ने
योजना
बनाऔं।
हामी
सबै
एकै
ठाउँ
बसेर
कुरा
गरेको
नि
धेरै
भयो
जस्तो
लाग्छ।
Set 11: At a Supermarket (सुपरमार्केटमा)
1. Sujan:
We need to make a shopping list before we start. Otherwise, we'll forget
something important.
सुजन: हामीले किनमेल सुरु गर्नुअघि सामानको सूची बनाउनुपर्छ। नत्र हामीले महत्त्वपूर्ण कुरा बिर्सन्छौं।
2. Arpana:
Good idea. We need rice, cooking oil, vegetables, eggs, and some fruits.
अर्पणा: राम्रो विचार। हामीलाई चामल, खाने तेल, तरकारी, अण्डा र केही फलफूल चाहिन्छ।
3. Amrit:
Don't forget milk. We're almost out of it at home.
अमृत: दूध नबिर्सनुहोस्। घरमा दूध लगभग सकिन लागेको छ।
4. Sujan:
I'll get the rice and cooking oil. Which brand of oil do you usually buy?
सुजन: म चामल र खाने तेल लिन्छु। तपाईंहरू सामान्यतया कुन ब्रान्डको तेल किन्नुहुन्छ?
5. Arpana:
I usually buy sunflower oil because it is light and easy to cook with.
अर्पणा: म सामान्यतया सूर्यमुखी तेल किन्छु किनभने यो हल्का हुन्छ र पकाउन सजिलो हुन्छ।
6. Amrit:
Let's check the prices first. There might be a discount on some brands.
अमृत: पहिले मूल्यहरू हेरौं। केही ब्रान्डमा छुट हुन सक्छ।
7. Sujan:
You're right. This supermarket has a special offer on fruits today.
सुजन: तपाईं सही हुनुहुन्छ। आज यो सुपरमार्केटमा फलफूलमा विशेष छुट रहेछ।
8. Arpana:
Great! Let's buy some apples, bananas, and oranges.
अर्पणा: राम्रो! केही स्याउ, केरा र सुन्तला किनौं।
9. Amrit:
Should we also buy some snacks for the weekend?
अमृत: हामीले सप्ताहन्तका लागि केही खाजा पनि किन्नुपर्छ?
10. Sujan:
Maybe, but let's not buy too much junk food. We're trying to eat healthier.
सुजन: सायद, तर धेरै जंक फूड नकिनौं। हामी स्वस्थ खाना खाने प्रयास गर्दैछौं।
11. Arpana: That's true. We can buy nuts and yogurt instead.
अर्पणा: त्यो सही हो। बरु हामी बदाम र दही किन्न सक्छौं।
12. Amrit:
Perfect. We have everything on the list now. Let's go to the checkout.
अमृत: ठीक छ। अब हाम्रो सूचीमा भएका सबै सामान छन्। आउनुहोस्, काउन्टरमा जाऔं।
Set 12: At the Bank (बैंकमा)
1. Arpana:
I need to go to the bank today. I have some paperwork to complete.
अर्पणा: मलाई आज बैंक जानुपर्छ। मैले केही कागजी काम पूरा गर्नुपर्छ।
2. Sujan:
What do you need to do there?
सुजन: तपाईंले त्यहाँ के गर्नुपर्छ?
3. Arpana:
I need to update my address and activate mobile banking.
अर्पणा: मैले आफ्नो ठेगाना अपडेट गर्न र मोबाइल बैंकिङ सक्रिय गर्नुपर्छ।
4. Amrit:
Do you need any documents for that?
अमृत: त्यसका लागि तपाईंलाई कुनै कागजात चाहिन्छ?
5. Arpana:
Yes, they asked me to bring my citizenship card and a passport-size photo.
अर्पणा: हो, उनीहरूले मलाई नागरिकता र पासपोर्ट साइजको फोटो ल्याउन भनेका छन्।
6. Sujan:
You should take a photocopy of your documents too, just in case.
सुजन: तपाईंले आफ्ना कागजातहरूको फोटोकपी पनि लैजानुपर्छ, सावधानीका लागि।
7. Arpana:
That's a good idea. I'll make the copies before I leave.
अर्पणा: त्यो राम्रो विचार हो। म निस्कनुअघि फोटोकपी गर्छु।
8. Amrit:
Is the bank usually crowded at this time?
अमृत: यो समयमा बैंकमा सामान्यतया धेरै भीड हुन्छ?
9. Arpana:
Yes, especially around lunchtime. I'll try to go early.
अर्पणा: हुन्छ, विशेष गरी दिउँसोको समयमा। म चाँडै जाने प्रयास गर्छु।
10. Sujan:
If you need help filling out the form, give me a call.
सुजन: फारम भर्न सहयोग चाहियो भने मलाई फोन गर्नुहोस्।
11. Arpana: Thanks. Some of the banking terms are difficult to understand.
अर्पणा: धन्यवाद। बैंकिङका केही शब्दहरू बुझ्न गाह्रो हुन्छन्।
12. Amrit:
Don't worry. Once you understand the process, it becomes much easier.
अमृत: चिन्ता नगर्नुहोस्। एकपटक प्रक्रिया बुझेपछि धेरै सजिलो हुन्छ।
Set 13: At the Bus
Station (बसपार्कमा)
1. Amrit:
What time does our bus leave?
अमृत: हाम्रो बस कति बजे छुट्छ?
2. Sujan:
The ticket says six thirty in the morning, so we should be at the station by
six.
सुजन: टिकटमा बिहान साढे छ बजे लेखिएको छ, त्यसैले हामी छ बजेभित्र बसपार्कमा पुग्नुपर्छ।
3. Arpana:
That's quite early. I hope I don't oversleep.
अर्पणा: त्यो निकै चाँडो हो। आशा छ म धेरै सुत्दिनँ।
4. Amrit:
Set two alarms tonight. That should help.
अमृत: आज राति दुईवटा अलार्म लगाउनुहोस्। त्यसले मद्दत गर्छ।
5. Sujan:
How long is the journey supposed to take?
सुजन: यात्रा कति समय लाग्ने भनिएको छ?
6. Arpana:
Around five hours, depending on the traffic and road conditions.
अर्पणा: ट्राफिक र सडकको अवस्थाअनुसार करिब पाँच घण्टा लाग्छ।
7. Amrit:
Did you pack some snacks and water?
अमृत: तपाईंहरूले केही खाजा र पानी प्याक गर्नुभयो?
8. Sujan:
Yes. I also brought some biscuits and fruit.
सुजन: हो। मैले केही बिस्कुट र फलफूल पनि ल्याएको छु।
9. Arpana:
Great. I brought a small pillow because I want to sleep on the bus.
अर्पणा: राम्रो। मैले एउटा सानो सिरानी ल्याएको छु किनभने म बसमा सुत्न चाहन्छु।
10. Amrit:
That's smart. I usually get tired during long bus journeys.
अमृत: त्यो बुद्धिमानी हो। लामो बस यात्रामा म सामान्यतया थाक्छु।
11. Sujan:
Let's check our tickets once more before we board.
सुजन: बस चढ्नुअघि हाम्रो टिकट फेरि एकपटक जाँच गरौं।
12. Arpana: Everything looks correct. Let's wait near the platform until the bus
arrives.
अर्पणा: सबै कुरा ठीक देखिन्छ। बस नआउँदासम्म प्लेटफर्म नजिकै पर्खौं।
Set 14: At the
Pharmacy (फार्मेसीमा)
1. Sujan:
I have a slight headache today. I think I need to visit the pharmacy.
सुजन: आज मलाई अलिकति टाउको दुखेको छ। मलाई फार्मेसी जानुपर्छ जस्तो लाग्छ।
2. Arpana:
Have you eaten anything? Sometimes a headache can happen when you haven't eaten
properly.
अर्पणा: तपाईंले केही खानुभएको छ? कहिलेकाहीं राम्रोसँग नखाँदा पनि टाउको दुख्न सक्छ।
3. Sujan:
I only had a cup of tea this morning. I haven't had breakfast yet.
सुजन: मैले आज बिहान एक कप चिया मात्र खाएको छु। मैले अहिलेसम्म बिहानको खाना खाएको छैन।
4. Amrit:
You should eat something first and drink plenty of water.
अमृत: तपाईंले पहिले केही खानुपर्छ र प्रशस्त पानी पिउनुपर्छ।
5. Sujan:
That's probably a good idea. But I'll still stop by the pharmacy.
सुजन: त्यो राम्रो विचार हो। तर म फार्मेसीमा पनि रोकिन्छु।
6. Arpana:
Tell the pharmacist exactly what symptoms you're having.
अर्पणा: तपाईंलाई भएका लक्षणहरू फार्मासिस्टलाई
स्पष्ट रूपमा भन्नुहोस्।
7. Amrit:
And if the headache becomes severe or continues for a long time, you should see
a doctor.
अमृत: र यदि टाउको दुखाइ धेरै भयो वा लामो समयसम्म रह्यो भने तपाईंले डाक्टरलाई देखाउनुपर्छ।
8. Sujan:
Yes, I'll keep that in mind. I don't want to ignore it if it gets worse.
सुजन: हो, म त्यो कुरा ध्यानमा राख्छु। यदि अझ खराब भयो भने म यसलाई बेवास्ता गर्न चाहन्नँ।
9. Arpana:
Do you want me to come with you?
अर्पणा: तपाईं मसँगै आऊँ भन्ने चाहनुहुन्छ?
10. Sujan:
That's kind of you, but I think I'll be fine.
सुजन: तपाईंको सहयोग राम्रो लाग्यो, तर मलाई लाग्छ म आफैं ठीक हुन्छु।
11. Amrit:
Let's have some breakfast first. There's a café nearby.
अमृत: पहिले केही बिहानको खाना खाऔं। नजिकै एउटा क्याफे छ।
12. Sujan:
Good idea. I'm already feeling hungry.
सुजन: राम्रो विचार। मलाई अहिले नै भोक लागिसकेको छ।
Set 15: At a Library
(पुस्तकालयमा)
1. Arpana:
I need a quiet place to study today. Shall we go to the library?
अर्पणा: मलाई आज पढ्न शान्त ठाउँ चाहिन्छ। हामी पुस्तकालय जाऔं?
2. Amrit:
Sure. I have an exam coming up, so I need to study seriously.
अमृत: पक्कै। मेरो परीक्षा आउँदैछ, त्यसैले मैले गम्भीर भएर पढ्नुपर्छ।
3. Sujan:
I haven't been to the library in a long time. I think it will be good to study
there.
सुजन: म धेरै समयदेखि पुस्तकालय गएको छैन। मलाई लाग्छ त्यहाँ पढ्नु राम्रो हुनेछ।
4. Arpana:
We should keep our phones on silent mode.
अर्पणा: हामीले आफ्ना फोनहरू साइलेन्ट मोडमा राख्नुपर्छ।
5. Amrit:
Definitely. Otherwise, I'll keep checking my messages.
अमृत: पक्कै। नत्र म बारम्बार आफ्ना सन्देशहरू हेर्छु।
6. Sujan:
What are you studying today, Amrit?
सुजन: अमृत, तपाईं आज के पढ्दै हुनुहुन्छ?
7. Amrit:
I'm reviewing English grammar and practicing reading comprehension.
अमृत: म अंग्रेजी व्याकरण दोहोर्याउँदै छु र रिडिङ कम्प्रिहेन्सन अभ्यास गर्दै छु।
8. Arpana:
I can help you if you have trouble with any questions.
अर्पणा: कुनै प्रश्नमा समस्या भयो भने म तपाईंलाई सहयोग गर्न सक्छु।
9. Amrit:
Thanks. What about you, Arpana?
अमृत: धन्यवाद। तपाईं नि, अर्पणा?
10. Arpana: I'm working on my research project. I need to read several articles
today.
अर्पणा: म आफ्नो अनुसन्धान परियोजनामा काम गर्दैछु। मैले आज धेरैवटा लेखहरू पढ्नुपर्छ।
11. Sujan:
I'll probably read a book about business and entrepreneurship.
सुजन: म सायद व्यवसाय र उद्यमशीलताबारे एउटा किताब पढ्छु।
12. Amrit:
Great. Let's study for two hours without any distractions and then take a short
break.
अमृत: राम्रो। आउनुहोस् दुई घण्टा कुनै ध्यान भंग नगरी पढौं र त्यसपछि छोटो विश्राम लिऔं।
Set 16: At a Clothing
Shop (कपडा पसलमा)
1. Sujan:
I need to buy a new shirt for my friend's wedding.
सुजन: मलाई मेरो साथीको विवाहको लागि नयाँ सर्ट किन्नुपर्छ।
2. Arpana:
What colour are you looking for?
अर्पणा: तपाईं कुन रङ खोज्दै हुनुहुन्छ?
3. Sujan:
Maybe something light blue or white. I want something simple and comfortable.
सुजन: सायद हल्का निलो वा सेतो। मलाई सरल र आरामदायी केही चाहिएको छ।
4. Amrit:
Try this blue one. I think it would suit you.
अमृत: यो निलो लगाएर हेर्नुहोस्। मलाई लाग्छ यो तपाईंलाई सुहाउँछ।
5. Sujan:
I like the colour. But I'm not sure about the size.
सुजन: मलाई रङ मन पर्यो। तर साइजको बारेमा निश्चित छैन।
6. Arpana:
You should try it on before buying it.
अर्पणा: किन्नुअघि तपाईंले लगाएर हेर्नुपर्छ।
7. Sujan:
Good idea. Where is the changing room?
सुजन: राम्रो विचार। चेन्जिङ रुम कहाँ छ?
8. Amrit:
It's over there, next to the mirror.
अमृत: त्यो त्यहाँ छ, ऐनाको छेउमा।
9. Sujan:
The shirt fits well, but it's a little expensive.
सुजन: सर्ट राम्रोसँग मिलेको छ, तर अलि महँगो छ।
10. Arpana: Ask the shopkeeper if there is any discount.
अर्पणा: पसलेलाई कुनै छुट छ कि भनेर सोध्नुहोस्।
11. Sujan:
Good thinking. Excuse me, is there any discount on this shirt?
सुजन: राम्रो विचार। माफ गर्नुहोस्, यो सर्टमा कुनै छुट छ?
12. Amrit:
If they give you a discount, you should buy it. It looks really good on you.
अमृत: यदि उनीहरूले तपाईंलाई छुट दिए भने किन्नुहोस्। यो तपाईंलाई निकै राम्रो सुहाएको छ।
Set 17: Preparing
for an Interview (अन्तर्वार्ताको
तयारी)
1. Amrit:
I have a job interview tomorrow, and I'm feeling a little nervous.
अमृत: मेरो भोलि जागिरको अन्तर्वार्ता छ र म अलि नर्भस भइरहेको छु।
2. Sujan:
Don't worry. You've prepared well. Just stay calm and confident.
सुजन: चिन्ता नगर्नुहोस्। तपाईंले राम्रो तयारी गर्नुभएको छ। शान्त र आत्मविश्वासी रहनुहोस्।
3. Arpana:
Have you practiced answering common interview questions?
अर्पणा: तपाईंले सामान्य अन्तर्वार्ता प्रश्नहरूको उत्तर दिने अभ्यास गर्नुभएको छ?
4. Amrit:
Yes. I've practiced questions about my education, experience, strengths, and
future goals.
अमृत: हो। मैले आफ्नो शिक्षा, अनुभव, क्षमता र भविष्यका लक्ष्यबारे प्रश्नहरूको अभ्यास गरेको छु।
5. Sujan:
What will you say if they ask you about your biggest weakness?
सुजन: यदि उनीहरूले तपाईंको सबैभन्दा ठूलो कमजोरीबारे सोधे भने के भन्नुहुन्छ?
6. Amrit:
I'll mention something genuine and explain how I'm working to improve it.
अमृत: म वास्तविक कमजोरीको बारेमा बताउँछु र त्यसलाई सुधार्न कसरी काम गरिरहेको छु भनेर बताउँछु।
7. Arpana:
That's a good approach. Don't give a very long answer.
अर्पणा: त्यो राम्रो तरिका हो। धेरै लामो उत्तर नदिनुहोस्।
8. Amrit:
I'll try to keep my answers clear and relevant.
अमृत: म आफ्ना उत्तरहरू स्पष्ट र सान्दर्भिक राख्ने प्रयास गर्छु।
9. Sujan:
Remember to make eye contact and smile naturally.
सुजन: आँखामा हेरेर कुरा गर्न र स्वाभाविक रूपमा मुस्कुराउन सम्झनुहोस्।
10. Arpana: And listen carefully before answering each question.
अर्पणा: र प्रत्येक प्रश्नको उत्तर दिनुअघि ध्यानपूर्वक सुन्नुहोस्।
11. Amrit:
Thanks, both of you. I feel much more prepared now.
अमृत: तपाईंहरू दुवैलाई धन्यवाद। अब मलाई धेरै तयारी भएको महसुस भइरहेको छ।
12. Sujan:
You're welcome. Good luck tomorrow. We're sure you'll learn a lot from the
experience.
सुजन: स्वागत छ। भोलिको लागि शुभकामना। हामीलाई विश्वास छ तपाईंले त्यो अनुभवबाट धेरै कुरा सिक्नुहुनेछ।
Set 18: At a Coffee
Shop (कफी पसलमा)
1. Arpana:
It's been a busy week. I really need a quiet coffee break.
अर्पणा: यो हप्ता धेरै व्यस्त भयो। मलाई साँच्चै शान्त भएर कफी पिउने विश्राम चाहिएको छ।
2. Sujan:
Same here. What are you going to order?
सुजन: मलाई पनि त्यस्तै लाग्छ। तपाईं के अर्डर गर्नुहुन्छ?
3. Arpana:
I'll have a cappuccino with less sugar.
अर्पणा: म कम चिनी भएको क्यापुचिनो लिन्छु।
4. Amrit:
I'll have a black coffee. I need something strong because I have a lot of work
tonight.
अमृत: म ब्ल्याक कफी लिन्छु। आज राति धेरै काम भएकाले मलाई अलि कडा कफी चाहिन्छ।
5. Sujan:
I'll just have milk tea. Coffee keeps me awake at night.
सुजन: म दूध चिया मात्र लिन्छु। कफीले मलाई राति निदाउन दिँदैन।
6. Arpana:
Do you both have any plans for the weekend?
अर्पणा: तपाईंहरू दुवैको सप्ताहन्तको कुनै योजना छ?
7. Sujan:
I'm thinking about visiting my relatives. I haven't seen them for months.
सुजन: म आफन्तहरूलाई भेट्न जाने सोचमा छु। मैले उनीहरूलाई महिनौंदेखि भेटेको छैन।
8. Amrit:
I'm planning to stay home and catch up on some reading.
अमृत: म घरमै बसेर केही पढाइ पूरा गर्ने योजना बनाउँदै छु।
9. Arpana:
I might go shopping with my sister on Saturday.
अर्पणा: म शनिबार मेरी बहिनीसँग किनमेल गर्न जान सक्छु।
10. Sujan:
We should meet for lunch on Sunday if everyone is free.
सुजन: यदि सबै जना खाली भए आइतबार दिउँसो खाना खान भेट्नुपर्छ।
11. Amrit:
I'm free on Sunday afternoon. That works for me.
अमृत: म आइतबार दिउँसो खाली छु। मेरो लागि ठीक छ।
12. Arpana: Great. Let's decide the place tomorrow. For now, let's enjoy our
drinks.
अर्पणा: राम्रो। भोलि ठाउँ तय गरौं। अहिलेको लागि हाम्रो पेय पदार्थको आनन्द लिऔं।
Set 19: Cleaning the
House (घर सफा गर्ने)
1. Sujan:
The house is getting messy. We really need to clean it today.
सुजन: घर अस्तव्यस्त हुँदै गइरहेको छ। हामीले आज साँच्चै सफा गर्नुपर्छ।
2. Arpana:
I agree. Let's divide the work between the three of us.
अर्पणा: म सहमत छु। हामी तीन जनाले काम बाँडौं।
3. Amrit:
I'll sweep and mop the floors.
अमृत: म भुइँ बढार्छु र पुछ्छु।
4. Sujan:
I'll clean the kitchen and wash the dishes.
सुजन: म भान्सा सफा गर्छु र भाँडाहरू माझ्छु।
5. Arpana:
Then I'll clean the bedrooms and organize the clothes.
अर्पणा: त्यसो भए म सुत्ने कोठाहरू सफा गर्छु र लुगाहरू मिलाउँछु।
6. Amrit:
We should also clean the windows. They're covered in dust.
अमृत: हामीले झ्यालहरू पनि सफा गर्नुपर्छ। ती धुलोले भरिएका छन्।
7. Sujan:
Good point. I'll clean the kitchen first and then help with the windows.
सुजन: सही कुरा। म पहिले भान्सा सफा गर्छु र त्यसपछि झ्यालहरूमा सहयोग गर्छु।
8. Arpana:
We should throw away things we don't use anymore.
अर्पणा: हामीले अब प्रयोग नगर्ने सामानहरू फाल्नुपर्छ।
9. Amrit:
Yes, but let's check everything carefully before throwing it away.
अमृत: हो, तर फाल्नुअघि सबै कुरा ध्यानपूर्वक जाँच गरौं।
10. Sujan:
We can also donate clothes that are still in good condition.
सुजन: अझै राम्रो अवस्थामा भएका लुगाहरू हामी दान पनि गर्न सक्छौं।
11. Arpana: That's a great idea. Someone else might find them useful.
अर्पणा: त्यो राम्रो विचार हो। अरू कसैलाई ती उपयोगी हुन सक्छन्।
12. Amrit:
Once we're finished, let's order some food and relax.
अमृत: हामीले काम सकेपछि केही खाना अर्डर गरेर आराम गरौं।
Set 20: Planning a
Weekend Trip (सप्ताहन्तको
यात्राको योजना)
1. Amrit:
We have a free weekend coming up. Why don't we take a short trip somewhere?
अमृत: हाम्रो अगाडि खाली सप्ताहन्त आउँदैछ। हामी कतै छोटो यात्रा किन नगर्ने?
2. Sujan:
I'm interested. Where are you thinking of going?
सुजन: मलाई रुचि छ। तपाईं कहाँ जाने सोच्दै हुनुहुन्छ?
3. Amrit:
Maybe somewhere with beautiful scenery and fresh air.
अमृत: सायद सुन्दर दृश्य र स्वच्छ हावा भएको ठाउँमा।
4. Arpana:
What about Bandipur? I've heard it's peaceful and beautiful.
अर्पणा: बन्दीपुर कस्तो होला? मैले त्यो शान्त र सुन्दर छ भनेर सुनेकी छु।
5. Sujan:
That sounds perfect. How far is it from here?
सुजन: त्यो एकदम राम्रो सुनिन्छ। यहाँबाट कति टाढा छ?
6. Arpana:
It takes several hours by bus, depending on the road and traffic.
अर्पणा: सडक र ट्राफिकअनुसार बसमा केही घण्टा लाग्छ।
7. Amrit:
We could leave early Saturday morning and return Sunday evening.
अमृत: हामी शनिबार बिहान चाँडै निस्केर आइतबार बेलुका फर्कन सक्छौं।
8. Sujan:
I like that plan. We should book a hotel in advance, though.
सुजन: मलाई त्यो योजना मन पर्यो। तर हामीले होटल पहिले नै बुक गर्नुपर्छ।
9. Arpana:
I'll look for a reasonably priced place with good reviews.
अर्पणा: म राम्रो समीक्षा भएको उचित मूल्यको ठाउँ खोज्छु।
10. Amrit:
I'll check the bus schedule and ticket prices.
अमृत: म बसको तालिका र टिकटको मूल्य जाँच गर्छु।
11. Sujan:
I'll make a list of things we need to pack, like clothes, chargers, and
medicines.
सुजन: म हामीले प्याक गर्नुपर्ने सामानहरूको सूची बनाउँछु, जस्तै लुगा, चार्जर र औषधि।
12. Arpana: Perfect. If we plan everything properly, we can relax
and enjoy the trip without any stress.
अर्पणा: ठीक छ। यदि हामीले सबै कुरा राम्रोसँग योजना बनायौं भने कुनै तनावबिना यात्राको आनन्द लिन सक्छौं।
No comments:
Post a Comment