Tuesday, 21 July 2026

25 detailed dialogues in 25 different real-life situations, using the advanced vocabulary from our previous lists.

25 detailed dialogues in 25 different real-life situations, using the advanced vocabulary from our previous lists.

Dialogue 1: At the Airport – Check-in Counter (विमानस्थलचेक-इन काउन्टर)

Situation: A passenger is checking in for an international flight.

English

Nepali

Staff: Good morning, ma'am. May I see your passport and ticket?

कर्मचारी: शुभ प्रभात, म्याम। के तपाईंको राहदानी टिकट हेर्न सक्छु?

Passenger: Yes, here they are. I am flying to Dubai.

यात्रु: हो, यो लिनुहोस्। दुबई उड्दै छु।

Staff: How many luggage bags do you have?

कर्मचारी: तपाईंसँग कतिओटा सामान का झोला छन्?

Passenger: Two bags to check-in and one carry-on.

यात्रु: दुईवटा चेक-इन गर्ने एउटा हाते सामान।

Staff: Your boarding pass is ready. Your gate number is 12.

कर्मचारी: तपाईंको बोर्डिङ पास तयार छ। तपाईंको गेट नम्बर १२ हो।

Passenger: What time is boarding?

यात्रु: चढ्ने समय कति बजे हो?

Staff: Boarding starts at 7:30 AM. Please be at the gate 30 minutes before departure.

कर्मचारी: चढ्ने समय बिहान :३० बजे हो। कृपया प्रस्थान भन्दा ३० मिनेट अघि गेटमा पुग्नुहोस्।


Dialogue 2: At the Gym – Personal Trainer & Client (जिमव्यक्तिगत प्रशिक्षक ग्राहक)

Situation: A trainer is guiding a new client on a workout plan.

English

Nepali

Trainer: Welcome to the gym! Have you ever worked out before?

प्रशिक्षक: जिममा स्वागत ! के तपाईंले पहिले कहिल्यै व्यायाम गर्नुभएको ?

Client: No, I am a beginner. I want to improve my fitness.

ग्राहक: होइन, सुरुवातकर्ता हुँ। आफ्नो तन्दुरुस्ती सुधार्न चाहन्छु।

Trainer: Great! First, we will do some warm-up exercises. Then, we will focus on strength training.

प्रशिक्षक: उत्तम! पहिले, हामी केही न्यानो-अप व्यायाम गर्छौं। त्यसपछि, हामी शक्ति प्रशिक्षण मा ध्यान दिन्छौं।

Client: How many days a week should I come?

ग्राहक: हप्तामा कति दिन आउनुपर्छ?

Trainer: At least 4 days a week. Consistency is key for stamina and muscle growth.

प्रशिक्षक: हप्तामा कम्तीमा दिन। सहनशक्ति मांसपेशी वृद्धि को लागि निरन्तरता महत्त्वपूर्ण छ।

Client: Okay, I will follow your schedule.

ग्राहक: ठीक , तपाईंको तालिका पालना गर्छु।

Trainer: Remember to stretch after each session. See you tomorrow!

प्रशिक्षक: प्रत्येक सत्र पछि तान्नु (स्ट्रेच) सम्झनुहोस्। भोलि भेटौंला!


Dialogue 3: At the Post Office (हुलाक कार्यालयमा)

Situation: A customer is sending a parcel to another country.

English

Nepali

Clerk: Good morning! How can I help you?

कर्मचारी: शुभ प्रभात! कसरी मद्दत गर्न सक्छु?

Customer: I want to send this parcel to Australia.

ग्राहक: यो पार्सल अस्ट्रेलिया पठाउन चाहन्छु।

Clerk: Please fill out this customs declaration form.

कर्मचारी: कृपया यो भन्सार घोषणा फारम भर्नुहोस्।

Customer: What is the shipping cost?

ग्राहक: ढुवानी शुल्क कति हो?

Clerk: By airmail, it will cost 2,500 rupees. By sea mail, it's cheaper but takes longer.

कर्मचारी: हवाई मेल द्वारा, ,५०० रुपैयाँ लाग्छ। समुद्री मेल द्वारा, सस्तो तर समय लाग्छ।

Customer: I'll send it by airmail. How many days will it take?

ग्राहक: हवाई मेलद्वारा पठाउँछु। कति दिन लाग्छ?

Clerk: About 5-7 working days. Here is your tracking number.

कर्मचारी: करिब - कार्यदिन। यो लिनुहोस् तपाईंको ट्र्याकिङ नम्बर।


Dialogue 4: At the Salon – Hairdresser & Customer (सैलुनकपाल बनाउने ग्राहक)

Situation: A customer is getting a haircut and styling.

English

Nepali

Hairdresser: Welcome, ma'am! What would you like today?

कपाल बनाउने: स्वागत , म्याम! आज के गराउनु हुन्छ?

Customer: I want a haircut and a hair spa.

ग्राहक: कपाल कटाउन हेयर स्पा गराउन चाहन्छु।

Hairdresser: How much length would you like to cut?

कपाल बनाउने: कति लम्बाइ काट्न चाहनुहुन्छ?

Customer: Just a trim about 2 inches. Also, please layer my hair.

ग्राहक: करिब इन्च ट्रिम मात्र। साथै, कृपया मेरो कपाल लेयर गरिदिनुहोस्।

Hairdresser: Sure. Would you like a head massage as well?

कपाल बनाउने: पक्कै। के तपाईं टाउको मालिस पनि गराउन चाहनुहुन्छ?

Customer: Yes, that would be so relaxing.

ग्राहक: हो, त्यो धेरै आरामदायी हुनेछ।

Hairdresser: Done! You look gorgeous now.

कपाल बनाउने: भयो! तपाईं अहिले आकर्षक देखिनुहुन्छ।


Dialogue 5: At the Pet Shop – Customer & Shopkeeper (पाल्तु जनावर पसलग्राहक पसले)

Situation: A customer wants to buy a puppy.

English

Nepali

Customer: I am looking for a small puppy for my daughter.

ग्राहक: मेरी छोरीको लागि एउटा सानो पिल्ला खोज्दै छु।

Shopkeeper: We have these cute Labrador and Pomeranian puppies.

पसले: हामीसँग यी प्यारा ल्याब्राडोर पोमेरेनियन पिल्लाहरू छन्।

Customer: Are they vaccinated?

ग्राहक: के तिनीहरूको खोप लगाइएको ?

Shopkeeper: Yes, they have their first vaccination. We also provide a health certificate.

पसले: हो, तिनीहरूको पहिलो खोप लगाइएको छ। हामी स्वास्थ्य प्रमाणपत्र पनि दिन्छौं।

Customer: What about their food? What do they eat?

ग्राहक: तिनीहरूको खाना को बारेमा के? तिनीहरू के खान्छन्?

Shopkeeper: They eat puppy food and milk. I will give you a guidebook for care.

पसले: तिनीहरू पिल्लाको खाना दूध खान्छन्। तपाईंलाई हेरचाहको लागि एउटा गाइडबुक दिन्छु।

Customer: I'll take the Labrador. My daughter will be so happy!

ग्राहक: ल्याब्राडोर लिन्छु। मेरी छोरी धेरै खुशी हुनेछिन्!


Dialogue 6: At the Laundry (लुगा धुने पसलमा)

Situation: A customer drops off clothes for dry cleaning.

English

Nepali

Customer: Hello! I have some clothes for dry cleaning.

ग्राहक: नमस्ते! मसँग ड्राइ क्लिनिङ को लागि केही लुगाहरू छन्।

Shopkeeper: Please leave them here. Do you have any stains that need special treatment?

पसले: कृपया तिनीहरूलाई यहाँ छोड्नुहोस्। के तपाईंसँग कुनै दाग छन् जसलाई विशेष उपचार चाहिन्छ?

Customer: Yes, this suit has a red wine stain on it.

ग्राहक: हो, यो सुटमा रातो वाइनको दाग छ।

Shopkeeper: Don't worry. We can remove it. Your clothes will be ready by tomorrow evening.

पसले: चिन्ता नलिनुहोस्। हामी यसलाई हटाउन सक्छौं। तपाईंको लुगा भोलि साँझसम्म तयार हुन्छ।

Customer: How much will it cost?

ग्राहक: कति खर्च लाग्छ?

Shopkeeper: 500 rupees for all items. Here is your receipt.

पसले: सबै सामानको ५०० रुपैयाँ। यो लिनुहोस् तपाईंको रसिद।

Dialogue 7: At the Cinema Hall (सिनेमा हलमा)

Situation: Two friends are buying movie tickets.

English

Nepali

Friend 1: Let's watch the new movie that just released!

साथी : आउँ अहिले रिलिज भएको नयाँ चलचित्र हेरौं!

Friend 2: Which one? I heard the action movie is very good.

साथी : कुन? मैले सुनेँ एक्सन चलचित्र धेरै राम्रो छ।

Friend 1: Yes, let's watch that. I'll buy the tickets.

साथी : हो, त्यो हेरौं। टिकट किन्छु।

Friend 2: Which showtime is available?

साथी : कुन समय को उपलब्ध ?

Friend 1: The 4 PM show. Do you want popcorn and a drink?

साथी : दिउँसो बजेको शो। के तिमीलाई पपकर्न पेय चाहियो?

Friend 2: Yes, please! I love the buttery popcorn here.

साथी : हो, कृपया! मलाई यहाँको मक्खन पपकर्न मन पर्छ।

Friend 1: Great! Let's go inside. The preview is about to start.

साथी : उत्तम! भित्र जाऔं। पूर्वावलोकन सुरु हुन लाग्यो।


Dialogue 8: At the Furniture Shop (फर्निचर पसलमा)

Situation: A couple is buying furniture for their new house.

English

Nepali

Customer 1: We need a new sofa set for our living room.

ग्राहक : हामीलाई हाम्रो बैठक कोठाको लागि नयाँ सोफा सेट चाहियो।

Salesperson: This leather sofa is very durable.

विक्रेता: यो छालाको सोफा धेरै टिकाऊ छ।

Customer 2: It looks nice. What about the price?

ग्राहक : यो राम्रो देखिन्छ। मूल्य के हो?

Salesperson: It's 45,000 rupees, but we have a 10% discount this week.

विक्रेता: ४५,००० रुपैयाँ हो, तर यस हप्ता हामीसँग १०% छुट छ।

Customer 1: Can we get delivery and assembly service?

ग्राहक : के हामी डेलिभरी जोड्ने सेवा पाउन सक्छौं?

Salesperson: Yes, free delivery and assembly within 2 days.

विक्रेता: हो, दिनभित्र नि:शुल्क डेलिभरी जोडाइ।

Customer 2: We'll take it! Please give us the bill.

ग्राहक : हामी यो लिन्छौं! कृपया हामीलाई बिल दिनुहोस्।


Dialogue 9: At the Workshop – Mechanic & Customer (ग्यारेजमेकानिक ग्राहक)

Situation: A customer is getting a bike repaired.

English

Nepali

Customer: My bike's brake is not working properly.

ग्राहक: मेरो बाइकको ब्रेक राम्ररी काम गरिरहेको छैन।

Mechanic: Let me check. The brake pads are worn out. I need to replace them.

मेकानिक: जाँच गर्छु। ब्रेक प्याड घिस्सिएको छ। मैले तिनीहरूलाई बदल्न पर्छ।

Customer: How much will it cost?

ग्राहक: कति खर्च लाग्छ?

Mechanic: Around 2,000 rupees. Also, your chain is loose. I will tighten it.

मेकानिक: करिब ,००० रुपैयाँ। साथै, तपाईंको चेन खुकुलो छ। यसलाई कस्नेछु।

Customer: Okay. Please also check the engine oil.

ग्राहक: ठीक छ। कृपया इन्जिनको तेल पनि चेक गर्नुहोस्।

Mechanic: Sure. Your bike will be ready in 2 hours. You can wait or come back later.

मेकानिक: पक्कै। तपाईंको बाइक घण्टामा तयार हुन्छ। तपाईं पर्खन सक्नुहुन्छ वा पछि आउनुहोस्।


Dialogue 10: At the Bookstore (पुस्तक पसलमा)

Situation: A student is buying textbooks for the new semester.

English

Nepali

Student: Good morning! I need some textbooks for my course.

विद्यार्थी: शुभ प्रभात! मलाई मेरो पाठ्यक्रमको लागि केही पाठ्यपुस्तक चाहियो।

Bookseller: Sure. Which subject?

पुस्तक विक्रेता: पक्कै। कुन विषय?

Student: Science and Maths. Do you have used books? They are cheaper.

विद्यार्थी: विज्ञान गणित। के तपाईंसँग प्रयोग भएका पुस्तक छन्? तिनीहरू सस्तो हुन्छन्।

Bookseller: Yes, we have both new and second-hand books.

पुस्तक विक्रेता: हो, हामीसँग नयाँ पुराना दुवै किसिमका पुस्तक छन्।

Student: Great! I will take the used ones. Do you give any discount?

विद्यार्थी: उत्तम! पुराना लिन्छु। के तपाईं केही छुट दिनुहुन्छ?

Bookseller: Yes, 20% off on all used books. Your total is 1,200 rupees.

पुस्तक विक्रेता: हो, सबै पुराना पुस्तकमा २०% छुट। जम्मा ,२०० रुपैयाँ भयो।


Dialogue 11: At the Photocopy Shop (फोटोकपी पसलमा)

Situation: A customer wants to print and bind documents.

English

Nepali

Customer: I need to photocopy these 100 pages.

ग्राहक: मलाई यी १०० पृष्ठहरूको फोटोकपी चाहियो।

Shopkeeper: Sure. Do you want them double-sided?

पसले: पक्कै। के तपाईं तिनीहरूलाई दुईतर्फी चाहनुहुन्छ?

Customer: Yes, please. And I also need binding for these documents.

ग्राहक: हो, कृपया। मलाई यी कागजातहरूको बाइन्डिङ पनि चाहियो।

Shopkeeper: What kind of binding? Spiral or hardcover?

पसले: कस्तो बाइन्डिङ? स्पाइरल वा हार्डकभर?

Customer: Spiral binding, please. How much will it cost?

ग्राहक: स्पाइरल बाइन्डिङ, कृपया। कति खर्च लाग्छ?

Shopkeeper: Photocopy is 2 rupees per page, and binding is 100 rupees. Total 300 rupees.

पसले: फोटोकपी प्रति पृष्ठ रुपैयाँ, बाइन्डिङ १०० रुपैयाँ। जम्मा ३०० रुपैयाँ।


Dialogue 12: At the Flower Shop (फूल पसलमा)

Situation: A man is buying flowers for his girlfriend.

English

Nepali

Customer: I want to buy some flowers for my girlfriend.

ग्राहक: मेरी प्रेमिकाको लागि केही फूल किन्न चाहन्छु।

Florist: That's sweet! What kind do you like? Roses or lilies?

फूल विक्रेता: त्यो मिठो हो! तपाईंलाई कस्तो मन पर्छ? गुलाब वा लिली?

Customer: I want a bouquet of red roses. How much is it?

ग्राहक: मलाई रातो गुलाबको गुच्छा चाहियो। कति हो?

Florist: A dozen roses costs 600 rupees. We also have pink ones.

फूल विक्रेता: एक दर्जन गुलाब ६०० रुपैयाँ हो। हामीसँग गुलाबी पनि छन्।

Customer: I'll take the red ones. Please wrap them nicely with some ribbon.

ग्राहक: रातो लिन्छु। कृपया तिनीहरूलाई केही रिबन सहित राम्ररी बेर्नुहोस्।

Florist: Of course! Here is your beautiful bouquet. She will love it.

फूल विक्रेता: पक्कै पनि! यो लिनुहोस् तपाईंको सुन्दर गुच्छा। उहाँलाई मन पर्नेछ।

Dialogue 13: At the Fitness Center – Yoga Class (फिटनेस केन्द्रयोग कक्षा)

Situation: A student is asking the yoga instructor about the class.

English

Nepali

Student: Good morning! I am new to yoga. Can I join your class?

विद्यार्थी: शुभ प्रभात! योग मा नयाँ हुँ। के तपाईंको कक्षामा सामेल हुन सक्छु?

Instructor: Of course! We practice meditation and breathing exercises first.

प्रशिक्षक: पक्कै पनि! हामी पहिले ध्यान सास फेर्ने अभ्यास गर्छौं।

Student: Do I need any special equipment?

विद्यार्थी: के मलाई कुनै विशेष उपकरण चाहिन्छ?

Instructor: Just wear comfortable clothes and bring a yoga mat.

प्रशिक्षक: केवल आरामदायी लुगा लगाउनुहोस् एउटा योग म्याट ल्याउनुहोस्।

Student: Great! Will yoga help me with flexibility?

विद्यार्थी: उत्तम! के योगले मलाई लचिलोपन मा मद्दत गर्छ?

Instructor: Yes, it greatly improves flexibility and reduces stress. Let's begin!

प्रशिक्षक: हो, यसले लचिलोपन निकै सुधार्छ तनाव घटाउँछ। सुरु गरौं!


Dialogue 14: At the Newsstand (समाचार पसलमा)

Situation: A customer is buying a newspaper and magazine.

English

Nepali

Customer: Hello! Do you have today's newspaper?

ग्राहक: नमस्ते! के तपाईंसँग आजको समाचार पत्र ?

Shopkeeper: Yes, which one? The Himalayan Times or The Kathmandu Post?

पसले: हो, कुन? हिमालयन टाइम्स वा काठमाडौं पोस्ट?

Customer: Both. Also, I want this magazine about travel.

ग्राहक: दुवै। साथै, मलाई यात्राको बारेमा यो पत्रिका चाहियो।

Shopkeeper: That magazine is very popular. It has great articles on adventure.

पसले: त्यो पत्रिका धेरै लोकप्रिय छ। यसमा साहसिक को बारेमा उत्कृष्ट लेख छन्।

Customer: Perfect! I love reading about new destinations.

ग्राहक: उत्तम! मलाई नयाँ गन्तव्य को बारेमा पढ्न मन पर्छ।


Dialogue 15: At the Jewellery Shop (गहना पसलमा)

Situation: A man is buying a gold necklace for his mother.

English

Nepali

Customer: I want to buy a gold necklace for my mother's birthday.

ग्राहक: मेरी आमाको जन्मदिनको लागि एउटा सुनको माला किन्न चाहन्छु।

Shopkeeper: We have many beautiful designs. Look at this one.

पसले: हामीसँग धेरै सुन्दर डिजाइन छन्। यो हेर्नुहोस्।

Customer: It's lovely! What is the carat?

ग्राहक: यो प्यारो ! क्यारेट कति हो?

Shopkeeper: It's 22-carat pure gold. The weight is 15 grams.

पसले: यो २२ क्यारेट शुद्ध सुन हो। तौल १५ ग्राम हो।

Customer: How much does it cost?

ग्राहक: यसको मूल्य कति हो?

Shopkeeper: It's 90,000 rupees, but we have a 5% discount today.

पसले: ९०,००० रुपैयाँ हो, तर आज % छुट छ।

Customer: I'll take it. Please give me the receipt and certificate.

ग्राहक: यो लिन्छु। कृपया मलाई रसिद प्रमाणपत्र दिनुहोस्।


Dialogue 16: At the Nursery (बिरुवा पसलमा)

Situation: A customer is buying plants for their garden.

English

Nepali

Customer: I want to buy some plants for my balcony.

ग्राहक: मेरो बाल्कोनीको लागि केही बिरुवा किन्न चाहन्छु।

Shopkeeper: We have many flowering plants and cacti.

पसले: हामीसँग धेरै फूल फुल्ने बिरुवा क्याक्टस छन्।

Customer: Which one is easy to maintain?

ग्राहक: कुन सजिलै हुर्काउन सकिन्छ?

Shopkeeper: These succulents are very easy. They don't need much water.

पसले: यी रसिला बिरुवा धेरै सजिला छन्। तिनीहरूलाई धेरै पानी चाहिँदैन।

Customer: Great! I'll take three succulents and some flower pots.

ग्राहक: उत्तम! तीनवटा रसिला केही फूलको गमला लिन्छु।

Shopkeeper: Here you go. Please keep them in sunlight.

पसले: लिनुहोस्। कृपया तिनीहरूलाई घाम मा राख्नुहोस्।


Dialogue 17: At the Restaurant – Ordering Takeaway (रेस्टुरेन्टखाना प्याक गर्ने)

Situation: A customer is ordering food for takeaway.

English

Nepali

Customer: Hello! I want to order some food for takeaway.

ग्राहक: नमस्ते! प्याक को लागि केही खाना अर्डर गर्न चाहन्छु।

Waiter: Sure! What would you like?

वेटर: पक्कै! के लिनुहुन्छ?

Customer: I want one pizza and a burger.

ग्राहक: मलाई एउटा पिज्जा एउटा बर्गर चाहियो।

Waiter: What toppings would you like on the pizza?

वेटर: पिज्जामा कुन टपिङ चाहनुहुन्छ?

Customer: Cheese, olives, and mushrooms.

ग्राहक: चिज, जैतून, च्याउ।

Waiter: Your order will be ready in 20 minutes. Please wait at the counter.

वेटर: तपाईंको अर्डर २० मिनेटमा तयार हुन्छ। कृपया काउन्टरमा पर्खनुहोस्।


Dialogue 18: At the Dentist (दन्त चिकित्सकमा)

Situation: A patient is visiting the dentist for a toothache.

English

Nepali

Patient: Good morning, Doctor. I have a severe toothache.

बिरामी: शुभ प्रभात, डाक्टर। मलाई धेरै दाँत दुखेको छ।

Dentist: Let me examine you. Open your mouth, please.

दन्त चिकित्सक: जाँच गर्छु। कृपया मुख खोल्नुहोस्।

Dentist: You have a cavity. I need to do a filling.

दन्त चिकित्सक: तपाईंलाई किट्ट (क्याभिटी) छ। मैले भराइ गर्नुपर्छ।

Patient: Will it be painful?

बिरामी: के यसले दुखाउँछ?

Dentist: I will use anaesthesia. You won't feel anything.

दन्त चिकित्सक: नसा निद्राको औषधि प्रयोग गर्छु। तपाईंले केही महसुस गर्नुहुनेछैन।

Patient: Okay, I trust you. Please fix it.

बिरामी: ठीक , तपाईंमा विश्वास गर्छु। कृपया मिलाइदिनुहोस्।

Dentist: Done! Remember to brush and floss daily to prevent future cavities.

दन्त चिकित्सक: भयो! भविष्यमा किट्ट नहोस् भन्नका लागि दैनिक माझ्नुहोस् फ्लस गर्नुहोस्।

Dialogue 19: At the Parking Lot (पार्किङ स्थलमा)

Situation: A driver is looking for a parking spot.

English

Nepali

Driver: Excuse me! Is there any parking space available?

चालक: क्षमा गर्नुहोस्! के त्यहाँ कुनै पार्किङ ठाउँ उपलब्ध ?

Attendant: Yes, there is one spot on the second floor.

कर्मचारी: हो, दोस्रो तला मा एउटा ठाउँ छ।

Driver: How much is the parking fee per hour?

चालक: पार्किङ शुल्क प्रति घण्टा कति हो?

Attendant: 50 rupees per hour. You can also pay for the whole day.

कर्मचारी: प्रति घण्टा ५० रुपैयाँ। तपाईं पूरा दिन को लागि पनि तिर्न सक्नुहुन्छ।

Driver: I'll be here for 2 hours. Here's the cash.

चालक: यहाँ घण्टा बस्छु। यो लिनुहोस् नगद।

Attendant: Here is your ticket. Please display it on your dashboard.

कर्मचारी: यो लिनुहोस् तपाईंको टिकट। कृपया यसलाई आफ्नो ड्यासबोर्डमा देखाउनुहोस्।


Dialogue 20: At the Tailor (दर्जी पसलमा)

Situation: A customer is getting a dress stitched.

English

Nepali

Customer: I want to stitch a new dress for my sister's wedding.

ग्राहक: मेरी बहिनीको विवाहको लागि एउटा नयाँ पोशाक सिलाउन चाहन्छु।

Tailor: Sure! Do you have any design in mind?

दर्जी: पक्कै! के तपाईंसँग कुनै डिजाइन ?

Customer: Yes, I want a long frock with lace.

ग्राहक: हो, मलाई फीता सहितको लामो फ्रक चाहियो।

Tailor: I will take your measurements first. Please stand up straight.

दर्जी: पहिले तपाईंको नाप लिन्छु। कृपया सीधा उभिनुहोस्।

Customer: When will it be ready?

ग्राहक: यो कहिले तयार हुन्छ?

Tailor: In 5 days. You can come for a fitting on the 4th day.

दर्जी: दिनमा। तपाईं ४औं दिन फिटिङ को लागि आउन सक्नुहुन्छ।

Customer: Great! I'll come for the fitting then.

ग्राहक: उत्तम! त्यसपछि फिटिङ गर्न आउँछु।


Dialogue 21: At the Cafe (क्याफेमा)

Situation: Two friends are catching up over coffee.

English

Nepali

Friend 1: It's been so long! Let's catch up.

साथी : धेरै भयो! आउँ कुराकानी गरौं।

Friend 2: Yes! What would you like to drink?

साथी : हो! के पिउन मन पर्छ?

Friend 1: I'll have a cappuccino and a croissant.

साथी : क्यापुचिनो एउटा क्रोइसेन्ट लिन्छु।

Friend 2: I'll have a green tea. The ambience here is so relaxing.

साथी : हरियो चिया लिन्छु। यहाँको वातावरण धेरै आरामदायी छ।

Friend 1: I agree. It's the perfect place to chill.

साथी : सहमत छु। आराम गर्नको लागि यो उत्तम ठाउँ हो।

Friend 2: So, tell me what's new in your life?

साथी : अब, मलाई आफ्नो जीवनमा के नयाँ भन?


Dialogue 22: At the Taxi Stand (ट्याक्सी स्ट्यान्डमा)

Situation: A passenger is hiring a taxi to go to the airport.

English

Nepali

Passenger: Taxi! Are you available?

यात्रु: ट्याक्सी! के तपाईं खाली हुनुहुन्छ?

Driver: Yes, sir. Where do you want to go?

चालक: हो, सर। कहाँ जानुहुन्छ?

Passenger: I need to go to the airport. How much will you charge?

यात्रु: विमानस्थल जानुपर्छ। कति शुल्क लिनुहुन्छ?

Driver: It's 1,200 rupees by the meter.

चालक: मिटर अनुसार ,२०० रुपैयाँ हो।

Passenger: That's too expensive. Can we negotiate?

यात्रु: त्यो धेरै महँगो भयो। के हामी मोलतोल गर्न सक्छौं?

Driver: Okay, I'll take 1,000 rupees. Please put your luggage in the trunk.

चालक: ठीक , ,००० लिन्छु। कृपया आफ्नो सामान ट्रंकमा राख्नुहोस्।


Dialogue 23: At the Insurance Office (बीमा कार्यालयमा)

Situation: A customer is buying a health insurance policy.

English

Nepali

Customer: I want to buy a health insurance policy for my family.

ग्राहक: मेरो परिवारको लागि स्वास्थ्य बीमा नीति किन्न चाहन्छु।

Agent: Great! We have several plans. How many members are in your family?

एजेन्ट: उत्तम! हामीसँग धेरै योजनाहरू छन्। तपाईंको परिवारमा कति सदस्य छन्?

Customer: Four members. I need coverage for all.

ग्राहक: चार सदस्य। मलाई सबैको कभरेज चाहियो।

Agent: This family plan covers all medical expenses up to 500,000 rupees.

एजेन्ट: यो पारिवारिक योजना ले ,००,००० रुपैयाँसम्मको सबै चिकित्सा खर्च कभर गर्छ।

Customer: What is the premium amount?

ग्राहक: प्रिमियम रकम कति हो?

Agent: The annual premium is 25,000 rupees. You can pay monthly too.

एजेन्ट: वार्षिक प्रिमियम २५,००० रुपैयाँ हो। तपाईं मासिक पनि तिर्न सक्नुहुन्छ।

Customer: I'll take the annual plan. Please give me the application form.

ग्राहक: वार्षिक योजना लिन्छु। कृपया मलाई आवेदन फारम दिनुहोस्।


Dialogue 24: At the Ground – Cricket Match (मैदानक्रिकेट खेल)

Situation: Two fans are watching a cricket match live.

English

Nepali

Fan 1: Wow! What a great match this is!

प्रशंसक : वाह! यो कस्तो राम्रो खेल हो!

Fan 2: Yes! Our team's performance is outstanding today.

प्रशंसक : हो! आज हाम्रो टोलीको प्रदर्शन उत्कृष्ट छ।

Fan 1: Look at that sixer! He hit the ball out of the stadium.

प्रशंसक : त्यो छक्का हेर! उसले बल रङ्गशाला बाहिर पठायो।

Fan 2: Our captain is leading from the front. I love his strategy.

प्रशंसक : हाम्रो कप्तान अग्रभागबाट नेतृत्व गर्दै छ। मलाई उसको रणनीति मन पर्छ।

Fan 1: If we win this, we will qualify for the final.

प्रशंसक : यदि हामीले यो जित्यौं भने, हामी फाइनल मा पुग्छौं।

Fan 2: Fingers crossed! Let's cheer louder!

प्रशंसक : आशा गरौं! अझ चर्को जयजयकार गरौं!


Dialogue 25: At the Pharmacy – Buying Vitamins (फार्मेसीभिटामिन किन्ने)

Situation: A customer is buying multivitamins and supplements.

English

Nepali

Customer: Hello! I need some multivitamins.

ग्राहक: नमस्ते! मलाई केही मल्टिभिटामिन चाहियो।

Pharmacist: Do you have any specific brand preference?

फार्मासिस्ट: के तपाईंको कुनै विशेष ब्रान्ड प्राथमिकता ?

Customer: No, just something good for energy and immunity.

ग्राहक: होइन, उर्जा प्रतिरोधात्मक क्षमता को लागि केही राम्रो।

Pharmacist: This brand is very popular. It has Vitamin C, D, and Zinc.

फार्मासिस्ट: यो ब्रान्ड धेरै लोकप्रिय छ। यसमा भिटामिन सी, डी, जिंक छ।

Customer: How many tablets are in a bottle?

ग्राहक: एउटा बोतलमा कतिओटा चक्की छन्?

Pharmacist: 60 tablets. Take one tablet daily after breakfast.

फार्मासिस्ट: ६० चक्की। नास्ता पछि दैनिक एउटा चक्की खानुहोस्।

Customer: Perfect! I'll take two bottles. How much is the total?

ग्राहक: उत्तम! दुई बोतल लिन्छु। जम्मा कति?

 

No comments:

Post a Comment

PTE Retell Lecture Practice

PTE Retell Lecture Practice Title: The Impact of Urban Green Spaces on Mental Well-being Urban green spaces, such as parks, community ga...