Thursday, 24 September 2026

Conversations in English & Nepali: Sujan, Arpana & Amrit in Japan

Conversations in English & Nepali: Sujan, Arpana & Amrit in Japan

Characters:

  • Sujan – from Pokhara, working part-time at a convenience store
  • Arpana – from Kathmandu, studying at a language school
  • Amrit – from Chitwan, preparing for IELTS

All three are Nepali students on student visas in Japan, dreaming of moving to Canada after improving their English.


Topic 1: Talking About Daily Routine in Japan

1. Sujan: Good morning, Arpana! What time did you wake up today?
सुजन: शुभ प्रभात, अर्पणा! आज कति बजे उठ्नुभयो?

2. Arpana: I woke up at six. I had to catch the early train.
अर्पणा: म छ बजे उठें। मैले चाँडो ट्रेन समात्नु थियो।

3. Amrit: Really? I woke up late. I was studying English until midnight.
अमृत: साँच्चै? म ढिलो उठें। म मध्यरातसम्म अंग्रेजी पढिरहेको थिएँ।

4. Sujan: You study too much, Amrit. Your health is important too.
सुजन: तिमी धेरै पढ्छौ, अमृत। तिम्रो स्वास्थ्य पनि महत्त्वपूर्ण छ।

5. Amrit: I know, but IELTS is very hard. I need a high score for Canada.
अमृत: थाहा छ, तर IELTS धेरै गाह्रो छ। क्यानडाको लागि मलाई उच्च स्कोर चाहिन्छ।

6. Arpana: What time do you finish your classes?
अर्पणा: तिम्रो कक्षा कति बजे सकिन्छ?

7. Amrit: My classes finish at three. After that, I work at the restaurant.
अमृत: मेरो कक्षा तीन बजे सकिन्छ। त्यसपछि म रेस्टुरेन्टमा काम गर्छु।

8. Sujan: I work at the convenience store from six to ten.
सुजन: म छ बजेदेखि दस बजेसम्म कन्भिनियन्स स्टोरमा काम गर्छु।

9. Arpana: We are all very busy. But we must save money too.
अर्पणा: हामी सबै धेरै व्यस्त छौं। तर पैसा पनि बचत गर्नुपर्छ।

10. Sujan: Yes, Canada is expensive. We need a lot of money.
सुजन: हो, क्यानडा महँगो छ। हामीलाई धेरै पैसा चाहिन्छ।

11. Amrit: First, let's improve our English. Then we can plan.
अमृत: पहिले हामी अंग्रेजी सुधारौं। त्यसपछि योजना बनाउन सक्छौं।

12. Arpana: You are right. Let's meet on Sunday to practice speaking.
अर्पणा: तिमी ठीक छौ। अंग्रेजी बोल्ने अभ्यास गर्न आइतबार भेटौं।


Topic 2: Discussing the Dream of Moving to Canada

1. Arpana: Sujan, why do you want to go to Canada?
अर्पणा: सुजन, तिमी किन क्यानडा जान चाहन्छौ?

2. Sujan: I want a better future and good education for my children.
सुजन: म मेरा छोराछोरीको लागि राम्रो भविष्य र राम्रो शिक्षा चाहन्छु।

3. Amrit: Me too. Canada has a good immigration system for students.
अमृत: म पनि। क्यानडामा विद्यार्थीहरूको लागि राम्रो अध्यागमन प्रणाली छ।

4. Arpana: But the process is not easy. We need IELTS and money.
अर्पणा: तर प्रक्रिया सजिलो छैन। हामीलाई IELTS र पैसा चाहिन्छ।

5. Sujan: How much money do we need?
सुजन: हामीलाई कति पैसा चाहिन्छ?

6. Amrit: For a student visa, we need tuition fees and living costs.
अमृत: विद्यार्थी भिसाको लागि, हामीलाई ट्युसन फी र बाँच्ने खर्च चाहिन्छ।

7. Arpana: Which province is best for newcomers?
अर्पणा: नयाँ आउनेहरूको लागि कुन प्रान्त राम्रो छ?

8. Sujan: I heard Manitoba and Saskatchewan are cheaper.
सुजन: मैले सुनेको छु मनिटोबा र सास्काचेवान सस्तो छन्।

9. Amrit: Toronto and Vancouver are expensive but have more jobs.
अमृत: टोरन्टो र भ्यानकुभर महँगो छन् तर धेरै जागिर छन्।

10. Arpana: I want to study nursing there. What about you?
अर्पणा: म त्यहाँ नर्सिङ पढ्न चाहन्छु। तिमी नि?

11. Sujan: I want to study business. Amrit wants computer science.
सुजन: म व्यवसाय पढ्न चाहन्छु। अमृत कम्प्युटर साइन्स चाहन्छ।

12. Amrit: Yes! But first, we must pass IELTS with a good band.
अमृत: हो! तर पहिले, हामीले राम्रो ब्यान्डसहित IELTS पास गर्नुपर्छ।


Topic 3: Practicing English at a Café

1. Sujan: Let's order coffee and practice English for one hour.
सुजन: कफी अर्डर गरौं र एक घण्टा अंग्रेजी अभ्यास गरौं।

2. Arpana: Good idea. I will speak only in English today.
अर्पणा: राम्रो विचार। म आज अंग्रेजीमा मात्र बोल्नेछु।

3. Amrit: Me too. Please correct me if I make mistakes.
अमृत: म पनि। गल्ती गरे मलाई सुधार्नुहोस्।

4. Sujan: Sure. Yesterday I learned a new word: "opportunity."
सुजन: पक्का। हिजो मैले नयाँ शब्द सिकें: "opportunity।"

5. Arpana: Canada is a land of opportunity for hard workers.
अर्पणा: क्यानडा मेहनती मानिसहरूको लागि अवसरको देश हो।

6. Amrit: Nice sentence! Can you say it again slowly?
अमृत: राम्रो वाक्य! फेरि बिस्तारै भन्न सक्नुहुन्छ?

7. Arpana: Canada is a land of opportunity for hard workers.
अर्पणा: क्यानडा मेहनती मानिसहरूको लागि अवसरको देश हो।

8. Sujan: Your pronunciation is getting better, Arpana.
सुजन: तिम्रो उच्चारण राम्रो हुँदैछ, अर्पणा।

9. Amrit: I have trouble with "th" sounds. Like "three" and "think."
अमृत: मलाई "th" ध्वनिमा समस्या छ। जस्तै "three" र "think।"

10. Sujan: Put your tongue between your teeth. Try: "three, think, thank you."
सुजन: तिम्रो जिब्रो दाँतको बीचमा राख। प्रयास गर: "three, think, thank you।"

11. Amrit: Three, think, thank you. Is that better?
अमृत: Three, think, thank you। त्यो राम्रो भयो?

12. Arpana: Yes, much better! Practice makes perfect.
अर्पणा: हो, धेरै राम्रो! अभ्यासले सिद्ध बनाउँछ।


Topic 4: Talking About Homesickness

1. Arpana: I miss Nepal so much today. I miss my mother's food.
अर्पणा: आज मलाई नेपालको धेरै याद आयो। आमाको खाना याद आयो।

2. Sujan: Me too. I miss momo and dal bhat.
सुजन: मलाई पनि। मलाई मम र दाल भात याद आउँछ।

3. Amrit: I miss the festivals. Dashain and Tihar are coming soon.
अमृत: मलाई चाडपर्व याद आउँछ। दशैं र तिहार चाँडै आउँदैछ।

4. Arpana: We should celebrate together here in Japan.
अर्पणा: हामीले यहाँ जापानमा सँगै मनाउनुपर्छ।

5. Sujan: Yes! We can cook Nepali food and invite friends.
सुजन: हो! हामी नेपाली खाना पकाएर साथीहरूलाई बोलाउन सक्छौं।

6. Amrit: That's a great idea. It will make us feel less lonely.
अमृत: त्यो राम्रो विचार हो। यसले हामीलाई कम एक्लो महसुस गराउनेछ।

7. Arpana: Do you call your family every day?
अर्पणा: तिमीहरू हरेक दिन परिवारलाई फोन गर्छौ?

8. Sujan: I video call my parents every weekend.
सुजन: म हरेक सप्ताहन्तमा आमाबुबालाई भिडियो कल गर्छु।

9. Amrit: I call my mother every night before sleeping.
अमृत: म सुत्नु अघि हरेक रात आमालाई फोन गर्छु।

10. Arpana: My parents are happy that I am studying abroad.
अर्पणा: मेरा आमाबुबा खुसी छन् कि म विदेशमा पढिरहेको छु।

11. Sujan: But they worry about us too.
सुजन: तर उनीहरू हाम्रो चिन्ता पनि गर्छन्।

12. Amrit: Yes. We must work hard and make them proud.
अमृत: हो। हामीले मेहनत गर्नुपर्छ र उनीहरूलाई गर्वित बनाउनुपर्छ।


Topic 5: Making a Study Plan for IELTS

1. Sujan: Amrit, how do you prepare for IELTS listening?
सुजन: अमृत, तिमी IELTS लिसनिङको तयारी कसरी गर्छौ?

2. Amrit: I listen to BBC news and English podcasts every day.
अमृत: म हरेक दिन BBC समाचार र अंग्रेजी पोडकास्ट सुन्छु।

3. Arpana: I watch English movies with subtitles.
अर्पणा: म अंग्रेजी फिल्महरू सबटाइटलसहित हेर्छु।

4. Sujan: That's helpful for pronunciation too.
सुजन: त्यो उच्चारणको लागि पनि उपयोगी छ।

5. Amrit: For reading, I practice one passage every day.
अमृत: रिडिङको लागि, म हरेक दिन एक प्यासेज अभ्यास गर्छु।

6. Arpana: Writing is the hardest for me. I make many grammar mistakes.
अर्पणा: राइटिङ मेरो लागि सबैभन्दा गाह्रो छ। म धेरै व्याकरण गल्ती गर्छु।

7. Sujan: Me too. I need to learn more vocabulary.
सुजन: मलाई पनि। मैले थप शब्दावली सिक्नुपर्छ।

8. Amrit: Let's write one essay every week and check each other's work.
अमृत: हरेक हप्ता एक निबन्ध लेखौं र एकअर्काको काम जाँचौं।

9. Arpana: That's a good plan. What about speaking?
अर्पणा: त्यो राम्रो योजना हो। स्पिकिङको बारेमा नि?

10. Sujan: We can speak English for thirty minutes every evening.
सुजन: हामी हरेक साँझ तीस मिनेट अंग्रेजी बोल्न सक्छौं।

11. Amrit: And we should record our voice and listen to it.
अमृत: र हामीले आफ्नो आवाज रेकर्ड गरेर सुन्नुपर्छ।

12. Arpana: Perfect. If we practice daily, we will get a good band score.
अर्पणा: उत्तम। यदि हामी दैनिक अभ्यास गर्छौं भने, राम्रो ब्यान्ड स्कोर पाउनेछौं।


Topic 6: Talking About Part-Time Jobs in Japan

1. Sujan: How is your new part-time job, Arpana?
सुजन: तिम्रो नयाँ पार्ट-टाइम जागिर कस्तो छ, अर्पणा?

2. Arpana: It's tiring but I am learning a lot of Japanese.
अर्पणा: थकाउने छ तर म धेरै जापानी सिकिरहेको छु।

3. Amrit: Where do you work?
अमृत: तिमी कहाँ काम गर्छौ?

4. Arpana: I work at a ramen shop. I wash dishes and serve customers.
अर्पणा: म रामेन पसलमा काम गर्छु। म भाँडा धुन्छु र ग्राहकलाई सेवा गर्छु।

5. Sujan: I work at a convenience store. The night shift pays more.
सुजन: म कन्भिनियन्स स्टोरमा काम गर्छु। रातको सिफ्टले बढी तलब दिन्छ।

6. Amrit: I deliver newspapers early in the morning.
अमृत: म बिहान चाँडो अखबार पुर्‍याउँछु।

7. Arpana: We work hard, but we also must study.
अर्पणा: हामी कडा परिश्रम गर्छौं, तर पढ्न पनि पर्छ।

8. Sujan: Yes, our student visa has work hour limits.
सुजन: हो, हाम्रो विद्यार्थी भिसामा काम गर्ने घण्टाको सीमा छ।

9. Amrit: We can work only twenty-eight hours a week.
अमृत: हामी हप्तामा अठ्ठाइस घण्टा मात्र काम गर्न सक्छौं।

10. Arpana: In Canada, students can work more hours.
अर्पणा: क्यानडामा, विद्यार्थीहरूले बढी घण्टा काम गर्न सक्छन्।

11. Sujan: That's one reason we want to go there.
सुजन: त्यो हामी त्यहाँ जान चाहनुको एउटा कारण हो।

12. Amrit: But remember, our main goal is education, not just money.
अमृत: तर सम्झनुहोस्, हाम्रो मुख्य लक्ष्य शिक्षा हो, पैसा मात्र होइन।


Topic 7: Discussing Weather and Seasons

1. Arpana: Japan's summer is so hot and humid!
अर्पणा: जापानको गर्मी धेरै तातो र आर्द्र छ!

2. Sujan: I know. I sweat all day at work.
सुजन: थाहा छ। म काममा दिनभर पसिना बगाउँछु।

3. Amrit: I prefer winter. But winter in Japan is very cold.
अमृत: मलाई जाडो मन पर्छ। तर जापानको जाडो धेरै चिसो छ।

4. Arpana: In Nepal, we don't have such humid summers.
अर्पणा: नेपालमा, हामीलाई यस्तो आर्द्र गर्मी हुँदैन।

5. Sujan: Canada has four seasons too, but very cold winters.
सुजन: क्यानडामा पनि चार ऋतु छन्, तर धेरै चिसो जाडो।

6. Amrit: I heard it snows a lot in Canada.
अमृत: मैले सुनेको छु क्यानडामा धेरै हिउँ पर्छ।

7. Arpana: I love snow! But I need warm clothes.
अर्पणा: मलाई हिउँ मन पर्छ! तर मलाई न्यानो कपडा चाहिन्छ।

8. Sujan: Which season do you like most, Amrit?
सुजन: तिमीलाई कुन ऋतु सबैभन्दा मन पर्छ, अमृत?

9. Amrit: I like spring. The cherry blossoms in Japan are beautiful.
अमृत: मलाई वसन्त मन पर्छ। जापानमा चेरी फूलहरू सुन्दर छन्।

10. Arpana: Yes! We should go to the park and take photos.
अर्पणा: हो! हामी पार्क जानुपर्छ र फोटो खिच्नुपर्छ।

11. Sujan: Good idea. We can practice English there too.
सुजन: राम्रो विचार। हामी त्यहाँ अंग्रेजी पनि अभ्यास गर्न सक्छौं।

12. Amrit: Everything is a chance to practice English!
अमृत: सबै कुरा अंग्रेजी अभ्यास गर्ने मौका हो!


Topic 8: Talking About Future Plans After Canada

1. Sujan: What will you do after you finish your studies in Canada?
सुजन: क्यानडामा पढाइ सकिएपछि तिमी के गर्नेछौ?

2. Arpana: I want to become a registered nurse.
अर्पणा: म दर्ता भएको नर्स बन्न चाहन्छु।

3. Amrit: I want to work in a software company.
अमृत: म सफ्टवेयर कम्पनीमा काम गर्न चाहन्छु।

4. Sujan: I want to start my own business someday.
सुजन: म कुनै दिन आफ्नै व्यवसाय सुरु गर्न चाहन्छु।

5. Arpana: Will you stay in Canada permanently?
अर्पणा: तिमी क्यानडामा स्थायी रूपमा बस्नेछौ?

6. Amrit: Yes, I want permanent residency and then citizenship.
अमृत: हो, म स्थायी बासिन्दा र त्यसपछि नागरिकता चाहन्छु।

7. Sujan: I also want to bring my family to Canada.
सुजन: म पनि मेरो परिवारलाई क्यानडा ल्याउन चाहन्छु।

8. Arpana: That's a beautiful dream. It takes time and patience.
अर्पणा: त्यो सुन्दर सपना हो। यसलाई समय र धैर्य चाहिन्छ।

9. Amrit: Nothing is easy, but we are determined.
अमृत: केही पनि सजिलो छैन, तर हामी दृढ छौं।

10. Sujan: We must also help each other.
सुजन: हामीले एकअर्कालाई सहयोग पनि गर्नुपर्छ।

11. Arpana: Yes, friends are family away from home.
अर्पणा: हो, साथीहरू घरबाट टाढा परिवार हुन्।

12. Amrit: Let's promise to meet in Canada one day!
अमृत: क्यानडामा कुनै दिन भेट्ने वाचा गरौं!


Topic 9: Talking About Nepali Festivals in Japan

1. Sujan: Dashain is next month. How will we celebrate here?
सुजन: अर्को महिना दशैं छ। हामी यहाँ कसरी मनाउने?

2. Arpana: We can go to the Nepali community gathering in Tokyo.
अर्पणा: हामी टोकियोको नेपाली समुदायको जमघटमा जान सक्छौं।

3. Amrit: That's a good idea. Many Nepali students will be there.
अमृत: त्यो राम्रो विचार हो। धेरै नेपाली विद्यार्थीहरू त्यहाँ हुनेछन्।

4. Sujan: I can cook sel roti. My mother taught me.
सुजन: म सेल रोटी पकाउन सक्छु। आमाले सिकाउनुभयो।

5. Arpana: I will bring tika and jamara.
अर्पणा: म टीका र जमरा ल्याउनेछु।

6. Amrit: We need red color for tika. Where can we buy it?
अमृत: टीकाको लागि रातो रङ चाहिन्छ। कहाँ किन्न सक्छौं?

7. Sujan: There is a Nepali shop near Shin-Okubo station.
सुजन: शिन-ओकुबो स्टेशन नजिकै नेपाली पसल छ।

8. Arpana: Great. We can also play cards like we do at home.
अर्पणा: राम्रो। हामी घरमा जस्तै तास पनि खेल्न सक्छौं।

9. Amrit: Tihar is also coming. We will light candles.
अमृत: तिहार पनि आउँदैछ। हामी दियो बाल्नेछौं।

10. Sujan: And sing Deusi-Bhailo together!
सुजन: र सँगै देउसी-भैलो गाउनेछौं!

11. Arpana: Even far from Nepal, our culture stays with us.
अर्पणा: नेपालबाट टाढा भए पनि, हाम्रो संस्कृति हामीसँग रहन्छ।

12. Amrit: Yes, and we will teach our children these traditions.
अमृत: हो, र हामी हाम्रा छोराछोरीलाई यी परम्परा सिकाउनेछौं।


Topic 10: Discussing Money and Savings

1. Sujan: How much money do you save every month, Arpana?
सुजन: तिमी हरेक महिना कति पैसा बचत गर्छौ, अर्पणा?

2. Arpana: I try to save forty thousand yen. It is hard.
अर्पणा: म चालीस हजार येन बचत गर्न प्रयास गर्छु। यो गाह्रो छ।

3. Amrit: I save thirty thousand. My rent is expensive.
अमृत: म तीस हजार बचत गर्छु। मेरो भाडा महँगो छ।

4. Sujan: I share a room with two friends. It is cheaper.
सुजन: म दुई साथीसँग कोठा साझा गर्छु। यो सस्तो छ।

5. Arpana: We need a lot of money for Canada.
अर्पणा: क्यानडाको लागि हामीलाई धेरै पैसा चाहिन्छ।

6. Amrit: Tuition, visa fees, air ticket, and proof of funds.
अमृत: ट्युसन, भिसा शुल्क, हवाई टिकट, र रकमको प्रमाण।

7. Sujan: How much is the proof of funds for Canada?
सुजन: क्यानडाको लागि रकमको प्रमाण कति हुन्छ?

8. Amrit: It depends on the province, but it is very high.
अमृत: यो प्रान्तमा निर्भर गर्छ, तर यो धेरै उच्च छ।

9. Arpana: We should not send all our money to agents.
अर्पणा: हामीले हाम्रो सबै पैसा एजेन्टहरूलाई पठाउनु हुँदैन।

10. Sujan: Yes, some agents cheat students.
सुजन: हो, केही एजेन्टहरूले विद्यार्थीहरूलाई ठग्छन्।

11. Amrit: Let's research everything ourselves first.
अमृत: पहिले हामी आफैं सबै कुरा अनुसन्धान गरौं।

12. Arpana: Good advice. We must be careful with our money.
अर्पणा: राम्रो सल्लाह। हामीले पैसाको हिसाबमा सावधान हुनुपर्छ।


Topic 11: Talking About Learning English Mistakes

1. Sujan: I am afraid to speak English. I might make mistakes.
सुजन: मलाई अंग्रेजी बोल्न डर लाग्छ। म गल्ती गर्न सक्छु।

2. Arpana: Don't worry! Mistakes help us learn.
अर्पणा: चिन्ता नगर्नुहोस्! गल्तीहरूले हामीलाई सिक्न मद्दत गर्छन्।

3. Amrit: Yes, even native speakers make mistakes.
अमृत: हो, मूल वक्ताहरूले पनि गल्ती गर्छन्।

4. Sujan: Yesterday I said "I am agree" instead of "I agree."
सुजन: हिजो मैले "I agree" को सट्टा "I am agree" भनें।

5. Arpana: That's a common mistake. Now you know the correct form.
अर्पणा: त्यो सामान्य गल्ती हो। अब तिमीलाई सही रूप थाहा छ।

6. Amrit: I always confuse "he" and "she" when speaking fast.
अमृत: छिटो बोल्दा म सधैं "he" र "she" मा अलमलिन्छु।

7. Sujan: That is common for Nepali speakers.
सुजन: त्यो नेपाली बोल्नेहरूको लागि सामान्य हो।

8. Arpana: We should read English books aloud.
अर्पणा: हामीले अंग्रेजी किताबहरू ठूलो स्वरले पढ्नुपर्छ।

9. Amrit: And we should think in English, not translate from Nepali.
अमृत: र हामीले नेपालीबाट अनुवाद नगरी अंग्रेजीमा सोच्नुपर्छ।

10. Sujan: That is hard, but I will try.
सुजन: त्यो गाह्रो छ, तर म प्रयास गर्नेछु।

11. Arpana: The more we speak, the more confident we become.
अर्पणा: जति बोल्छौं, त्यति आत्मविश्वासी बन्छौं।

12. Amrit: Let's never be afraid of mistakes again!
अमृत: फेरि कहिल्यै गल्तीको डर नमानौं!


Topic 12: Talking About Canadian Culture

1. Arpana: What do you know about Canadian culture?
अर्पणा: क्यानडाको संस्कृतिको बारेमा तिमीलाई के थाहा छ?

2. Sujan: Canadians are polite and say "sorry" a lot.
सुजन: क्यानडालीहरू विनम्र छन् र धेरै "sorry" भन्छन्।

3. Amrit: They respect privacy and personal space.
अमृत: उनीहरू गोपनीयता र व्यक्तिगत स्थानको सम्मान गर्छन्।

4. Arpana: Canada is multicultural. Many immigrants live there.
अर्पणा: क्यानडा बहुसांस्कृतिक छ। त्यहाँ धेरै आप्रवासीहरू बस्छन्।

5. Sujan: In winter, they play ice hockey. It is very popular.
सुजन: जाडोमा, उनीहरू आइस हकी खेल्छन्। यो धेरै लोकप्रिय छ।

6. Amrit: They also love coffee and Tim Hortons.
अमृत: उनीहरू कफी र Tim Hortons पनि मन पराउँछन्।

7. Arpana: We must learn about their job culture too.
अर्पणा: हामीले उनीहरूको कामको संस्कृतिको बारेमा पनि सिक्नुपर्छ।

8. Sujan: Punctuality is very important in Canada.
सुजन: क्यानडामा समयको पालना धेरै महत्त्वपूर्ण छ।

9. Amrit: And we should be friendly with everyone.
अमृत: र हामी सबैसँग मिलनसार हुनुपर्छ।

10. Arpana: We can also share our Nepali culture with them.
अर्पणा: हामी उनीहरूसँग हाम्रो नेपाली संस्कृति पनि साझा गर्न सक्छौं।

11. Sujan: Yes! Cultural exchange is beautiful.
सुजन: हो! सांस्कृतिक आदानप्रदान सुन्दर छ।

12. Amrit: Let's be good ambassadors of Nepal in Canada.
अमृत: क्यानडामा नेपालका राम्रो दूत बनौं।


Topic 13: Talking About Health and Stress

1. Sujan: You look tired, Amrit. Are you okay?
सुजन: तिमी थकित देखिन्छौ, अमृत। ठीक छौ?

2. Amrit: I have a headache. I studied too much last night.
अमृत: मेरो टाउको दुख्छ। हिजो राति धेरै पढें।

3. Arpana: You should rest. Health comes first.
अर्पणा: तिमीले आराम गर्नुपर्छ। स्वास्थ्य पहिलो हो।

4. Sujan: Stress can make you sick. Take a break.
सुजन: तनावले तिमीलाई बिरामी बनाउन सक्छ। विश्राम लिनुहोस्।

5. Amrit: But I have no time. Exams are coming.
अमृत: तर मसँग समय छैन। परीक्षा आउँदैछ।

6. Arpana: Even twenty minutes of walking helps.
अर्पणा: बीस मिनेट हिँड्नुले पनि मद्दत गर्छ।

7. Sujan: Drink water and eat fruits. Don't skip meals.
सुजन: पानी पिउनुहोस् र फलफूल खानुहोस्। खाना नछोड्नुहोस्।

8. Amrit: You are right. I sometimes forget to eat.
अमृत: तिमी ठीक छौ। म कहिलेकाहीं खान बिर्सन्छु।

9. Arpana: In Canada, we will need to be healthy and strong.
अर्पणा: क्यानडामा, हामी स्वस्थ र बलियो हुनुपर्नेछ।

10. Sujan: Yes, we cannot study well if we are sick.
सुजन: हो, बिरामी भए हामी राम्रोसँग पढ्न सक्दैनौं।

11. Amrit: I will sleep early tonight. Promise.
अमृत: म आज राति चाँडो सुत्नेछु। वाचा।

12. Arpana: Good. Let's all take care of each other.
अर्पणा: राम्रो। हामी सबैले एकअर्काको ख्याल राखौं।


Topic 14: Talking About Japanese Language vs English

1. Sujan: Japanese and English are so different!
सुजन: जापानी र अंग्रेजी धेरै फरक छन्!

2. Arpana: Yes, Japanese has three writing systems.
अर्पणा: हो, जापानीमा तीन लेखन प्रणाली छन्।

3. Amrit: English grammar is easier than Japanese grammar.
अमृत: अंग्रेजी व्याकरण जापानी व्याकरण भन्दा सजिलो छ।

4. Sujan: But English pronunciation is very difficult.
सुजन: तर अंग्रेजी उच्चारण धेरै गाह्रो छ।

5. Arpana: Japanese pronunciation is easier for Nepali speakers.
अर्पणा: जापानी उच्चारण नेपाली बोल्नेहरूको लागि सजिलो छ।

6. Amrit: Learning three languages is hard: Nepali, Japanese, English.
अमृत: तीन भाषा सिक्न गाह्रो छ: नेपाली, जापानी, अंग्रेजी।

7. Sujan: But it is good for our brain!
सुजन: तर यो हाम्रो दिमागको लागि राम्रो छ!

8. Arpana: When I speak Japanese, I sometimes use English words.
अर्पणा: जब म जापानी बोल्छु, कहिलेकाहीं अंग्रेजी शब्द प्रयोग गर्छु।

9. Amrit: That happens to me too. It is confusing.
अमृत: मलाई पनि त्यस्तै हुन्छ। यो भ्रमित गर्ने छ।

10. Sujan: In Canada, we will use English every day.
सुजन: क्यानडामा, हामी हरेक दिन अंग्रेजी प्रयोग गर्नेछौं।

11. Arpana: So we must focus more on English now.
अर्पणा: त्यसैले हामीले अब अंग्रेजीमा बढी ध्यान दिनुपर्छ।

12. Amrit: Yes, English is our key to Canada.
अमृत: हो, अंग्रेजी क्यानडाको हाम्रो चाबी हो।


Topic 15: Talking About Food and Cooking

1. Sujan: I am hungry. What should we cook today?
सुजन: मलाई भोक लाग्यो। आज के पकाउने?

2. Arpana: Let's cook dal bhat with chicken curry.
अर्पणा: दाल भात र कुखुराको मासु पकाउं।

3. Amrit: I can help. I will cut the vegetables.
अमृत: म मद्दत गर्न सक्छु। म तरकारी काट्नेछु।

4. Sujan: Do we have all the spices? Turmeric, cumin, coriander?
सुजन: हामीसँग सबै मसला छ? बेसार, जीरा, धनियाँ?

5. Arpana: Yes, I bought them from the Nepali shop last week.
अर्पणा: हो, मैले गत हप्ता नेपाली पसलबाट किनें।

6. Amrit: Japanese food is healthy, but I miss Nepali taste.
अमृत: जापानी खाना स्वस्थ छ, तर मलाई नेपाली स्वाद याद आउँछ।

7. Sujan: Me too. Sushi is good, but dal bhat is our comfort food.
सुजन: मलाई पनि। सुशी राम्रो छ, तर दाल भात हाम्रो आरामको खाना हो।

8. Arpana: In Canada, we can find Nepali restaurants in big cities.
अर्पणा: क्यानडामा, हामी ठूला शहरहरूमा नेपाली रेस्टुरेन्ट पाउन सक्छौं।

9. Amrit: Really? That is good news!
अमृत: साँच्चै? त्यो राम्रो खबर हो!

10. Sujan: But cooking at home is cheaper and healthier.
सुजन: तर घरमा पकाउनु सस्तो र स्वस्थ छ।

11. Arpana: Yes, we should learn to cook many dishes.
अर्पणा: हो, हामीले धेरै परिकार पकाउन सिक्नुपर्छ।

12. Amrit: Okay, let's start cooking. I am very hungry now!
अमृत: ठीक छ, पकाउन सुरु गरौं। मलाई अब धेरै भोक लाग्यो!

20 More Conversations: Friendship & Other Situations

Sujan, Arpana & Amrit — Nepali Students in Japan, Dreaming of Canada


Topic 16: How We Became Friends

1. Sujan: Arpana, do you remember the first day we met?
सुजन: अर्पणा, हामी पहिलो दिन भेटेको सम्झन्छौ?

2. Arpana: Yes! It was at the language school orientation.
अर्पणा: हो! त्यो भाषा स्कूलको अभिमुखीकरणमा थियो।

3. Amrit: I was sitting alone. I knew nobody.
अमृत: म एक्लै बसेको थिएँ। मलाई कोही थाहा थिएन।

4. Sujan: Then you asked me, "Excuse me, are you from Nepal?"
सुजन: त्यसपछि तिमीले मलाई सोध्यौ, "Excuse me, are you from Nepal?"

5. Amrit: And you said yes, and I felt so happy!
अमृत: र तिमीले हो भन्यौ, र म धेरै खुसी भएँ!

6. Arpana: I saw you two talking and I joined you.
अर्पणा: मैले तिमी दुईलाई कुरा गर्दै देखें र सामेल भएँ।

7. Sujan: Since that day, we became close friends.
सुजन: त्यो दिनदेखि, हामी नजिकका साथी भयौं।

8. Amrit: We are like a small family here.
अमृत: हामी यहाँ सानो परिवार जस्तै छौं।

9. Arpana: Yes, friendship is very important when living abroad.
अर्पणा: हो, विदेशमा बाँच्दा मित्रता धेरै महत्त्वपूर्ण छ।

10. Sujan: Without you both, Japan would feel very lonely.
सुजन: तिमी दुवै बिना, जापान धेरै एक्लो लाग्नेछ।

11. Amrit: Same here. Friends are a treasure.
अमृत: मलाई पनि त्यस्तै। साथीहरू खजाना हुन्।

12. Arpana: Let's stay friends forever, even in Canada!
अर्पणा: क्यानडामा पनि, सधैं साथी रहौं!


Topic 17: When a Friend Is Sad

1. Arpana: Amrit, you look sad today. What happened?
अर्पणा: अमृत, तिमी आज दुःखी देखिन्छौ। के भयो?

2. Amrit: I failed my mock IELTS test. I got a low score.
अमृत: मैले मेरो मोक IELTS परीक्षा फेल भएँ। मैले कम स्कोर पाएँ।

3. Sujan: Don't be sad. One test does not decide your future.
सुजन: दुःखी नहो। एउटा परीक्षाले तिम्रो भविष्य निर्णय गर्दैन।

4. Amrit: But I studied so hard. I feel like a failure.
अमृत: तर मैले धेरै मेहनत गरें। मलाई असफल लाग्छ।

5. Arpana: You are not a failure. You are learning.
अर्पणा: तिमी असफल छैनौ। तिमी सिकिरहेको छौ।

6. Sujan: Every mistake teaches us something new.
सुजन: हरेक गल्तीले हामीलाई नयाँ कुरा सिकाउँछ।

7. Amrit: Thank you. You always support me.
अमृत: धन्यवाद। तिमीहरू सधैं मलाई सहयोग गर्छौ।

8. Arpana: That is what friends are for.
अर्पणा: साथीहरू त्यसैको लागि हुन्।

9. Sujan: Let's study together tomorrow. We will help you.
सुजन: भोलि सँगै पढौं। हामी तिमीलाई मद्दत गर्नेछौं।

10. Amrit: Really? You would do that for me?
अमृत: साँच्चै? तिमीहरू मेरो लागि त्यो गर्नेछौ?

11. Arpana: Of course! We are a team.
अर्पणा: अवश्य! हामी एउटा टोली हौं।

12. Amrit: I feel better now. Thank you, my friends.
अमृत: मलाई अब राम्रो लाग्छ। धन्यवाद, मेरा साथीहरू।


Topic 18: A Small Argument Between Friends

1. Sujan: Amrit, why were you late yesterday?
सुजन: अमृत, हिजो तिमी किन ढिलो आयौ?

2. Amrit: I told you, I was busy. Why are you angry?
अमृत: मैले भनेँ, म व्यस्त थिएँ। तिमी किन रिसाएको?

3. Sujan: We waited for one hour at the restaurant!
सुजन: हामीले रेस्टुरेन्टमा एक घण्टा पर्खायौं!

4. Amrit: I am sorry, but my boss made me work extra.
अमृत: माफ गर, तर मेरो मालिकले मलाई अतिरिक्त काम गराए।

5. Arpana: Please don't fight. We are friends.
अर्पणा: कृपया झगडा नगरौं। हामी साथी हौं।

6. Sujan: I was worried, not angry. You didn't call us.
सुजन: म चिन्तित थिएँ, रिसाएको होइन। तिमीले फोन गरेनौ।

7. Amrit: You are right. I should have sent a message.
अमृत: तिमी ठीक छौ। मैले सन्देश पठाउनुपर्थ्यो।

8. Arpana: Communication is important in friendship.
अर्पणा: मित्रतामा सञ्चार महत्त्वपूर्ण छ।

9. Sujan: Yes, I forgive you. But please inform us next time.
सुजन: हो, मैले तिमीलाई माफ गरें। तर अर्को पटक जानकारी दिनुहोस्।

10. Amrit: I promise. I will message you next time.
अमृत: म वाचा गर्छु। अर्को पटक सन्देश पठाउनेछु।

11. Arpana: Good. Now let's forget it and eat together.
अर्पणा: राम्रो। अब बिर्सौं र सँगै खाऔं।

12. Sujan: Okay. Friends fight, but friends also forgive.
सुजन: ठीक छ। साथीहरू झगडा गर्छन्, तर साथीहरूले माफ पनि गर्छन्।


Topic 19: Surprising a Friend on Their Birthday

1. Arpana: Tomorrow is Sujan's birthday. Do you remember?
अर्पणा: भोलि सुजनको जन्मदिन हो। सम्झन्छौ?

2. Amrit: Yes! We should surprise him.
अमृत: हो! हामीले उसलाई चकित पार्नुपर्छ।

3. Arpana: Let's buy a cake and make momo for him.
अर्पणा: केक किनौं र उसको लागि मम बनाऔं।

4. Amrit: Good idea. He loves momo more than anything.
अमृत: राम्रो विचार। उसलाई मम सबैभन्दा मन पर्छ।

5. Arpana: We should not tell him anything.
अर्पणा: हामीले उसलाई केही भन्नु हुँदैन।

6. Amrit: Yes, it must be a secret. A total surprise!
अमृत: हो, यो गोप्य हुनुपर्छ। पूर्ण आश्चर्य!

7. Arpana: Can you keep a secret? You always tell everyone.
अर्पणा: तिमी गोप्य राख्न सक्छौ? तिमी सधैं सबैलाई भन्छौ।

8. Amrit: I promise, this time I will not tell anyone!
अमृत: म वाचा गर्छु, यस पटक म कसैलाई भन्ने छैन!

9. Arpana: Okay. Let's meet at six in the evening.
अर्पणा: ठीक छ। साँझ छ बजे भेटौं।

10. Amrit: I will bring candles and a small gift.
अमृत: मैं मैनबत्ती र सानो उपहार ल्याउनेछु।

11. Arpana: And I will make the cake at home. It is cheaper.
अर्पणा: र म घरमा केक बनाउनेछु। यो सस्तो छ।

12. Amrit: Perfect! Sujan will be so happy.
अमृत: उत्तम! सुजन धेरै खुसी हुनेछ।


Topic 20: Helping a Friend Find a Job

1. Sujan: Arpana, are you still looking for a part-time job?
सुजन: अर्पणा, तिमी अझै पार्ट-टाइम जागिर खोज्दै छौ?

2. Arpana: Yes, my old job ended last month.
अर्पणा: हो, मेरो पुरानो जागिर गत महिना सकियो।

3. Amrit: I saw a sign at the supermarket. They need workers.
अमृत: मैले सुपरमार्केटमा साइन देखें। उनीहरूलाई कामदार चाहिन्छ।

4. Arpana: Really? What kind of work is it?
अर्पणा: साँच्चै? कस्तो काम हो?

5. Amrit: Putting items on shelves and helping customers.
अमृत: सामानहरू राख्ने र ग्राहकलाई मद्दत गर्ने।

6. Sujan: The pay is good there. I know someone who works there.
सुजन: त्यहाँ तलब राम्रो छ। मलाई थाहा छ कोही त्यहाँ काम गर्छ।

7. Arpana: That sounds perfect. How do I apply?
अर्पणा: त्यो उत्तम लाग्छ। म कसरी आवेदन गर्ने?

8. Amrit: You need a resume and an interview.
अमृत: तिमीलाई रिजुमे र अन्तर्वार्ता चाहिन्छ।

9. Sujan: I can help you write your resume in Japanese.
सुजन: म तिमीलाई जापानीमा रिजुमे लेख्न मद्दत गर्न सक्छु।

10. Arpana: Thank you so much! You are so kind.
अर्पणा: धेरै धन्यवाद! तिमीहरू धेरै दयालु छौ।

11. Amrit: Also, practice your interview answers in English.
अमृत: साथै, तिम्रो अन्तर्वार्ताको जवाफ अंग्रेजीमा अभ्यास गर।

12. Arpana: Good idea. In Canada, interviews will be in English.
अर्पणा: राम्रो विचार। क्यानडामा, अन्तर्वार्ता अंग्रेजीमा हुनेछ।


Topic 21: Missing a Friend Who Moved Away

1. Sujan: Did you hear? Bikash moved to Osaka last week.
सुजन: सुन्यौ? बिकाश गत हप्ता ओसाका गयो।

2. Arpana: Really? I didn't know. I will miss him.
अर्पणा: साँच्चै? मलाई थाहा थिएन। मलाई उसको याद आउनेछ।

3. Amrit: Me too. He was a good friend.
अमृत: मलाई पनि। ऊ राम्रो साथी थियो।

4. Sujan: He got a better job there. I am happy for him.
सुजन: उसले त्यहाँ राम्रो जागिर पाए। म उसको लागि खुसी छु।

5. Arpana: But it is sad when friends leave.
अर्पणा: तर साथीहरू गएपछि दुःख लाग्छ।

6. Amrit: Yes, but true friendship has no distance.
अमृत: हो, तर साँचो मित्रतामा दूरी हुँदैन।

7. Sujan: We can video call him every week.
सुजन: हामी हरेक हप्ता उसलाई भिडियो कल गर्न सक्छौं।

8. Arpana: Good idea. We should stay in touch.
अर्पणा: राम्रो विचार। हामी सम्पर्कमा रहनुपर्छ।

9. Amrit: Maybe he will also go to Canada someday.
अमृत: सायद ऊ पनि कुनै दिन क्यानडा जानेछ।

10. Sujan: Who knows? We might all meet there!
सुजन: कसलाई थाहा? हामी सबै त्यहाँ भेट्न सक्छौं!

11. Arpana: That would be wonderful.
अर्पणा: त्यो अद्भुत हुनेछ।

12. Amrit: Friends always find a way back to each other.
अमृत: साथीहरूले सधैं एकअर्कामा फर्कने बाटो भेट्टाउँछन्।


Topic 22: Borrowing and Lending Money Between Friends

1. Amrit: Sujan, can I ask you something?
अमृत: सुजन, म तिमीलाई केही सोध्न सक्छु?

2. Sujan: Sure, what is it? You look nervous.
सुजन: पक्का, के हो? तिमी नर्भस देखिन्छौ।

3. Amrit: I need to borrow some money. My rent is due.
अमृत: मलाई केही पैसा उधारो चाहिन्छ। मेरो भाडा तिर्नुपर्छ।

4. Sujan: How much do you need?
सुजन: तिमीलाई कति चाहिन्छ?

5. Amrit: Twenty thousand yen. I will return it next month.
अमृत: बीस हजार येन। म अर्को महिना फिर्ता गर्नेछु।

6. Sujan: No problem. I can lend you. Don't worry.
सुजन: समस्या छैन। म उधारो दिन सक्छु। चिन्ता नगर।

7. Amrit: Thank you so much. You are a real friend.
अमृत: धेरै धन्यवाद। तिमी साँचो साथी हौ।

8. Arpana: But Amrit, be careful with money.
अर्पणा: तर अमृत, पैसामा सावधान हुनुहोस्।

9. Amrit: I know. I spent too much on books last month.
अमृत: थाहा छ। मैले गत महिना किताबमा धेरै खर्च गरें।

10. Sujan: It's okay. We all need help sometimes.
सुजन: ठीक छ। हामी सबैलाई कहिलेकाहीं मद्दत चाहिन्छ।

11. Arpana: Just remember to return it on time.
अर्पणा: समयमा फिर्ता गर्न सम्झनुहोस्।

12. Amrit: Of course. I will not break my friend's trust.
अमृत: अवश्य। म मेरो साथीको विश्वास तोड्ने छैन।


Topic 23: Cooking Together and Sharing Recipes

1. Arpana: Sujan, teach me how to make your chicken curry.
अर्पणा: सुजन, मलाई तिम्रो कुखुराको तरकारी बनाउन सिकाउ।

2. Sujan: Sure! First, cut the onions and garlic.
सुजन: पक्का! पहिले, प्याज र लसुन काट्नुहोस्।

3. Amrit: Can I help too? I want to learn.
अमृत: म पनि मद्दत गर्न सक्छु? म सिक्न चाहन्छु।

4. Arpana: Yes, you can cut the tomatoes.
अर्पणा: हो, तिमी गोलभेडा काट्न सक्छौ।

5. Sujan: Now add oil to the pan and heat it.
सुजन: अब प्यानमा तेल हाल्नुहोस् र तताउनुहोस्।

6. Amrit: How much oil? One spoon or two?
अमृत: कति तेल? एक चम्चा वा दुई?

7. Sujan: Two spoons. Then add the spices.
सुजन: दुई चम्चा। त्यसपछि मसला हाल्नुहोस्।

8. Arpana: It smells so good already!
अर्पणा: अहिले नै धेरै राम्रो गन्ध आउँछ!

9. Sujan: Cooking together is more fun than cooking alone.
सुजन: सँगै पकाउनु एक्लै पकाउनु भन्दा रमाइलो छ।

10. Amrit: Yes, and we can share the food after.
अमृत: हो, र पछि खाना साझा गर्न सक्छौं।

11. Arpana: In Canada, we will cook Nepali food for our friends.
अर्पणा: क्यानडामा, हामी हाम्रा साथीहरूको लागि नेपाली खाना पकाउनेछौं।

12. Sujan: And they will love it! Nepali food is the best.
सुजन: र उनीहरूलाई मन पर्नेछ! नेपाली खाना सबैभन्दा राम्रो छ।


Topic 24: Talking About Trust and Secrets

1. Arpana: Can you keep a secret, Amrit?
अर्पणा: तिमी गोप्य कुरा राख्न सक्छौ, अमृत?

2. Amrit: Of course! You can trust me.
अमृत: अवश्य! तिमी मलाई विश्वास गर्न सक्छौ।

3. Arpana: I am planning to change my school.
अर्पणा: म मेरो स्कूल परिवर्तन गर्ने योजना बनाउँदै छु।

4. Amrit: Really? Why? Is something wrong?
अमृत: साँच्चै? किन? केही गलत छ?

5. Arpana: The fees are too high. I found a cheaper school.
अर्पणा: शुल्क धेरै उच्च छ। मैले सस्तो स्कूल भेटें।

6. Amrit: That is a big decision. Have you told Sujan?
अमृत: त्यो ठूलो निर्णय हो। तिमीले सुजनलाई भन्यौ?

7. Arpana: Not yet. I will tell him later.
अर्पणा: अझै भनेको छैन। म पछि भन्नेछु।

8. Amrit: Don't worry. I will not tell anyone.
अमृत: चिन्ता नगर। म कसैलाई भन्ने छैन।

9. Arpana: Thank you. Trust is very important in friendship.
अर्पणा: धन्यवाद। मित्रतामा विश्वास धेरै महत्त्वपूर्ण छ।

10. Amrit: Yes, if we cannot trust each other, we are not real friends.
अमृत: हो, यदि हामी एकअर्कालाई विश्वास गर्न सक्दैनौं भने, हामी साँचो साथी होइनौं।

11. Arpana: You are right. Thank you for listening.
अर्पणा: तिमी ठीक छौ। सुन्नको लागि धन्यवाद।

12. Amrit: Always here for you. That's what friends do.
अमृत: सधैं तिम्रो लागि यहाँ छु। साथीहरूले त्यही गर्छन्।


Topic 25: Encouraging a Friend to Not Give Up

1. Sujan: Amrit, you look very tired. Are you okay?
सुजन: अमृत, तिमी धेरै थकित देखिन्छौ। ठीक छौ?

2. Amrit: I am thinking of giving up. IELTS is too hard.
अमृत: म हार मान्ने सोच्दै छु। IELTS धेरै गाह्रो छ।

3. Sujan: Don't say that! You have come so far.
सुजन: त्यो नभन्नुहोस्! तिमी धेरै टाढा आएका छौ।

4. Arpana: Yes, remember why you started this journey.
अर्पणा: हो, सम्झनुहोस् तिमीले यो यात्रा किन सुरु गर्यौ।

5. Amrit: But I failed three times already.
अमृत: तर म पहिले नै तीन पटक फेल भएँ।

6. Sujan: So what? Many successful people failed many times.
सुजन: त्यसो भए के भयो? धेरै सफल मानिसहरू धेरै पटक फेल भए।

7. Arpana: Failure is not the end. It is a lesson.
अर्पणा: असफलता अन्त्य होइन। यो एउटा पाठ हो।

8. Amrit: You really think I can do it?
अमृत: तिमीहरूलाई साँच्चै लाग्छ म गर्न सक्छु?

9. Sujan: Of course! We believe in you.
सुजन: अवश्य! हामी तिमीमा विश्वास गर्छौं।

10. Arpana: We will study together and help you every day.
अर्पणा: हामी सँगै पढ्नेछौं र हरेक दिन तिमीलाई मद्दत गर्नेछौं।

11. Amrit: Thank you. I feel strong again.
अमृत: धन्यवाद। म फेरि बलियो महसुस गर्छु।

12. Sujan: Never give up, my friend. Canada is waiting for us!
सुजन: कहिल्यै हार नमान्नुहोस्, मेरो साथी। क्यानडा हाम्रो प्रतीक्षामा छ!


Topic 26: Talking About a New Friend from Another Country

1. Arpana: I made a new friend today. She is from Vietnam.
अर्पणा: मैले आज नयाँ साथी बनाएँ। उनी भियतनामबाट हुन्।

2. Sujan: That's great! What is her name?
सुजन: त्यो राम्रो छ! उनको नाम के हो?

3. Arpana: Her name is Linh. She is also studying Japanese.
अर्पणा: उनको नाम लिन्ह हो। उनी पनि जापानी पढ्दै छिन्।

4. Amrit: It is good to have international friends.
अमृत: अन्तर्राष्ट्रिय साथीहरू हुनु राम्रो छ।

5. Arpana: Yes, we practice English together.
अर्पणा: हो, हामी सँगै अंग्रेजी अभ्यास गर्छौं।

6. Sujan: Does she want to go to Canada too?
सुजन: उनी पनि क्यानडा जान चाहन्छिन्?

7. Arpana: Yes! Many students here want to go to Canada.
अर्पणा: हो! यहाँ धेरै विद्यार्थीहरू क्यानडा जान चाहन्छन्।

8. Amrit: Canada is a popular destination for students.
अमृत: क्यानडा विद्यार्थीहरूको लागि लोकप्रिय गन्तव्य हो।

9. Sujan: We should introduce her to our group.
सुजन: हामीले उनलाई हाम्रो समूहमा परिचय गराउनुपर्छ।

10. Arpana: Good idea. She is very friendly and kind.
अर्पणा: राम्रो विचार। उनी धेरै मिलनसार र दयालु छिन्।

11. Amrit: The more friends, the better. We can learn from each other.
अमृत: जति धेरै साथी, त्यति राम्रो। हामी एकअर्काबाट सिक्न सक्छौं।

12. Sujan: Yes, friendship has no borders.
सुजन: हो, मित्रताको कुनै सीमा हुँदैन।


Topic 27: Situations at the Immigration Office

1. Sujan: I have to go to the immigration office tomorrow.
सुजन: म भोलि अध्यागमन कार्यालय जानुपर्छ।

2. Arpana: Why? Is there a problem with your visa?
अर्पणा: किन? तिम्रो भिसामा समस्या छ?

3. Sujan: No, I need to renew it. My visa expires next month.
सुजन: छैन, मैले नवीकरण गर्नुपर्छ। मेरो भिसा अर्को महिना सकिन्छ।

4. Amrit: Take all your documents. They are very strict.
अमृत: तिम्रा सबै कागजात लिनुहोस्। उनीहरू धेरै कडा छन्।

5. Sujan: What documents do I need?
सुजन: मलाई कुन कागजात चाहिन्छ?

6. Amrit: Your passport, student card, and application form.
अमृत: तिम्रो राहदानी, विद्यार्थी कार्ड, र आवेदन फारम।

7. Arpana: Also, bring your attendance certificate from school.
अर्पणा: साथै, स्कूलबाट तिम्रो उपस्थिति प्रमाणपत्र ल्याउनुहोस्।

8. Sujan: Thank you. I will prepare everything tonight.
सुजन: धन्यवाद। म आज राति सबै तयार गर्नेछु।

9. Amrit: Go early in the morning. The line is very long.
अमृत: बिहान चाँडो जानुहोस्। लाइन धेरै लामो हुन्छ।

10. Arpana: Yes, and take a book to read while you wait.
अर्पणा: हो, र पर्खँदा पढ्नको लागि किताब लिनुहोस्।

11. Sujan: Good idea. I can practice English while waiting.
सुजन: राम्रो विचार। पर्खँदा म अंग्रेजी अभ्यास गर्न सक्छु।

12. Amrit: That's the spirit! Good luck tomorrow.
अमृत: त्यो राम्रो! भोलिको लागि शुभकामना।


Topic 28: At the Doctor's Office

1. Arpana: Sujan, why didn't you come to class yesterday?
अर्पणा: सुजन, तिमी हिजो कक्षामा किन आएनौ?

2. Sujan: I was sick. I went to the doctor.
सुजन: म बिरामी थिएँ। म डाक्टरकहाँ गएँ।

3. Amrit: What did the doctor say? Are you okay?
अमृत: डाक्टरले के भने? ठीक छौ?

4. Sujan: I had a fever and a sore throat.
सुजन: मलाई ज्वरो र घाँटी दुखेको थियो।

5. Arpana: Did you have trouble explaining in Japanese?
अर्पणा: जापानीमा बुझाउन समस्या भयो?

6. Sujan: A little. But the doctor spoke some English.
सुजन: अलिकति। तर डाक्टरले अलिकति अंग्रेजी बोल्नुभयो।

7. Amrit: That is lucky. Medical words are very hard.
अमृत: त्यो भाग्य हो। मेडिकल शब्दहरू धेरै गाह्रो छन्।

8. Sujan: Yes, I learned new words like "prescription" and "symptoms."
सुजन: हो, मैले "prescription" र "symptoms" जस्ता नयाँ शब्द सिकें।

9. Arpana: In Canada, we must explain health problems in English.
अर्पणा: क्यानडामा, हामीले स्वास्थ्य समस्या अंग्रेजीमा बुझाउनुपर्छ।

10. Amrit: So learning medical English is important.
अमृत: त्यसैले मेडिकल अंग्रेजी सिक्न महत्त्वपूर्ण छ।

11. Sujan: You are right. I will study health vocabulary.
सुजन: तिमी ठीक छौ। म स्वास्थ्य शब्दावली पढ्नेछु।

12. Arpana: Take rest and drink warm water. Get well soon.
अर्पणा: आराम गर्नुहोस् र न्यानो पानी पिउनुहोस्। चाँडो निको हुनुहोस्।


Topic 29: Situations at the Bank

1. Amrit: I need to open a bank account. Can you help me?
अमृत: मलाई बैंक खाता खोल्नु छ। मद्दत गर्न सक्छौ?

2. Sujan: Sure. Which bank are you thinking of?
सुजन: पक्का। तिमी कुन बैंकको बारेमा सोच्दै छौ?

3. Amrit: Japan Post Bank. I heard it is good for students.
अमृत: जापान पोस्ट बैंक। मैले सुनेको छु यो विद्यार्थीहरूको लागि राम्रो छ।

4. Arpana: Yes, many students use it. It is easy.
अर्पणा: हो, धेरै विद्यार्थीहरूले यो प्रयोग गर्छन्। यो सजिलो छ।

5. Amrit: What do I need to bring?
अमृत: मैले के ल्याउनुपर्छ?

6. Sujan: Your residence card, passport, and student ID.
सुजन: तिम्रो बासिन्दा कार्ड, राहदानी, र विद्यार्थी परिचयपत्र।

7. Amrit: Can I do everything in English?
अमृत: म सबै कुरा अंग्रेजीमा गर्न सक्छु?

8. Arpana: Maybe not. But they have English forms.
अर्पणा: सायद छैन। तर उनीहरूसँग अंग्रेजी फारमहरू छन्।

9. Amrit: I will take Sujan with me. He speaks good Japanese.
अमृत: म सुजनलाई सँगै लानेछु। ऊ राम्रो जापानी बोल्छ।

10. Sujan: No problem. I will help you.
सुजन: समस्या छैन। म तिमीलाई मद्दत गर्नेछु।

11. Arpana: Also, ask about international transfer. For Canada.
अर्पणा: साथै, अन्तर्राष्ट्रिय स्थानान्तरणको बारेमा सोध्नुहोस्। क्यानडाको लागि।

12. Amrit: Good thinking! We must plan ahead.
अमृत: राम्रो सोच! हामीले अगाडि योजना बनाउनुपर्छ।


Topic 30: Situations at the Airport

1. Sujan: Amrit, are you ready for your trip to Nepal?
सुजन: अमृत, तिमी नेपालको यात्राको लागि तयार छौ?

2. Amrit: Almost. I am packing my bags today.
अमृत: लगभग। म आज मेरो झोला प्याक गर्दै छु।

3. Arpana: Don't forget your passport and ticket!
अर्पणा: तिम्रो राहदानी र टिकट नबिर्सनुहोस्!

4. Amrit: I have them in my bag already.
अमृत: मैले ती पहिले नै झोलामा राखें।

5. Sujan: What time is your flight?
सुजन: तिम्रो उडान कति बजेको हो?

6. Amrit: It is at ten in the morning. I must arrive early.
अमृत: बिहान दस बजेको हो। मैले चाँडो पुग्नुपर्छ।

7. Arpana: Arrive two hours before. Security takes time.
अर्पणा: दुई घण्टा अगाडि पुग्नुहोस्। सुरक्षा जाँचमा समय लाग्छ।

8. Amrit: Yes, and I have to do immigration too.
अमृत: हो, र मैले अध्यागमन पनि गर्नुपर्छ।

9. Sujan: At the airport, the announcements are in English.
सुजन: एयरपोर्टमा, घोषणाहरू अंग्रेजीमा हुन्छन्।

10. Amrit: That is good practice for me!
अमृत: त्यो मेरो लागि राम्रो अभ्यास हो!

11. Arpana: Text us when you land in Kathmandu.
अर्पणा: काठमाडौंमा उत्रिएपछि हामीलाई सन्देश पठाउनुहोस्।

12. Amrit: I will. Take care, my friends. See you soon!
अमृत: म पठाउनेछु। ख्याल राख्नुहोस्, मेरा साथीहरू। चाँडै भेटौं!


Topic 31: Talking About Regrets and Lessons Learned

1. Arpana: Do you ever regret coming to Japan?
अर्पणा: तिमीलाई कहिले जापान आएकोमा पछुतो लाग्छ?

2. Sujan: Sometimes, when I miss my family. But no, not really.
सुजन: कहिलेकाहीं, जब मलाई परिवारको याद आउँछ। तर होइन, साँच्चै होइन।

3. Amrit: I regret not studying English earlier.
अमृत: मलाई पहिले अंग्रेजी नपढेकोमा पछुतो लाग्छ।

4. Arpana: Me too. I wasted a lot of time in Nepal.
अर्पणा: मलाई पनि। मैले नेपालमा धेरै समय बर्बाद गरें।

5. Sujan: But we cannot change the past. Only the future.
सुजन: तर हामी भूतकाल परिवर्तन गर्न सक्दैनौं। भविष्य मात्र।

6. Amrit: You are right. Every experience taught us something.
अमृत: तिमी ठीक छौ। हरेक अनुभवले हामीलाई केही सिकायो।

7. Arpana: Living abroad made us stronger and wiser.
अर्पणा: विदेशमा बाँच्नुले हामीलाई बलियो र बुद्धिमान बनायो।

8. Sujan: Yes, we learned to be independent.
सुजन: हो, हामीले स्वतन्त्र हुन सिक्यौं।

9. Amrit: And we learned the value of friendship.
अमृत: र हामीले मित्रताको मूल्य सिक्यौं।

10. Arpana: We also learned to work hard for our dreams.
अर्पणा: हामीले हाम्रा सपनाहरूको लागि कडा परिश्रम गर्न पनि सिक्यौं।

11. Sujan: So no regrets. Only lessons and growth.
सुजन: त्यसैले पछुतो छैन। केवल पाठ र विकास।

12. Amrit: Well said, my friend. Let's keep moving forward.
अमृत: राम्रो भन्यौ, मेरो साथी। अगाडि बढिरहौं।


Topic 32: Planning a Trip Together

1. Sujan: Let's plan a trip during the holidays.
सुजन: छुट्टीमा सँगै यात्रा गर्ने योजना बनाऔं।

2. Arpana: Where should we go? I want to see Mount Fuji.
अर्पणा: हामी कहाँ जाने? म माउन्ट फुजी हेर्न चाहन्छु।

3. Amrit: Good choice! It is beautiful in autumn.
अमृत: राम्रो छनोट! यो शरदमा सुन्दर हुन्छ।

4. Sujan: We can take the bus. It is cheaper than the train.
सुजन: हामी बस लिन सक्छौं। यो ट्रेन भन्दा सस्तो छ।

5. Arpana: How much will the trip cost?
अर्पणा: यात्रामा कति खर्च हुनेछ?

6. Amrit: Maybe twenty thousand yen each. With food and hotel.
अमृत: प्रत्येकलाई बीस हजार येन जति। खाना र होटल सहित।

7. Sujan: We can stay in a hostel to save money.
सुजन: पैसा बचत गर्न हामी होस्टलमा बस्न सक्छौं।

8. Arpana: Good idea. And we can cook our own food.
अर्पणा: राम्रो विचार। र हामी आफ्नै खाना पकाउन सक्छौं।

9. Amrit: We should practice English during the trip.
अमृत: हामीले यात्रामा अंग्रेजी अभ्यास गर्नुपर्छ।

10. Sujan: Yes! English only, no Nepali. Just for fun.
सुजन: हो! अंग्रेजी मात्र, नेपाली होइन। रमाइलोको लागि।

11. Arpana: That will be challenging but helpful.
अर्पणा: त्यो चुनौतीपूर्ण तर उपयोगी हुनेछ।

12. Amrit: Let's book the tickets this weekend!
अमृत: यो सप्ताहन्तमा टिकट बुक गरौं!


Topic 33: Talking About Learning from Mistakes

1. Sujan: I made a big mistake at work yesterday.
सुजन: मैले हिजो काममा ठूलो गल्ती गरें।

2. Arpana: What happened? Are you okay?
अर्पणा: के भयो? ठीक छौ?

3. Sujan: I gave the wrong change to a customer.
सुजन: मैले ग्राहकलाई गलत फिर्ता पैसा दिएँ।

4. Amrit: Did your manager get angry?
अमृत: तिम्रो म्यानेजर रिसाए?

5. Sujan: A little. But he said mistakes happen.
सुजन: अलिकति। तर उनले गल्ती हुन्छ भने।

6. Arpana: That is kind. Some bosses are very strict.
अर्पणा: त्यो दयालु छ। केही मालिकहरू धेरै कडा छन्।

7. Amrit: What did you learn from it?
अमृत: तिमीले यसबाट के सिक्यौ?

8. Sujan: I must be more careful and check twice.
सुजन: मैले बढी सावधान हुनुपर्छ र दुई पटक जाँच्नुपर्छ।

9. Arpana: That is a good lesson. Mistakes make us better.
अर्पणा: त्यो राम्रो पाठ हो। गल्तीहरूले हामीलाई राम्रो बनाउँछन्।

10. Amrit: Yes, in Canada we will make many mistakes too.
अमृत: हो, क्यानडामा हामीले पनि धेरै गल्ती गर्नेछौं।

11. Sujan: But we will learn and grow from them.
सुजन: तर हामी तीबाट सिक्नेछौं र बढ्नेछौं।

12. Arpana: That is the right attitude. Never fear mistakes.
अर्पणा: त्यो सही मानसिकता हो। गल्तीको कहिल्यै डर नमान्नुहोस्।


Topic 34: Talking About Helping New Students

1. Arpana: A new Nepali student arrived yesterday.
अर्पणा: हिजो एउटा नयाँ नेपाली विद्यार्थी आए।

2. Sujan: Really? Where is he from?
सुजन: साँच्चै? ऊ कहाँबाट हो?

3. Arpana: He is from Chitwan. He knows nobody here.
अर्पणा: ऊ चितवनबाट हो। यहाँ उसलाई कोही थाहा छैन।

4. Amrit: We should help him. We were in his place once.
अमृत: हामीले उसलाई मद्दत गर्नुपर्छ। हामी पनि एक समय उसको ठाउँमा थियौं।

5. Sujan: Yes, let's teach him how to use the train.
सुजन: हो, हामीले उसलाई ट्रेन कसरी प्रयोग गर्ने सिकाउं।

6. Arpana: And where to buy cheap groceries.
अर्पणा: र सस्तो किराना कहाँ किन्ने।

7. Amrit: Also, how to open a bank account and get a phone.
अमृत: साथै, बैंक खाता कसरी खोल्ने र फोन कसरी लिने।

8. Sujan: When I came, nobody helped me. It was hard.
सुजन: जब म आएँ, कसैले मलाई मद्दत गरेन। यो गाह्रो थियो।

9. Arpana: So we should be kind to newcomers.
अर्पणा: त्यसैले हामीले नयाँ आउनेहरूसँग दयालु हुनुपर्छ।

10. Amrit: Helping others makes us happy too.
अमृत: अरूलाई मद्दत गर्दा हामी पनि खुसी हुन्छौं।

11. Sujan: Yes, kindness costs nothing but means everything.
सुजन: हो, दयालुताको कुनै मूल्य हुँदैन तर यसको अर्थ सबै हुन्छ।

12. Arpana: Let's invite him to dinner tonight.
अर्पणा: आज राति उसलाई खानामा बोलाऔं।


Topic 35: Talking About Homesickness and Comfort

1. Amrit: Some days I feel very homesick. Today is one of them.
अमृत: कहिलेकाहीं मलाई घरको धेरै याद आउँछ। आज त्यस्तै दिन हो।

2. Sujan: I understand. What do you miss the most?
सुजन: म बुझ्छु। तिमीलाई सबैभन्दा धेरै के याद आउँछ?

3. Amrit: My mother's voice and my village's green hills.
अमृत: आमाको आवाज र मेरो गाउँका हरिया पहाडहरू।

4. Arpana: I miss the sound of rain on the tin roof.
अर्पणा: मलाई टिनको छानामा पानी परेको आवाज याद आउँछ।

5. Sujan: I miss walking to the tea shop with my father.
सुजन: मलाई बुबासँग चिया पसलमा हिँडेको याद आउँछ।

6. Amrit: When I feel sad, I cook Nepali food.
अमृत: जब मलाई दुःख लाग्छ, म नेपाली खाना पकाउँछु।

7. Arpana: That helps me too. Food connects us to home.
अर्पणा: त्यो मलाई पनि मद्दत गर्छ। खानाले हामीलाई घरसँग जोड्छ।

8. Sujan: Music also helps. I listen to Nepali songs.
सुजन: संगीतले पनि मद्दत गर्छ। म नेपाली गीत सुन्छु।

9. Amrit: And talking to you both helps the most.
अमृत: र तिमी दुवैसँग कुरा गर्दा सबैभन्दा धेरै मद्दत हुन्छ।

10. Arpana: Same here. You are my family in Japan.
अर्पणा: मलाई पनि। तिमीहरू जापानमा मेरो परिवार हौ।

11. Sujan: We must support each other. That is our strength.
सुजन: हामीले एकअर्कालाई सहयोग गर्नुपर्छ। त्यो हाम्रो शक्ति हो।

12. Amrit: Yes, together we can face anything.
अमृत: हो, सँगै हामी जे पनि सामना गर्न सक्छौं।


Topic 36: Talking About Canada Application Process

1. Sujan: I started my Canada application research yesterday.
सुजन: मैले हिजो क्यानडा आवेदनको अनुसन्धान सुरु गरें।

2. Arpana: What did you find? Tell us everything.
अर्पणा: तिमीले के भेट्टायौ? सबै भन।

3. Sujan: There are many steps. It is not simple.
सुजन: धेरै चरणहरू छन्। यो सजिलो छैन।

4. Amrit: Which province are you applying to?
अमृत: तिमी कुन प्रान्तमा आवेदन गर्दै छौ?

5. Sujan: Maybe Manitoba. It has a good nominee program.
सुजन: सायद मनिटोबा। त्यहाँ राम्रो नोमिनी कार्यक्रम छ।

6. Arpana: We need IELTS first. Everything starts there.
अर्पणा: हामीलाई पहिले IELTS चाहिन्छ। सबै त्यहींबाट सुरु हुन्छ।

7. Amrit: Yes, and educational credential assessment too.
अमृत: हो, र शैक्षिक प्रमाणपत्र मूल्यांकन पनि।

8. Sujan: And proof of funds. That is the hardest part.
सुजन: र रकमको प्रमाण। त्यो सबैभन्दा गाह्रो भाग हो।

9. Arpana: Should we hire an immigration consultant?
अर्पणा: हामीले अध्यागमन सल्लाहकार भाडामा लिनुपर्छ?

10. Amrit: Be careful. Some are not honest. Research first.
अमृत: सावधान हुनुहोस्। केही इमानदार छैनन्। पहिले अनुसन्धान गर्नुहोस्।

11. Sujan: I agree. We can apply ourselves if we study well.
सुजन: म सहमत छु। राम्रो पढे हामी आफैं आवेदन गर्न सक्छौं।

12. Arpana: Let's share information and help each other.
अर्पणा: जानकारी साझा गरौं र एकअर्कालाई मद्दत गरौं।


Topic 37: Talking About Self-Confidence

1. Arpana: I get nervous when I speak English in class.
अर्पणा: कक्षामा अंग्रेजी बोल्दा म नर्भस हुन्छु।

2. Sujan: Me too. My hands shake sometimes.
सुजन: मलाई पनि। कहिलेकाहीं मेरा हात काम्न थाल्छन्।

3. Amrit: Everyone feels this way at first.
अमृत: सुरुमा सबैलाई यस्तै लाग्छ।

4. Arpana: How can we become more confident?
अर्पणा: हामी कसरी बढी आत्मविश्वासी बन्न सक्छौं?

5. Amrit: Practice, practice, and more practice.
अमृत: अभ्यास, अभ्यास, र थप अभ्यास।

6. Sujan: Also, we should not compare ourselves with others.
सुजन: साथै, हामीले अरूसँग तुलना गर्नु हुँदैन।

7. Arpana: Yes, everyone learns at their own speed.
अर्पणा: हो, सबैले आफ्नै गतिमा सिक्छन्।

8. Amrit: And we should celebrate small victories.
अमृत: र हामीले साना जितहरू मनाउनुपर्छ।

9. Sujan: Like when I gave a full sentence without mistakes!
सुजन: जस्तै जब मैले गल्ती बिना पूरा वाक्य बोलें!

10. Arpana: That is a good way to think.
अर्पणा: त्यो सोच्ने राम्रो तरिका हो।

11. Amrit: Confidence comes from action, not from waiting.
अमृत: आत्मविश्वास कर्मबाट आउँछ, पर्खाइबाट होइन।

12. Sujan: Let's act every day. Speak, make mistakes, improve.
सुजन: हरेक दिन कर्म गरौं। बोलौं, गल्ती गरौं, सुधार गरौं।


Topic 38: Talking About Nepali Community in Japan

1. Arpana: There is a Nepali festival in Tokyo next Sunday.
अर्पणा: अर्को आइतबार टोकियोमा नेपाली चाड छ।

2. Sujan: Really? What kind of festival?
सुजन: साँच्चै? कस्तो चाड?

3. Arpana: It is a cultural program. Dance, music, and food.
अर्पणा: यो सांस्कृतिक कार्यक्रम हो। नृत्य, संगीत, र खाना।

4. Amrit: That sounds amazing. Let's go together.
अमृत: त्यो अद्भुत लाग्छ। सँगै जाऔं।

5. Sujan: How many Nepali people live in Japan?
सुजन: जापानमा कति नेपाली बस्छन्?

6. Arpana: More than one hundred thousand now. It is growing.
अर्पणा: अहिले एक लाख भन्दा बढी। यो बढ्दै छ।

7. Amrit: That is a big community. We are not alone.
अमृत: त्यो ठूलो समुदाय हो। हामी एक्लो छैनौं।

8. Sujan: It is good to meet other Nepali students.
सुजन: अन्य नेपाली विद्यार्थीहरू भेट्नु राम्रो छ।

9. Arpana: We can share information about Canada too.
अर्पणा: हामी क्यानडाको बारेमा जानकारी पनि साझा गर्न सक्छौं।

10. Amrit: Yes, networking is very important.
अमृत: हो, नेटवर्किङ धेरै महत्त्वपूर्ण छ।

11. Sujan: Let's take our new friend from Chitwan too.
सुजन: हामीले चितवनको नयाँ साथीलाई पनि लानौं।

12. Arpana: Good idea. The more, the merrier!
अर्पणा: राम्रो विचार। जति धेरै, त्यति रमाइलो!


Topic 39: Talking About Time Management

1. Sujan: I never have enough time. I am always busy.
सुजन: मसँग कहिल्यै पर्याप्त समय हुँदैन। म सधैं व्यस्त छु।

2. Arpana: Me too. Study, work, and English practice.
अर्पणा: मलाई पनि। पढाइ, काम, र अंग्रेजी अभ्यास।

3. Amrit: We need to manage our time better.
अमृत: हामीले हाम्रो समय राम्रोसँग व्यवस्थापन गर्नुपर्छ।

4. Sujan: How do you do it, Amrit?
सुजन: तिमी कसरी गर्छौ, अमृत?

5. Amrit: I make a schedule every Sunday for the whole week.
अमृत: म हरेक आइतबार पूरा हप्ताको तालिका बनाउँछु।

6. Arpana: That is a good habit. I should try it.
अर्पणा: त्यो राम्रो बानी हो। मैले प्रयास गर्नुपर्छ।

7. Amrit: I also wake up one hour earlier for English.
अमृत: म अंग्रेजीको लागि एक घण्टा चाँडो उठ्छु।

8. Sujan: One hour earlier? That is difficult for me.
सुजन: एक घण्टा चाँडो? त्यो मेरो लागि गाह्रो छ।

9. Arpana: Start with thirty minutes. Then increase slowly.
अर्पणा: तीस मिनेटबाट सुरु गर। त्यसपछि बिस्तारै बढाउ।

10. Sujan: Good advice. Small steps are easier.
सुजन: राम्रो सल्लाह। साना कदमहरू सजिलो छन्।

11. Amrit: Also, turn off your phone while studying.
अमृत: साथै, पढ्दा तिम्रो फोन बन्द गर।

12. Arpana: Yes! Social media steals so much time.
अर्पणा: हो! सामाजिक सञ्जालले धेरै समय चोर्छ।


Topic 40: Talking About the Future of Their Friendship

1. Sujan: In five years, where will we be?
सुजन: पाँच वर्षमा, हामी कहाँ हुनेछौं?

2. Arpana: Maybe in Canada, studying or working.
अर्पणा: सायद क्यानडामा, पढ्दै वा काम गर्दै।

3. Amrit: I hope we are still close friends.
अमृत: म आशा गर्छु हामी अझै नजिकका साथी हुनेछौं।

4. Sujan: Of course! Distance cannot break our friendship.
सुजन: अवश्य! दूरीले हाम्रो मित्रता तोड्न सक्दैन।

5. Arpana: We should promise to meet every year.
अर्पणा: हामीले हरेक वर्ष भेट्ने वाचा गर्नुपर्छ।

6. Amrit: Yes, even if we live in different cities.
अमृत: हो, हामी फरक शहरहरूमा बसे पनि।

7. Sujan: Maybe our children will play together someday.
सुजन: सायद हाम्रा छोराछोरीहरू कुनै दिन सँगै खेल्नेछन्।

8. Arpana: That is a beautiful thought!
अर्पणा: त्यो सुन्दर विचार हो!

9. Amrit: From Nepal to Japan to Canada — what a journey!
अमृत: नेपालबाट जापान हुँदै क्यानडा — कस्तो यात्रा!

10. Sujan: And our friendship traveled with us everywhere.
सुजन: र हाम्रो मित्रता सबै ठाउँमा हामीसँगै यात्रा गर्यो।

11. Arpana: True friends are a gift from God.
अर्पणा: साँचा साथीहरू भगवानको उपहार हुन्।

12. Amrit: Let's always stay together, no matter what.
अमृत: जे भए पनि, सधैं सँगै रहौं।

 

No comments:

Post a Comment

PTE Describe Image: A Beginner's Guide

PTE Describe Image: A Beginner's Guide Describe Image appears 3-4 times in PTE Academic . You get 25 seconds to prepare and 40 secon...