Tuesday, 21 July 2026

25 Dialogues between Balram Sir (a Senior Mentor/Teacher/Manager) and Candidate Biswas (a Student/Applicant/Learner)

25 Dialogues between Balram Sir (a Senior Mentor/Teacher/Manager) and Candidate Biswas (a Student/Applicant/Learner)


Dialogue 1: Job Interview (जागिर अन्तर्वार्ता)

Situation: Biswas is giving his first job interview at Balram Sir's company.

English

Nepali

Balram Sir: Good morning, Biswas. Please introduce yourself.

बलराम सर: शुभ प्रभात, बिश्वास। कृपया आफ्नो परिचय दिनुहोस्।

Biswas: Good morning, sir. I am Biswas. I have a bachelor's degree in IT.

बिश्वास: शुभ प्रभात, सर। बिश्वास हुँ। मसँग आईटीमा स्नातक डिग्री छ।

Balram Sir: Do you have any experience in this field?

बलराम सर: के तपाईंसँग यस क्षेत्रमा कुनै अनुभव ?

Biswas: I did a 6-month internship at a software company.

बिश्वास: मैले एउटा सफ्टवेयर कम्पनीमा महिनाको इन्टर्नशिप गरेँ।

Balram Sir: Why do you want to join our organization?

बलराम सर: तपाईं हाम्रो संस्थामा किन सामेल हुन चाहनुहुन्छ?

Biswas: I admire your company's reputation. I want to grow and learn here.

बिश्वास: तपाईंको कम्पनीको प्रतिष्ठा को प्रशंसा गर्छु। यहाँ बढ्न सिक्न चाहन्छु।

Balram Sir: What is your salary expectation?

बलराम सर: तपाईंको तलब अपेक्षा के हो?

Biswas: I expect 30,000 per month, but I am willing to negotiate.

बिश्वास: महिनाको ३०,००० आशा गर्छु, तर वार्ता गर्न तयार छु।

Balram Sir: We will call you next week. Thank you.

बलराम सर: हामी तपाईंलाई अर्को हप्ता फोन गर्छौं। धन्यवाद।


Dialogue 2: Performance Review (कार्यसम्पादन मूल्याङ्कन)

Situation: Balram Sir is reviewing Biswas's work performance after 3 months.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, let's discuss your performance over the last quarter.

बलराम सर: बिश्वास, हामी पछिल्लो महिनाको तपाईंको कार्यसम्पादन बारे छलफल गरौं।

Biswas: Yes, sir. I am eager to hear your feedback.

बिश्वास: हो, सर। तपाईंको प्रतिक्रिया सुन्न उत्सुक छु।

Balram Sir: I'm impressed with your dedication. You always meet deadlines.

बलराम सर: तपाईंको समर्पण बाट प्रभावित छु। तपाईं सधैं अन्तिम मिति पूरा गर्नुहुन्छ।

Biswas: Thank you, sir. I try my best.

बिश्वास: धन्यवाद, सर। आफ्नो सक्दो प्रयास गर्छु।

Balram Sir: However, you need to improve your communication skills.

बलराम सर: तर, तपाईंले आफ्नो सञ्चार कौशल सुधार्नुपर्छ।

Biswas: I understand. I will join a communication workshop.

बिश्वास: बुझें। एउटा सञ्चार कार्यशाला मा सामेल हुनेछु।

Balram Sir: Good. Keep up the hard work. You have a bright future here.

बलराम सर: राम्रो। कडा परिश्रम जारी राख्नुहोस्। तपाईंको यहाँ उज्ज्वल भविष्य छ।


Dialogue 3: Project Proposal (परियोजना प्रस्ताव)

Situation: Biswas is presenting a new project proposal to Balram Sir.

English

Nepali

Biswas: Sir, I have prepared a proposal for the new marketing campaign.

बिश्वास: सर, मैले नयाँ मार्केटिङ अभियानको लागि एउटा प्रस्ताव तयार गरेको छु।

Balram Sir: Let me see it. What is the main objective?

बलराम सर: हेरौं। मुख्य उद्देश्य के हो?

Biswas: Our objective is to increase sales by 20% in the next 6 months.

बिश्वास: हाम्रो उद्देश्य अर्को महिनामा बिक्री २०% ले बढाउनु हो।

Balram Sir: What is your strategy for this?

बलराम सर: यसको लागि तपाईंको रणनीति के हो?

Biswas: We will use digital marketing and social media advertising.

बिश्वास: हामी डिजिटल मार्केटिङ सामाजिक सञ्जाल विज्ञापन प्रयोग गर्नेछौं।

Balram Sir: What is the budget requirement?

बलराम सर: बजेट आवश्यकता के हो?

Biswas: We need approximately 500,000 rupees.

बिश्वास: हामीलाई करिब ,००,००० रुपैयाँ चाहिन्छ।

Balram Sir: I will review it and get back to you tomorrow.

बलराम सर: यसको समीक्षा गर्छु भोलि तपाईंलाई जवाफ दिन्छु।


Dialogue 4: Promotion Discussion (पदोन्नति छलफल)

Situation: Balram Sir is offering Biswas a promotion.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, I have good news. We are promoting you to Senior Associate.

बलराम सर: बिश्वास, मसँग राम्रो समाचार छ। हामी तपाईंलाई वरिष्ठ सहयोगीमा पदोन्नति दिँदै छौं।

Biswas: Really, sir? I am so grateful!

बिश्वास: साँच्चै, सर? धेरै आभारी छु!

Balram Sir: You have earned it. Your commitment and hard work are outstanding.

बलराम सर: तपाईंले यसको हकदार हुनुहुन्छ। तपाईंको प्रतिबद्धता कडा परिश्रम उत्कृष्ट छ।

Biswas: Thank you, sir. I will continue to give my best.

बिश्वास: धन्यवाद, सर। आफ्नो उत्तम दिन जारी राख्नेछु।

Balram Sir: Your salary will be increased by 15% starting next month.

बलराम सर: अर्को महिनादेखि तपाईंको तलब १५% ले बढ्नेछ।

Biswas: This means a lot to me, sir. I won't let you down.

बिश्वास: यो मेरो लागि धेरै महत्त्वपूर्ण , सर। तपाईंलाई निराश पार्नेछैन।


Dialogue 5: Conflict Resolution (विवाद समाधान)

Situation: Biswas has a conflict with a colleague, and Balram Sir is mediating.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, I heard there was a dispute between you and Ramesh.

बलराम सर: बिश्वास, मैले सुनेँ कि तपाईं रामेशबीच विवाद भएको थियो।

Biswas: Yes, sir. We had a misunderstanding about the project timeline.

बिश्वास: हो, सर। परियोजनाको समयतालिकालाई लिएर हाम्रो गलतफहमी भयो।

Balram Sir: I want you both to resolve this professionally.

बलराम सर: तपाईं दुवैलाई यसलाई व्यावसायिक रूपमा समाधान गर्न चाहन्छु।

Biswas: I apologized to him, but he is still angry.

बिश्वास: मैले उसँग माफी मागेँ, तर अझै रिसाएको छ।

Balram Sir: Let me talk to him. Meanwhile, you should focus on your work.

बलराम सर: उसँग कुरा गर्छु। यसैबीच, तपाईं आफ्नो काम मा ध्यान दिनुहोस्।

Biswas: Thank you, sir. I appreciate your support.

बिश्वास: धन्यवाद, सर। तपाईंको सहयोग को कदर गर्छु।


Dialogue 6: Career Guidance (करियर मार्गदर्शन)

Situation: Biswas asks Balram Sir for career advice.

English

Nepali

Biswas: Sir, I need your guidance about my career.

बिश्वास: सर, मलाई मेरो करियरको बारेमा तपाईंको मार्गदर्शन चाहियो।

Balram Sir: Of course. Tell me what's on your mind.

बलराम सर: पक्कै पनि। मलाई भन्नुहोस् तपाईंको मन मा के छ।

Biswas: Should I go for higher education abroad or continue working?

बिश्वास: के विदेशमा उच्च शिक्षा को लागि जाऊँ वा काम जारी राखूँ?

Balram Sir: That depends on your long-term goal. What do you want to achieve?

बलराम सर: त्यो तपाईंको दीर्घकालीन लक्ष्य मा निर्भर गर्छ। तपाईं के हासिल गर्न चाहनुहुन्छ?

Biswas: I want to become a manager in 5 years.

बिश्वास: वर्षमा प्रबन्धक बन्न चाहन्छु।

Balram Sir: Then, I suggest you gain more experience first and then pursue an MBA.

बलराम सर: त्यसो भए, सुझाव दिन्छु कि तपाईंले पहिले थप अनुभव हासिल गर्नुहोस् त्यसपछि एमबीए गर्नुहोस्।

Biswas: Thank you, sir. Your advice is very valuable.

बिश्वास: धन्यवाद, सर। तपाईंको सल्लाह धेरै बहुमूल्य छ।


Dialogue 7: Training Session (प्रशिक्षण सत्र)

Situation: Balram Sir is conducting a training session, and Biswas is asking questions.

English

Nepali

Balram Sir: Today, we will learn about leadership skills.

बलराम सर: आज, हामी नेतृत्व कौशलको बारेमा सिक्नेछौं।

Biswas: Sir, what is the most important quality of a good leader?

बिश्वास: सर, राम्रो नेता को सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण गुण के हो?

Balram Sir: Empathy and the ability to inspire others.

बलराम सर: समानुभूति अरूलाई प्रेरित गर्ने क्षमता।

Biswas: How can I develop these skills?

बिश्वास: कसरी यी कौशल विकास गर्न सक्छु?

Balram Sir: Practice active listening and always encourage your team members.

बलराम सर: सक्रिय सुनाइ अभ्यास गर्नुहोस् सधैं आफ्नो टोलीका सदस्यहरूलाई उत्साहित गर्नुहोस्।

Biswas: I will follow your advice, sir.

बिश्वास: तपाईंको सल्लाह पालना गर्छु, सर।


Dialogue 8: Appraisal Meeting (मूल्याङ्कन बैठक)

Situation: Balram Sir is discussing Biswas's annual appraisal.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, this is your annual appraisal meeting.

बलराम सर: बिश्वास, यो तपाईंको वार्षिक मूल्याङ्कन बैठक हो।

Biswas: I am a bit nervous, sir.

बिश्वास: अलि डराएको छु, सर।

Balram Sir: Don't be. You have done excellent work this year.

बलराम सर: नडराउनुहोस्। तपाईंले यो वर्ष उत्कृष्ट काम गर्नुभएको छ।

Biswas: Thank you, sir. I tried to meet all my targets.

बिश्वास: धन्यवाद, सर। मैले आफ्ना सबै लक्ष्य पूरा गर्न प्रयास गरेँ।

Balram Sir: You exceeded your sales target by 15%. I am very impressed.

बलराम सर: तपाईंले आफ्नो बिक्री लक्ष्य १५% ले पार गर्नुभयो। धेरै प्रभावित छु।

Biswas: That means a lot to me, sir.

बिश्वास: त्यो मेरो लागि धेरै माया राख्छ, सर।

Balram Sir: Keep up the momentum. You are a valuable asset to our team.

बलराम सर: गति कायम राख्नुहोस्। तपाईं हाम्रो टोलीको बहुमूल्य सम्पत्ति हुनुहुन्छ।

 

 

Dialogue 9: Apology and Mistake (माफी गल्ती)

Situation: Biswas made a mistake and is apologizing to Balram Sir.

English

Nepali

Biswas: Sir, I want to apologize for the mistake I made.

बिश्वास: सर, मैले गरेको गल्तीको लागि माफी माग्न चाहन्छु।

Balram Sir: What happened, Biswas?

बलराम सर: के भयो, बिश्वास?

Biswas: I accidentally deleted the important file from the server.

बिश्वास: मैले गल्तीले सर्भरबाट महत्त्वपूर्ण फाइल मेटाएँ।

Balram Sir: That's a serious error. Do you have a backup?

बलराम सर: त्यो गम्भीर त्रुटि हो। के तपाईंसँग ब्याकअप ?

Biswas: Yes, sir. I had created a backup yesterday. I can restore it.

बिश्वास: हो, सर। मैले हिजो ब्याकअप बनाएको थिएँ। यसलाई पुनर्स्थापित गर्न सक्छु।

Balram Sir: Good that you took precaution. But be more careful next time.

बलराम सर: राम्रो भयो तपाईंले सावधानी अपनाउनुभयो। तर अर्को पटक अझ सावधान हुनुहोस्।

Biswas: I promise, sir. I won't repeat this mistake.

बिश्वास: वाचा गर्छु, सर। यो गल्ती दोहोर्याउँदिन।


Dialogue 10: Team Building (टोली निर्माण)

Situation: Balram Sir is discussing team building with Biswas.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, we are planning a team-building activity next weekend.

बलराम सर: बिश्वास, हामी अर्को साताको अन्त्यमा एउटा टोली-निर्माण गतिविधि योजना गर्दै छौं।

Biswas: That sounds exciting, sir! What kind of activity?

बिश्वास: त्यो रोमाञ्चक सुनिन्छ, सर! कस्तो गतिविधि?

Balram Sir: We will go for a one-day trek and have a picnic.

बलराम सर: हामी एक दिनको पदयात्रा पिकनिकमा जानेछौं।

Biswas: Great! It will help us bond better as a team.

बिश्वास: उत्तम! यसले हामीलाई टोलीको रूपमा राम्रो बन्धन बनाउन मद्दत गर्नेछ।

Balram Sir: Exactly. Strong teamwork leads to better productivity.

बलराम सर: ठीक भन्नुभयो। बलियो टोली कार्य ले राम्रो उत्पादकता ल्याउँछ।

Biswas: I will help coordinate the event, sir.

बिश्वास: कार्यक्रमको समन्वय गर्न मद्दत गर्छु, सर।


Dialogue 11: Technical Problem (प्राविधिक समस्या)

Situation: Biswas is reporting a technical issue to Balram Sir.

English

Nepali

Biswas: Sir, we have a technical issue with the company website.

बिश्वास: सर, हामीलाई कम्पनीको वेबसाइटमा प्राविधिक समस्या छ।

Balram Sir: What kind of problem?

बलराम सर: कस्तो समस्या?

Biswas: The website is crashing frequently. Users cannot access it.

बिश्वास: वेबसाइट बारम्बार क्र्यास भइरहेको छ। प्रयोगकर्ताहरूले यसमा पहुँच पाउन सक्दैनन्।

Balram Sir: Have you contacted the IT team?

बलराम सर: के तपाईंले आईटी टोली लाई सम्पर्क गर्नुभयो?

Biswas: Yes, they are working on it. They need to restart the server.

बिश्वास: हो, तिनीहरू यसमा काम गर्दै छन्। तिनीहरूले सर्भर पुन: सुरु गर्नुपर्छ।

Balram Sir: Update me as soon as it is fixed.

बलराम सर: यो मिलाइए पछि मलाई तुरुन्त जानकारी दिनुहोस्।


Dialogue 12: Urgent Meeting (आपातकालीन बैठक)

Situation: Balram Sir calls Biswas for an urgent meeting.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, I need you in my office immediately.

बलराम सर: बिश्वास, मलाई तपाईं तुरुन्त मेरो कार्यालयमा चाहियो।

Biswas: Coming, sir. What is the emergency?

बिश्वास: आउँदै छु, सर। के आपतकालीन कुरा हो?

Balram Sir: We have an urgent client meeting in 30 minutes. I need you to prepare the presentation.

बलराम सर: हामी ३० मिनेटमा एउटा आपतकालीन ग्राहक बैठक छ। मलाई तपाईंले प्रस्तुति तयार गर्नुपर्यो।

Biswas: I have the slides ready. I will finalize them now.

बिश्वास: मसँग स्लाइडहरू तयार छन्। तिनीहरूलाई अहिले अन्तिम रूप दिन्छु।

Balram Sir: Good. This client is very important. We cannot afford any mistakes.

बलराम सर: राम्रो। यो ग्राहक धेरै महत्त्वपूर्ण छ। हामी कुनै गल्ती गर्न सक्दैनौं।

Biswas: Understood, sir. I will be thorough and careful.

बिश्वास: बुझें, सर। पूर्ण सावधान हुनेछु।


Dialogue 13: Leave Application (बिदा आवेदन)

Situation: Biswas is requesting leave from Balram Sir.

English

Nepali

Biswas: Sir, I want to apply for leave next week.

बिश्वास: सर, अर्को हप्ता बिदा को लागि आवेदन दिन चाहन्छु।

Balram Sir: For how many days?

बलराम सर: कति दिनको?

Biswas: I need 3 days of casual leave. I have to attend a family wedding.

बिश्वास: मलाई दिनको साधारण बिदा चाहियो। मलाई एउटा पारिवारिक विवाहमा सहभागी हुनु छ।

Balram Sir: Have you completed your pending tasks?

बलराम सर: के तपाईंले आफ्नो बाँकी काम सक्नुभयो?

Biswas: Yes, sir. I have submitted all my reports.

बिश्वास: हो, सर। मैले आफ्ना सबै रिपोर्ट बुझाइसकेको छु।

Balram Sir: Okay, I approve your leave. Enjoy the wedding!

बलराम सर: ठीक , तपाईंको बिदा स्वीकृत गर्छु। विवाह रमाइलो गर्नुहोस्!


Dialogue 14: Innovation Idea (आविष्कार विचार)

Situation: Biswas proposes a new innovative idea to Balram Sir.

English

Nepali

Biswas: Sir, I have an innovative idea to improve our service.

बिश्वास: सर, हाम्रो सेवा सुधार्न मसँग एउटा आविष्कारी विचार छ।

Balram Sir: I'm all ears. Tell me about it.

बलराम सर: पूरा ध्यान दिइरहेको छु। मलाई भन्नुहोस्।

Biswas: We can create a mobile app for our customers to book services easily.

बिश्वास: हामी हाम्रा ग्राहकहरूका लागि सेवाहरू सजिलै बुक गर्न मोबाइल एप बनाउन सक्छौं।

Balram Sir: That's a brilliant idea! Have you done any research?

बलराम सर: त्यो एउटा शानदार विचार हो! के तपाईंले कुनै अनुसन्धान गर्नुभयो?

Biswas: Yes, I analyzed our competitors. Most of them don't have an app yet.

बिश्वास: हो, मैले हाम्रा प्रतिस्पर्धीहरूको विश्लेषण गरें। तिनीहरूमध्ये अधिकांशसँग अझै एप छैन।

Balram Sir: Great. Prepare a detailed proposal and present it to the board.

बलराम सर: उत्तम। एउटा विस्तृत प्रस्ताव तयार गर्नुहोस् बोर्डमा प्रस्तुत गर्नुहोस्।


Dialogue 15: Time Management (समय व्यवस्थापन)

Situation: Balram Sir is teaching Biswas about time management.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, I notice you often work late. You need better time management.

बलराम सर: बिश्वास, मैले याद गरेँ कि तपाईं प्रायः ढिलोसम्म काम गर्नुहुन्छ। तपाईंलाई राम्रो समय व्यवस्थापन चाहिन्छ।

Biswas: You are right, sir. I struggle to prioritize my tasks.

बिश्वास: तपाईं सही हुनुहुन्छ, सर। आफ्ना कामहरूलाई प्राथमिकता दिन संघर्ष गर्छु।

Balram Sir: Use the Eisenhower matrix – divide tasks into urgent and important.

बलराम सर: आइजेनहोवर म्याट्रिक्स प्रयोग गर्नुहोस्कामहरूलाई आपतकालीन महत्त्वपूर्णमा विभाजन गर्नुहोस्।

Biswas: That's a helpful technique. I will try it from tomorrow.

बिश्वास: त्यो एउटा उपयोगी प्रविधि हो। भोलिदेखि यो प्रयोग गर्छु।

Balram Sir: Also, take short breaks to avoid burnout.

बलराम सर: साथै, थकानबाट बच्न छोटो विश्राम लिनुहोस्।


Dialogue 16: Delegation of Work (कामको बाँडफाँड)

Situation: Balram Sir is delegating tasks to Biswas.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, I am going to delegate some important tasks to you.

बलराम सर: बिश्वास, तपाईंलाई केही महत्त्वपूर्ण कामहरू सुम्पिन लागेको छु।

Biswas: I am ready to take on more responsibility, sir.

बिश्वास: थप जिम्मेवारी लिन तयार छु, सर।

Balram Sir: Good. I want you to supervise the new project team.

बलराम सर: राम्रो। तपाईंलाई नयाँ परियोजना टोलीको निरीक्षण गर्न चाहन्छु।

Biswas: How many members will I be managing?

बिश्वास: मैले कति सदस्यहरूको व्यवस्थापन गर्नुपर्नेछ?

Balram Sir: Five members. Your main role is to guide and motivate them.

बलराम सर: पाँच सदस्य। तपाईंको मुख्य भूमिका तिनीहरूलाई मार्गदर्शन प्रेरित गर्नु हो।

Biswas: I will do my best, sir. I won't let you down.

बिश्वास: आफ्नो सक्दो गर्छु, सर। तपाईंलाई निराश पार्नेछैन।


Dialogue 17: Ethics Discussion (नैतिकता छलफल)

Situation: Balram Sir is teaching Biswas about workplace ethics.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, today we will talk about workplace ethics.

बलराम सर: बिश्वास, आज हामी कार्यस्थल नैतिकता को बारेमा कुरा गर्नेछौं।

Biswas: What are the most important ethics we should follow?

बिश्वास: हामीले पालना गर्नुपर्ने सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण नैतिकता के के हुन्?

Balram Sir: Honesty, integrity, and respect for others.

बलराम सर: इमानदारी, सत्यनिष्ठा, अरूको सम्मान।

Biswas: I always try to be honest in my work.

बिश्वास: सधैं आफ्नो काममा इमानदार हुन प्रयास गर्छु।

Balram Sir: Also, never share confidential company information.

बलराम सर: साथै, गोप्य कम्पनी जानकारी कहिल्यै बाँड्नु हुँदैन।

Biswas: Understood, sir. I value trust and will always protect it.

बिश्वास: बुझें, सर। विश्वास को कदर गर्छु सधैं यसको रक्षा गर्छु।

 

Dialogue 18: Customer Complaint (ग्राहक गुनासो)

Situation: Biswas is handling a customer complaint and updates Balram Sir.

English

Nepali

Biswas: Sir, we received a complaint from a customer about delayed delivery.

बिश्वास: सर, हामीले ढिलो डेलिभरीको बारेमा एउटा ग्राहकबाट गुनासो प्राप्त गर्यौं।

Balram Sir: How did you handle it?

बलराम सर: तपाईंले यसलाई कसरी सम्हाल्नु भयो?

Biswas: I apologized to the customer and offered a discount on their next order.

बिश्वास: मैले ग्राहकसँग माफी मागेँ उहाँको अर्को अर्डरमा छुटको प्रस्ताव गरें।

Balram Sir: That's a good solution. Did the customer accept it?

बलराम सर: त्यो राम्रो समाधान हो। के ग्राहकले यो स्वीकार गर्नुभयो?

Biswas: Yes, sir. The customer was satisfied with our response.

बिश्वास: हो, सर। ग्राहक हाम्रो प्रतिक्रियाबाट सन्तुष्ट हुनुहुन्थ्यो।

Balram Sir: Well done. Customer satisfaction is our top priority.

बलराम सर: राम्रो गर्नुभयो। ग्राहक सन्तुष्टि हाम्रो शीर्ष प्राथमिकता हो।


Dialogue 19: Report Submission (रिपोर्ट बुझाउने)

Situation: Biswas is submitting a monthly report to Balram Sir.

English

Nepali

Biswas: Sir, here is the monthly report you requested.

बिश्वास: सर, तपाईंले मागेको मासिक रिपोर्ट यो हो।

Balram Sir: Thank you. Let me review it quickly.

बलराम सर: धन्यवाद। चाँडै यसको समीक्षा गर्छु।

Balram Sir: The data looks accurate. However, the analysis section could be deeper.

बलराम सर: डाटा सही देखिन्छ। तर, विश्लेषण खण्ड अलि गहिरो हुन सक्थ्यो।

Biswas: I will add more details and resubmit it tomorrow.

बिश्वास: थप विवरण थपेर भोलि पुन: बुझाउँछु।

Balram Sir: Good. Always aim for excellence in your work.

बलराम सर: राम्रो। सधैं आफ्नो काममा उत्कृष्टता को लागि लक्ष्य राख्नुहोस्।


Dialogue 20: Stress Management (तनाव व्यवस्थापन)

Situation: Biswas is feeling stressed, and Balram Sir gives him advice.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, you look stressed lately. Is everything okay?

बलराम सर: बिश्वास, तपाईं पछिल्लो समय तनावग्रस्त देखिनुहुन्छ। सबै ठीक ?

Biswas: Sir, I am overwhelmed with multiple projects.

बिश्वास: सर, धेरै परियोजनाहरूबाट अभिभूत छु।

Balram Sir: You need to manage your stress. Take short breaks and do some exercise.

बलराम सर: तपाईंले आफ्नो तनाव व्यवस्थापन गर्नुपर्छ। छोटो विश्राम लिनुहोस् केही व्यायाम गर्नुहोस्।

Biswas: I try, but there's so much pressure.

बिश्वास: प्रयास गर्छु, तर धेरै दबाब छ।

Balram Sir: Remember, your mental health is more important than any project.

बलराम सर: सम्झनुहोस्, तपाईंको मानसिक स्वास्थ्य कुनै पनि परियोजना भन्दा बढी महत्त्वपूर्ण छ।

Biswas: Thank you for your care, sir. I will try to relax more.

बिश्वास: तपाईंको हेरचाह को लागि धन्यवाद, सर। अलि बढी आराम गर्ने प्रयास गर्छु।


Dialogue 21: Negotiation Skills (वार्ता कौशल)

Situation: Balram Sir is teaching Biswas how to negotiate with clients.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, we have to negotiate the contract with ABC Company.

बलराम सर: बिश्वास, हामीले एबीसी कम्पनीसँग सम्झौताको वार्ता गर्नुपर्छ।

Biswas: Sir, what should be our strategy?

बिश्वास: सर, हाम्रो रणनीति के हुनुपर्छ?

Balram Sir: Ask for 20% more than our minimum requirement.

बलराम सर: हाम्रो न्यूनतम आवश्यकता भन्दा २०% बढी माग गर्नुहोस्।

Biswas: And if they reject our offer?

बिश्वास: यदि तिनीहरूले हाम्रो प्रस्ताव अस्वीकार गरे भने?

Balram Sir: Then we compromise at 10%. The key is to be flexible.

बलराम सर: त्यसपछि हामी १०% मा सम्झौता गर्छौं। कुञ्जी भनेको लचिलो हुनु हो।

Biswas: I understand. I will prepare the proposal accordingly.

बिश्वास: बुझें। तदनुसार प्रस्ताव तयार गर्छु।


Dialogue 22: Work-Life Balance (काम-जीवन सन्तुलन)

Situation: Balram Sir advises Biswas on work-life balance.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, do you spend enough time with your family?

बलराम सर: बिश्वास, के तपाईं आफ्नो परिवार संग पर्याप्त समय बिताउनुहुन्छ?

Biswas: Not really, sir. I am always busy with work.

बिश्वास: खासै होइन, सर। सधैं काममा व्यस्त हुन्छु।

Balram Sir: You need work-life balance. It's very important for happiness.

बलराम सर: तपाईंलाई काम-जीवन सन्तुलन चाहिन्छ। यो खुशी को लागि धेरै महत्त्वपूर्ण छ।

Biswas: You are right, sir. I miss spending time with my children.

बिश्वास: तपाईं सही हुनुहुन्छ, सर। आफ्ना बच्चाहरू सँग समय बिताउन मिस गर्छु।

Balram Sir: Take weekends off. Go for a walk or play with your kids.

बलराम सर: साताको अन्त्यमा बिदा लिनुहोस्। हिँड्न जानुहोस् वा आफ्ना बच्चाहरूसँग खेल्नुहोस्।

Biswas: I will follow your advice, sir. Thank you.

बिश्वास: तपाईंको सल्लाह पालना गर्छु, सर। धन्यवाद।


Dialogue 23: Public Speaking (सार्वजनिक वक्तृत्व)

Situation: Biswas is nervous about a presentation, and Balram Sir encourages him.

English

Nepali

Biswas: Sir, I am very nervous about the presentation tomorrow.

बिश्वास: सर, भोलिको प्रस्तुतिको बारेमा धेरै डराएको छु।

Balram Sir: Don't worry. Public speaking is a skill that improves with practice.

बलराम सर: चिन्ता नलिनुहोस्। सार्वजनिक वक्तृत्व अभ्यासले सुधारिने कौशल हो।

Biswas: What if I forget my speech?

बिश्वास: यदि मैले आफ्नो भाषण बिर्से भने के हुन्छ?

Balram Sir: Prepare bullet points instead of reading a full script. That helps.

बलराम सर: पूरा लिपि पढ्नुको सट्टा बुलेट पोइन्ट तयार गर्नुहोस्। त्यसले मद्दत गर्छ।

Biswas: I will try that. But I'm still so scared.

बिश्वास: त्यो प्रयास गर्छु। तर अझै धेरै डराएको छु।

Balram Sir: Remember, the audience is there to learn from you. Be confident!

बलराम सर: सम्झनुहोस्, दर्शक तपाईंबाट सिक्न त्यहाँ छन्। आत्मविश्वासी बन्नुहोस्!


Dialogue 24: Performance Improvement (कार्यसम्पादन सुधार)

Situation: Balram Sir is helping Biswas improve his performance.

English

Nepali

Balram Sir: Biswas, your last project was good, but there is room for improvement.

बलराम सर: बिश्वास, तपाईंको अन्तिम परियोजना राम्रो थियो, तर सुधार को गुञ्जाइश छ।

Biswas: Please tell me where I can improve, sir.

बिश्वास: कृपया मलाई भन्नुहोस् कहाँ सुधार गर्न सक्छु, सर।

Balram Sir: Your technical skills are strong, but your soft skills need work.

बलराम सर: तपाईंको प्राविधिक कौशल बलियो , तर तपाईंको सफ्ट स्किल मा काम चाहिन्छ।

Biswas: What do you recommend?

बिश्वास: तपाईं के सिफारिस गर्नुहुन्छ?

Balram Sir: Take a course on communication and practice active listening.

बलराम सर: सञ्चार मा एउटा कोर्स लिनुहोस् सक्रिय सुनाइ अभ्यास गर्नुहोस्।

Biswas: I will do that. I want to become a better professional.

बिश्वास: त्यो गर्छु। एउटा राम्रो पेशेवर बन्न चाहन्छु।


Dialogue 25: Retirement Message (अवकाश सन्देश)

Situation: Balram Sir is retiring, and Biswas is expressing his gratitude.

English

Nepali

Biswas: Sir, I heard you are retiring next month. I am so sad.

बिश्वास: सर, मैले सुनेँ कि तपाईं अर्को महिना अवकाश लिँदै हुनुहुन्छ। धेरै दुःखी छु।

Balram Sir: Yes, Biswas. After 30 years, it's time to retire.

बलराम सर: हो, बिश्वास। ३० वर्षपछि, अवकाश लिने समय आयो।

Biswas: I can't imagine this office without you, sir. You have been a mentor to me.

बिश्वास: तपाईं बिना यो कार्यालय कल्पना गर्न सक्दिन, सर। तपाईं मेरो गुरु हुनुहुन्थ्यो।

Balram Sir: You have grown so much, Biswas. I am proud of you.

बलराम सर: तपाईं धेरै बढ्नुभयो, बिश्वास। तपाईंमा गर्व गर्छु।

Biswas: Thank you for your guidance and support all these years.

बिश्वास: यी सबै वर्षहरूमा तपाईंको मार्गदर्शन सहयोग को लागि धन्यवाद।

Balram Sir: Keep up the good work. You have a bright future ahead.

बलराम सर: राम्रो काम जारी राख्नुहोस्। तपाईंको अगाडि उज्ज्वल भविष्य छ।

Biswas: I will miss you, sir. Please stay in touch.

बिश्वास: तपाईंलाई मिस गर्छु, सर। कृपया सम्पर्क मा रहनुहोस्।

 

No comments:

Post a Comment

PTE Retell Lecture Practice

PTE Retell Lecture Practice Title: The Impact of Urban Green Spaces on Mental Well-being Urban green spaces, such as parks, community ga...